Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oikeahkoSOTlLAS
profiilit
oikeahkoSOTlLAS
oikeahkoSOTlLAS
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle+on+kapista+ollut+hyötyä.+Omaishoitajana+ei+oikeastaan+ole+mitään+tekemistä+niin+kapi+antaa+elämälleni+sisältöä.+Olen+kirjoittanut+hänestä+10v+aikana+n.100000+kertaa+ja+99%+niistä+on+poistettu.+Miksi?+Tunnen+tehneeni+turhaa+työtä.
05.03.2021 17:17
Kerran+kun+yritin+päästä+yk-joukkoihin+niin+haastattelussa+eräs+eversti+kysyi+minulta+ruotsiksi,+että+"hau+aa+juu"+niin+vastasin+tietysti,+että+"praa".+Että+kyllä+sitä+kieliä+osataan.+En+sitten+tiedä+miksi+tuo+eversti+nauroi+kovasti+kun+käski+minua+poistumaan.
05.03.2021 10:50
Ei+kapi+pysty+piiloutumaan+minulta.+Minä+haistan+kapin+aina.+Sniiiiffff.+Kapi+on+täällä+selvästi.
05.03.2021 10:46
Ja+miksi+kapi+näen+sinut+peilistäni?
03.03.2021 19:11
Kumma+juttu.+Näen+aivan+selvästi+kapin.+Eikö+se+riitä,+että+luulen+hänet+korvissani+joka+yö+ja,+että+hallitsee+ajatuksiani+päivisin.+Mikä+lääke+tähän+auttaa.
03.03.2021 19:10
Taktiikka+on+hyvä+ja+toimiva+kapi.+Olenhan+mestarisotilaana+taktikoinnissakin+mestari.+Olen+todennäköisesti+keskustapalstan+kaikkien+aikojen+seuratuin+ja+eniten+kadehdittu+kirjoittaja.+Todennäköisesti+tulen+saamaan+äänivyöryn+kuntavaaleissa.
03.03.2021 18:18
Mutta+kun+kapi+kuiskailee+öisin+korvaani.+Lääkitys+auttaa+jonkin+verran.+Ettekö+te+ymmärrä,+että+teen+tätä+saadakseni+apua.
03.03.2021 14:27
Yääääähhhhhhh.+Taas+on+kirjoituksiani+poistettu.+Eikö+ylläpidossa+ymmärretä,+että+sanavapaus+on+sitä,+että+saa+sanoa+mitä+vaan++kenestä+vaan+missä+vaan+ilman+vastuuta+sanomisistaan.+Sitäpaitsi+tämä+palsta+on+terapiaa+minulle+koska+minulla+on+isoja+ongempia+sillä+yhdellä+alueella.+Tiedättehän.+Vaimo+on+vammainen+ja+olenkin+miesten+kanssa+yleensä+mutta+minulla+on+ongelmia+eräällä+tärkeällä+miehisellä+saralla.+En+kerro+enempää+kuin+yhdellä+sanalla.+"Lerps".
28.02.2021 19:14
Erityisesti+alokaskouluttajana+olin+tehokas+ja+meillä+olikin+tapana+rankan+harjoituksen+jälkeen+sopivien+alokkaiden+kanssa+yhdessä+saunoa+ja+leikkiä+junaleikkejä.+Olivat+ihania+aikoja+kunnes+minulle+tulivat+mielenterveysongelmat+joiden+vuoksi+jäin+sitten+eläkkeelle.
28.02.2021 19:05
Puoli+kuuden+aikaan+olen+jo+into+piukeana+kapin+kimpussa+ja+myöhään+illallakin+vielä+jahtasin+häntä+ja+ainakin+kuusi+kertaa+yöllä+kävin+häntä+etsimässä+täällä+ja+AVA-kanavalla.+
Ei+se+ole+pakkomielle.+Se+on+sinnikkyyttä+josta+tulisi+palkita.+Kerroin+hutikassa+tästä+niin+kaikki+olivat+hiljaisia+arvostuksesta.
28.02.2021 14:41
Noinko+monta+kertaa+hain+joukkoihin+ja+siitä+saan+aina+kuulla+etten+pääsyt.+Miksi+kapi+pääsi+aina+halutessaan.+Minun+pieni+mielenterveysongelma+ei+olisi+haitannut.+Minä+olisin+saanut+rauhan+koko+lähi-itään+mestarisotilaan+asenteellani.
27.02.2021 14:07
Eikä+haittaa+lainkaan,+etten+ikinä+saanut+laittaa+itse+päähäni+sinibarettia.+En+siis+ole+kateellinen.+En+ole.+En+ole+lainkaan+kateellinen.+En+siis+ole.+Mutta+ehkä+vähän+siitä,+ettei+minua+kelpuutettu+YK-joukkoihin+vaikka+hain+sinne+23+kertaa.
27.02.2021 13:38
Minä+tässä+olen+miettinyt+olenko+sittenkään+ollut+oikea+sotilas.+Korkeintaan+oikeahko.
27.02.2021 13:16
Mikä+kapi+oikein+oli+kun+on+saanut+2+eläkettä.+Minä+en+päässyt+edes+faitteriksi+yk-joukkoihin.
27.02.2021 13:14
Ei+minulla+ole+aikaa+teidän+kanssanne+höpistä+kun+olen+yötä+myöten+kiinni+tässä+kapi-jahti+työssä.+Sitäpaitsi+on+vain+yksi+minä+ja+te+muut+olette+vain+ääniä+korvieni+välissä.+Paitsi+kapi.+Hän+on+jollain+tavalla+onnistunut+asentamaan+lähettimen+päähäni+sillä+herään+aina+öisin+hänen+kuiskutteluunsa.
27.02.2021 13:11
Huomasin+aamulla+puoli+viiden+aikaan+kun+tätä+uutta+nikkiä+väsäsin,+että+minullahan+on+paljon+ystäviä+korvieni+välissä.
26.02.2021 10:12
1 / 1