Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

7507

1. -+Taitaa+nyt+hakuammuntasi+mennä+liian+pitkälle.On+paljon+mahdollista+että+erehdynkin.Olen+avoin+uudelle+tiedolle+koko+ajan.Kirja+toisensa+perään+on+vain+väittänyt+vastaavaa+ja+tutkimukseni+pysähtyi+viimeksikin+sellaiseen.Korjatkaa+toki+jos+olen+väärässä!
  2. Miksi+ihmiset+sitten+tarjoavat+aina+jotain+yhtä+hassua,+kuin+uiskentelemaan+lähtenyt+virtahepo,+josta+tuli+valas?+Tämäkin+on+perusteltu+sillä,+että+valailla+on+vatsaluut,+joita+ilman+ne+eivät+voi+ulostaa+tai+lisääntyä?"Järkisyitä"+ei+suuttunut+siitä,+että+minusta+mukaan+tarvitaan+suunnittelua+ja+puhui+asiallisesti.Onko+hänellä+enemmän+malttia+kuin+teillä?Ihminen+osoittaa+lapsellisuutensa+sortumalla+nimittelyyn+missä+vain.Jos+väitteitäni+halutaan+oikoa,+sen+voi+tehdä+muutenkin,+kuin+vajakiksi+nimittelemällä+ja+pilkanteolla.+Miksi+kiivastuja+ei+käyttänyt+asiallisia+keinoja?Minusta+on+typerä+väittää,+että+solu,+joka+on+muokattu+ihmisten+käsissä+ja+on+hyvin+monimutkainen,+olisi+syntynyt+kivestä+ja+vedestä.Miksi+näkemyksestäni+oikeaan+Jeesukseen+on+osattu+keskustella+asiallisesti+täällä?+En+tiennytkään,+että+juuri+ateistit+kavahtavat+uusia+mahdollisuuksia.Kävin+sivulla,+johon+oli+koottu+tämän+hetkiset+tiedot+Jeesuksesta,+jossa+väitettiin+että+vaikka+tutkijoiden+mielipiteillä+on+aukkojen+takia+eroavaisuuksia,+he+ovat+kuitenkin+suurimmassa+määrin+tulleet+samaan+tulokseen+keskenään.+Täytyy+jatkaa+tutkimuksia.Tottakai+voit+jatkaa+hihhuliksi+ja+vajakiksi+haukkumista+jos+se+tekee+olosi+mukavammaksi,+mutta+pahoin+pelkään,+että+se+laskee+mielipiteittesi+arvoa+ihmisten+silmissä.Vastasin+huutelijalle+heti,+että+olen+nyt+vain+sattunut+lukemaan+historiaa+ja+useamman+kirjan+Jeesuksesta,+mutta+se+ei+hänelle+riittänyt.+Hän+piti+tyhmänä+sitä,+että+yksi+tietolähteistäni+oli+Raamattu,+vaikka+itse+koko+ajan+vetosi+siihen,+outoa.Ps.+Jäniksen+voi+olla+vaikea+paeta+häntä+koipien+välissä,+kun+sillä+on+niin+lyhyt+häntä.