ViktorAtaman

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".
En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.
Aloituksia
2160
Kommenttia
3451
Olen käynyt Kanarian eri saarilla useasti.
Nyt riitti...! Kaikki paikalliset vaanivat miten ja kuinka voisivat ryöstää tai ainakin varastaa sinulta jotakin. Kuset661496Kunnon saippuapesu Pattayalla on tärkeää herrasmiehille.
Sabai Roon ja Sabai Land ovat olleet selviä markkinajohtajia jo vuosikymmenet ja suosio on pysyvää. Olen kummastellut e531486Elina Valtonen on saanut turpaan; esittelee mustaa silmäänsä..!
Sotahullu ulkoministerimme harrastanee kamppailulajeja joten tuolle on siten luonteva selitys: https://mvlehti.net/2024/201475Naton maajoukot hyökkäsivät Ukrainaan !
NATO on pommittanut siviilikohteita- ja väestöä siellä jo ties kuinka kauan. Nyt oli maajoukkojen vuoro hyökätä maahan281430Miksi liikennekoneet eivät voi lentää eteläisillä merialueilla...?
"Etelänavan" ylittäviä lentoja ei yksinkertaisesti ole siitä syystä ettei kyseistä mannerta ole olemassa. Lisäksi yllämm761340Thaimaan prinsessa Bajrakitiyabha on ollut koomassa jo kohta 2 kk.....!!!!
Kuninkaallinen perhe julkaisi vasta tammikuussa lausunnon jonka mukaan prinsessa vaipui koomaan 15.12.2022 johtuen "sydä241316Etelämanner on avattu kaikelle liikenteelle...!
Nyt sinne saavat mennä vapaasti niin yksityiset ihmiset kuin kaikki retkikunnatkin. Päätöksen teki Yhdistyneiden Kansak891260Klasu ja Operaatiokeskus.
Aamulähetyksensä maailman uutisotsikoista ovat suosittuja ja oikein hyviä, ei pahaa sanottavaa. Äijä on kuitenkin avaru351214Laitetaan taas jauhot suuhun Kuukäynti-epäilijöille..!
Käynnistä on todisteena tämä lähetys joka esitettiin suorana koko maailmalle: https://www.youtube.com/watch?v=bRAaNz-Y6w701202Mauri Peltokangas lyhyesti.
Armeijan (sotilasarvo?) jälkeen hän toimi kulkukauppiaana myyden kaikenlaista käyttötavaraa. 1990- luvulla hän oli töis301171Olli Hakala järkyttyi eilen pahanpäiväisesti....
Joutunee sairaslomalle päästänsä käsin. Mistäkö moinen ? Hän oli eilen Levelin kanavalla ja katsoi Slim Millin dokkaria321099Koronaoikeudenkäynti Mikael Kivivuorta vastaan käynnistyi!
Lääkäri Kivivuori on tullut tunnetuksi äänekkäänä Covid-19- rokotteiden vastustajana. Oikeudenkäynti tulee olemaan lyhy311084"Minä en vittuile vaan oion tieteellisiä väärinkäsityksiä ja opetan
teitä joille tiede on vieras asia" Näin hellyyttävästi Persekärpänen meitä ohjaa valtatieteen faktojen reunustamille po581066"Ammunnoissa otetaan huomioon Maan pyöriminen."
Tämän väitteen olen kuullut useasti palloteoreetikkojen esittäminä. "Tarkka- ampujat laskevat tarkasti tuulen suunnan,271005Riikka Purra.
Riikka oli jo lapsena ympäristötietoinen ja kulutuskriittinen mitä helvettiä nuo sitten tarkoittanevatkaan. Nuorena hän118975Markku Lahtinen on avaruusteknologian huippuasiantuntija.
Hän kuvaa itseään vaatimattomasti ainoastaan psykiatrisen hoidon asiantuntijaksi mutta me hänet tuntevat tiedämme enemmä98952Mistä tiedämme että Maa on pallo...?
Muiden kokemuksista sekä tiedoista en tietenkään voi tietää yhtään mitään. Itse olen lukenut lukemattomia (D) aihetta k96944Uskotteko että kohta tämä korona- paska olisi ohi ?
Erehdytte raskaasti. Olettehan kuulleet tässä yhteydessä mainittavan uudesta normaalista? Se ei tarkoita entiseen paluu42909Lähettäisitkö sotilaita Ukrainaan jos Venäjä uhkaisi voittaa sodan?
Tätä kysyttiin Suomen euromepeiltä. 13 edustajasta 5 vastasi myöntävästi. Vastaukset kysymyksiin riippuvat aina kysymyk7906Kuinka länsi säilyttää kasvonsa hävityn sodan jälkeen..?
Ukraina ei sotaa voita ja lännestä on tullut narratiivinsa vanki. Tämä on perustunut faktojen sijaan haaveisiin, ideolog78901