Vapaa kuvaus

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".

En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.

Aloituksia

2160

Kommenttia

3451

1. Olen käynyt Kanarian eri saarilla useasti.

Nyt riitti...! Kaikki paikalliset vaanivat miten ja kuinka voisivat ryöstää tai ainakin varastaa sinulta jotakin. Kuset
    Kanariansaaret
    66
    1496
  2. Kunnon saippuapesu Pattayalla on tärkeää herrasmiehille.

Sabai Roon ja Sabai Land ovat olleet selviä markkinajohtajia jo vuosikymmenet ja suosio on pysyvää. Olen kummastellut e
    Pattaya
    53
    1486
  3. Elina Valtonen on saanut turpaan; esittelee mustaa silmäänsä..!

Sotahullu ulkoministerimme harrastanee kamppailulajeja joten tuolle on siten luonteva selitys: https://mvlehti.net/2024/
    Salaliittoteoria
    20
    1475
  4. Naton maajoukot hyökkäsivät Ukrainaan !

NATO on pommittanut siviilikohteita- ja väestöä siellä jo ties kuinka kauan. Nyt oli maajoukkojen vuoro hyökätä maahan
    Salaliittoteoria
    28
    1430
  5. Miksi liikennekoneet eivät voi lentää eteläisillä merialueilla...?

"Etelänavan" ylittäviä lentoja ei yksinkertaisesti ole siitä syystä ettei kyseistä mannerta ole olemassa. Lisäksi yllämm
    Salaliittoteoria
    76
    1340
  6. Thaimaan prinsessa Bajrakitiyabha on ollut koomassa jo kohta 2 kk.....!!!!

Kuninkaallinen perhe julkaisi vasta tammikuussa lausunnon jonka mukaan prinsessa vaipui koomaan 15.12.2022 johtuen "sydä
    Salaliittoteoria
    24
    1316
  7. Etelämanner on avattu kaikelle liikenteelle...!

Nyt sinne saavat mennä vapaasti niin yksityiset ihmiset kuin kaikki retkikunnatkin. Päätöksen teki Yhdistyneiden Kansak
    Salaliittoteoria
    89
    1260
  8. Klasu ja Operaatiokeskus.

Aamulähetyksensä maailman uutisotsikoista ovat suosittuja ja oikein hyviä, ei pahaa sanottavaa. Äijä on kuitenkin avaru
    Salaliittoteoria
    35
    1214
  9. Laitetaan taas jauhot suuhun Kuukäynti-epäilijöille..!

Käynnistä on todisteena tämä lähetys joka esitettiin suorana koko maailmalle: https://www.youtube.com/watch?v=bRAaNz-Y6w
    Salaliittoteoria
    70
    1202
  10. Mauri Peltokangas lyhyesti.

Armeijan (sotilasarvo?) jälkeen hän toimi kulkukauppiaana myyden kaikenlaista käyttötavaraa. 1990- luvulla hän oli töis
    Perussuomalaiset
    30
    1171
  11. Olli Hakala järkyttyi eilen pahanpäiväisesti....

Joutunee sairaslomalle päästänsä käsin. Mistäkö moinen ? Hän oli eilen Levelin kanavalla ja katsoi Slim Millin dokkaria
    Salaliittoteoria
    32
    1099
  12. Koronaoikeudenkäynti Mikael Kivivuorta vastaan käynnistyi!

Lääkäri Kivivuori on tullut tunnetuksi äänekkäänä Covid-19- rokotteiden vastustajana. Oikeudenkäynti tulee olemaan lyhy
    Salaliittoteoria
    31
    1084
  13. "Minä en vittuile vaan oion tieteellisiä väärinkäsityksiä ja opetan

teitä joille tiede on vieras asia" Näin hellyyttävästi Persekärpänen meitä ohjaa valtatieteen faktojen reunustamille po
    Salaliittoteoria
    58
    1066
  14. "Ammunnoissa otetaan huomioon Maan pyöriminen."

Tämän väitteen olen kuullut useasti palloteoreetikkojen esittäminä. "Tarkka- ampujat laskevat tarkasti tuulen suunnan,
    Salaliittoteoria
    27
    1005
  15. Riikka Purra.

Riikka oli jo lapsena ympäristötietoinen ja kulutuskriittinen mitä helvettiä nuo sitten tarkoittanevatkaan. Nuorena hän
    Perussuomalaiset
    118
    975
  16. Markku Lahtinen on avaruusteknologian huippuasiantuntija.

Hän kuvaa itseään vaatimattomasti ainoastaan psykiatrisen hoidon asiantuntijaksi mutta me hänet tuntevat tiedämme enemmä
    Salaliittoteoria
    98
    952
  17. Mistä tiedämme että Maa on pallo...?

Muiden kokemuksista sekä tiedoista en tietenkään voi tietää yhtään mitään. Itse olen lukenut lukemattomia (D) aihetta k
    Salaliittoteoria
    96
    944
  18. Uskotteko että kohta tämä korona- paska olisi ohi ?

Erehdytte raskaasti. Olettehan kuulleet tässä yhteydessä mainittavan uudesta normaalista? Se ei tarkoita entiseen paluu
    Salaliittoteoria
    42
    909
  19. Lähettäisitkö sotilaita Ukrainaan jos Venäjä uhkaisi voittaa sodan?

Tätä kysyttiin Suomen euromepeiltä. 13 edustajasta 5 vastasi myöntävästi. Vastaukset kysymyksiin riippuvat aina kysymyk
    Salaliittoteoria
    7
    906
  20. Kuinka länsi säilyttää kasvonsa hävityn sodan jälkeen..?

Ukraina ei sotaa voita ja lännestä on tullut narratiivinsa vanki. Tämä on perustunut faktojen sijaan haaveisiin, ideolog
    Salaliittoteoria
    78
    901