"Etelänavan" ylittäviä lentoja ei yksinkertaisesti ole siitä syystä ettei kyseistä mannerta ole olemassa.
Lisäksi yllämme oleva kupu estää eteläiset lennot.
Eteläisten merialueiden reitit ovat siksi hyvin omituisia.
Kupu yllämme on korkeimmillaan n. 117 km ja 80:n asteen leveyspiirillä vain n. 4 km.
Nämä tiedot ovat niinkin tuoreesta teoksesta kuin Encyclopedia Americana vuodelta 1958.
Amatöörien pääsy "etelämantereelle" on sotilaallisesti estetty mikä on jo sinänsä hyvin merkillistä koska muualla saamme liikkua.
Taivaan kantta yritettiin räjäyttää myös ydiniskuilla kuvaavalla nimellä Fishbowl.
Wikipedia valehtelee näiden räjäytyksien korkeuksista.
Miksi liikennekoneet eivät voi lentää eteläisillä merialueilla...?
76
1340
Vastaukset
- Anonyymi
Pinviinitkin ovat lentokyvyttömiä juuri siitä syystä kun ei siellä ole ilmakehää kuin korkeintaan kymmenen metriä. Koita nyt siinä siipiä räpytellä jotta lentoon pääsiisi. Ei meinaan onnistu !
- Anonyymi
Reittilentoja ei ole samasta syystä miksi ei lennetä Himalajan ylitse. Muuten sen ylitse kyllä lennetään.
- Anonyymi
Siis reittilentoja Himalajan yli lennetään mutta sen yli ei lennetä..?????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis reittilentoja Himalajan yli lennetään mutta sen yli ei lennetä..?????????
Sinulla tuntuu olevan ylivoimaisia vaikeuksia ymmärtää suomenkielistä tekstiä?
- Anonyymi
Lopeta jo tuo typerä trollaus, et sinä kuitenkaan noin typerä ole, kun annat ymmärtää?
ps. miten voidaan Etelämantereella pitää sotilaallista valvontaa, kun koko manner on demilitarisoitoitua vyöhykettä? MIinkä valtion sotilaita siellä on, kun koko manner ei kuulu yhdellekkään valtiolle? Tuotakin väitettä on turhaan kysytty littu-uskovaisilta, jostain syystä he unohtavat koko kysymyksen liian vaikeana vastattavaksi.- Anonyymi
"Lopeta jo tuo typerä trollaus, et sinä kuitenkaan noin typerä ole, kun annat ymmärtää?"
Valitettavasti usein myös uskomattomat asiat onkin totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lopeta jo tuo typerä trollaus, et sinä kuitenkaan noin typerä ole, kun annat ymmärtää?"
Valitettavasti usein myös uskomattomat asiat onkin totta.Niinpä. Niin typerää trollaustakaan ei ole, etteikö joku sitäkin uskoisi.
- Anonyymi
Koita ylittää 60-piiri etelässä millä tavalla tai välineellä tahansa. Saat perääsi joko sotilaskoneen tai laivan, joka ampuu sinut kuoliaaksi, ellet käänny takaisin. Videoita tarkoituksellisista yrityksistä löytyy netistä, mutta ei yhtään onnistuneesta luvattomasta tunkeutumisesta alueelle. Ehkä syy on tämä ja paljon muuta:
https://rumble.com/v33oy3u-south-pole-station-whistleblower-reveals-some-incredible-truths-about-direc.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita ylittää 60-piiri etelässä millä tavalla tai välineellä tahansa. Saat perääsi joko sotilaskoneen tai laivan, joka ampuu sinut kuoliaaksi, ellet käänny takaisin. Videoita tarkoituksellisista yrityksistä löytyy netistä, mutta ei yhtään onnistuneesta luvattomasta tunkeutumisesta alueelle. Ehkä syy on tämä ja paljon muuta:
https://rumble.com/v33oy3u-south-pole-station-whistleblower-reveals-some-incredible-truths-about-direc.htmlEi varmasti saa. Miksi pitää taas valehdella? Lukuisat ihmiset ovat käyneet etelänavalla eikä kukaan ole heitä ampunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita ylittää 60-piiri etelässä millä tavalla tai välineellä tahansa. Saat perääsi joko sotilaskoneen tai laivan, joka ampuu sinut kuoliaaksi, ellet käänny takaisin. Videoita tarkoituksellisista yrityksistä löytyy netistä, mutta ei yhtään onnistuneesta luvattomasta tunkeutumisesta alueelle. Ehkä syy on tämä ja paljon muuta:
https://rumble.com/v33oy3u-south-pole-station-whistleblower-reveals-some-incredible-truths-about-direc.htmlEt varmasti itsekkään usko tohon, huono trolli yritys.
- Anonyymi
Jos asiaan perehtyisi, niin kysymykseen olisi aika yksinkertainen vastaus. Lähellä napoja maan magneettikenttä on pystysuora eikä pysäytä aurinkotuulta tai kosmista säteilyä kovin hyvin. 10 km korkeudessa etelänavan yllä saa ihan mukavan säteilyannoksen.
Siitä huolimatta jotkut lentoyhtiöt kyllä lentävät pohjoisnavan yli säästääkseen rahaa. Lentämistä usein kyseisellä reitillä ei suositella.- Anonyymi
Ei kyllä mikään lentoyhtiö lennä reittilentoja pohjoisnavan ylitse. Muten lähtisi luvat aika äkkiä. Ja syynä ei ole mikään säteily, vaan lentoturvallisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä mikään lentoyhtiö lennä reittilentoja pohjoisnavan ylitse. Muten lähtisi luvat aika äkkiä. Ja syynä ei ole mikään säteily, vaan lentoturvallisuus.
Älä höpötä. Pohjoisnavan yli lentäminen on ihan turvallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä. Pohjoisnavan yli lentäminen on ihan turvallista.
Missä väitin ettei se olisi turvatonta? Tämä asia liittyy lentoturvallisuus sääntöihin. Pitää näköjään tarkentaa kun en aina muista että kaikkilla ei ole tietoa tästä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä väitin ettei se olisi turvatonta? Tämä asia liittyy lentoturvallisuus sääntöihin. Pitää näköjään tarkentaa kun en aina muista että kaikkilla ei ole tietoa tästä asiasta.
Juuri niin. Säännöt on täysin keksittyjä jotta maan oikea muoto ei paljastuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Säännöt on täysin keksittyjä jotta maan oikea muoto ei paljastuisi.
Voi pyhä yksinkertaisuus, maan oikea muoto on tiedetty jo vuosisatoja, vielä on noita aivokuolleita, jotka kuvittelavat tietävänsa jotain, jota ei maailman enemmistö jo tiedä.
Tosin uskon, että suurin osa noista on trolleja, tosin noin typerää trollausta tekevät ovat itsekkin noita aivokuolleita. Anonyymi kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus, maan oikea muoto on tiedetty jo vuosisatoja, vielä on noita aivokuolleita, jotka kuvittelavat tietävänsa jotain, jota ei maailman enemmistö jo tiedä.
Tosin uskon, että suurin osa noista on trolleja, tosin noin typerää trollausta tekevät ovat itsekkin noita aivokuolleita.Kaikki liikennelentäjät tietävät että Maa on litteä.
Litteän Maan karttaa käytetään maanosien välisillä lennoilla koska se on ainoa oikea.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Säännöt on täysin keksittyjä jotta maan oikea muoto ei paljastuisi.
Ei ole, vaan se edelleenkin liittyy siihen että jos lentokoneelle tulee joku ongelma, ei lähettyvillä ole mitään kenttää mihin laskutua.
Ja edelleenkin síellä kyllä lentelee lentokoneita koko ajan. Voit itsekin varata matkan sellaiselle ja todeta että olet vain tietämätön. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kaikki liikennelentäjät tietävät että Maa on litteä.
Litteän Maan karttaa käytetään maanosien välisillä lennoilla koska se on ainoa oikea.Miksi valehtelet? Antaa sinusta aika idiootin kuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, vaan se edelleenkin liittyy siihen että jos lentokoneelle tulee joku ongelma, ei lähettyvillä ole mitään kenttää mihin laskutua.
Ja edelleenkin síellä kyllä lentelee lentokoneita koko ajan. Voit itsekin varata matkan sellaiselle ja todeta että olet vain tietämätön.Naurettava väite. Ei ole keskellä merta muutenkaan. Merien yli lentää silti vaikka kuinka koneita.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kaikki liikennelentäjät tietävät että Maa on litteä.
Litteän Maan karttaa käytetään maanosien välisillä lennoilla koska se on ainoa oikea."Kaikki liikennelentäjät tietävät että Maa on litteä."
Ihanko totta?
https://www.youtube.com/watch?v=xaRxOesKIyg
https://www.youtube.com/watch?v=gY148f2ub6A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettava väite. Ei ole keskellä merta muutenkaan. Merien yli lentää silti vaikka kuinka koneita.
Niin jos on pakko, mutta silti reitit pyritään tekemään niin että on edes joku varalaskupaikka, esim. Atlantin yli lennetään Grönlannin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä mikään lentoyhtiö lennä reittilentoja pohjoisnavan ylitse. Muten lähtisi luvat aika äkkiä. Ja syynä ei ole mikään säteily, vaan lentoturvallisuus.
Miten pohjoisnapa liittyy lentoturvallisuuteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pohjoisnapa liittyy lentoturvallisuuteen?
Ei se liitykään. Se liittyy maan todellisen muodon piilottamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettava väite. Ei ole keskellä merta muutenkaan. Merien yli lentää silti vaikka kuinka koneita.
ei ole. Voit tarkistaa tämän ihan itse. Nykyaikaiset koneet voivat lentää vajaalla moottoreilla aika pitkän matkan, joten jonkun atlantin ylitys ei ole kummoinen juttu. ja onhan siinä matkalla vaikka kuinka montalentokenttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pohjoisnapa liittyy lentoturvallisuuteen?
Se liittyy siihen sen takia, koska lähettyvillä ei ole laskupaikkaa, ei voi tehdä turvallsita pakkolaskua. Ja jos voisi, niin olisi melkein mahdotonta järjestää mitään pelastusoperaatiota. Sama asia Himalajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se liitykään. Se liittyy maan todellisen muodon piilottamiseen.
Ei kukaan ole piilottamassa mitään. Teillä hörhöillä on taas omituinen ajatuksen kulku. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole. Voit tarkistaa tämän ihan itse. Nykyaikaiset koneet voivat lentää vajaalla moottoreilla aika pitkän matkan, joten jonkun atlantin ylitys ei ole kummoinen juttu. ja onhan siinä matkalla vaikka kuinka montalentokenttää.
Aika ontuva selitys. Kuitenkin pohjoisnavan yli ei voi lentää ”vajaalla moottorilla”? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se liittyy siihen sen takia, koska lähettyvillä ei ole laskupaikkaa, ei voi tehdä turvallsita pakkolaskua. Ja jos voisi, niin olisi melkein mahdotonta järjestää mitään pelastusoperaatiota. Sama asia Himalajan kanssa.
Täyttä hölynpölyä. Valtamerelläkö niitä laskeutumispaikkoja on? Siellähän lennetään jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole piilottamassa mitään. Teillä hörhöillä on taas omituinen ajatuksen kulku. :D
Mitään järkiperäistä selitystä ei ole vielä asialle annettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ontuva selitys. Kuitenkin pohjoisnavan yli ei voi lentää ”vajaalla moottorilla”? 😂
Eli et sitten tarkistanut vaan heittäydyit idiootiksi. Ja kuka haluaa lentää koneella jossa ei ole kaikki kunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä hölynpölyä. Valtamerelläkö niitä laskeutumispaikkoja on? Siellähän lennetään jatkuvasti.
On. Ne ovat tarpeeksi lähellä, että vajaa kuntoisella koneella pääsee vielä laskeutumaan tarvittaessa. Katso vaikka millaisia reittejä koneet käyttävät kun ne lentävät merien ylitse, niin tämä asia voisi avautua sinulle. Epäilen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään järkiperäistä selitystä ei ole vielä asialle annettu.
On annettu. Se vain ei sovi sinulle, koska se ei sovi sinun harhoihin. No itsepäinen annat itsestäsi typerän kuvan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä mikään lentoyhtiö lennä reittilentoja pohjoisnavan ylitse. Muten lähtisi luvat aika äkkiä. Ja syynä ei ole mikään säteily, vaan lentoturvallisuus.
Esimerkiksi:
Emirates: Dubai - Los Angeles
Qatar Airways: Doha - San Francisco
Lentävät suunnilleen pohjoisnavan yli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi:
Emirates: Dubai - Los Angeles
Qatar Airways: Doha - San Francisco
Lentävät suunnilleen pohjoisnavan yli.Eivät kyllä lennä, vaan Grönlannin ylitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On annettu. Se vain ei sovi sinulle, koska se ei sovi sinun harhoihin. No itsepäinen annat itsestäsi typerän kuvan. :)
Maa ei ole pallo. Sinulle on valehdeltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maa ei ole pallo. Sinulle on valehdeltu.
Ei se olekaan vaan lähempänä sitruunaa.
- Anonyymi
Jospa tuo kosminen säteilyvyö onkin se kupu.
- Anonyymi
Kyllä liikennekoneet lentelevät eteläisillä merialueilla, eivät tosin Etelänavan yli.
Satelliittikuvia zoomatessa voimme tosin nähdä että ne lentävät siellä selällään joka kummastuttaa tiedemiehiäkin.
Mutta meillä on se painovoima nääs.- Anonyymi
No zoomaahan meille muillekin malliksi kuva jossa näkyy liikennekone joka pysyy ilmassa vaikka peräsin osoittaa maata ja laskutelineet kohti taivasta.
- Anonyymi
Vittu, mikä nuija. Suosittelen, että lopetat sen höpöheinän polttamisen, vaikuttaa näköjään siihen järjenjuoksuun aika pahasti.
- Anonyymi
Amiraali Byrd lensi
Antarktiksella.
Oli suora radiolähetys,
Hän alkoi puhuun outoja,
Tuli häiriöitä ja lähetys keskeytettiin.
Näki kuulemma vihreää maata
Ja muinaisia eläimiä. - Anonyymi
Google Earth ohjelma menee sekaisin kun yrittää mitata väitetyn etelämantereen pinta-alan:
https://jouninkootut.blogspot.com/2023/07/maapallovalhe-osa-3.html?m=1- Anonyymi
No miksi hän ei mene sinne itse mittaamaan? Ei sitä kukaan kiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi hän ei mene sinne itse mittaamaan? Ei sitä kukaan kiellä.
Ei jäävallia voi mitata. Toiseksi armeija mm brittilaivasto ei päästä ketään lähellekään jäävallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jäävallia voi mitata. Toiseksi armeija mm brittilaivasto ei päästä ketään lähellekään jäävallia.
Taas hoopo horiset! Etelämantereella ei sallita esim. sotilaallista toimintaa.
- Anonyymi
Kyllä se pinta-ala on jo moneen kertaan mitattu, miksi sitä pitäisi yrittää mitata Google Earthilla? Etelämanner on muutes fakta eikä väite!
Pinta ala on noin 14000000 km2 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jäävallia voi mitata. Toiseksi armeija mm brittilaivasto ei päästä ketään lähellekään jäävallia.
Etelämanner on demilitarisoitu vyöhyke, siellä ei sallita sotilaallista toimintaa, joten ei siellä myöskään ole mitään brittilaivastoa. Miksi kukaan sitä voisikaan sotilaallisesti vahtia, eihän se ole minkään valtion aluetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jäävallia voi mitata. Toiseksi armeija mm brittilaivasto ei päästä ketään lähellekään jäävallia.
Edelleenkään kukaan ei ole sitä estämässä. Kyse on vain siitä että ette uskalla mennä sinne, koska tiedätte että se musertaisi teidän valheellisen maailmankuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jäävallia voi mitata. Toiseksi armeija mm brittilaivasto ei päästä ketään lähellekään jäävallia.
Olet varmaankin valmis julkaisemaan videon jossa tuota koitat ja epäonnistut?
Etkö?
Mikset? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jäävallia voi mitata. Toiseksi armeija mm brittilaivasto ei päästä ketään lähellekään jäävallia.
No mitä käy jos yrittää? Yhtään videota siitä?
- Anonyymi
Kansainvälisiä reittilentoja voidaan lentää vain niiden maiden ilmatilassa jotka ovat allekirjoittaneet sopimukset !
Ei meinaan tuolla Pohjois-Koreassakaan mitkään länsimaiden hipit lentele Cesnoillansa. Pinviinit ampuvat alas jokaisen Lättymaan yläpuolelta pörhältävän ilmaaluksen omilla Stuka-hävittäjillänsä alas. Pinviinit ovat saaneet jo aivan tarpeeksensa Lättymaan alapuolella asuvien ihmisapinoiden seksimatkoista heidän alueellensa. - Anonyymi
Putin kertoo itse että Venällä on ballistisia ohjuksia. Määritelmän mukaa ne nousevat 4500km asti.
Viktorin mukaan siis Putin valehtelee.
Siis ampukaa Viktor. - Anonyymi
Australian länsirannikolta, sen eteläisiltä seuduilta voi lentää Argentiinan eteläiselle seudulle, ja päinvastoin, lyhin reitti menee etelämantereen yli, lentoja on todennäköisesti päivittäin.
Myös joillakin pitkillä lennoilla maapallon pyöriminen vaikuttaa siihen miten lentoja kannattaa taloudellisesti lentää koska lentokeroosi maksaa.
Jos lennät pitkän lentoreitin niin kohteen sijainti muuttuu koska maapallo pyörii akselinsa ympäri, akseli on hiukan vinossa.
ps. jos maapallo olisi litteä niin auringon nousu ja auringonlasku olisi kaikkialla samaan aikaan, se näkyisi kaikkille samaan aikaan.
Tuollaista lentoreittiä Etelämantereen yli katsoin Google Map kartalta, mahdollisen suoran lentoreitin löydät myös maapallo kartalta.
Windy Harbour
Länsi-Australia 6262
Australia
https://goo.gl/maps/JfuHbiX8FXqJxu9X8
Cmte. Portillo
Tulimaan
Argentiina
https://goo.gl/maps/PiQyZck8XE2DWFRF8- Anonyymi
Tuota reittiä ei lennetä Etelä-Mantereen ylitse kuitenkaan, koska sinne kun putoaa niin tulee äitiä ja muita sukulaisia ikävä, tosin vain lyhyeksi ajaksi kunnes jäätyy hengiltä.
Lennot pyritään aina lentämään sen mukaan että pelastusmiehistä pääsee paikalle kohtuullisessa ajassa; ei siis pelkästään arvota mikä olisi lyhin reitti. Asutulla alueella Maapalloa lennetään pääosin isoympyrällä koska varalaskupaikkoja jne on "kaikkialla".
Uusi Seelanti teki turistilentoja Etelä-Mantereen päällä kunnes yksi kone päräytti tonttiin, ja lennot loppui. Keskustelua niiden uudelleen aloittamisesta käydään aina satunnaisesti.
Uudesta Seelannista edelleen tehdään huoltolentoja lähimpiin Etelä Mantereen tukikohtiin; Chile ja Argentina hoitaa huoltoja toisella puolella mannerta. Kerrotko sitten vielä sen kaupallisen lantoreitin joka näiden kohteiden välillä operoi...
Pitää nyt käsittää se asia että ei lentoyhtiöt lennä (tai jätä lentämättä) jotain vain salaliittoteorioiden todistamiseksi, vaan kuljettaakseen ihmisiä taloudellisesti voittoa tuottavasti paikasta A paikkaan B (monasti vielä tuon kannattavuuden toteutumiseksi paikan C kautta) ja tämä yleensä tarkoittaa maanertenvälisien lentojen osalta maiden pääkenttiä lentojen alku/loppupisteinä, ei jotain kartalta valittuja yksittäisiä pisteitä (joissa vaikka joku paikalliskenttä josta operoi yksi paikallislento päivässä).santtu_1975X kirjoitti:
Kerrotko sitten vielä sen kaupallisen lantoreitin joka näiden kohteiden välillä operoi...
Pitää nyt käsittää se asia että ei lentoyhtiöt lennä (tai jätä lentämättä) jotain vain salaliittoteorioiden todistamiseksi, vaan kuljettaakseen ihmisiä taloudellisesti voittoa tuottavasti paikasta A paikkaan B (monasti vielä tuon kannattavuuden toteutumiseksi paikan C kautta) ja tämä yleensä tarkoittaa maanertenvälisien lentojen osalta maiden pääkenttiä lentojen alku/loppupisteinä, ei jotain kartalta valittuja yksittäisiä pisteitä (joissa vaikka joku paikalliskenttä josta operoi yksi paikallislento päivässä).Kaupallisia lentoreittejä Australia - Etelä Amerikka on ainakin Qantasin operoima päivittäinen Sydney - Sandiago (Chile) reitti tunnuksella QF27/QF28
Pallokartalla näiden kahden kaupungin välinen lyhin etäisyys menee seuraavasti:
https://aijaa.com/zDtgEn
Eli huomataan että ainakaan tällä kyseisellä reitillä ei suorinta reittiä käyttämällä lennettäisi kovinkaan lähellä etelämannerta.
Mutta mitäs muita OLEMASSAOLEVIA lentoreittejä sitten olisi joiden lyhin reitti olisi etelämantereen yli?santtu_1975X kirjoitti:
Kaupallisia lentoreittejä Australia - Etelä Amerikka on ainakin Qantasin operoima päivittäinen Sydney - Sandiago (Chile) reitti tunnuksella QF27/QF28
Pallokartalla näiden kahden kaupungin välinen lyhin etäisyys menee seuraavasti:
https://aijaa.com/zDtgEn
Eli huomataan että ainakaan tällä kyseisellä reitillä ei suorinta reittiä käyttämällä lennettäisi kovinkaan lähellä etelämannerta.
Mutta mitäs muita OLEMASSAOLEVIA lentoreittejä sitten olisi joiden lyhin reitti olisi etelämantereen yli?Tuolla yli 11000km:n välimatkalla kyseessä on yksi maailman pisimpiä säännöllisesti lennettäviä lentoreittejä.
Viktor, olet yleensä huono vastaamaan kysymyksiin, mutta katsotaan vastaatko.
Maapallon eteläisen pallonpuoliskon eteläisissä osissa on jo pelkästään vähemmän kaupunkeja sekä tämän kautta vähemmän lentoja kuin vastaavissa osissa pohjoisella pallonpuoliskolla (vai onko Viktor eri mieltä tästä asiasta?).
Mutta sitte varsinaiseen kysymykseen:
Mitkä nykyisistä kaupallisista reittilennoista mitä maailmassa lennetään, olisi lyhyempi/nopeampi lentää etelämantereen yli kuin sillä reitillä millä ne tällä hetkellä lennetään?
Kun Viktor (taikka joku muu) nimeää nämä kyseiset lennot, niin sitten niitä voidaan yhdessä alkaa tutkimaan miksi lentävät nykyistä reittiään eikä etelämantereen yli.
Eli se ei vielä kerro mitään jos jossain osassa (Etelämanner) maapalloa ei lennetä reittilentoja, koska ensin tosiaan pitäisi määritellä ne lennot jotka hyötyisivät nopeampana matka-aikana kyseisestä reitistä, kun ei siellä kukaan vain huvikseen lentele.- Anonyymi
Vaihda nyt se profiilikuva! Häpäiset Suomen armeijan!
- Anonyymi
Etelänavan ylitse lentelee jokaisena päivänä tuollaiset kolmetuhatta jumbojettiä jotka ovat täynnä palloteoriaan uskovia turisteja. Siinä kun kaartelee olemattoman mantereen yläpuolella pinviinejä kuvaten niin sitä luulee olevansa todistamassa "Palloteoriaa".
Kerrotko sinä minkä kaupunkien välisten lentoreittien pitäisi lentää etelämantereen yli mutta eivät jostain selittämättömästä syystä sitten näin tee?
Monet ihmettelevät ettei etelämantereen yli lennetä, mutta eivät kerro mitkä lennot heidän milestään "pitäisi" sen yli lentä...- Anonyymi
Juu magneettista etelänapaa ei oo eikä tuu.
Lättymaan keskusta on pohjoisnapa jota ei myöskään oo olemassa kuin silleen magneettisesti. santtu_1975X kirjoitti:
Kerrotko sinä minkä kaupunkien välisten lentoreittien pitäisi lentää etelämantereen yli mutta eivät jostain selittämättömästä syystä sitten näin tee?
Monet ihmettelevät ettei etelämantereen yli lennetä, mutta eivät kerro mitkä lennot heidän milestään "pitäisi" sen yli lentä...Yhä olisi vastaus antamatta siihen kysymykseen että minka lentonekenttien välillä liikennöivien kaupallisten matkustajalentojen kannattaisi lentää etelämantereen yli (eli lentoreitti lyhentyisi nykyisestä) mutta eivät sitä tee. Eli lähtö/tulokentät ja lennon koodi kiitos. Vai eikö näitä nyt sitten ollutkaan... (ja pitää muistaa ettei mikään kaupallinen lento vain "huvikseen" lennä jotain kiertoreittiä vain salaliittojen takia)
- Anonyymi
Huomiotani kiinnitti Vikin aloituksessa eräs merkittävä juttu, hyvin merkittävä tosiaankin. Ei tietenkään siellä eteläisillä merialueilla lennellä lentokoneilla sillä merialueilla purjehditaan laivoilla eikä suinkaan lentokoneilla. Eivät lentokoneet lentele meressä elleivät sitten ole sellaisia sukellusveneitä kuten oli tämä Nautilus.
- Anonyymi
Nää tiedemiehet on nääs laskenut että Maapallo on killellään jotain 24 ja puoli astetta..
Kun nääs avaruudessakin on pystyakseli.
Molemmat navat on siis tai eivät ole pohjoisia eikä eteläisiä.- Anonyymi
Avaruudessa ei ole mitään "pystyakseleita", kaikki suunnat avaruudessa ovat suhteessa toisiin taivaankappaleihsiin. Tuo kallistuskulma, jota ihmettelit, lasketaan Maan ratatasosta Auringon ympäri, kuten sinullekin on satoja kertoja kerrottu, mutta se ymmärrys.....
Kyllä Maapallolla on pohjois- ja etelänapa, se on sopimusjuttu, jolla ne eroittaa toisistaan, mikä tuossa vielä on epäselvää? - Anonyymi
Älä usko tiedemiehiä, laske itse. Sen voi laskea helposti Auringon kulmasta talvi-tai kesäpäivän tasauspäivänä. Ai niin mutta ethän sinä osaa laskea kuin kymmeneen ja sinusta on sietämätöntä että kaikki eivät ole yhtä tyhmiä. Parempi kieltää matematiikan olemassaolo.
- Anonyymi
Myöskään Uuteen Seelantiin ei ole lentoja koska kyseistä maata ei ole olemassa.
- Anonyymi
Olen sinne neljästi lentänyt Sydneystä, mihin vittuun se lento siis mut vei?
Ikkunasta näkyi noin kolme tuntia pelkkää vettä ja sitten oli joku isompi saaren tapainen mihin laskeuduttiin. Riittävän iso ettei sitä katsomalla saareksi olisi tajunnut.
- Anonyymi
Tässä pitäisi mun mielestä kysyä ennemmin miksei Viki ja Delfine voi matkustaa eteläiseen osaan Maailmaa?
Ja vastaushan on se kun täällä näkee paljain silmin ettei Maa voi olla Litteä. - Anonyymi
Ei kyllä kannata lähtee kotoo kovin kauas. Voi pudota maan reunalta tyhjyyteen😵😵😵
- Anonyymi
Tai voi vaikka törmätä flättäriin joita on ympäriinsä maapallolla. ;)
- Anonyymi
https://rumble.com/v33oy3u-south-pole-station-whistleblower-reveals-some-incredible-truths-about-direc.html
Kannattaa päivittää tietonne näköjään kaikesta. Tai vaihtoehtoisesti jatkakaa unianne loppuun asti.- Anonyymi
Haah sinä näköjään uskot kaiken mitä nettiin laitetaan. Miksis inua on näin helppo viedä kuin pässiä narussa?
- Anonyymi
Viktorille uudet lääkkeet!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122373Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2421010Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253806- 84786
- 35719
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709