Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pyramideja+ei+ole+olemassa
09.01.2022 17:54
Pyramideja+ei+ole+olemassa
09.01.2022 17:54
Mielestäni+ei+kannata+ottaakuin+1-piiri+jaettavaksi+niin+saa+jotain+tonnin+pintaan+palkkaa+kuussa+ja+saa+päälle+asumistuen+ja+sovitellun+päivärahan.
Jos+ottaa+toisen+piirin+jaettavaksi+niin+menettää+vaan+kaikkin+tuet+ja+veroprosentti+nousee.
09.01.2022 14:46
Itse+jaan+postia+ja+voin+sanoa+muutamia+syitä.
Kyse+on+osa-aikatyöstä,+palkka+vähän+reilu+tonnin+kuussa+verojen+jälkeen,+joten+soviteltua+päivärahaa+ja+asumistukea+joutuu+hakemaan+palkan+lisäksi+kelasta.
Tämä+johtaa+siihen,+että+vaikka+teet+raskasta+työtä+4-päivänä+viikossa+niin+joudut+ravaamaan+myös+työkkärissä+ja+selittämään+miten+olet+hakenut+kokoaikatöitä.
Mikäli+jätät+työkkärissä+käymättä+niin+päivärahoihin+tulee+karenssi.+Silloin+on+sama+ottaa+lopputili+koska+palkka+ei+riitä+elämiseen+ja+hakea+rahat+sossun+luukusta.
Työkkäri+voiskin+mielestäni+keskittyä+kokonaan+työttömien+kyykyttämiseen+eikä+toistuvasti+haastatella+raskasta,+vaikkakin+osa-aika+työtä+tekeviä+ihmisiä
09.01.2022 14:44
Maapallo+EI+pyöri+itsensä+ympäri+kerran+vuorokaudessa.+Edes+pallomaateoreetikot+ei+väitä+sellaista.+
Pallomaa+teoreetikot+uskovat+pallomaan+pyörähtävän+ympäri+ajassa+23h56min+ja+he+sanovat+että+koska+pallomaa+kiertää+aurinkoa,+niin+tarvitaan+joka+vuorokausi+4-minuuttia+lisäaikaa+jotta+pallomaa+kääntyy+auringon+suhteen+senverran+lisää+mitä+aurinkopalloa+kiertäessä+pallomaan+asento+muuttuu+suhteessa+aurinkoon+vuorokauden+aikana.
Kuitenkin+kaikki+on+helpommin+selitettävissä+lättämaateorialla.+Taivaankansi+liikkuu+littamaan+yläpuolella+yhden+kierroksen+ajassa+23h+56min+ja+aurinko+kiertää+ympyrän+maailmamme+yläpuolella+ajassa+24h+00min.
Nämä+on+aika+yksinkertaisia+asioita+joihin+pallomaateoria+lopulta+romahtaa+kun+asioita+alkaa+maatietoinen+henkilö+enemmän+ajattelemaan.
Rauhaa+rakkautta+ja+Jumalan+siunausta+jokaiselle+lukijalle+toivotan,+huomaatte+jo+tätä+minun+tekstiä+lukiessanne+että+maahan+todellakin+on+litteä,+eikä+pallo!
06.01.2022 02:17
Alusta+jäi+puuttumaan+se+maapallopäiden+yleisin+valhe,+eli+että+pallomaa+muka+kiertäisi+itsensä+ympäri+kerran+vuorokaudessa.+Siihen+ei+kiintotähtiä+havainnoimalla+löydy+yhtään+mitään+todisteita.
06.01.2022 00:45
Jos+vuoden+palkan+saa+etukäteen+tilille,+niin+eikö+työkomennus+ole+silloin+sama+jättää+suorittamatta+ja+karata+rahojen+kanssa+verottajan+ulottumattomiin?
Itse+jos+saisin++5000€+niin+lähtisin+heti+rellestämään+thaimaaseen+tai+vaikka+havaijille+etelän+lämpöön+pakoon+suomen+talvea.
Tosin+liian+etelään+ei+kannata+lähteä,+siellä+on+eteläkierre+ja+jäävalli.+Yhtä+kylmää+kuin+täällä+suomessa+näin+talvella.
05.01.2022 22:14
Väitetyssä+kuualuksessa+olisi+tosiaan+se+huono+puoli,+että+jos+sisällä+haisee+pahalle+niin+ikkunaa+ei+voi+avata+ilman+vaihtamiseksi+ja+hajun+poistamiseksi.
Itse+uskon+että+kuu+on+litteä+kiekko+joka+kiertää+kehää+maailmamme+yläpuolella.
Raamatun+mukaan+kuu+luotiin+valaisemaan+yötä.+Se+siis+tuottaa+itse+kylmentävän+valonsa,+eikä+heijasta+auringon+lämmittävää+valoa+niinkuin+pallopäät+väittävät.
05.01.2022 21:58
Minulla+on+ollut+yhteensä+5-youtubekanavaa+joista+olen+nyt+poistanut+2-kanavaa.+Kiljumestari+kanavan+poistin+koska+en+halua+häpäistä+työtä+tekeviä+konduktöörejä+enempää.
Minulla+on+nyt+uudet+projektit+ja+pyrin+tekemään+uusille+youtube+kanavilleni+englanninkielisiä+videoita+joihin+tavoittelen+huomattavasti+aiempia+kanavia+suurempia+tilaaja+sekä+katsojamääriä.
05.01.2022 21:55
Fiksuja+lapsia.+Itse+taisin+jotain+8v+ikäiseksi+saakka+uskoa+joulupukkiin.
Kysyin+kerran+joulupukilta+että+millä+on+tullut+kun+ulkona+ei+näy+poroja.+Pukki+sanoi+että+singerillä.+Ja+pukki+oli+tietysti+oma+isäni+joka+aina+lähti+käymään+ulkona+vähän+ennen+joulupukin+saapumista.
Lapsena+oli+kiva+kertoa+isälle+millaista+oli+kun+joulupukki+kävi+sillä+aikaa+kun+olit+poissa.+Oikeastaan+se+oli+jopa+osa+joulun+jännitystä.
05.01.2022 21:46
Onko+tämä+tosiaan+kuvattu+1994?+Videon+tiedoista+en+löydä+kuvausajankohtaa.
Mielenkiintoista+että+videolla+luvataan+ensin+että+spiritismiä+pelataan,+mutta+kaikki+kuitenkin+jänistävät+ja+eivät+suostu+peliä+pelaamaan.
Youtubesta+toki+löytyy+kyseisen+pelin+pelaamisesta+videoita,
Mutta+suomi24+kummittelu+ja+rajatieto+palstalla+on+vakavasti+varoitettu+pelaamasta+kyseistä+peliä+niin+minä+ennemmin+uskon+varoituksiin+kuin+että+lähden+leikkimään+tulella+pelaamalla+peliä+jonka+pelaamisesta+ihmisillä+on+outoja+ja+sekalaisia+kokemuksia.
05.01.2022 21:44
Sairastin+koronan+kotioloissa+kuten+linkkaamassasi+aloituksessa+kerron.+
En+kuollut,+oireet+oli+vakavat+mutta+hengitysvaikeuksia+ei+ollut+minkä+vuoksi+en++mennyt+sairaalaan+vaan+päätin+sairastaa+taudin+kotosalla.
05.01.2022 21:38
En+ole+kuollut.+Olen+ollut+vain+vakavasti+sairaana+enkä+ole+kyennyt+kirjoittamaan+palstalle+noin+3-viikkoon.+Nyt+kunto+alkaa+palautua.
Olen+rokottamaton+joten+en+mennyt+sairaalaankaan+koko+korona-aikana.+Kerrottakoon+myös+että+sain+töistä+potkut+kun+en+hakenut+virallista+sairaslomaa,+vaan+pelkästään+sairastin+rajun+koronan+kotioloissa.
Noin+2-3+päivää+jouduin+liki+huutamaan+tuskasta+kotona,+ja+olisin+luultavasti+ampunut+itseni+jos+olisin+omistanut+aseen.
Onneksi+en+omista+asetta+ja+nyt+alan+toipua+koronasta+ja+elämä+alkaa+palata+normaali+uomiinsa.
Pientä+lukihäiriötä+ja+pyörryttämisen+tunnetta+on+vielä+mikä+saattaa+aiheuttaa+kirjoitusvirheitä+kirjoittamissani+teksteissä.
05.01.2022 21:36
Miksi+väitätte+välillä+minun+kuolleen+ja+nyt+joku+herra+anonyymi+on+nostanut+tikunnokkaan+palstalla+mielestäni+erittäin+asiallisesti+omalla+nimellään+keskustelleen+henkilön.
Käsitättekö+että+kyseinen+henkilö+voi+olla+opiskelemassa+vaikka+yliopistossa+ja+tekee+väitöskirjaa+vaikkapa+meistä+valtamedian+ulkopuolella+elävistä+maatietoisista,+jotka+olemme+myös+valtamedian+propagandan+ulottumattomissa.
05.01.2022 21:32
Sinulla+on+viisas+vaimo.+Harvat+naiset+on+valmiita+kyseenalaistamaan+virallisen+pallomaa+propagandan.+
Tosin+videon+nainen+arvosteli+litteämaa+teoriaa+tyhmien+kouluttamattomien+ihmisten+luulotteluksi.
Tosiasiassa+me+maatietoiset+flättärit+tiedostamme+ympärillämme+olevan+propagandan,+ja+propagandan+pois+suodatettua+uutisvirrasta+olemme+omin+havainnoin+huomanneet+että+maa+todellakin+on+litteä.
05.01.2022 21:22
Vauva.fi.+sivustolta+tosiaan+sensuroidaan+kaikki+litteämaa+aiheiset+aloitukset+hetkessä+pois.+Sama+on+myös+avaruus.fi.+keskustelufoorumilla.
Syy+on+se,+että+NASA+lahjoo+kaikki+maapallo+eliittiin+kuuluvat+ja+käyttävät+valtavia+summia+pallomaa+propagandan+levittämiseen.
05.01.2022 21:18
Voisitko+esittää+jotain+todisteita+väitetyistä+kuussakäynneistä?+NASAn+maalaukset+ja+cgi+videot+ei+sitten+kelpaa+todisteeksi
05.01.2022 21:16
Ekana+tuolta+tulee+mittasuhteiltaan+naurettava+kuvaväärennös.+Koko+toinen+puoli+pallosta+on+merta+ja+Australia+näkyy+kuvan+keskellä.+Jos+puolet+pallosta+on+merta+ja+Australiaa,+niin+herää+kysymys+missä+on+loput+väitetyn+pallomaan+mantereista?
05.01.2022 21:14
Kaikki+maapallopäiden+esittämät+vanhat+pallomaakuvat+on+pystytty+todistamaan+vesiväru+maalauksiksi.+
Nykyään+NASAn+tietokoneen+pyörittää+24/7+cgi+livestreamia+jonka+sanotaan+olevan+avaruudesta+kuvattu,+ja+maapallopäät+uskoo+sen+ja+huutavat+uraa,+uraa!
05.01.2022 21:12
Erikoista+että+väitetty+apollo+raketti+oli+maasta+lähtiessään+aidon+kuuraketin+näköinen.+
Perille+kuuhun+saavuttuaan+alus+muuttui+kuitenkin+verhotangoista,+pahvista+ja+teipistä+kasatuksi+romu+hökkeliksi.
24.12.2021 20:28
16 / 31