Vapaa kuvaus

Aloituksia

270

Kommenttia

790

  1. Itse en usko edes RSO.n olemassaoloon. TV.ssä näytetään vain CGI kuvaa orkesterista johon on taustalle lisätty viulumusiikkia.

    Väitetyn radion sinfoniaorkesterin käyttöön osoitetut rahat menevät rikkaan eliitin taskuun.

    Vähän samanlaista kusetusta kuin NASAn toiminta jenkeissä.