Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tiedä. Täällä Suomessa se on 13.59
23.08.2023 13:59
Kuuhun voi nousta kuumailmapallolla. Raketilla sinne on mahdotonta matkustaa.
23.08.2023 13:58
Aurinko pienenee paljon nopeammin perspektiivin katoamispisteeseen mutta Australiassa nähdään vielä auringon katoamisen jälkeen auringon heijastus taivaankannesta. Se on ikäänkuin sumun läpi näkyvä aurinko jota paikalliset ei ymmärrä että kyse on pelkästä heijastuksesta.
23.08.2023 13:57
Kyllä Kuu suurenee ja pienenee taivaalla juuri litteämaa teorian mukaisesti. Tee aitoja havaintoja taivaalta ystäväiseni, älä katso ainoastaan NASAn maalauksia internetistä!
21.08.2023 21:45
Olen aina ollut maatietoinen ja tavoitteeni on joka päivä kehittyä yhä enemmän maatietoiseksi.
Odotan innolla uusia todisteita litteästä maasta niin saan käännytettyä myös pallopää ystäviäni maatietoisuuteen jota he pitävät nyt vainoharhaisena hihhulointina!
21.08.2023 21:41
HP on myös JH oikealta nimeltään. Enempää en avaa asiaa, nimimerkki itse tunnistanee.
11.08.2023 23:05
Tokihan minä yhä olen maatietoinen. Mutta pysyäkseni littumaa tietoisena kaipaan minua vielä enemmän maatietoisten opastusta ja tietoa mitä kaikkea minun maatietoisena täytyy oppia tietämään.
En siis ole täydellinen maatietoinen, pelkkä asteen 2 tai 3 tasolla oleva maatietoisuutta vastaan ottava ja oppiva henkilö.
11.08.2023 23:01
Itse uskon toistaiseksi vielä roihuttomaan ja litteään aurinkoon joka kiertää kehää maailmamme yläpuolella.
Mutta olen alkanut epäillä lättäreiden todisteiden vähyyttä. Jos lisätodisteita ei pian ilmaannu, niin myös minä alan epäillä litteämaa teorian paikkansapitävyyttä!
09.08.2023 23:16
Partahöylät ja partavaahto tulee vuodessa kalliimmaksi miehille
08.08.2023 02:16
Paitsi että Poliisi päättää seuraavista asioista:
1. Koska ratsiasta lähdetään jatkamaan matkaa.
2. Milloin matka keskeytyy ratsiaan tai mahdolliseen autossa ilmenevään vikaan, junassa vr on velvollinen auttamaan sinut perille jos junassa ilmenee vika.
3. Klassinen rattijuopumus. Junassa voit rauhassa juoda viina vaikka junan wc tiloissa ovi suljettuna, tai jos olet rikas niin junan ravintolavaunussa. Et saa edes 200km/h nopeudessa rattijuopumus syytettä.
4. En jaksa kirjoittaa enempää, kiitos vanhan aloitukseni nostamisesta ylös :)
08.08.2023 02:10
Vain Ukrainassa toiminta on laajamittaista ja vauvoja myydään mm. Barack Obamalle ja Joe Bidenille hyväksikäytettäväksi!
.........................................................................................
Ainoastaan Donald Trump taistelee tätä saastaista länsi toimintaa, vauvojen myyntiä, sekä tappamista eli abortteja vastaan!!! GO TRUMP!!
04.08.2023 02:17
Vain Ukrainassa toiminta on laajamittaista ja vauvoja myydään mm. Barack Obamalle ja Joe Bidenille hyväksikäytettäväksi!
Ainoastaan Donald Trump taistelee tätä saastaista länsi toimintaa, vauvojen myyntiä, sekä tappamista eli abortteja vastaan!!! GO TRUMP!!
04.08.2023 02:16
Ukrainalaiset pallopäät ei ole edes kuulleet sanaa verojen maksu. Jo aloituksen dokumentissa sanotaan että on kyse mustan pörssin toiminnasta.
Voit tienata myös itse +50000euroa salakuljettamalla Ukrainassa synnytetyn vauvan jenkkeihin.
04.08.2023 02:12
Ukrainalaiset pallopäät ei ole edes kuulleet sanaa verojen maksu. Jo aloituksen dokumentissa sanotaan että on kyse mustan pörssin toiminnasta.
Voit tienata myös itse +50000euroa salakuljettamalla Ukrainassa synnytetyn vauvan jenkkeihin.
04.08.2023 02:11
Ukrainalaiset vielä itkee ohjelmassa että sota Venäjän kanssa haittaa sijaissynnyttäjien työtä ja sinkkujen bisnestä vauvojen myyntialalla.
02.08.2023 21:17
Fysiikan lait on vain nippu tekaistuja selityksiä pallomaateorian tueksi. Niillä ei ole mitään tekemistä reaali todellisuuden ja litteänmaan havainnoinnin kanssa.
30.07.2023 13:59
Maa on todellisuudessa litteä ja 6000 vuotta vanha. Siispä kivikautta ei ole koskaan ollut olemassa vaan koko ihmiskunnan historia aina luomiskertomuksesta lähtien on kerrottu Raamatussa.
30.07.2023 13:40
Ajatelkaa teoreettisessa pallomaassa me liikkuisimme pallon pinnalla alaspäin lähdimme mihin suuntaan tahansa. Edes polttomoottoria ei tarvittaisi!
28.07.2023 19:09
Juuri se, ettei maa kaarru lainkaan varsinkaan alaspäin on yksi parhaista todisteista litteästä maasta.
28.07.2023 19:08
Ihan pelkkää jätettä nuo sinun arvelut.
Niin sanotut ufot tulee NASAn toimesta leijailemaan litteänmaailmamme yläpuolelle.
Tarkoituksena NASAlla on ufojen avulla pitää yllä uskoa pallomaateoriaan!
28.07.2023 19:06
2 / 31