Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
244
Kommenttia
661
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moni littari on aloittanut rukoilemalla ja paastoamalla yksin luostarissa. Siellä he ovat valaistuneet ja kokeneet Jumalan puhuneen heille litteästä maasta.
01.07.2024 09:10
Ukraina saa hyökätä USAn aseilla Venäjälle. Minun mielestä myös Kuuban pitäisi vastineeksi saada hyökätä Venäläisaseilla USAhan. Jenkit kuitenkin raukkamaisesti vartioivat Kuubaa Guantanamosta käsin.
21.06.2024 18:40
Itse en viitsi mennä ruuhkaisille makkaranpaisto paikoille jussina käyn siellä mieluummin jonain rauhallisena arki iltana.
21.06.2024 18:38
Katsoin aloittajan videota ensimmäistä kertaa. Anteeksi, mutta mielestäni ei ole sopivaa kääntyä littariksi ja alkaa heti kutsua itseään profeetaksi.
Monet lättäpäät ovat vaatimattomia ja sorrettuja kansalaisia jotka haluavat vain tuoda esille eliitin pallomaa kusetusta.
20.06.2024 23:01
Antaa trans uimareiden pysyä uskossaan ja vakaumuksessaan.
20.06.2024 22:50
ajatelkaa nyt pallopäät tällaiset nolot vuodot NASAlta joka on suurimpia pallomaateorian kannattajia on aika noloa kaikille maapallopää uskovaisuuden kannattajille
13.06.2024 22:58
Mielenkiintoista nähdä aitoa videokuvaa litteänmaailmamme yläpuolelta. En nähnyt litteänmaan ulkopuolella tähtiä jotka liikkuisivat alaspäin maailmamme kiihdyttäessä ylöspäin.
Sensijaan näkyi heijastus taivaankannesta mikä havainto viittaa litteän ja liikkumattoman maailman puolesta.
Vihdoinkin lättärit on alkaneet tutkia näitä asioita niin saadaan jotain oikeaa tietoa tästä maailmastamme eikä vaan aina NASAn maalauksia ja pallomaateoriaa tukevia väärennöksiä.
19.05.2024 13:37
Joo, tässä asiassa meillä vallitsee suuri erimielisyys. Viki on käynyt lavasteissa ja mahdollisesti hypnotisoitu luulemaan että pyramideja on olemassa. Pyydän aanteeksi ukko paran puolesta.
18.04.2024 23:03
Kuvun näet päivällä taivaalla jos ei ole liikaa kemikaalivanoja. Sininen väri johtuu kuvun yllä lainehtivista sinisistä vesimassoista. Veden yläpuolella asuu luoja Jumala.
18.04.2024 23:01
Internetissä on helppo ottaa yhteyttä toisiin lättäpäihin ja saada vertaistukea asian tiimoilta.
17.04.2024 12:47
Myös litteämaa on todistettu todeksi. Ja kuussakäynnit romuvarastossa lavastetuksi halppis elokuvaksi.
17.04.2024 12:45
Maa on litteä ja liikkumaton. Sen sijaan aurinko ja kuu kiertävät kehää maailmamme yläpuolella.
27.02.2024 22:02
Voinko vaatia Zelenskiä maksamaan tonnin minulle takaisin? Ois just nyt taskurahan tarvetta
27.02.2024 21:59
Etkö kykene muulla tavalla kommentoimaan? Mikä siinä on niin vaarallista tieteelle että myönnettäisiin että on oltu väärässä ja jouduttiin valheen peittämiseksi peittelemään maan litteyttä.
Joskus se litteys tulee kuitenkin ilmi, sitä nolompaa nykytieteelle mitä kauemmin valheellista pallopropagandaa tuotetaan kun resurssit voitaisiin käyttää todellisen litteänmaan tutkimiseen valheellisten tulosten julkaisemisen sijaan.
14.02.2024 19:56
Ukraina teurastaa taisteluikäiset miehensä. Naiset pakenevat ulkomaille. Länsimaissa asuvat poikamiehet kiittää.
14.02.2024 19:37
On suorastaan raivostuttavaa ettei NASA tai muut järjestöt kerro meille edes alkeellisimpia tosi tietoja litteästä maailmasta jossa me elämme. Sen sijaan rahaa käytetään valtavia summia pallomaateorian ylläpitoon ja CGI kuvien tuottamiseen väitetystä avaruudesta ja avaruuden väitetyistä planeetoista.
Odotin että NASA voisi näin ystävänpäivänä myöntää että maa on litteä. Kävin NASAn sivuilla ei tietoakaan mistään oikeista uutisista tai oikeaa tietoa maailmastamme pelkkiä väärennettyjä kuvia ja pallomaateoriaa.
14.02.2024 19:15
Laitoin linkin aloituksen videoon Ukrainan Lutskissa asuvalle internet ystävälleni. Sanoi että tuo on totta. Ihmetteli mistä tiedän tilanteen? Valehtelin että minulla asuu toinen internet tuttu Mariupolissa, vaikka Vikin linkistähän minä tämän videon löysin :)
04.02.2024 21:57
Se, että Jutta Urpilainen ja Li Andersson sai huonon vaalituloksen niin turha lähtä yleislakkoon helmikuun alussa. Kokoomus voitti vaalit ja ammattiyhdistysväki nukkui presidentinvaaleissa.
Surkeaa, Ikävää. Oli nämä vaalit. PS. en aio äänestää 2 kierroksella ollenkaan.
28.01.2024 21:20
Itse olen valaistunut äänestäjä ja äänestin vasemmistoliiton Li Anderssonia joka ainoana presidenttiehdokkaista lupasi ettei suomeen tule ydinaseita jos hänet valitaan.
Li lupasi myös kutsua ammattiyhdiistykset ja hallituksen neuvottelemaan.
Tämä vaalitulos että Kokoomuksen Stubb johtaa on, mikäli vaalitulos on rehellinen niin vahva signaali että suomalaiset kannattaa Kokoomuksen leikkauspolitiikkaa ja vasemmistoliiton ääntä ei haluta kuulla.
Li Andersson sanoi itsekkin äsken vaalivalvojaisissa että jos porvarien leikkauksia halutaan vastustaa sen pitäisi näkyä myös ääninä vaaleissa mitä ei nyt tapahtunut. IKÄVÄÄ :(
28.01.2024 21:16
Vaalivoitto varastettiin jo Paavo Väyryseltä kun posti hukkasi tuhansia kannattajakortteja.
Nyt kannattaa jättää äänestämättä, jos äänestysprosentti jää alle 30% se olisi jo vakava viesti päättäjille ettemme hyväksy manipuloituja vaaleja.
Myös veteraanikansanedustaja Ano Turtiainen kehottaa jättämään äänestämättä tulevissa vaaleissa.
https://www.youtube.com/watch?v=fle6qgurq8w
13.01.2024 12:47
2 / 34