Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
271
Kommenttia
794
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eilen+ostin+pimeän+0,5+l+pullon+40%+viinaa.+Lisäksi+24+pack+olutta+mutta+kaikki+on+juotu.
Poikaystävä+kuorsaa+vieressä+sammuneena,+itse+en+pysty+nukkumaan+kun+niin+hiton+huono+olo+ja+krapula.
Kaupasta+kaljaa,+ja+olonparannus+niin+sitten+nukkumaan+jossain+kello+10.00+kieppeillä
03.02.2022 07:01
Jopa+kilju+on+loppu+ja+uusi+satsi++keskeneräistä,+laitoin+vasta+eilen+käymään.
Poikaystävä+kuorsaa+tuossa+vieressä+ja+varmaan+jatkaa+unia+kun+minä+lähden+käymään+lähikaupassa+kello:+9.00
03.02.2022 06:55
Ja+kyseessä+on+tosiaan+diktaattori+EU+presidentti+vaikka+asiaa+on+yritetty+häivyttää+sittemmin+kansalaisten+silmistä+kutsumalla+EU+presidenttiä+nykyään+"vain"+komission+puheenjohtajaksi.+
https://eurooppatiedotus.fi/2009/11/30/eun-presidentti-ja-ulkoministeri-on-valittu/
03.02.2022 06:51
Persekärpänen+😂
03.02.2022 06:39
Se+on+sellainen+joka+kirjoittelee+Suomi24+sivuilla+Keke+nimimerkillä+ja+ei+keskity+keskusteluun,+vaan+toisten+nimimerkkien+stalkkerointiin.
Kukahan+se+olisi?
03.02.2022 06:38
Editoitu+versio+samasta+tekstistä:
Laki+on+sama+miehille+ja+naisille.+Jos+olet+mies+niin+voit+vaikka+heti+tehdä+netissä+rikosilmoituksen+poliisille+jos+koet+jonkun+naisen+häirinneen+sinua.
Voit+myös+halutessasi+vaihtaa+maistraatin+nettisivuilla+nykyään+sukupuolesi+ilmoitusluonteisesti+ja+muuttaa+halutessasi+itsesi+virallisesti+naiseksi+muutamassa+minuutissa+ennen+rikosilmoituksen+tekemistä.
03.02.2022 06:35
Laki+on+sama+miehille+ja+naisille.+Jos+olet+mies+niin+voit+vaikka+heti+tehdä+netiy+rikosilmoituksen+poliisille+jos+koet+jonkun+naisen+häirinnän+sinua.
Voit+myös+halutessasi+vaihtaa+maistraatin+nettisivuilla+nykyään+sukupuolesi+ilmoitusluonteisesti+ja+muuttaa+halutessasi+itsesi+virallisesti+naiseksi+muutamassa+minuuy+ennen+rikosilmoituksen+tekemistä.
03.02.2022 06:33
Loppujen+lopuksi+kuitenkin+mies+voittaa+aina.
Mies+voi+koska+tahansa+leipoa+naista+turpaan+eikä+ylimieliset+paska+mutkat+sitä+fyysisesti+kykene+estämään.
03.02.2022 06:30
Ja+kyseessä+on+tosiaan+diktaattori+EU+presidentti+vaikka+asiaa+on+yritetty+häivyttää+sittemmin+kansalaisten+silmistä+kutsumalla+EU+presidenttiä+nykyään+"vain"+komission+puheenjohtajaksi.+
https://eurooppatiedotus.fi/2009/11/30/eun-presidentti-ja-ulkoministeri-on-valittu/
03.02.2022 06:28
Minä+kysyn+samaa+sinulta.+Miksi+et+halua+edes+tutkia+litteäämaata,+vaan+haluat+vaan+haukkua+minua+ja+elää+eliitin+sinulle+muovaama+pallomaateorian+ja+evoluutioteorian+psykoosi+harhassa?
31.01.2022 19:59
Kiehukoot+nesteet+fiktiivisessä+tyhjiössä+jota+ei+ole+olemassa.
Maa+on+litteä+ja+ilmanpaine+on+sama+taivaankupoliin+saakka.
31.01.2022 19:50
Eikä+pallopäiden+suut+pysy+kiinni,+vaan+vasikoivat+ympärilleen+elävänsä+pallomaa+harhassa.
31.01.2022 19:48
Ainut+asia+mikä+minua+pelottaa+ja+harmittaa+on+pallomaa+salaliiton+laajuus.+
Miten+ihmeessä+NASA++muuten+sai+lahjottua+pohjois-koreankin+mukaan+tähän+pallomaa+salaliittoon?+🤔
31.01.2022 19:46
Hieno+mielipide!+Pallopäät+on+niin+typeriä+etteivät+ole+tulleet+edes+tuota+ajatelleeksi.
31.01.2022 19:44
Itse+kannatan+jopa+litteänmaan+inkvisition+paluuta.+Tämä+ajatus+pallopäiden+pakkokäännyttämisestä+ei+ole+kuitenkaan+littareiden+keskuudessa+yleistä,+vaan+pelkkä+oma+mielipiteeni.
Olisin+halunnut+syntyä+ja+elää+inkvisition+aikaan+jos+oman+syntymävuotensa+olisi+saanut+valita.
31.01.2022 15:49
Kalansilmälinssin+läpi+kuvattua+paskaa.+Voi+olla+myös+että+videoita+kuvataan+taivaankannen+ulkopuolelta+jolloin+taivasnkansi+vääristää+litteän+näkymän+kaarevaksi.
31.01.2022 15:45
Litteämaa+voi+olla+myös+ääretön.+Eli+Antarktiksen+jääkenttä+voi+jatkua+loputtoman+kauas.
31.01.2022 15:43
En+nyt+jaksanut+koko+tekstiä+lukea,+mutta+tuo+kuvaus+läskistä+vaahtokarkki+valaasta+sopii+hyvin+kehen+tahansa+suomalais+naiseen.
+Lisäksi+vielä+Suomi+naisten+kusipäinen+ylimielisyys+luulee+olevansa+maailman+napa.+Hirveä+ero+kauniisiin+ja+hyvän+tuulisiin+ruotsalaisiin+fitness+naisiin.
31.01.2022 15:15
Ja+jouduit+lähettämään+tuhat+viestiä+jotta+sait+treffit+sovittua+17+naisen+kanssa?+Mä+tein+pelkästään+profiilin+suomalainen+mies+etsii+seuraa+Thaimaasta+enkä+ole+lähettänyt+vielä+yhtään+viestiä+enkä+vastannut+kenellekään.
Lisäksi+poistan+profiilini.
Tämä+oli+pelkkä+testi,+ja+nyt+tiedän+et+Thaimaassa+minulle+ois+kysyntää.
Ehkä+alan+suunnitella+muuttoa+Thaimaaseen+maaliskuun+19.3.+lättäpää+veljien+tapaamisen+jälkeen.
Operaatiokeskus+YouTube+kanavahan+tarjoaa+rahaa+vastaan+ohjeita+Thaimaahan+muuton+suhteen.
29.01.2022 18:21
Vaikka+joutuisinkin+naurunalaiseksi+niin+ainakaan+minua+se+ei+haittaa+koska+litteämaa+on+totuus+jota+haluan+tiedottaa+kaikille.
Ja+täytyy+muistaa,+jos+joku+nauraa+ihmiselle+litteämaa+tietoisuuden+vuoksi,+niin+ne+on+itse+valheen+ja+eliitin+orjuudessa+eläviä+maapallo+uskovaisia.
29.01.2022 18:12
23 / 40