Vapaa kuvaus

Aloituksia

225

Kommenttia

616

1. "Evoluutioteoria+on+niin+epäuskottava+satu+että+se+vie+uskottavuuden+muiltakin+ateistien+höpinöiltä."Juuri+näin.+Miten+esimerkiksi+pumput+ei+voi+imeä+vettä+yli+10-metrin+korkeuteen,+mutta+"itsestään+mudasta+kehittynyt"+mänty+pystyy+imemään+maasta+vettä+vaikka+15-metrin+korkeuteen+ensimmäisiin+oksiin+ja+havunneulasiin+saakka.Mikä+on+se+systeemi+joka+saa+puun+sisällä+alipaineen+aikaan?+Ateistit+puhuvat+havusta+haihtumisesta+tulevasta+alipaineesta+oksaan,+mutta+se+ei+riitä+selittämään+miten+vesi+nousee+juuresta+runkoa+pitkin+ja+päätyy+oksaan+josta+havun+neulaseen.Tämän++yksinkertaisen+puunrunkoteorian+selittämiseen+jo+ateistit+tarvitsevat+evoluutioteoriaa+ja+ateismia.+Me+flättärit+ja+muut+uskovat+selitämme+veden+nousun+puiden+latvoihin+sillä,+ettei++painovoimaa+yksinkertaisesti+ole+olemassa.Eiväthän+kuumailmapallot+ja+heliumpallotkaan+tipu+alaspäin
  2. Vääpeli+huusi+minulle+naama+punaisena+suomen+puolelta+silloin+kun+olin+pari+metriä+ruotsin+puolella+ja+revin+sotilaspassini+ja+heitin+riekaleet+rajan+yli+suomen+puolelle.Suomen+armeijan+vääpeli+ei+virkaa+tehdessään+saa+astua+metriäkään+ruotsin+puolelle+joten+hänen+käskyilleen+voi+nauraa+ja+haistattaa+paskat+kun+rajan+on+saanut+ylitettyä.Ruotsissa+rajalla+on+ehkä+kerran+kuukaudessa+poliisi+ja+muutama+sotilas.+Ovat+oikeen+leppoisia+poikia+ja+nauroivat+kun+kerran+juttelin+heidän+kanssaan+ja+otin+viinaryyppyjä.Suomi+on+kusipäinen+maa+ja+kansa.+Jo+hapitsussa+haaparannalla+ihmiset+on+paljon+rennompia+kuin+suomessa.+Kaupassa+ventovieras+myyjä+morjestaa+ruotsissa+jokaista+asiakasta+kuin+vanhaa+tuttuaan+ja+meininki+on+rentoa.Haaparannan+matkakeskuksessa+näkyy+myös+jo+torniosta+ja+suomesta+eroava+kulttuuri.Jos+menen+valkoihoisena+yksin+istumaan+haaparannan+matkakeskuksen+penkeille+niin+minun+vierelle+istuu+nopeasti+joka+puolelle+muita+valkoihoisia+kansalaisia+jotka+ovat+valmiina+suojelemaan+minua+ihonvärini+vuoksi,+ja+ruotsissa+samaa+ihonväriä+olevat+on+aina+heti+samaa+porukkaa.+Torniossa+tämä+ei+toimi,+mutta+10-metriä+tornion+rajalta+ruotsin+puolelle+haaparannan+matkakeskuksessa+toimii.Mustat/+värilliset+istuvat+omissa+porukoissaan+ruotsissa+AINA.+Sama+pätee+vaaleaihoisiin.Ruotsissa+olet+heti+"in"+ja+kuulut+porukkaan+kun+olet+valkoihoinen.+Saat+kenestä+tahansa+valkoihoisesta+ruotsissa+kaverin+kun+menet+jollekkin+vaalealle+juttelemaan.Sama+ei+toimi+suomessa.+Korpi+junttilassa.
  3. Ja+se+kuva+EUn+suomen+osavaltion+presidentistä,+ja++Venäjän+asevoimien+komentajasta.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008283077.html