Delfine

![]()
Aloituksia
248
Kommenttia
680
Radion sinfonia orkesterin olemassaolo on salaliitto!
Ei ole mitään muuta järkevää selitystä radion sinfonia orkesterin olemassa ololle. Kerran vuodessa soittavat viulua TV.s1496Ei kannata omaa autoa omistaa
sen totesin jo syksyllä 2021 kun minua sakotettiin ja poliisit luuli rikkaaaksi kun ajoin autolla. Auto on nyt paalissa,895Litteäämaata Kemin kaupungintalon katolta kuvattuna
Kuvasin tämän videon youtubekanavalleni 2.9. syyskuun toinen päivä ja todistin samalla että litteämaa on totta! Ruotsin694Onko kukaan muu flättäri sairastanut koronaa?
Itse olin joulun ja uudenvuoden kotona kipeenä karanteenissa. Nyt olen saanut luontaisen immuniteetin ja olen tyytyväine3493Jope Ruonansuun skeitti puisto Kemiin?
Jorma itse haaveili Turkuun papereiden siirträmisestä https://www.youtube.com/watch?v=I2KGqgdgd10090Turkin Erdogan pelastaa suomen NATO orjuudelta
Nyt jokainen suomalainen lähetetään viestiä Turkin Erdoganille presidentinkansliaan että suomea yritetään diktatuurises1990Palloteoria vs lituskamaa teoria
Pallopäät väittävät: -Jos pallomaa olisi 1cm kokoinen niin aurinko olisi moin 100metrin päässä sijaitseva reilu metrin3588Aika uusia älypuhelin (5G salaliitto)
Kun vielä saa uusia puhelimia joissa ei ole 5G myrkkysäteilyn lähettävää/ vastaanottava signaalia. Reilu parisataa maks987Tamperelainen mies vaeltaa yksin lapissa
Hatunnostoni hänelle. Ensin junalla tampereelta rovaniemelle, josta bussilla pohjoislappiin. Moniko Kemiläinen harrasta087Cgd SOS cgd
Mistään ei vastata. On kuulemma oma asia että kunto huononee. Edes covid juttua ei uskota ennen maanantain testiä. Saisi286Kiinan armeija saapuu sotaharjoituksiin Moskovaan
Elokuussa pidetään suur-sotaharjoitus Moskovan puolustamiseksi ja Kiinan armeija osallistuu Moskovan puolustus harjoituk884Miksi USAn lentotukialus oli Kaliningradin edustalla 25.9?
USAn armeijan helikopterit pörräsi myös Kaliningradin edustalla sunnuntaina kun katsoin flightradar sovelluksesta. Aika2084Brittimedia halveksuu korruptoitunutta EU parlamenttia
Britit poistuivat unionista ns. "kreivin aikaan" ennen koronakriisiä ja elvytyspaketteja ja britannia sijoittaa nyt koto883Kyllähän se vaan on totta ja niin että maa on litteä
Pallopäät ei henkilökohtaisten herjojen lisäksi ole kyenneet esittämään yhtään todistetta pallomaa uskontonsa puolesta.2182Miksi mamut puolan/ valkovenäjän rajalla eivät lahjo sotilaita/ poliiseja?
Sekä valkovenäjän että puolan poliisit ja rajavartijat toimii lahjuksilla. Alkuun pääsisi Valkovenäjän puolella, jossa1981Israel panostaa GAY turismiin
Ei oikestaan salaliitto, vaan faktaa. Miksei suomi yritä haalia näin maksukykyistä porukkaa turisteiksi suomeen? Esim180Ukraina yritti iskeä Krimin siltaa vastaan
Venäjän puolustusvoimat siivosi välittömästi talteen Ukrainan räjäyttämän öljykuljetus ajoneuvon. Yksi siltapalkki räjäh2079Parlamentti eli välivaalit USA.ssa
Jos Trumpin republikaanit voittaa nämä vaalit on Trumpin tie presidentiksi aika selvää vuoden 2024 vaaleissa. https://m2579Tallinnan tv-torni todistaa että maa on litteä!
Pikafaktaa tornin korkeuksista: Sen oma kokonaiskorkeus on 314 metriä. Näköalatasanne on 170 metrin korkeudessa. Perustu3178Kävin kemin viinakaupassa
Edes myyjällä ei ollut enää kasvomaskia ja palvelu oli ystävällistä. Baarissa yksi olut maksaa 7€, alkosta sain sillä sa2078