Oikeesti alkaa v-tuttaan nämä piikkiuskovaiset maapallopäät

Tänään olin Kemissä juomassa kaljaa olutravintola kukossa ja näin muutamia vanhoja tuttuja, oli hauska ja kiva tavata :)

Mutta kello 17.00 tuli suomen puolella rajaa käyttöön koronapassi. Pyysin kelli 16.00 jo tiskillä olutta myyvää naista ilmoittamaan ajoissa minulle korona myrkkypassi pakosta jotten käsittäisi väärin ulosajoni syytä.

Nainen olikin ystävällinen ja minut erotettiin kaveriporukastani kello 17.01 eli jopa minuutin yliajalla.

Nyt olen taas Ruotsissa 25km päässä Kemistä ja tuhlaan rahaa Haaparannan stadshotelliin.
Tänne olen kuulemma tervetullut jäämään jopa yöksi, ja koronapassia ei tarvita.

En syytä suomen puolen baarivirkailijoita. Syy on suomen puolen kusipäisissä diktaattori päättäjissä jotka vaativat meitä ottamaan myrkkyrokotetta.

Lisään vielä, että Ruotsi investoi omaan "Lappiinsa" eli Norbotteniin 70-miljardia euroa pohjois-ruotsin infrastrukturiin, eli 700-miljardia kruunua.
Uutinen on tämän päivän, 9.12.2021 Lapin Kansa lehdessä.

6

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haahhaaahhaaa....körttiläinen.....haahhaa...

• Vain Ruotsi kykenee aitoon puolueettomuuteen. Samalla kun suomi hyökkäsi natsien kanssa itään ja norja taisteli natseja vastaan ja ruotsi oli puolueeton niin suomi veljeili kusipäisten kansanerottelijoiden kanssa, ihan kuin nyttenkin. Ruotsissa kansalaisten erottelu terveystietojen perusteella on lailla kielletty. Laki luotiin jo Hitlerin rotuoppien aikaan.

• Anonyymi

Eihän svennet olleet puolueettomia. Olivat Aatun kavereita ja olihan niitä Suomessaki muutama kampaamassa tukkaansa sodan aikana.

• Anonyymi

Pohjois ruotsin teollisuus työmailla on erittäin tarkka koronaseuranta,piikkikammoiset ei pääse työmaalle.ne menee haaparannalle ryyppäämään pelkoonsa.

• Anonyymi

Sehän on hyvä, että aloittajaa vituttaa. Toivottavasti vitutus jää päälle ja on ankaraa.

• Anonyymi

Pysy siellä kunnes osaat kirjoittaa, vajakki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe