Oikeesti alkaa v-tuttaan nämä piikkiuskovaiset maapallopäät

Tänään olin Kemissä juomassa kaljaa olutravintola kukossa ja näin muutamia vanhoja tuttuja, oli hauska ja kiva tavata :)

Mutta kello 17.00 tuli suomen puolella rajaa käyttöön koronapassi. Pyysin kelli 16.00 jo tiskillä olutta myyvää naista ilmoittamaan ajoissa minulle korona myrkkypassi pakosta jotten käsittäisi väärin ulosajoni syytä.

Nainen olikin ystävällinen ja minut erotettiin kaveriporukastani kello 17.01 eli jopa minuutin yliajalla.

Nyt olen taas Ruotsissa 25km päässä Kemistä ja tuhlaan rahaa Haaparannan stadshotelliin.
Tänne olen kuulemma tervetullut jäämään jopa yöksi, ja koronapassia ei tarvita.

En syytä suomen puolen baarivirkailijoita. Syy on suomen puolen kusipäisissä diktaattori päättäjissä jotka vaativat meitä ottamaan myrkkyrokotetta.

Lisään vielä, että Ruotsi investoi omaan "Lappiinsa" eli Norbotteniin 70-miljardia euroa pohjois-ruotsin infrastrukturiin, eli 700-miljardia kruunua.
Uutinen on tämän päivän, 9.12.2021 Lapin Kansa lehdessä.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haahhaaahhaaa....körttiläinen.....haahhaa...

    • Vain Ruotsi kykenee aitoon puolueettomuuteen. Samalla kun suomi hyökkäsi natsien kanssa itään ja norja taisteli natseja vastaan ja ruotsi oli puolueeton niin suomi veljeili kusipäisten kansanerottelijoiden kanssa, ihan kuin nyttenkin. Ruotsissa kansalaisten erottelu terveystietojen perusteella on lailla kielletty. Laki luotiin jo Hitlerin rotuoppien aikaan.

      • Anonyymi

        Eihän svennet olleet puolueettomia. Olivat Aatun kavereita ja olihan niitä Suomessaki muutama kampaamassa tukkaansa sodan aikana.


    • Anonyymi

      Pohjois ruotsin teollisuus työmailla on erittäin tarkka koronaseuranta,piikkikammoiset ei pääse työmaalle.ne menee haaparannalle ryyppäämään pelkoonsa.

    • Anonyymi

      Sehän on hyvä, että aloittajaa vituttaa. Toivottavasti vitutus jää päälle ja on ankaraa.

    • Anonyymi

      Pysy siellä kunnes osaat kirjoittaa, vajakki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe