Vapaa kuvaus

Aloituksia

42

Kommenttia

1681

1. ".+.+.innostuisivat+lukemaan+.+.+.+Jokainen+lukee+mitä+haluaa,+mutta+onko+ihan+totta+kommentoitava+toisten+syömisiä+ja+sukulaisia?+Kirjoittajathan+osoittavat+kommenteillaan,+että+heistä+nämä+setvimiset+ovat+niin+kiinnostavia,+että+vuodesta+toiseen+riittää+puhumista.+Tiedot+pidetään+mielessä+ja+huomautetaan,+jos+jokin+asia+tai++sukulaissuhde+jää+epäselväksi.+Mikäli+oikein+olen+ymmärtänyt,+näitä+seuraajia+on+riittänyt+60++palstalta+asti.
  2. Tajuaisi+mitä?
  3. Pitäisi+varmaan+avata+uusi+ketju+otsikolla+"Arvostelupalsta".Sinne+voitaisiin+kerätä+kaikki+nämä+huomautukset,+ohjeet+ja+arvioinnit,+joita+kahden+lauseen+heitolla+saamme+lukea+joka+ketjussa.+Anot+osaavat+tiivistää+sanottavansa.+Kun+on++lyhyet+puheenvuorot,+niin+useampi+voi+sanoa+samat+asiat+kipakasti.+Samanmielisyys+yhdistää.Minä+olen+yrittänyt+seurata+vaalipaneeleita,+ja+ihan+hereillä+olen+pysynyt,+:)++En+kuitenkaan+ole+tullut+hullua+hurskaammaksi,+sillä+nythän+on+aiheena+hyvinvointi.Puolueiden+on+äärettömän+vaikea+tuoda+uutta+näkemystä+keskusteluihin,+sillä+kaikkihan+ponnistelevat+nimenomaan+samaan+tavoitteeseen,+eli+kansalaisten+hyvinvointiin.+Ilman+paneeleitakin+osaamme+sanoa,+että+terveyden+huoltoon+lisää+resursseja,+potilasjonot+lyhyemmiksi,+apu+akuuttiin+tarpeeseen+nopeammin,+vanhuspalvelu+paremmaksi,+kotihoidontuki+jne....+Pelastuspalvelusta+eivät+osaa+sen+kummempia+sanoa,+kuin+että+tulipalon+sattuessa+pitää+palokunnan+tulla+10+minuutissa.+Kaikesta+ollaan+samaa+mieltä.+Niin+että+nyt+ei+varmaan+ole+pelkoa,+että+äänestää+väärää+puoluetta.En+kuitenkaan+lähde+ennakkoäänestämään,+ennen+kuin+olen+kaikki+paneelit+kuunnellut.+Voihan+joku+yllättävä+ja+kannatettava+idea+putkahtaa+esiin.+Ehdokkaista+en+tunne+ensimmäistäkään,+pelkkää+arvailua+sekin+sitten+äänestyskopissa.Mittarissa+on++5+.+Minulle+sopiva+talvisää.+Lumet+sulaa,+kiitos+ja+ylistys.+Pihan+pensaat+olivat+vielä+eilen+lytyssä+tykkylumen+painosta,+mutta+nyt+ovat+oksat+taas+vapaat+lumesta.+Eilen+panin+haikein+mielin+joulukoristeet+kaappiin.+Mietin,+vieläkö+niitä+ensi+vuonna+tarvitsen.+Talvimasennus+on+iskenyt.Hyvää+päivänjatkoa.
  4. Anoa+tietysti.