Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Makriina
profiilit
Makriina
Makriina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
1681
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Parasta+tässä+kateuskirjoittelussa+onkin,+että+osallistujat+käsittelevät+muiden+tuntemaa+kateutta.+Siitä+tuntuu+löytyvän+mielipiteitä+jatkuvasti.
Teräväkatseisia+anoja+on+kuulemma+95+%++kirjoittajista.+
Kunnioitettavaa,+että+osoittavat+liikuttavaa+yksimielisyyttä.+Suunta+kaikilla+sama.
16.01.2022 11:11
".+.+.innostuisivat+lukemaan+.+.+.+
Jokainen+lukee+mitä+haluaa,+mutta+onko+ihan+totta+kommentoitava+toisten+syömisiä+ja+sukulaisia?+
Kirjoittajathan+osoittavat+kommenteillaan,+että+heistä+nämä+setvimiset+ovat+niin+kiinnostavia,+että+vuodesta+toiseen+riittää+puhumista.+Tiedot+pidetään+mielessä+ja+huomautetaan,+jos+jokin+asia+tai++sukulaissuhde+jää+epäselväksi.+Mikäli+oikein+olen+ymmärtänyt,+näitä+seuraajia+on+riittänyt+60++palstalta+asti.
15.01.2022 15:37
Tämä+huussihuumori+tuntuu+jäävän+monelle+iloiseksi+muisteluksi,+jota+kannattaa+toistaa+jatkuvasti,+meidän+muiden,+viatonta++huumoria+rakastavien+iloksi.
Luonnollisesti+jokainen+palstalainen+odottaa+aamuisin,+minkälainen+huumorpläjäys+tänään+tästä+aiheesta+on+keksitty.+Ja+sitten+nauramme+taas.
Välillä+asiaa+pohditaan+filosofisesti.+Se+vakavoittaa+tietenkin+jokaisen.+Mutta+hetkeksi+vaan!
Pian+taas+asiaan+päästään..+
Muistelen,+että+Siltalan+Pehtoorillakin+oli+vakiovitsi.+Sille+pehtoori+nauroi,+ja+sille+piti+muidenkin+nauraman.++Olen+sen+kyllä+unohtanut,+vaikka+se+taidetaan+näytelmässä+kertoa.
15.01.2022 09:59
Miksi+karkoittaneet?+Ei+kai+muita+mukaan+pakoteta.
15.01.2022 09:40
Kahvin+hinta+on+pienin+murhe+näinä+aikoina!+Sähkön+ja+lämmön+hinnannousut+sen+sijaan+kirpaisevat+aika+tavalla+eläkeläisen+elämää.
Monilla+menee+tupakkiaski+päivässä,+ja+se+on+kalliimpi+kuín+puolen+kilon+kahvipaketti.
Varmasti+on+muitakin+jokapäiväisiä+menoja,+joihin+voimme+verrata.+++Terveitä+elämäntapoja+vaalivia+palstalaisia+on+kuitenkin+tarpeetonta+muistuttaa+jostain+oluesta+tai+konditoriatuotteista,+niitä+ei+tässä+vetreässä+joukossa+varmaan+edes+tunneta.
15.01.2022 09:37
Huomenta+vaan!+Kyllä+tuo+keinustuoli+vähän+natisi,+kun+siihen+änkeydyin.+Vuosirenkaita+kun+on+ajan+saatossa+tullut.+Yhä+tietysti+kuvittelen,+että+hahmon+sisältä+löytyy+todellinen,+solakka+ja+vetreä+minä,+on+vain+väliaikaisesti+piilossa.+
Unelmia+on+ikäihmiselläkin+oltva.
Kun+nyt+täälläkin+on+todettu,+että+ei+vastarannan+kiiskiä+ole+kuin+yksi,+niin+jospa+emme+enää+välittäisi+noteerata+kaikkia+heittoja.+Hyvä+on+olla+ilman+mielipahaa,+jonka+ns.+"kritiikki"+aiheuttaa+kohteelleen.+Olen+pannut+merkille,+ettei+kukaan+ole+ilman+jäänyt.
Tänään+om+meininki+mennä+ennakkoäänestämään.+Olen+harhaillut+netissä+kaikkien+puolueiden+ehdokkaita+lukemassa.+Jokainen+on+niin+niin+innostunut+asiasta,+täynnä+tarmoa+ja+uskoa+omiin+vaikuttamismahdollisuuksiinsa.+Kukaan+ei+kuitenkaan+tiedä,+mitä+vaalien+jälkeen+tapahtuu.++
Snookerissa+Selby+hävisi+ja+Howkins+jatkaa+finaaliin.+Tiedoksi+vain+niille,+jotka+eivät+jaksaneet+seurata+ottelua+yli+puolen+yön.+:))
15.01.2022 09:30
Aloituksen+ensi+lause:'
Anonyymin+verkkokeskustelun+idea+on,+että+vain+asialla,+mielipiteellä,+näkökannalla
on+merkitystä.+Ei+persoonalla-"
On+myös+aiheellista+muistaa,+että+kirjoittajilla+ei+pitäisi+myöskään+olla+mitään+syytä+käsitellä+toisia+kirjoittajia+ja+heidän+persoonaansa.+Ei+anonyymeillä+eikä+rekatuillakaan.
14.01.2022 16:47
Tajuaisi+mitä?
14.01.2022 16:30
Eikö+vähennys+makseta+sille,+joka+laskutkin+maksaa.+Jos+haluaa+korvauksen+kahdelle,+niin+omavastuukin+on+kai+sitten+2x100+€.
En+tiedä.+Olen+maksanut+siivouksen+aina+omasta+kukkarostani.+Sinne+on+palautuskin+sitten+päätynyt.
14.01.2022 15:35
Panet+sen+veroilmoitukseen,+niin+saat+palautusta+elokuussa.
14.01.2022 15:31
Minun+on+yhä+vaikeampaa+suhtautua+neutraalisti+ihmisiin,+jotka+leveilevät+sillä,+että+eivät+ota+rokotusta,+eivätkä+suostu+käyttämään+maskia+tai+desinfioimaan+käsiään.+
Ymmärränhän+minä,+että+joillakin+on+hermo+mennyt,+mutta+sitä+en+ymmärrä,+mitä+kehuskelemista+sillä+on.++Kun+ei+ota+rokotusta,+niin+ei+ota.+So+what.
En+minäkään+ottanut+aikaisempina+vuosina+flunssarokotetta,+kun+aina+unohdin,+kun+en+pitänyt+sitä+tärkeänä.+En+kuitenkaan+pröystäillyt+asialla+tai+irvinyt+niitä,+jotka+olivat+rokotuksen+ottaneet.+Miksi+olisin?
Nyt+pitää+rehvastella+asialla,+kuin+pisteitä+keräten,+urheutta+osoittaen:+MINÄ+en+pelkää!
Sanoisin,+että+aika+epätoivoista+yritystä.++Löytyykö+ihailijoita?
Mieli+saattaa+muuttua,+kun+teho-osasto+odottaa,+ja+urhea+sankari+vaivutetaan+koomaan.
14.01.2022 13:45
Siivoojalla+pitää+olla+Y-tunnus.+Jos+ei+ole,+niin+kotitalousvähennystä+ei+voi+hakea.+Ensimmäinen+siivousfirmani+oli+sen+laiminlyönyt,+enkä+ymmärtänyt+tarkistaa.+En+saanut+pennin+hyrrää+palautusta.+En+kuitenkaan+katso,+että+olisin+harrastanut+veronkiertoa.
Kyllä+oudolta+tuntuu,+jos+sanotaan,+että+vähennysoikeus+ei+olisi+kasvattanut+palvelujen+käyttömäärää.+Olen+päin+vastoin+sitä+mieltä,+että+se+on+lisännyt+kotien+remonttien+määrää+ja+varsinkin+työllistänyt+siivousfirmoja.
14.01.2022 11:31
Mistä+kotitalousvähennyksestä+on+kyse?+Älä+sinä+siis+merkitse+sitä+veroilmoituksesi,+jos+se+ei+kuulu+verotuksen+piiriin.
En+ihan+ole+kateellinen,+jos+joku+maksaa+viikottain+siivouksestaan.+Olen+kyllä+hyvillä+mielin+siitä,+että+joku+työllistää+vakituisesti+siivoojan+edes+pariksi+tunniksi+viikossa.+
Ikääni+vedoten+olen+maksanut+minäkin+säännöllisen+siivouksen+jo+monta+vuotta+ja+merkinnyt+sen+veroilmoitukseeni,+saanut+joka+vuosi+veropalautuksena+osan+maksusta+takaisin.
14.01.2022 11:24
Yrittäjillä+saa+ja+pitää+olla+puolestapuhujansa.+Kyllä+tämä+koronaruljanssi+koettelee+nimenomaan+pienyrittäjiä,+ravintoloitten+pitäjiä,+kivijalkakauppoja,+ja+varmasti+myös+hammaslääkäreitä+ja+muita+erityislääkäreitä+ynnä+muita+terveydenalan+yrittäjiä.+
En+yhtään+pidä+pahana,+että+heidänkin+asiansa+ovat+jonkun+puolueen+mielessä.
Soteuudistuksessa+on+turha+torjua+yksityiset+lääkäriasemat,+sillä+resurssipula+on+valtava.+Miksi+ei+niiden+ammattitaito+kelpaa,+vaikka+lääkärit+ei+olekaan+kunnan+virassa?+Samat+tutkinnot+on+kaikilla.
13.01.2022 23:15
No+jopas+näit+hyvää+minun+kommentissani.+:))+Suosittelisin+ketjun+avaamista,+koska+joka+aiheellehan+tulisi+olla+omat+avaukset,+vai+mitä+sanot.
Olet+varmasti+samaa+mieltä+kanssani,+että+ei+uutta+ole+kuultu+vaalipuheissa.
Katsoin+tämän+illan+vaalikeskustelun.+No+niin,+tuliko+uutta?+Mitä+mä+sanoin!
Kiitos+kannustuksesta.+Apealla+mielellä+yritän+kyllä+ladata+akkuani,+mutta+tuntuu+jotenkin+karmealta,+kun+koronarengas+kiristyy+ympärillä+ja+lähenee+joka+päivä.+Alkuaikojen+kauhistus+alkaa+taas+vaivata,+vaikka+kolme+rokotusta+onkin.
13.01.2022 23:09
Yksi+hyvä+puoli+ehkä+korona-ajasta+jää+ainakin+joksikin+aikaa:+Flunssaiset,+yskivät+viruslingot+pysyvät+kotona+sairastamassa,+eivätkä+tule+työpaikoille+levittämään+tautiaan+työkavereihinsa.+
Monilla+työpaikoilla+on+juuri+sellainen+työnsankari,+joka+tulee+kuumeisena+ja+pärskivänä+työpaikalleen+ja+julistaa,+ettei+hän+nyt+tällaisen+pikkuasian+vuoksi+jää+kotiin.+Atschiii!
Nämä+ihmiset+ehkä+ovat+nyt+ottaneet+opikseen.+Toivottavasti.
13.01.2022 10:32
Pitäisi+varmaan+avata+uusi+ketju+otsikolla+"Arvostelupalsta".
Sinne+voitaisiin+kerätä+kaikki+nämä+huomautukset,+ohjeet+ja+arvioinnit,+joita+kahden+lauseen+heitolla+saamme+lukea+joka+ketjussa.+Anot+osaavat+tiivistää+sanottavansa.+Kun+on++lyhyet+puheenvuorot,+niin+useampi+voi+sanoa+samat+asiat+kipakasti.+Samanmielisyys+yhdistää.
Minä+olen+yrittänyt+seurata+vaalipaneeleita,+ja+ihan+hereillä+olen+pysynyt,+:)++En+kuitenkaan+ole+tullut+hullua+hurskaammaksi,+sillä+nythän+on+aiheena+hyvinvointi.
Puolueiden+on+äärettömän+vaikea+tuoda+uutta+näkemystä+keskusteluihin,+sillä+kaikkihan+ponnistelevat+nimenomaan+samaan+tavoitteeseen,+eli+kansalaisten+hyvinvointiin.+
Ilman+paneeleitakin+osaamme+sanoa,+että+terveyden+huoltoon+lisää+resursseja,+potilasjonot+lyhyemmiksi,+apu+akuuttiin+tarpeeseen+nopeammin,+vanhuspalvelu+paremmaksi,+kotihoidontuki+jne....+Pelastuspalvelusta+eivät+osaa+sen+kummempia+sanoa,+kuin+että+tulipalon+sattuessa+pitää+palokunnan+tulla+10+minuutissa.+
Kaikesta+ollaan+samaa+mieltä.+Niin+että+nyt+ei+varmaan+ole+pelkoa,+että+äänestää+väärää+puoluetta.
En+kuitenkaan+lähde+ennakkoäänestämään,+ennen+kuin+olen+kaikki+paneelit+kuunnellut.+Voihan+joku+yllättävä+ja+kannatettava+idea+putkahtaa+esiin.+Ehdokkaista+en+tunne+ensimmäistäkään,+pelkkää+arvailua+sekin+sitten+äänestyskopissa.
Mittarissa+on++5+.+Minulle+sopiva+talvisää.+Lumet+sulaa,+kiitos+ja+ylistys.+Pihan+pensaat+olivat+vielä+eilen+lytyssä+tykkylumen+painosta,+mutta+nyt+ovat+oksat+taas+vapaat+lumesta.+Eilen+panin+haikein+mielin+joulukoristeet+kaappiin.+Mietin,+vieläkö+niitä+ensi+vuonna+tarvitsen.+Talvimasennus+on+iskenyt.
Hyvää+päivänjatkoa.
13.01.2022 10:06
Onpa+vaan++myös+kamalaa+lukea+avauksen+törkeydet.
Jos+joku+on+rääväsuinen,+ei+hänen+sananparsiaan+kuitenkaan+tarvitsisi+levittää+S24:n+lukijoille.
Ruokottomuuksien+lateleminen+ei+sitä+paitsi+ole+pelkästään+vanhusten+synti.
13.01.2022 09:39
Anoa+tietysti.
13.01.2022 08:01
Paljonko+maksaa+tupakkiaski?
Paljonko+maksa+6+oluen+pakkaus?
Montako+kahvipakettia+menee+taloudessa+kuukaudessa?
Entä+tupakkaa+ja+olutta?
13.01.2022 07:59
40 / 85