Ostin ensitreffeillä 8 laatikkoa olutta

enkä edes juo enää. Tämä tapahtui reilu kk sitten. Vieläkin hymyilyttää kun en kertonut että vien ne juhliin kaverille ☺️. Haukkui minut juopoksi tänään 😂

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset juo viinipullon ja sammuvat.

      • Anonyymi

        Jaa ... itse olen kyllä juonut aika monta raavasta miestä pöydän alle, vaikka en varsin pikkanen likka. Tuo toleranssikin on hieman yksilöstä riippuvaista.


    • Anonyymi

      Jos et juo enää, viittaa siihen, että olet kuivilla oleva alkoholisti. Alkoholismi on geneettinen sairaus, josta ei voi parantua, mutta voi olla jonkin aikaa ilman alkoholia. Pitkäaikaisen kuivuuden saavuttaa 1 - 2 % alkoholisteista.

      • Anonyymi

        Viittaa sinun kohdallasi että olet utelias. Ehkä sinulta puuttuu mielenkiinto elämästä ja käyt täällä kommentoimassa ihmisiä joilla on sisältöä elämässä?


    • Anonyymi

      Miksei sitä voinut kertoa että kaverille viet? yrititkö tehdä vaikuksen että olet jännä viinamies ja jätit siksi mainitsematta?

      -harmisekikirj-

      • Tahdoin katsoa onko hänellä varmuutta ja luontoa. Olisi valittanut tai maininnut jos olisi vaikea ihminen ☺️. No nyt selvisi että on heikko kun valitti 😔☺️. En minä mitään valittajaa ota. En valita itsekään suhteessa.


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Tahdoin katsoa onko hänellä varmuutta ja luontoa. Olisi valittanut tai maininnut jos olisi vaikea ihminen ☺️. No nyt selvisi että on heikko kun valitti 😔☺️. En minä mitään valittajaa ota. En valita itsekään suhteessa.

        Kieltämättä tuossahan tuo tuli sitten selville. Veikkaan kuitenkin että tuo juopoksi haukkuminen tuli siitä kun nainen on tinderöinyt uuden ja tarvitsi jonkin syyn päästäkseen eroon sinusta, jos ei olisi uutta kuviota menossa ei se olisi varmaan mitään sanonut.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä tuossahan tuo tuli sitten selville. Veikkaan kuitenkin että tuo juopoksi haukkuminen tuli siitä kun nainen on tinderöinyt uuden ja tarvitsi jonkin syyn päästäkseen eroon sinusta, jos ei olisi uutta kuviota menossa ei se olisi varmaan mitään sanonut.

        -harmiseikirj-

        En sano vastaan kun olet niin viisaan ja varman tuntuinen. Kyllä sinä tiedät ja sinua minä jumaloin. Olet nero.


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        En sano vastaan kun olet niin viisaan ja varman tuntuinen. Kyllä sinä tiedät ja sinua minä jumaloin. Olet nero.

        Kiitos, mukavaa saada tunnustusta :)

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Olin joskus naisen kanssa treffeillä ja mentiin autolla tallinnaan kiertelee ja shoppailemaan. Kotimatkalla nainen ehdotti että haetaan olutta samalla ja ostettiin sitten 28 laatikkoa. Kyllä mä join niitä oluita sitten 8 kuukauden ajan ja tarjosin kavereille myös. Naisen kanssa olin pari vuotta yhdessä.

    • Anonyymi

      Ei niissä oluissa mitään. Harvemmin juopot muutenkaan ostelee noin isoja satseja itelleen kerralla. Vaan siis varsin oudot treffit, jos niillä mennään oluita ostelemaan ja vielä raahataan tommosta määrää mukana. Aika epäkohteliasta sitä treffiseuraa kohtaa hoidella samalla jotain kaverin ostoksia ja vielä ekoilla treffeillä.

      • Niin tämähän meni niin että käytiin syömässä ja jäätelöllä. Halusi vielä kauppaan mukaan kun olin menossa. Luonne paljastui. Laitoin estoon.


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Niin tämähän meni niin että käytiin syömässä ja jäätelöllä. Halusi vielä kauppaan mukaan kun olin menossa. Luonne paljastui. Laitoin estoon.

        Varsin epäkohteliaana pitäisin itse tollasta treffailua. No ei mikään ihme jos hänkin tollasen tekosyyn keksi. Tosin reilumpaa olis tietysti ollut sanoa suoraan se todellinen syy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsin epäkohteliaana pitäisin itse tollasta treffailua. No ei mikään ihme jos hänkin tollasen tekosyyn keksi. Tosin reilumpaa olis tietysti ollut sanoa suoraan se todellinen syy.

        Minä pitäisin sinun tapaasi arvostella sellaisena että laittaisin sinutkin estoon. Pidän vain positiivisista ihmisistä, silloin olen itsekin positiivinen.


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Minä pitäisin sinun tapaasi arvostella sellaisena että laittaisin sinutkin estoon. Pidän vain positiivisista ihmisistä, silloin olen itsekin positiivinen.

        Kuulostat pikemminhyvin negatiiviselta ihmiseltä kuin positiiviselta. Eihän sinulla näy edes olevan mitään positiivista sanottavaa. Kutsuisin pikemmin kyyniseksi ja katkeraksi. Noin yleisesti ihmisissä, jotka testailevat on aina jotain jotain pahasti vialla. Se kertoo kierosta luonteesta ja manipulointitaipumuksesta. Itse tykkä@n rehdeistä, rehellisistä ja suoraselkäisistä miehistä, joiden ei tarvitse testailla mitään. Ja tuon lisäksi pitäisi tosiaan olla positiivinen ja elämäniloinen yksilö, eikä mikään katkera rutisija. Eli et pääsisi sinäkään jatkoon.


    • Hänellä ei ollut kokemusta juopoista. Ainakin "oikeat" alkoholistit valehtelevat itsellensäkin juomiaan alkoholimääriä ja hakevat kaupasta muutaman tai sikspäkin.

      Sitten muutaman tunnin kuluttua hakevat lisää, ja jos rahaa niin tällä kertaa enemmän, kun ollaan jo rehvakkaampia.

      Aina sekään ei riitä...

      • Niin on. Sairaus on alkoholismi. Miten oma käyttösi? Minä en käytä ollenkaan.

        Ap


      • nallukka41 kirjoitti:

        Niin on. Sairaus on alkoholismi. Miten oma käyttösi? Minä en käytä ollenkaan.

        Ap

        Juon epäsäännöllisesti muutaman kuukaudessa, viimeisimmästä kerrasta on jo pari viikkoa, mutta onhan huomenna perjantai, joten ehkä otan, ehkä en. ; )


    • Anonyymi

      Olutta ja mennyttä juomaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3438
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2108
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1527
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      946
    Aihe