Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

72

Kommenttia

7353

1. Ei mulla oo kokemusta naisista. Mutta ainakin miehistä, lapsettomalla ei oo minkäänlaista organisointi kykyä. Parhaimmat pomot on kyllä aina olleet perheellisiä mun työpaikalla. Että jos on lapseton ja ymmärtää sen aiheuttamat haasteet, niin eihän se muille sillon kuulu. Mä ite tiedostan omat puutteet ja pyrin välttään sellaset tehtävät missä tarvitaan organisointikykyä ja ajan hallintaa. Mä suoraan sanoen vihaan kelloo. Vaikka mun mielestä on tärkeetä tukee perheitä ja mun mielestä vois tehdä tulonsiirtojakin sinkuilta perheille. Niin sen verta vois sinkkuja armahtaa, että vapautetaan kellon käytöstä ja mieluummin vaikka kalenterinkin. Sehän on ihan sama pitääkö joulun vaikka kesällä.