Ei toimi sivu

Anonyymi-ap

Ei voi lähettää viestejä, kun painat lähetä ponnahtaa näytölle ilmoitus "Pahus, sivua ei löytynyt"

38

332

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumma kun tämä viestin lähetys onnistui, mutta ei pudemmän viestin.
      Onko palstan sensuuri jo sellainen, että kirjoitus sensuroidaan ennekuin sen saa lähetettyä.
      Mitään sääntöjen vastaista ei kirjoitus sisältänyt

      • Ei se sensuuria ole se edellyttäis sitä että sillä olis joku tarkoitus, huonoa ohjemointia vaan tai olematonta ellei tarkotus ole ollutkin että viestejä täysin sattuman varaisesti poistuu.😀.


    • Anonyymi

      onko pahuus eli Lucifer poistanut sivusi?

    • Tämä sivu bugittaa ja lagittaa aina välillä. Joku purkkaviritys tämä on. Onhan tämä ollut kauan olemassa. Eikä ole juuri muuttunut.

    • Anonyymi

      Lucifer on poistanut oikeute4si nähdä kirjaimia.

      • Anonyymi

        Eikö näiden kirjainten ja nimien ns lukitseminen ole tämän trollipalstan suurin anti mitä muutamaa huurua seuraa?


    • Mulle joskus tulee, että olet botti tai jokin meni pieleen tai kun yritän mennä johonkin ketjuun tai vaihtaa palstaa, niin oivoi se on rikki nyt. Tai Bad gateaway.

      • Anonyymi

        Me olemme kaikki botteja. Meidät on vain ohjelmoitu luulemaan, että olemme ihmisiä.

        Kyllä palstan vahtibotti toisen botin tuntee, vaikka alkeellinen onkin.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme kaikki botteja. Meidät on vain ohjelmoitu luulemaan, että olemme ihmisiä.

        Kyllä palstan vahtibotti toisen botin tuntee, vaikka alkeellinen onkin.

        >simiti<

        Sinä sen sanoit, mitä joskus mielessä käy täällä.
        Tai ei nyt ihan noin, mutta sinne päin..
        Onko mikään tässä kaikessa oikeasti todellista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme kaikki botteja. Meidät on vain ohjelmoitu luulemaan, että olemme ihmisiä.

        Kyllä palstan vahtibotti toisen botin tuntee, vaikka alkeellinen onkin.

        >simiti<

        Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa ei ihan aina tiedä mikä on totta ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa ei ihan aina tiedä mikä on totta ja mikä ei.

        Voi pikkuinen ja norppa. Ei, emme elä todellisuudessa.

        Jos tietäisitte todellisuuden ette kestäisi sitä. Mutta olkaa huoleti. Kyllä mìnä smith... anteeksi simiti pidän teistä huolta.

        Juuri sinä olet tärkeä botti.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi pikkuinen ja norppa. Ei, emme elä todellisuudessa.

        Jos tietäisitte todellisuuden ette kestäisi sitä. Mutta olkaa huoleti. Kyllä mìnä smith... anteeksi simiti pidän teistä huolta.

        Juuri sinä olet tärkeä botti.

        >simiti<

        Joo, olen mää ainakin tän S24:n mielestä botti, kun jos yritän lähettää komenttia, niin joskus tulee viesti: olet botti. =D =D =D


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Joo, olen mää ainakin tän S24:n mielestä botti, kun jos yritän lähettää komenttia, niin joskus tulee viesti: olet botti. =D =D =D

        Teretulemasta kotiin. Joo, joskus olemme kaikki botteja. Mua ärsyttää se keltainen pallo. Jos olisi reaalinen niin potkisin sitä ja kannustaisin palstalaisia jalkapallo otteluun keltaisella pallolla.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teretulemasta kotiin. Joo, joskus olemme kaikki botteja. Mua ärsyttää se keltainen pallo. Jos olisi reaalinen niin potkisin sitä ja kannustaisin palstalaisia jalkapallo otteluun keltaisella pallolla.

        >simiti<

        Mua ärsyttää se viesti olet botti.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Mua ärsyttää se viesti olet botti.

        No mutta sinähän olet botti, kuten minäkin. Annetaan sitten takasin kunnon bottivoimalla!

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sinähän olet botti, kuten minäkin. Annetaan sitten takasin kunnon bottivoimalla!

        >simiti<

        Jep, S24:n botteja =D =D


      • Tänään tuli ruudulle ensimmästä kertaa ilmoitus " Vaikutat botilta", vaikka olin kirjautuneena ehtinyt vastata jo useampaan ketjuun. Miten niin muka vain tänään? Ehkä ylläpito alkaa jo kyllästyä minun höpinöihin. 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tänään tuli ruudulle ensimmästä kertaa ilmoitus " Vaikutat botilta", vaikka olin kirjautuneena ehtinyt vastata jo useampaan ketjuun. Miten niin muka vain tänään? Ehkä ylläpito alkaa jo kyllästyä minun höpinöihin. 😁

        Mulle tulee melkeen joka päivä ainakin kerran, että vaikutat botilta. No, ehkä mää oonkin sitten botti =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulle tulee melkeen joka päivä ainakin kerran, että vaikutat botilta. No, ehkä mää oonkin sitten botti =D =D

        Kurjaa. Olin juuri lähettämässä viestiä ketjuun, kun se ilmoitus lävähti ruudulle. Viesti hävisi bittiavaruuteen. Jouduin kirjoittamaan sen uudestaan. Turhauttavaa. ☹️😖


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kurjaa. Olin juuri lähettämässä viestiä ketjuun, kun se ilmoitus lävähti ruudulle. Viesti hävisi bittiavaruuteen. Jouduin kirjoittamaan sen uudestaan. Turhauttavaa. ☹️😖

        Muakin ärsyttää tollanen. Ja sitten saattaa lähtee niitä ihan lyhyitä viestejä taivaan tuuliin tyyliin näinpä tai just.


    • Anonyymi

      huomasin kyllä itsekin eilen jonkin jutun varmaan joku network upgrade tai jotain, mutta huonoja insinöörejä on ollut töissä jos asiakas huomaa...

      • Insinööri tekee oman homman hyvin mutta jos insinöörejä on paljon, niin kaikki menee sekasin. LVI insinööri piirtää putken kantavan palkin läpi ja sähköinsinööri johtohyllyn siihen poikittain ja sitten ei saada paikkoja kiinni. Ja se mikä oli vihoviimenen virhe mennä muiden insinöörien kanssa baariin. Niin ei ikinä oo ollu niin kipee pää seuraavana päivänä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Insinööri tekee oman homman hyvin mutta jos insinöörejä on paljon, niin kaikki menee sekasin. LVI insinööri piirtää putken kantavan palkin läpi ja sähköinsinööri johtohyllyn siihen poikittain ja sitten ei saada paikkoja kiinni. Ja se mikä oli vihoviimenen virhe mennä muiden insinöörien kanssa baariin. Niin ei ikinä oo ollu niin kipee pää seuraavana päivänä.

        Aikoinaan töissä... insinööri opiskelija oli kesätöissä duunarihommissa. Hirmuisesti kyseli joka kesä kaikkea ja oli innostunut ihan duunarihommistakin.

        Sitten vuosien päästä tuli valmistuttuaan esimieheksi. Kerran oli ongelmia ja tuli sanomaan, voisitteko te hoitaa sen, kun paremmin osaatte ja mulla ei ole hajuakaan mitä pitää tehdä tai tilata.

        Kollegani toki ehdotti, että antaa rajattoman vallan hakea tarvitsemamme työkalut.

        Nooh. Teimme työn, mutta jälkeenpäin heräsi kysymyksiä, että pitikö siihen oikeasti hakea 10 000€:lla työkaluja + aurinkolasit? 🤣

        Pomo vain tuumasi, että onpahan tulevaisuutta varten kaikki mahdolliset ja mahdottomat työkalut.

        >simiti<


    • Anonyymi

      botti-ilmoitus sellsainen aina tulla jos luulee itseäsi teiseksi, mutta tuo vika mikä suksi kokonaan sivuja, huomasin, mutta kun itsellä router.... korjaa heti jos huomaa jotain päivitysjuttua

    • Anonyymi

      tuollainenkin vähän hassua niin joku router korjaa juttuja, ihminen on asvuton robotteja vastaan kun tietokoneet tyekevät kaiken

    • Anonyymi

      Vain yhdellä palveluntarjoajalla on näköjään ongelmia, muilla toimii jouheasti.

    • Anonyymi

      jos liian monimutkaista selittää jollekin tytölle että mikä on router..... niin silloinj selittää että: on vaan sellainen laite jokas tekee asioitaan, eri kuin kytkin tai hubi.

      • ÖÖÖ jollekin tytölle voisi selittää nuokin asiat :)


    • Anonyymi

      mutta huvittaa itseäni todella paljon että elle 2000 eur et saa oikein mitään puhelinta ja pitää mkaksaa riiikuivallsa käteistä.

      Jooh niin reititin, router, on erilainen laite siitten, tehokkaampi jutuissa ja ominaisuudet.

    • Tämän "Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta" toki voisi muuttaa todenperäiseen muotoon.

    • Anonyymi

      minun mielestäni ei olisi järkevää muuttaa koska aina niin hauskoja juttuja.

    • Anonyymi

      Sehän on hyvä että täällä seuraillaan mitä hörhöt kirjoittaa

    • Anonyymi

      niin voin sxlittää mikä on reititin eli router.... lasite joksa pystyy hallinnoimaan erilaisia yhteyksiä yhtäaikaisest6i, yleensä.

    • Anonyymi

      niin tuollainen on hyvä tyttöjenkin tietää mikä on routerin ja hubin ero koska reititin on,... käyttää siis eraisia yhteyksiä ja yhtäaikaa, laite.

    • Anonyymi

      yrittää siis selittää mahdollisimman yksinkertaisesti jotain mikä on router eli reititin :

    • Aivan juu juuri näin... Vattuilua sun muuta.. no ei siin mitää..

    • Anonyymi

      joillain kai toimii tosi huonosti sivut sitten, arvaan että ovat KRP-valvonnassa joka hidastaa vietejäkin

    • Anonyymi

      minusta tuntuu että tuo ilmoitus tulee jos kirjoittaa liian monta viestiä liian nopeasti tuon viallinen tekoäly voi käsittää robotiksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4810
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      52
      3227
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2442
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2016
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1622
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1131
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe