Rantarosvo tursake

Anonyymi-ap

Mikä siinä on, kun mies ei osaa pitää itsestään huolta? Naama kasvaa täynnä karvaa ja se sojottaa hammpumaisesti eri suuntaan. Hiukset rasvaisena pystyssä. Parturia ei ole nähty vuoteen tai kahteen. Naama on nurinperin. Töitä vältellään. Vaatteet on ku resupekalla. Nainen kuitenkin pitäisi saada. Kynnet on leikkaamatta ja ajellaan katsastamattomalla autolla. Hampaita puuttuu suusta. Juu ja kaikki on muiden vikaa. Syytellään ysärin lamaa kaikesta, siis ihan kaikesta. Näitä on Valon deitti täynnä. Eniten >55v mutta kyllä löytyy jo >47 v lähtien.

Kuva otetaan niin, että alalaidalla näkyy pää karvoineen ja 80% kuvasta on kattoa. Toinen kuvakulma on suttuinen sumukuva. Yleensä on reikäinenT-paita päällä. Jotkut yrittää hymyillä, mutta se menee irvistämiseksi. Pahinta on, kun yritetään lähettää lentosukko kuvassa. Näillä äijillä mm. Tonilla, Antilla on ainakin 7 eri profiilia. En tiedä, mutta kun aikuisella miehellä on avain kaulassa, niin ensimmäisenä tulee ajatus, että äijä on laitoshoidossa.

Voi taivas näitä tursakkeita.

100

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh, aika hyvä kuvaus prisman kassajonosta :D No joo, itsekin olen vähän ihmetellyt miten monet miehet näyttää olevan täysin piittaamattomia ulkoisesta olemuksestaan, jo ihan nuorissakin on noita tursakkeita. Jos otetaan otanta vaikka kolmekymppisiä tyyppejä taitaa vähintään 5/10 olla jos jonkinlaista risupartaa joka ei edes sovi useimmille suomalaisille edes hyvin hoidettuna, saati sitten miten sattuu saksittuna. Tietenkin on sitten otettu muka näyttäviä tatuointeja jotta naiset huomaisi ja miehet kunnioittaisi kun on suttukuvaa käsivarressa, luodaan imagoa kovasta jätkästä. Farkut roikkuu ja maha roikkuu, kädet taskussa laahustetaan velton vetämättöminä niin että normaalivauhtia kulkevat ihmiset joutuu väistelemään prisman käytävällä laahustavaa lössykkää. Harmillisintahan tuossa on että osalla noista lössyköistä on äkkiä vilkaisten ihan asiallisen näköistä naista mukanaan vaikkeivat ansaitsisi moista :D

      -harmiseikirj-

      • Harmis on siirtynyt naisten haukkumisesta miesten haukkumiseen :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Harmis on siirtynyt naisten haukkumisesta miesten haukkumiseen :D

        Pitää olla tasapuolinen kaikkia tursakkeita kohtaan :D

        - harmiseikirj-


    • Anonyymi

      osta mummo-muki-naamalla joku muumi 232323 ewuroa kappale hah.

      joku erittäin ilkeä sanonta voisi olla kun itse tietänyt noista jooh... kkk-ihmisistä; now who the hell called those ones in...."

      Toisaaltaq nukkuminen jonkin tyttökaverin kanssa sängyssä... niinkuin tukahduttaa sängyssä jos tytt6ö makaa alast6omana päällä pienessä säntgyss-öä

    • Anonyymi

      Noh noh.

      Keskity vain niihin tyyppeihin jotka sua kiinnostaa.

      Jätä ne röhjäkkeet toisille. Joku niistäkin tykkää.

      Suosittelisin ihmisiin tutustumista ihan oikeassa elämässä. Ei noista nettideiteistä taida olla kuin narsistiseksi huviksi. Pinnallista kukkua. Saa just sitä mitä tilaa 😂

      xLiner

      • Anonyymi

        Tinderit sun muut on täyttä skeidaa


    • Anonyymi

      hyvä juttu joo joku tyttö on nukkumassa päällä ja hwengitysvaikeuksia alkaa tulemaan kun pippewli vaginassa ja sitten joooo tyttö nukahtanut päälle nukkumaankin, pitää jotenkin yrittää varovaisesti siirtää häntä jotta saisi hewnkkeä eli happea.

      • Anonyymi

        Mitä mä just luin 😆? Olisi mukavaa saada tietää millainen ihmisiä tuollaisia kirjoittelee. Höyryinhalaattori auttaa hengittämään paremmin jos on hengitysvaikeuksia. Saa olla aikamoinen sumopainija se tyttö jos hänen ruhoaan ei saa vieritettyä päältänsä pois. Sitten jos on vielä telakoituneena häneen niin siinä sitä sitten ollaan ja pysytään :).


      • Hmmm 🤔, hankala olotila kieltämättä 😁


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Hmmm 🤔, hankala olotila kieltämättä 😁

        On se kun pierettää iha vii-tusti eikä kehtaa.


    • Anonyymi

      Niin, jospa se lama sittenkin vaikutti ihmisiin kun sellaisia kerran on netti täynnä? Vai luuletko tietäväsi kaiken? Kyllä se lama vaikutti sukupolveen negatiivisesti.

    • Anonyymi

      Miksinä ihmeessä pitäisi vaivautua kun ei naista nykypäivänä saa kuitenkaan niiden epärealististen vaatimusten vuoksi?

    • Anonyymi

      Olihan ysärin lama raju mutta siitä on jo aikaa ja ei luulisi vaikuttavan itsensä siistinä pitämiseen ja pukeutumiseen, vai pitääkö edelleen säästää kansitakkia ja nahkapusakkaa muistona tuosta ajasta. Toki jos tuolta ajalta on jotakin traumoja vaikka läheisen itsarista, niin sitten kokonaan toinen juttu. Riippuu hieman siitäkin, mitä tekee työkseen. Moni ei vain välitä lookistaan, eikä heitä kannata yrittää muuttaa. Suuttuvat vain hyvän paidan roskiin nakkaamisesta :D

    • Anonyymi

      Olen tursake. Osaan laittaa itseni kuntoon jos on jokin hyvä syy tehdä niin, mutta arkeni vietän turjakkeena takkuisena ketaleena.

      Miksi?

      a) Olen kuitenkin puhdas, en tunne itseäni likaiseksi.
      b) säästän aikaa. Jos puunaan joka helvetin päivä itseni minttiin niin siinä menee tunteja aivan hukkaan
      c) Sosiaalinen ryhmäni (työporukat, harrastekaverit) eivät ole tässä asiassa ulkokultaisia. Jätkien kesken homma on kuitattu sillä että lempinimeni on tsetseeni.
      d) Kuten sanottu. Ei ole mitään hyötyä tehdä niin. Oikeasti.

      Se että siistisin itseni on SINUN tarpeesi, ei MINUN tarpeeni.

      • Anonyymi

        Bonuksena olemalla tälläinen turjake vältän ulkokultaiset naiset jotka vaativat minua muuttumaan, jos joskus haluan tehdä toisin teen sen ehkä siksi että sillä tavalla voin arvostaa naista joka on oikeasti toivottu elämässäni. Mutta tämä ei todellakaan tule toteutumaan niin että minä muutan itseäni että "kelpaisin" jollekulle joka katselee toisia pitkin nenänvartta. Päinvastoin, koen että palvelen omaa etuani jos nämä naiset eivät halua seuraani.


    • Kyllä sitä vaan näkyy monenlaista misua, läskien karvanaamojenkin seurassa. Joskus sitä ihmettelee... Itsellä kun ei koskaan ketään. Pakko olla silloin jotain vikaa itsessä.

      • Anonyymi

        Vika on yksinkertaisesti siinä ettet ole jaksanut puhua paskaa uskottavasti. Olet pohjimmiltaan rehellinen ihminen ja siksi kokemuksesi naisten kanssa ovat ajaneet sinut tilaan jossa suhtaudut naisiin negatiivisesti - aivan rationaalisista syistä. Koska tämä maailma kuitenkin antaa naisille oikeuden nauttia positiivisesta jatkuvasta nosteesta niin tämä jättää kaltaisesi miehen aseettomaksi, olet rehellisesti se mitä olet - ja se ei saa naista "tuntemaan oikein".

        Koska naisille ei ole annettu sosiaalisesti edellytyksiä kohdata miehiä realistisesti niin siksi jäät keskenäsi.

        Onhan tuo koiran osa, mutta sinussa ei ole mitään pohjimmaista vikaa, maailma nyt vain sattuu olemaan tällä tavalla kallellaan. Sille mikä sinä olet ei yksinkertaisesti ole tarttumapintaa jolle olisi vastakappale.

        Meitä on monta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vika on yksinkertaisesti siinä ettet ole jaksanut puhua paskaa uskottavasti. Olet pohjimmiltaan rehellinen ihminen ja siksi kokemuksesi naisten kanssa ovat ajaneet sinut tilaan jossa suhtaudut naisiin negatiivisesti - aivan rationaalisista syistä. Koska tämä maailma kuitenkin antaa naisille oikeuden nauttia positiivisesta jatkuvasta nosteesta niin tämä jättää kaltaisesi miehen aseettomaksi, olet rehellisesti se mitä olet - ja se ei saa naista "tuntemaan oikein".

        Koska naisille ei ole annettu sosiaalisesti edellytyksiä kohdata miehiä realistisesti niin siksi jäät keskenäsi.

        Onhan tuo koiran osa, mutta sinussa ei ole mitään pohjimmaista vikaa, maailma nyt vain sattuu olemaan tällä tavalla kallellaan. Sille mikä sinä olet ei yksinkertaisesti ole tarttumapintaa jolle olisi vastakappale.

        Meitä on monta.

        Siinä oli aika mielenkiintoinen vastaus... Totta kyllä. En tykkää mistään paskan puhumisesta.
        Lisäksi tykkään ihan liian näteistä yksilöistä, joihin minulla ei ole mitään saumaa, koska sellaiset saavat ihan mitä itse haluavat. Ei minulla ole loppupeleissä antaa kellekään mitään, mitä ei joku parempi vois antaa ja 100x minua paremmin.


      • Anonyymi

        vittu kun jaksat valittaa. johan prinsessa on sanonut ettet ole ruma. eikö se riitä. Sä vaan ihmettelet miksei teini ja parikymppiset lähesty sua. sä olet helvetti 51 vuotias. oo vähän realisti sen suhteen ketä teinit katselee. sä luulet itsestäsi liikoja sen takia että tunnet itsesi 30 vuotiaaksi mutta sä olet 51. ja vanhenet edelleen. teinit ei kiinnostu susta vaikka kuinka nuorelta susta tuntuis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vittu kun jaksat valittaa. johan prinsessa on sanonut ettet ole ruma. eikö se riitä. Sä vaan ihmettelet miksei teini ja parikymppiset lähesty sua. sä olet helvetti 51 vuotias. oo vähän realisti sen suhteen ketä teinit katselee. sä luulet itsestäsi liikoja sen takia että tunnet itsesi 30 vuotiaaksi mutta sä olet 51. ja vanhenet edelleen. teinit ei kiinnostu susta vaikka kuinka nuorelta susta tuntuis.

        Tiedostan kyllä tämän. Pitkä on elämä odottaa hautaan pääsyä. Elämä ajoi jo ohitse.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedostan kyllä tämän. Pitkä on elämä odottaa hautaan pääsyä. Elämä ajoi jo ohitse.

        etkä tiedosta kun jaksat jatkuvasti valittaa ikääsi ja ulkonäköäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkä tiedosta kun jaksat jatkuvasti valittaa ikääsi ja ulkonäköäsi.

        Siksihän minä sitä valitan, koska näen peilistä millainen pappanaama olen. Voisin jo kuolla pois. ei tätä elämää enää jaksa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siksihän minä sitä valitan, koska näen peilistä millainen pappanaama olen. Voisin jo kuolla pois. ei tätä elämää enää jaksa.

        ihan miten vaan. vali vali vali ja vali valivali


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siksihän minä sitä valitan, koska näen peilistä millainen pappanaama olen. Voisin jo kuolla pois. ei tätä elämää enää jaksa.

        älä menetä toivoa. Ajattele että nyt 10 vuotias lapsi on 10 vuoden kuluttua parikymppisiä voivat kiinnostua susta. Nyt he ovat liian nuoria sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittu kun jaksat valittaa. johan prinsessa on sanonut ettet ole ruma. eikö se riitä. Sä vaan ihmettelet miksei teini ja parikymppiset lähesty sua. sä olet helvetti 51 vuotias. oo vähän realisti sen suhteen ketä teinit katselee. sä luulet itsestäsi liikoja sen takia että tunnet itsesi 30 vuotiaaksi mutta sä olet 51. ja vanhenet edelleen. teinit ei kiinnostu susta vaikka kuinka nuorelta susta tuntuis.

        Jokaisella on oikeus mieltymyksiinsä kuitenkin. Yhtä vähän voit sille mitään että joku nainen tykkää jännämiehistä kaikkine oireineen kuin sille että aikuista miestä viehättää nuori nainen. Niin kauan kuin nämä mieltymykset eivät vahingoita toisia ihmisiä niin asian on oltava ok ja vika on kritisoijassa.

        Ehkä kannattaisikin keskittyä siihen negatiivisuuden vähentämiseen ja siihen ettei pyrkyröinti muuttuisi liian kaikenkattavaksi - elämänsä voi elää keskenäänkin vaikka pitää sen pienen todennäköisyyden että tuo mieltymyskenttä toteutuisikin vielä, eli antaa sekä onnistumiselle että epäonnistumiselle tässä yksittäisessä elämänaspektissa positiivisen lopputuloksen itselleen, toiseen vain ei kuulu sitä hingun kohdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika on yksinkertaisesti siinä ettet ole jaksanut puhua paskaa uskottavasti. Olet pohjimmiltaan rehellinen ihminen ja siksi kokemuksesi naisten kanssa ovat ajaneet sinut tilaan jossa suhtaudut naisiin negatiivisesti - aivan rationaalisista syistä. Koska tämä maailma kuitenkin antaa naisille oikeuden nauttia positiivisesta jatkuvasta nosteesta niin tämä jättää kaltaisesi miehen aseettomaksi, olet rehellisesti se mitä olet - ja se ei saa naista "tuntemaan oikein".

        Koska naisille ei ole annettu sosiaalisesti edellytyksiä kohdata miehiä realistisesti niin siksi jäät keskenäsi.

        Onhan tuo koiran osa, mutta sinussa ei ole mitään pohjimmaista vikaa, maailma nyt vain sattuu olemaan tällä tavalla kallellaan. Sille mikä sinä olet ei yksinkertaisesti ole tarttumapintaa jolle olisi vastakappale.

        Meitä on monta.

        Ai susiko kohtaa naiset realistisesti? Huolii ainoastaan 30 vuotta itseään nuoremman, puunatun ja pyntätyn instabeiben. Vientiä riittäisi, mutta nenä pystyssä kävellään upeiden naisten ohi jotka on vähänkään edellistä lähemmä omaa tasoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai susiko kohtaa naiset realistisesti? Huolii ainoastaan 30 vuotta itseään nuoremman, puunatun ja pyntätyn instabeiben. Vientiä riittäisi, mutta nenä pystyssä kävellään upeiden naisten ohi jotka on vähänkään edellistä lähemmä omaa tasoa.

        No olipas kuvaus. Milloin olen kävellyt nokka koholla upeiden naisten ohi?? ja tuo puunattu että pyntätty, instababe, oli myös kyllä aikamoista liioittelua.
        Ne keitä olen ihaillut, ovat olleet ihan sellaisia naapurin tyttö kuvaukseen sopivia. Luonnollisen kauniita, nuoria toki, mutta ei mitään supermalleja...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No olipas kuvaus. Milloin olen kävellyt nokka koholla upeiden naisten ohi?? ja tuo puunattu että pyntätty, instababe, oli myös kyllä aikamoista liioittelua.
        Ne keitä olen ihaillut, ovat olleet ihan sellaisia naapurin tyttö kuvaukseen sopivia. Luonnollisen kauniita, nuoria toki, mutta ei mitään supermalleja...

        Niin teinit kiinnostaa sutta. Susi ei huomaa yli 30 vuotiaita koska katse on teinien pyllyissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin teinit kiinnostaa sutta. Susi ei huomaa yli 30 vuotiaita koska katse on teinien pyllyissä.

        Kyllä nekin kiinnostaa, jos ovat yhtä kauniita kuin parikymppiset. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin teinit kiinnostaa sutta. Susi ei huomaa yli 30 vuotiaita koska katse on teinien pyllyissä.

        En minä pidä 30 vuotiasta liian vanhana....


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No olipas kuvaus. Milloin olen kävellyt nokka koholla upeiden naisten ohi?? ja tuo puunattu että pyntätty, instababe, oli myös kyllä aikamoista liioittelua.
        Ne keitä olen ihaillut, ovat olleet ihan sellaisia naapurin tyttö kuvaukseen sopivia. Luonnollisen kauniita, nuoria toki, mutta ei mitään supermalleja...

        Juurihan sinua oli lähestynyt joku itseäsi nuorempi, mutta ei, kun ikä näkyy, hyi olkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sinua oli lähestynyt joku itseäsi nuorempi, mutta ei, kun ikä näkyy, hyi olkoon.

        Lol. En minä mistään läskistä tykkää, vaikka olisi sen 30 vuotta nuorempi.


      • Sinä et ole minua varmasti edes nähnyt. Minun maha on kyllä melko pieni kuitenkin. Treenaan aika paljon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et ole minua varmasti edes nähnyt. Minun maha on kyllä melko pieni kuitenkin. Treenaan aika paljon.

        Älä valehtele, olen nähnyt, mutta eihän se nyt kaltainen kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, olen nähnyt, mutta eihän se nyt kaltainen kelpaa.

        Missä olet nähnyt? Ja mitä minä millään oman näköiselläni turjakkeella tekisin? Mitä iloa siitä minulle olisi? 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä olet nähnyt? Ja mitä minä millään oman näköiselläni turjakkeella tekisin? Mitä iloa siitä minulle olisi? 😆

        Läskille läski.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läskille läski.

        Ota sitten sellainen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ota sitten sellainen.

        45-kilosen on paha olla läski. Mitä haukut muita, takas saat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        45-kilosen on paha olla läski. Mitä haukut muita, takas saat.

        Ketä nyt olen haukkunut? Sinähän minua läskiksi sanoit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ketä nyt olen haukkunut? Sinähän minua läskiksi sanoit.

        Sinua lähestynyttä naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua lähestynyttä naista.

        ???? En ole sanonut häntä läskiksi. Tulkitset nyt ihan omiasi. Mutta sanoit itse, että minun kuuluu ottaa läski, koska olen läski. Ikävä kyllä, se ei mene noin. Minun ei ole mikään pakko ottaa ketään. Saan nauttia ihanasta vapaudesta. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ???? En ole sanonut häntä läskiksi. Tulkitset nyt ihan omiasi. Mutta sanoit itse, että minun kuuluu ottaa läski, koska olen läski. Ikävä kyllä, se ei mene noin. Minun ei ole mikään pakko ottaa ketään. Saan nauttia ihanasta vapaudesta. 😊

        Valituksesta päätellen ei kovin ihanaa ole, mutta hei, jos toi toimii sulle niin anti mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valituksesta päätellen ei kovin ihanaa ole, mutta hei, jos toi toimii sulle niin anti mennä.

        Toimii paremmin, kuin jonkun sellaisen kanssa josta en välitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ???? En ole sanonut häntä läskiksi. Tulkitset nyt ihan omiasi. Mutta sanoit itse, että minun kuuluu ottaa läski, koska olen läski. Ikävä kyllä, se ei mene noin. Minun ei ole mikään pakko ottaa ketään. Saan nauttia ihanasta vapaudesta. 😊

        Luuletko että joku teini kiinnostuu tollasesta läskimahasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että joku teini kiinnostuu tollasesta läskimahasta.

        En luule yhtään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En luule yhtään mitään.

        no jatka teinien katselua ja miten heidän rintansa kasvaa kun ikää tulee lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no jatka teinien katselua ja miten heidän rintansa kasvaa kun ikää tulee lisää.

        Voi hyvän tähen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etkä tiedosta kun jaksat jatkuvasti valittaa ikääsi ja ulkonäköäsi.

        Ryööööksss!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskille läski.

        Läskille läski.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi hyvän tähen...

        vai oleko vai perseihmkisiä. naisen rinnat kehittyy 18-20 vuotiaana vielä. sähän tykkäsit tuon ikäisistä. Ajattele että netankin rinnat oli vielä kasvauiässä kun näitte ekan kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vai oleko vai perseihmkisiä. naisen rinnat kehittyy 18-20 vuotiaana vielä. sähän tykkäsit tuon ikäisistä. Ajattele että netankin rinnat oli vielä kasvauiässä kun näitte ekan kerran.

        Tällä sinä kiusaat nyt molempia. Kysypä nyt itseltäsi, onko tällaisessa mitään järkeä? Minun mainetta on jo pilattu ihan riittävästi. Että kiitos vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tällä sinä kiusaat nyt molempia. Kysypä nyt itseltäsi, onko tällaisessa mitään järkeä? Minun mainetta on jo pilattu ihan riittävästi. Että kiitos vaan.

        ole hyvä. opit ainakin sen ettei työpaikalla mennä alaikäiselle kertoo tunteistaan vaan se tehdä työajan ja paikan ulkopuolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ole hyvä. opit ainakin sen ettei työpaikalla mennä alaikäiselle kertoo tunteistaan vaan se tehdä työajan ja paikan ulkopuolella.

        Se on mielestäni aika nipottamista, että puhutaan alaikäisestä. Muutamaa kk vaille täysi-ikäisestä. Joka kuitenkin oli kassalla töissä ja ajokortillinen. Kuka vaan olisi voinut erehtyä... Mutta se siitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on mielestäni aika nipottamista, että puhutaan alaikäisestä. Muutamaa kk vaille täysi-ikäisestä. Joka kuitenkin oli kassalla töissä ja ajokortillinen. Kuka vaan olisi voinut erehtyä... Mutta se siitä.

        oho melkein 18 vuotias. ja se oikeuttaa 32 vuotta vanhemman miehen kertoo tunteistaan työpaikalla koska tyttö on melkein täysi-ikäinen. sehän oikeuttaa kertoo ihastumisesta kun on melkein täysi-ikäinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on mielestäni aika nipottamista, että puhutaan alaikäisestä. Muutamaa kk vaille täysi-ikäisestä. Joka kuitenkin oli kassalla töissä ja ajokortillinen. Kuka vaan olisi voinut erehtyä... Mutta se siitä.

        Minkä ikäiseksi sä nettaa luulit kun on jopa kassalla töissä. tiesitkö että täällä päin on myös nuoria naisia kassalla töissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oho melkein 18 vuotias. ja se oikeuttaa 32 vuotta vanhemman miehen kertoo tunteistaan työpaikalla koska tyttö on melkein täysi-ikäinen. sehän oikeuttaa kertoo ihastumisesta kun on melkein täysi-ikäinen.

        Minkä eron se olisi muka tehnyt, jos olisin kertonut vapaa-ajalla? Saman ahdistuksen olisin kuitenkin aiheuttanut, kun en ole nuori ja hyvännäköinen. 💁🏼‍♂️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minkä eron se olisi muka tehnyt, jos olisin kertonut vapaa-ajalla? Saman ahdistuksen olisin kuitenkin aiheuttanut, kun en ole nuori ja hyvännäköinen. 💁🏼‍♂️

        et olisi saanut potkuja koska tunteiden kertominen ei tapahtunut työpaikalla. näköjään netta ahdisti paljon koska ei halunnut sua nähdä työpaikalla enää ja some estot siihen päälle. hän ei halunnut sua elämäänsä millään tavalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minkä eron se olisi muka tehnyt, jos olisin kertonut vapaa-ajalla? Saman ahdistuksen olisin kuitenkin aiheuttanut, kun en ole nuori ja hyvännäköinen. 💁🏼‍♂️

        sä et nyt ymmärrä ettei 32 vuotta nuorempi tyttö tuntenut sua kohtaa ihastumista. Sä et nyt tajua ettei kukaan teini ole kiinnostunut susta. Sä voit haukkua ittees kuinka paljon vaan mutta koita ymmärtää ettei kukaan teini tartte susta varaa isää itselleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minkä eron se olisi muka tehnyt, jos olisin kertonut vapaa-ajalla? Saman ahdistuksen olisin kuitenkin aiheuttanut, kun en ole nuori ja hyvännäköinen. 💁🏼‍♂️

        Onko se netan vika ettei ole kiinnostunut 50 vuotiaasta miehestä. Se ei ole netan vika. Netta saa olla ikäistensä seurassa. Olitko itse muka parikymppisenä 50 vuotiaiden naisten seurassa? Kysynpähän vaan.


    • Anonyymi

      miksi psykiatri on vsltyskunnsn tuhsker?=

    • Anonyymi

      tuollsinrn on hybä kun kohgnitiibinrn tyoimii pstremmin kuin pdykisytrills.... niin yunnudyrlrmslls... täällä on tuo johto jossa on tuo joku yövsalon nsappi ;:F:F

      Sitä psainsmslls tulee bähän vslos...

    • Hienoa että heillekin löytyy ihailijoita, jonoon vain ladyt ja varaamaan omanne ensimmäisten joukosta sillä heitä ei kaikille riitä, hopi hopi. Naturelli olemus on nyt muotia ja kuuminta hottia. 😁

    • Anonyymi

      hyvä kun innozstrin tuotakin haavdeilija-hahmoa kirjoittelemssan...

      oletko joo-man eli pyllytpewkkaz juu johannes hehe

    • Anonyymi

      J-alkava miehe3n nimi on awina vqginston mie4s.... muttws niin jooh voin käyttää jotain tuollaisisa juttuja sanontoja jotaka vähän arveluttwavia että onko loukksus vsi ei kun noitsa kkk...

      Mutta tämä on tottas tämän haasveiliijan kanssa... todellakin pidän hänestä kirjoittelijana.

    • Anonyymi

      minä pystyisin varmaasn heittämään jotsin hirvittävän törkeitäkin sanontoja koskaq koulutettukin sellaisiinkin, mutta en haluaiszi

    • Anonyymi

      Ranta-Rouva eli Käsi-Pippel-rouva?

    • Anonyymi

      joskus jos ajattelee niin aika monet asiat ovat tyttöjen mielestä hihhi-asioita joka noh niin hassuja...

    • Anonyymi

      rantarosvo kuin rapurosvo tsai highwayman.... mutta jooh jos jaksaa höpötellä tyttöjen kanssa hassuja, niin... kaikenlaisia...

    • Anonyymi

      Ö mies?

      • Anonyymi

        Pierumies.


    • Anonyymi

      niin tuollaisesta koodista joka muodostaa jotain nimiäkin... joku Citromikkokin voisi tulla... ei välttämättä ole tyttöjen mielestä mukavia yhdistelmiä...

      • Anonyymi

        Jouni Hynynen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jouni Hynynen

        No Hynysen imagoon jotenkin sopii se pitkä parta, tosin voishan hän olla ehkä hieman siistimmän näköinen, jos esim. parta olis lyhempi ja hyvin siistitty. Mutta olisko se enää hänen tyyliään sellainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouni Hynynen

        Hynynen on hyvä tyyppi, josta tulikin mieleen että antaisiko letin kasvaa takaisin 🤔.
        Terveisin rantarosmoturjake 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hynynen on hyvä tyyppi, josta tulikin mieleen että antaisiko letin kasvaa takaisin 🤔.
        Terveisin rantarosmoturjake 😘

        Jos tykkäät, niin kasvata =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jos tykkäät, niin kasvata =)

        Tuon pidemmäksi ei aikoinaan kasvanut, sitä en ole kokeillut mihin mittoihin parta kasvaisi oikein kunnon rantarosmoturjakkeena 🙂


    • No mitäs sitten? Eihän sellaisista miehistä tarvitse tykätä, jotka eivät syystä tai toisesta miellytä itseään.

      Itse olen Valon kautta keskustellut ja treffaillut muutaman oikeinkin fiksun miehen kanssa. Kaikilla ollut hygienia kunnossa, siistit vaatteet, hyvät käytöstavat.. Yksi oli sijoittaja, toinen maanviljelijä/poliitikko, kolmas laivateollisuudessa projektipäällikkö.. Kenelläkään ei ollut partaa (vaikka siistissä parrassa ei vikaa olekaan), jokaisella hampaat suussa jne.

      Annetaan jokaisen olla omanlaisensa. Ei kukaan ole täällä olemassa toisia varten eikä kenenkään tehtävä ole miellyttää toisia. Se on sitten tietenkin toinen asia, miten hyvät mahdollisuudet on deittimarkkinoilla, jollei yhtään ole kiinnostunut omasta ulkomuodostaan, mutta kukin tyylillään.

    • Anonyymi

      Rantarosvo eli pippelitön mies.

    • Anonyymi

      Joo. Niinhän se menee. Naisilla on näköjään hyvä itsetunto, vaikka näyttävät saimaannorpilta.

    • Anonyymi

      Tuo juttuni, siis ohjelmakoodini teli Xenastakin supersankarin Xe-man, kuih He-Msan... jooh

    • Anonyymi

      Minä kyllä ajan parran joka toinen päivä vähintään. Tukkani on aina lyhyt ja siisti. No vaatteni on perus siistit. Töitä en välttele mutta ei niitä minulle tarjota edes joten on kyllä muita harrastuksia. Ja silti naisille kelpaa vain viinamiehet.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikäs sliipattu pikku pehmoposki sinä olet, parta ei taida itselläsi kasvaa kun jatkuvasti parrakkaita mollaat 😄

        Ja mitenkäs sua nyt niin kovasti miesten ulkonäkö kiinnostaa? ...😉 Niin että minkälainen sitten miehen pitäis olla että sulle kelpaa?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sliipattu pikku pehmoposki sinä olet, parta ei taida itselläsi kasvaa kun jatkuvasti parrakkaita mollaat 😄

        Ja mitenkäs sua nyt niin kovasti miesten ulkonäkö kiinnostaa? ...😉 Niin että minkälainen sitten miehen pitäis olla että sulle kelpaa?

        xLiner

        Kasvaa mutta ajan pois joka aamu, sänki kutiaa. Ei minua kiinnosta, hyvä vaan että ovat tursakkeita niin kauniit naiset näkee minut siistimpänä. Te pubiruusut tietysti tykkäätte hynysistä kun ei muuhun ole saumaa :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kasvaa mutta ajan pois joka aamu, sänki kutiaa. Ei minua kiinnosta, hyvä vaan että ovat tursakkeita niin kauniit naiset näkee minut siistimpänä. Te pubiruusut tietysti tykkäätte hynysistä kun ei muuhun ole saumaa :D

        -harmiseikirj-

        Missäs se sinun kaunis nainen sitten luuraa?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Missäs se sinun kaunis nainen sitten luuraa?

        Et uskoisi jos kertoisin :) ei olekaan mikään tursakenainen:)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et uskoisi jos kertoisin :) ei olekaan mikään tursakenainen:)

        -harmiseikirj-

        Oo, ihanaa että olet löytänyt oman sydänkäpysen. Joustitko omista vaatimuksistasi, vai onko sellainen 50-luvun tyylinen pullantuoksuinen nainen mistä haaveilit? Aika veikeä kuvitella sinut parisuhteessa :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oo, ihanaa että olet löytänyt oman sydänkäpysen. Joustitko omista vaatimuksistasi, vai onko sellainen 50-luvun tyylinen pullantuoksuinen nainen mistä haaveilit? Aika veikeä kuvitella sinut parisuhteessa :)

        Ei tarvitse joustaa jos/kun pitää silmänsä auki mahdollisuuksille eikä hätäile, lopulta asiat ehkä loksahtavat paikoilleen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse joustaa jos/kun pitää silmänsä auki mahdollisuuksille eikä hätäile, lopulta asiat ehkä loksahtavat paikoilleen.

        -harmiseikirj-

        Ehkä? Ettekö sitten ole vielä virallisesti pari?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ehkä? Ettekö sitten ole vielä virallisesti pari?

        Ehkä joskus tulevaisuudessa jos kohtalo niin päättää. Pidän liikaa tämänhetkisestä tilanteesta pilatakseni mitään hätäilemällä, ja sitten tietysti kun on myös sitoutumiskammo joka aina aika hyvin suojellut ei ole hirveää kiirettä minkäänlaisiin suurempiin muuveihin omalta puolelta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joskus tulevaisuudessa jos kohtalo niin päättää. Pidän liikaa tämänhetkisestä tilanteesta pilatakseni mitään hätäilemällä, ja sitten tietysti kun on myös sitoutumiskammo joka aina aika hyvin suojellut ei ole hirveää kiirettä minkäänlaisiin suurempiin muuveihin omalta puolelta.

        -harmiseikirj-

        Mitä tahansa päätättekään, pidän peukkuja sinulle.


    • Anonyymi

      Ei vaan siis merikarhu eli merinalle, merimies on verimies eli dracula?

    • Anonyymi

      Merirosvo, verirosvo vampyyri.... jos menee onkimaan itämerellä jos koukkuun tarttuisi joku kaapeli niin sitä vetää sitten soutaen pois paikaltaan.

      Voin arvata, en tiedä mutta minkätyyppisiä sota aluksia natolta siellä voi olla; destroyer-luokan jotain voi olla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ... menepä sitten onkimaan matokoukulla tuotakin kaapelia joka menee atlantin valtameren pohjassa amerikkaan, suurempi johto.

    • Anonyymi

      Olet mies kovin ankara itsellesi

    • Mun mielestä ongelma on enempi ukkomiehillä. Etten ymmärrä miksei vaimokin voi vähän jeesata. Kun yleinen ongelma on että kulmakarvat kasvaa yhteen ja sitten ne pyrkii leviään keskeltä ylöspäin. Mä aina pinsetillä nypin, eikä oo mikään paha juttu ja samalla nyppiä ylipitkät pois. Sitte korvat on kans syytä nyppiä. Vaikka parturikin ne ottaa, mutta nyppimällä parempi, kun se on ihan hirvee kun se leikattu sänki sieltö tulee. Eniten ärsyttää, kun joillakin tulee siihen nenän päälle yksittäisiä karvoja, enkä tarkota nenäkarvoja, joita myös pitää nyppiä. Vaan ne siinä nenän päässä, jotka on ihan maailman yksinkertasin juttu nyppästä pois. Tolla nyppimisella on kaiken lisäksi myös psyykkinen vaikutus ja se lepuuttaa hermoja.

    • Anonyymi

      tuo on aivan hauska nimittelijä-juttu, ei tee mitään loukkaavia nimiä, hassuja te kee..

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1680
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1067
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      870
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      630
    Aihe