Sanoivat että ylen hallintoneuvosto on tehnyt päätöksen lähettää vain HD-lähetyksiä telkusta.
Toisen telkun tiesinkin olevan nykyaikaa, mutta tuo pikkuinen on vain hd ready. Eli siinäkö ei sitten näy?
Ei sitä kyllä ole tullut katsottuakaan kuin joskus harvoin, kun olen kuunnellut samalla musiikkia "isosta radiosta".
>simiti<
Hui kun uutiset säikäytti!
16
185
Vastaukset
Mulla näkyy teeveestä lähetykset sekä HD-versioina että niin sanottuina tavallisina.
- Anonyymi
No toki mullakin. Mutta ne normaali lähetykset loppuvat ja tuo pikkuinen, television lapsi on kysymysmerkki.
Katsoisin valikosta näyttääkö se HD lähetyksiä, mutta kaukosäätimestä on patterit loppu.😂
Ison telkun kanssa ei ole mitään ongelmaa. Siinä on jo valmiina viritettynä HD lähetykset.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
No toki mullakin. Mutta ne normaali lähetykset loppuvat ja tuo pikkuinen, television lapsi on kysymysmerkki.
Katsoisin valikosta näyttääkö se HD lähetyksiä, mutta kaukosäätimestä on patterit loppu.😂
Ison telkun kanssa ei ole mitään ongelmaa. Siinä on jo valmiina viritettynä HD lähetykset.
>simiti<Eiköhän nykyaikaiset teeveet ole monet teräväpiirtoteeveitä. Sun täytyy ostaa patterit kaukosäätimeen.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Eiköhän nykyaikaiset teeveet ole monet teräväpiirtoteeveitä. Sun täytyy ostaa patterit kaukosäätimeen.
Ei se ole niin yksinkertaista! Olen palovaroittimiinkin jo 2 vuotta suunitellut ostavani pattereita. 😳
Jaa mutta hetkinen... nyt kun otit puheeksi, niin voinhan lisätä ne ruokatilaukseen?
Hahaa. Menihän siinä aikaa, mutta nyt on kaukosäätimen ja palovaroittimien paristot tulossa.
Ei se ole niin yksinkertaista! Olen palovaroittimiinkin jo 2 vuotta suunitellut ostavani pattereita. 😳
Jaa mutta hetkinen... nyt kun otit puheeksi, niin voinhan lisätä ne ruokatilaukseen?
Hahaa. Menihän siinä aikaa, mutta nyt on kaukosäätimen ja palovaroittimien paristot tulossa.
>simiti<Hyvä hyvä =) Itsekin vaihdoin palovaroittimeen patterin joskus viikko sitten ja sitä ennen palovaroitin oli ollut ilman toimivaa patteria ainakin varmaan noin vuoden.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä hyvä =) Itsekin vaihdoin palovaroittimeen patterin joskus viikko sitten ja sitä ennen palovaroitin oli ollut ilman toimivaa patteria ainakin varmaan noin vuoden.
Ohhoh. Onpa kello rientänyt keskiviikon puolelle. Tänään siis tulee ilmainen kaupunkilehti.
Vielä niistä palovaroittimista. Penthousessani on 79m² ja minulla on 3kpl varoittimia. Onko se liioittelua?
Ohhoh. Onpa kello rientänyt keskiviikon puolelle. Tänään siis tulee ilmainen kaupunkilehti.
Vielä niistä palovaroittimista. Penthousessani on 79m² ja minulla on 3kpl varoittimia. Onko se liioittelua?
>simiti<En osaa sanoa. 2 on varmaan ainakin ihan hyvä. Mulla on 1 palovaroitin ja neliöitä 51.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
En osaa sanoa. 2 on varmaan ainakin ihan hyvä. Mulla on 1 palovaroitin ja neliöitä 51.
Nyt muistinkin. Tuo kolmas oli joskus keittiössä, mutta poistui melko pikaisesti käytöstä...
Nyt muistinkin. Tuo kolmas oli joskus keittiössä, mutta poistui melko pikaisesti käytöstä...
>simiti<Jep. Ainakin eteisessä ja ehkä makuuhuoneessa tai olohuoneessa on hyvä olla palovaroitin.
- Anonyymi
Oltava tuo DVB-T2-viritin. Kai se voi erillinen digiboksikin olla.
- Anonyymi
---pelkkä HD-valmius – tai HD Ready -merkintä laitteessa ei vielä takaa, että vastaanotin pystyisi vastaanottamaan HD-lähetyksiä antenniverkossa, jos T2-viritin puuttuu.
- HD Ready tarkoittaa ainoastaan sitä, että siinä laitteessa on teräväpiirtotasoinen näyttö, Kangas huomauttaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/19/tarkista-voiko-televisiollasi-katsoa-myos-hd-lahetyksia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
---pelkkä HD-valmius – tai HD Ready -merkintä laitteessa ei vielä takaa, että vastaanotin pystyisi vastaanottamaan HD-lähetyksiä antenniverkossa, jos T2-viritin puuttuu.
- HD Ready tarkoittaa ainoastaan sitä, että siinä laitteessa on teräväpiirtotasoinen näyttö, Kangas huomauttaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/19/tarkista-voiko-televisiollasi-katsoa-myos-hd-lahetyksiaNo juuri niin. Sehän tässä onkin arveluttanut mikäli ei tullut selväksi.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juuri niin. Sehän tässä onkin arveluttanut mikäli ei tullut selväksi.
>simiti<Katsos kun tuossa ei lue mitään, mutta muistaakseni on HD ready. Valikostahan kaikki selviäisi jos olisi patterit kaukosäätimeen.
Mutta eipä tuo iso asia ole vaikka pimenisikin. Voin käyttää sitä audiolaitteideni näyttönä. Ja toki minun "iso" telkku on nykyaikainen.
>simiti<
Mutta jos se on hd ready, niin siinä on hdmi liitäntä. Ja siihen sä voit laittaa tv hubin. Ja siinä on antenni tv viritin, joka lähettää signaalin telkkariin, ja kananavat näkyy. Ja sen lisäksi voi vielä kattoo netti tvtä, niin kun mulla on kolme ruotsin kanavaa ja yks saksankielinen.
- Anonyymi
Voit laittaa erillisen HD-digiboxin niin näkyy vaikka 50-mustavalkoisellakin tv;llä kaikki lähetykset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913010Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031410- 871401
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21139Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun335917Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden263891