Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

71

Kommenttia

7269

1. Mä oon lähinnä lainannu, että aina oon palauttanu, ettei voi toisaalta varkaaks syyttää, kun oon autiotalosta ottanu esim. kirjan luettavaksi. Enää ei toikaan mahdollista, kun nykyään on autiotalojen kirjat aina homeessa. mistähän sekin johtuu, kun ennen ei ollut, ilmastomuutos vai mikä. Joskus aikoja sitten vein Joka Naisen Niksikirjan, kun asuin vielä kotona ja kovasti ois kiinnostanu muuttaa omilleen, niin siitä siivousta opiskelin. Ja sitten kun piti palauttaa, niin talo olikin purettu. Niin eipä voinu palauttaa, ja oli vielä pankin omistuksessa talo, että senkin suhteen paha kun on pankilta varastanu.