Vaikken kelpaisi parisuhteeseen

Anonyymi-ap

Niin toivottavasti edes töihin kelpaan.

10

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä kiikastaa? Mikset kelpaa parisuhteeseen? Oletko mies vai nainen? Oletko ollut parisuhteessa koskaan?

      • Anonyymi

        Mies olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen.

        En ole ollut.


    • No tottakai töihin kelpaa. Kaikki ihmiset oikein revitään töihin. Mullekin kerran soitettiin sunnuntai iltana ja mä ihmettelin mikä vammanen siellä puhuu, mutta töihin se mut pakotti. No tästä on vuosia. Ja nyt mä tein eilen pitkää päivää ja tänäänkin mä tulin just töistä, niin nyt armeliaasti mä saan pitää tiistainkin vapaana. On pitkä vappu ja saa nukkua neljä päivää putkeen. Mutta eipä teillä taida olla ja vappukin teidän pitää suorittaa, niin ei ihme että ihmiset tippuu ja syntyvyyskin laskee, kun kaikki pitää suorittaa. Työtä työtä työtä vaan, niinhan se meni se lastenlaulukin.

      • Anonyymi

        Töiden kautta voi löytää jopa kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töiden kautta voi löytää jopa kumppanin.

        Tai avulla.


      • Myös se näkyy suorittaminen opettajien töissä lastensuojelu ilmoituksia vain kun lapsella tunne vaikeus eikä pysty suoritumaan kouluun menosta.


    • Kyllä sinä kelpaat.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1788
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1170
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      843
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      785
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      762
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      730
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      730
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      709
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      706
    Aihe