Niin toivottavasti edes töihin kelpaan.
Vaikken kelpaisi parisuhteeseen
10
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä kiikastaa? Mikset kelpaa parisuhteeseen? Oletko mies vai nainen? Oletko ollut parisuhteessa koskaan?
- Anonyymi
Mies olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen.
En ole ollut.
No tottakai töihin kelpaa. Kaikki ihmiset oikein revitään töihin. Mullekin kerran soitettiin sunnuntai iltana ja mä ihmettelin mikä vammanen siellä puhuu, mutta töihin se mut pakotti. No tästä on vuosia. Ja nyt mä tein eilen pitkää päivää ja tänäänkin mä tulin just töistä, niin nyt armeliaasti mä saan pitää tiistainkin vapaana. On pitkä vappu ja saa nukkua neljä päivää putkeen. Mutta eipä teillä taida olla ja vappukin teidän pitää suorittaa, niin ei ihme että ihmiset tippuu ja syntyvyyskin laskee, kun kaikki pitää suorittaa. Työtä työtä työtä vaan, niinhan se meni se lastenlaulukin.
- Anonyymi
Töiden kautta voi löytää jopa kumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töiden kautta voi löytää jopa kumppanin.
Tai avulla.
Myös se näkyy suorittaminen opettajien töissä lastensuojelu ilmoituksia vain kun lapsella tunne vaikeus eikä pysty suoritumaan kouluun menosta.
Kyllä sinä kelpaat.
- Anonyymi
Now keep on running fas as you can, misztren ... alicw cooper:
https://www.youtube.com/watch?v=2eTrx4eFfwg
Juouke jo kikkeli-karkuun toimitusjohtaha hahazhazhzhzaah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492