Kroppa kipeänä

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään toisella?

Jumppasin eilen ja nyt ovat olkapäätä ja rintalihakset tulessa, ojentajia onneksi pakottaa vain vähän.
Ruoka, uni ja aika auttavat.
Helkutti kun käy niveliin nykyisin tuo itsensä rääkkääminen, vanhuus ei tule yksin.

Sänky on houkutteleva vaihtoehto. Kun herää, vartalo on turvonnut, siitä huomaa miten palautuu levätessään. On se ihminen outo olio. Kipukin tuntuu hyvältä.

AV

18

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse asiassa minullakin on selkä vähän kipeä eilisestä jumpasta. - Sillä se lähtee millä on tullutkin, tapasi vanhempani sanoa 🙂

      • Anonyymi

        Itseasiassa yksi lääkäri sanoi tuon saman minulle kun kädet eivät oienneet, iski kyllä vielä jonkun piikin ja antoi pillereitä.
        Itsensä rääkkääminen on mukavaa.

        AV


    • Anonyymi

      Minulla oli 50 kg punttisarja mutta tänään myin sen pois yhdelle naiselle. Ei selkä vaan kestä sen nostamista. Nostelin 8 kuukauden ajan 200 toistoa päivässä. Alkoi olee selkä kipee kuukausi sitten.

    • Anonyymi

      Sitähän treeni tuo tullessaan, periaatteessa rikkoo lihaksistoa ja saa tulehdustilaan, merkki siitä että rasitusta on ollut riittävästi, ajan mittaan kehon tottuessa ei enää pahemmin kipeydy. Jatka pois vaan

    • Anonyymi

      Ei tänään.

      Rämmin neljä tuntia mettässä, ja alkoi vähän pohkeissa tuntumaan. Luultavasti huomenna on tuntemuksia siellä suunnalla. Ja maanantaina on sitten joka paikka ihanan kipeänä - huomenaamusta salille, koko kroppa 💪

      Treenikipu on hyvää kipua, kyllä!

      Löytyi muuten korvasieniä! 😋

      xLiner

      • Anonyymi

        Luulin et olet jo pelkkää terästä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin et olet jo pelkkää terästä.

        AV

        En tällä hetkellä. Oli taukoa... Piiitkä ja varovainen aloitus...

        xLiner


    • Anonyymi

      Jos liikkuu ja nostelee paljon vuosia ja vuosia, niin nivelten vuoksi täytyy ottaa lisäravinnetta.

      Kysy apteekista tai bodausliikkeestä.

      • Anonyymi

        Tuo on käynyt monesti jo mielessä.

        En ole ottanut lisukkeiksi muita kun sinkkiä ja magnesiumia. Pari kertaa viikossa vitamiineja.
        Ei tunnu auttavan niveliin, saattaa olla ettei tarvitse mitään jos enemmän treenaisi?
        Satunnaisesti kun paikat kipeentyvät, jopa nivelet.

        Tuossa on varmaan samaa mitä jos rakastelisi kunnolla, vatsalihakset ja pakarat hellinä heräisi, polvet punaisina. Kannattaisi harrastaa sitäkin useammin, vahvistaa kehoa, hyvää treeniä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on käynyt monesti jo mielessä.

        En ole ottanut lisukkeiksi muita kun sinkkiä ja magnesiumia. Pari kertaa viikossa vitamiineja.
        Ei tunnu auttavan niveliin, saattaa olla ettei tarvitse mitään jos enemmän treenaisi?
        Satunnaisesti kun paikat kipeentyvät, jopa nivelet.

        Tuossa on varmaan samaa mitä jos rakastelisi kunnolla, vatsalihakset ja pakarat hellinä heräisi, polvet punaisina. Kannattaisi harrastaa sitäkin useammin, vahvistaa kehoa, hyvää treeniä.

        AV

        Niveliin hyviä öljyjä ja inkivääriä. Ja tietysti säännöllistä liikuntaa. Vesijuoksu (-hölkkä) on ihan parasta vaivaaville nivelille. Oikeesti.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niveliin hyviä öljyjä ja inkivääriä. Ja tietysti säännöllistä liikuntaa. Vesijuoksu (-hölkkä) on ihan parasta vaivaaville nivelille. Oikeesti.

        xLiner

        Tuo inkivääri taitaa olla ihmeainetta, käy moneen vaivaan.

        AV


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      On. Vedin toissailtana kevään rankimman polkujuoksutreenin ja tunnen sen nyt kehossani. Hyvä niin. Joutaa tämä +40 kroppa saamaankin vähän kipua ja treeniä..

      • Anonyymi

        Juostessa nuortuu.

        AV


    • Migreeni on.

    • Sorry kun tuun sekottaan teidän keskustelua, kun ootte kaikki naisia. Mutta pikku sivu huomautuksena, että ei miehetkään ihan mitä vaan kestä. Mulla oli koko viikko raskasta rakennustyötä ja pitkiä päiviä. Ja eilen vielä ilta seitsemän aikaan kävin vielä ruuvaamassa viimeisiä kaiteita paikoilleen. Niin nyt on aika jäykkä olo. Mutta pitkä yö on nukuttu 17 tuntia.

    • Kyllähän se tuntui hiukan, kun toissapäivänä tuli otettua renkaat pois viimeisimmästä kaunottaresta ja samalla kun oli tunkki ja työkalut esillä niin nappasin KA:n tekniikan irti ja siirsin varastoon 😂 Jonkun KA:n tapauksessa noin voi vain päättää, että otetaanpa kone ja laatikko irti, eikä pahemmin (työvaiheessa) tullut CDI Mersuja ikävä 😅

      Liika pelaaminen (ratilla) voi joskus aiheuttaa hartiavaivoja, mut nyt tuntui että se kevyt veivaaminen nimenomaan rentoutti paikkoja eilen illalla, ja saattoi ajaminen sinänsä olla jopa rennompaa nyt hallitsevana cup-mestarina 😃

      Sinänsä jännä että mä en ole noin 3,5 vuoteen käynyt salilla, viime talvi meni paljolti kotona, puuhommia tehtiin pariin otteeseen Uncle A:n kanssa, ei noita crapwagoneitakaan kauheasti ole ollut viime aikoina, taidan painaa 25-30kg vähemmän kuin kolmisen vuotta sitten, mutta itse en silti ole erityisemmin huomannut etteikö jaksaisi 🤨 Voitaneen siis sanoa, etten mä varmaan ollut erityisen voimakas edes reenatessa mihin tietty runsas juominen vaikutti silloin. Kasvoihan sitä, mutta vähän vääristä paikoista 😂 Reenasin mä myös 2009-2011 aika aktiivisesti kartingin vuoksi, mutta toisaalta vika kisa oli 2014 johon menin lähinnä rapulassa, ja ajoin muistaakseni kaikki 8kpl 15-25 kierroksen erää ilman sen kummempaa draamaa 🙄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1788
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1170
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      843
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      785
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      762
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      730
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      730
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      709
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      706
    Aihe