Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

92

Kommenttia

9105

  1. Just kävin repiin sammalet pois. Ja ens viikolla vien kaatopaikalle. samalla kun vien pari gallonaa tota käytettyä kehitettä ongelmajätteeseen. Kesäks hommaan sitten akkukäyttösen ruoholeikkurin, menee kätevästi ilman johtoa. paras ois tietenkin työnnettävä mekaaninen leikkuri, mutta tää nurmi on liian epätasanen sille.
  2. Kisukin on sulonen