Haluaako/kaipaako mies, pelkkänä kaverina, naiskavereita?

Anonyymi-ap

Jos haluaako/kaipaa niin minkälaisia naisia? Mitkä asiat voisivat olla yhteisiä nimittäjiä tapauksessa jossa mies haluaa/kaipaa naista pelkkänä kaverina?

81

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta on aivan mahdollista. Yleensäkin kaveruuden kaipaus on miehillä vähäistä, mutta naisten kanssa - ainakin minusta - on helpompi tulla juttuun, koska silloin monenmoinen salailu on vähempää.

      Jos kaveruus naisen kanssa syntyy, sen laatu voi olla hyvinkin monenmoista, ei edes yhdessä saunominen ole kiellettyä, mutta voi harrastaa vain pelkkää juttelua, tai tehdä jotakin, mikä kutsuu molempia. -exKynis.mi

      • Anonyymi00002

        Kaveri on kaveri - jonka kanssa ei ole yhtään mitään seksuaalista puuhaa yhtään milloinkaan, ei edes kokovartalohalimista, ei koskaan. Minä ainakaan en hali mieskavereitani mitenkään, en edes satunnaisesti pukkaa heitä peiton alla, enkä ihaile heitä saunassa.

        Siis, minulla on aivan selviä kriteerejä ystävilleni, samat kriteerit mieskavereille kuin naiskavereille. Pitää mahtua auton ovesta sisään autoon. Pitää mahtua auton penkkiin. Ei saa haista pahalle. Ei saa hikoilla muualla kuin treeneissä. Ei saa olla kovin vanha tai ryppyinen. Ajatustoimintaa täytyy esiintyä havaittavasti. On kyettävä normaaliin kävelyvauhtiin. Pitää jaksaa kantaa tavaroita kuten matkalaukkua täynnä tavaraa kolmanteen kerrokseen hengästymättä. On omattava riittävästi yleistietoa. Täytyy olla hyvä naismaku. Yms.


      • Anonyymi00005

        Kiellettyähän se ei ole, että mies saunoo kaverinaisensa kanssa, mutta jostain syystä niin ei ikinä tapahdu, vaikkakin kaverimiesten kanssa tapahtuu.

        Ihan sekasaunoissakin ja nudistipaikoissa, seksuaalisesti terveet miehet tiirailevat naisia jotka ovat viehättäviä (nuori, hoikka, tatuoimaton) sillä silmällä, eli miehille nuo naiset eivät ole kaverisaunojia eivätkä kaverinudisteja.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kiellettyähän se ei ole, että mies saunoo kaverinaisensa kanssa, mutta jostain syystä niin ei ikinä tapahdu, vaikkakin kaverimiesten kanssa tapahtuu.

        Ihan sekasaunoissakin ja nudistipaikoissa, seksuaalisesti terveet miehet tiirailevat naisia jotka ovat viehättäviä (nuori, hoikka, tatuoimaton) sillä silmällä, eli miehille nuo naiset eivät ole kaverisaunojia eivätkä kaverinudisteja.

        Estääkö se sitten vilkuilun, jos ystävä on toista sukupuolta? Jotkut siskot, niin kuin miehetkin, pitävät sitä ystävällisyyden ja kohteliaisuuden osoituksena. Mutta et varmaan sinä. -exKynis.mi


      • Anonyymi00007
        å.ä.ö kirjoitti:

        Estääkö se sitten vilkuilun, jos ystävä on toista sukupuolta? Jotkut siskot, niin kuin miehetkin, pitävät sitä ystävällisyyden ja kohteliaisuuden osoituksena. Mutta et varmaan sinä. -exKynis.mi

        "Estääkö se sitten vilkuilun, jos ystävä on toista sukupuolta?"

        Siis,
        • miehet eivät vilkuile himokkaasti miehiä, eivät kiihotu siten.
        • naiset eivät vilkuile himokkasti naisia, eivät kiihotu siten.
        • seksuaalisesti kehitysvammaisia kiihottaa saman sukupuolen edustajien vilkuileminen.

        Avauksessa kysyn haluaako/kaipaako mies naisen pelkkää kaveruutta/ystävyyttä, ilman _mitään_ seksuaalista aspektia. Ja jos haluaa/kaipaa, niin miksi niin tekee, ja millaista naista kaipaa. Minusta tämä on aivan oleellinen kysymys parisuhteen dynamiikkaa mietittäessä.

        Omalta osaltani en muista yhtäkään tapausta/tilannetta jossa olisin halunnut/kaivannut _kaveriksi_ ketään naista, yhtään mihinkään. Kaipaan naista leikkikaveriksi leikkeihin ja seksiin, yksinomaan. Kaveri on minulle sellainen joka ajattelee samoin kuin minä, ihailee naisia samoin kuin minä, ymmärtää tekniikan päälle kuin minä, jne.


      • En ehkä sukupuolittaisi, kun ei mullakaan ole mitään kaverien tarvetta ollu oikeen koskaan. Ja taas joillain tuntemillani miehillä kaverit menee perheen edellekin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kaveri on kaveri - jonka kanssa ei ole yhtään mitään seksuaalista puuhaa yhtään milloinkaan, ei edes kokovartalohalimista, ei koskaan. Minä ainakaan en hali mieskavereitani mitenkään, en edes satunnaisesti pukkaa heitä peiton alla, enkä ihaile heitä saunassa.

        Siis, minulla on aivan selviä kriteerejä ystävilleni, samat kriteerit mieskavereille kuin naiskavereille. Pitää mahtua auton ovesta sisään autoon. Pitää mahtua auton penkkiin. Ei saa haista pahalle. Ei saa hikoilla muualla kuin treeneissä. Ei saa olla kovin vanha tai ryppyinen. Ajatustoimintaa täytyy esiintyä havaittavasti. On kyettävä normaaliin kävelyvauhtiin. Pitää jaksaa kantaa tavaroita kuten matkalaukkua täynnä tavaraa kolmanteen kerrokseen hengästymättä. On omattava riittävästi yleistietoa. Täytyy olla hyvä naismaku. Yms.

        "Kaveri on kaveri - jonka kanssa ei ole yhtään mitään seksuaalista puuhaa yhtään milloinkaan, ei edes kokovartalohalimista, ei koskaan. Minä ainakaan en hali mieskavereitani mitenkään, en edes satunnaisesti pukkaa heitä peiton alla, enkä ihaile heitä saunassa."
        Tästä täysin samaa mieltä.
        Eikä pelkän kaverin kanssa ole tarvetta viettää päivittäin tai edes välttämättä viikoittain aikaa.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        "Estääkö se sitten vilkuilun, jos ystävä on toista sukupuolta?"

        Siis,
        • miehet eivät vilkuile himokkaasti miehiä, eivät kiihotu siten.
        • naiset eivät vilkuile himokkasti naisia, eivät kiihotu siten.
        • seksuaalisesti kehitysvammaisia kiihottaa saman sukupuolen edustajien vilkuileminen.

        Avauksessa kysyn haluaako/kaipaako mies naisen pelkkää kaveruutta/ystävyyttä, ilman _mitään_ seksuaalista aspektia. Ja jos haluaa/kaipaa, niin miksi niin tekee, ja millaista naista kaipaa. Minusta tämä on aivan oleellinen kysymys parisuhteen dynamiikkaa mietittäessä.

        Omalta osaltani en muista yhtäkään tapausta/tilannetta jossa olisin halunnut/kaivannut _kaveriksi_ ketään naista, yhtään mihinkään. Kaipaan naista leikkikaveriksi leikkeihin ja seksiin, yksinomaan. Kaveri on minulle sellainen joka ajattelee samoin kuin minä, ihailee naisia samoin kuin minä, ymmärtää tekniikan päälle kuin minä, jne.

        00007: "• seksuaalisesti kehitysvammaisia kiihottaa saman sukupuolen edustajien vilkuileminen."

        Tämä riittanee kertomaan, mihin joukkoon kuulut, niihin jotka pitävät homoutta kehitysvammaisuutena. -exKynis.mi


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kiellettyähän se ei ole, että mies saunoo kaverinaisensa kanssa, mutta jostain syystä niin ei ikinä tapahdu, vaikkakin kaverimiesten kanssa tapahtuu.

        Ihan sekasaunoissakin ja nudistipaikoissa, seksuaalisesti terveet miehet tiirailevat naisia jotka ovat viehättäviä (nuori, hoikka, tatuoimaton) sillä silmällä, eli miehille nuo naiset eivät ole kaverisaunojia eivätkä kaverinudisteja.

        Puhu vain itsestäsi, älä kuvittele edustavasi kaikkien miesten mielipidettä.


      • Anonyymi00023

        Arempi ihminen voisi ajatella, että kaveruuden kautta tutustuu toiseen ja jos kaikki merkit näyttää hyvältä voisi suhdetta muuttaa läheisemmäksikin? Moni kaverisuhde on muuttunut parisuhteeksi. Joten siinä pohdittavaa monille.

        Minusta tällainen suhde voisi olla paremmalla pohjalla, kun tutustuminen on syventynyt luottamukselliseksi ja toinen alkanut kiinnostamaan syvemminkin. Minusta paljkn suositeltavampi tapa suhteen aloittamiseen kuin joku parista bongattu tuttu.

        Toki näistäkin voi olla montaa mieltä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Arempi ihminen voisi ajatella, että kaveruuden kautta tutustuu toiseen ja jos kaikki merkit näyttää hyvältä voisi suhdetta muuttaa läheisemmäksikin? Moni kaverisuhde on muuttunut parisuhteeksi. Joten siinä pohdittavaa monille.

        Minusta tällainen suhde voisi olla paremmalla pohjalla, kun tutustuminen on syventynyt luottamukselliseksi ja toinen alkanut kiinnostamaan syvemminkin. Minusta paljkn suositeltavampi tapa suhteen aloittamiseen kuin joku parista bongattu tuttu.

        Toki näistäkin voi olla montaa mieltä.

        Baarista bongattu tuttu- korjaus.


      • Anonyymi00033
        å.ä.ö kirjoitti:

        00007: "• seksuaalisesti kehitysvammaisia kiihottaa saman sukupuolen edustajien vilkuileminen."

        Tämä riittanee kertomaan, mihin joukkoon kuulut, niihin jotka pitävät homoutta kehitysvammaisuutena. -exKynis.mi

        Mihin ryhmää sijoittuu "Down-syndrome" - Kehitysvammoihin.

        Mihin ryhmään sijoittuu "gay face" syhdrooma? - https://yandex.ru/search?text="gay face"

        Kaikilla homoilla ei ole selkeätä homonaamaa, mutta joillakin on naisaivot: "Homojen aivot rakentuvat kuten vastakkaisen sukupuolen aivot " - https://www.newscientist.com/article/dn14146-gay-brains-structured-like-those-of-the-opposite-sex/ ...jonka takia heillä on pienikokoisempi kallo kuin seksuaalisesti terveillä miehillä, koska aivot eivät vie niin paljoa tilaa.


    • Anonyymi00001

      Nää on aina kaveruuksia jotka päätyy sänkyyn yksikään mies ole naisen kaveri ajattelematta pääsevänsä tätä panemaan joskus riittää että kohtelee paremmin kuin se mies joka on mahdollisesti kotona (on enemmän läsnä) suhteessa olevalta tarvi saada kun kerran sen jälkeen voivat aina halutessaan kiristää pillua yleensä tunkevat sellaiseen suhteeseen väliin josta tietävät että nainen ei halua lähteä tai ole valmis lähtemään mulla kävi niin hyvä tuuri että idiootti luuli poitsun olevan hänen vinkkinä voin kertoa että on naiselle todella veemäinen paikka olla kun toinen kiristää pillua ja tietää että toinen lähtee heti kun saa todisteet kysymyksenä kai voisi kysyä että mikäköhän mahtaa olla tapani rangaista jos koen että sille on tarvetta voisiko parisuhteessa olla julmempaa tapaa pakottaa toinen tekemään jotain mitä tämä ei haluaisi

      • 00001: "Nää on aina kaveruuksia jotka päätyy sänkyyn yksikään mies ole naisen kaveri ajattelematta pääsevänsä tätä panemaan..."

        Olen kyllä mies, mutta olen usein jäänyt saunaan - molemmat aivan alasti - juttelemaan vaimoni jo aikuisen kummityttären kanssa. Enkä ole tehnyt vähintäkään liiketta päästäkseni 'panemaan' hänen kanssaan, vaikka hän kiihottava onkin ja vittukin kaunis kuin nymfillä.

        En edes ole koskaan koskenutkaan häneen, vain jutellut ihan muista asioista. Veikkaanpa, että sukupuolet ylittäviä ystävyyksiä on muitakin. Olisihän kauheata, jos ei voisi ystävystyä muun naisen kuin oman puolison kanssa. Kyllä olisi maailma kammottava. -exKynis.mi


      • Anonyymi00003
        å.ä.ö kirjoitti:

        00001: "Nää on aina kaveruuksia jotka päätyy sänkyyn yksikään mies ole naisen kaveri ajattelematta pääsevänsä tätä panemaan..."

        Olen kyllä mies, mutta olen usein jäänyt saunaan - molemmat aivan alasti - juttelemaan vaimoni jo aikuisen kummityttären kanssa. Enkä ole tehnyt vähintäkään liiketta päästäkseni 'panemaan' hänen kanssaan, vaikka hän kiihottava onkin ja vittukin kaunis kuin nymfillä.

        En edes ole koskaan koskenutkaan häneen, vain jutellut ihan muista asioista. Veikkaanpa, että sukupuolet ylittäviä ystävyyksiä on muitakin. Olisihän kauheata, jos ei voisi ystävystyä muun naisen kuin oman puolison kanssa. Kyllä olisi maailma kammottava. -exKynis.mi

        Joo. On pariskuntia, joissa toinen vahtaa toistaan. Kenelle toinen puhuu.
        Tai jos moikkaa tuttua, niin heti kohta " kuka tuo oli". Tekisi mieli sanoa, ei kukaan. Kiusallista. Eivät kaikki ole jotain minulle.
        Vilma


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Joo. On pariskuntia, joissa toinen vahtaa toistaan. Kenelle toinen puhuu.
        Tai jos moikkaa tuttua, niin heti kohta " kuka tuo oli". Tekisi mieli sanoa, ei kukaan. Kiusallista. Eivät kaikki ole jotain minulle.
        Vilma

        Viisaita puhut. Ei pidä ennakolta tehdä sitovia sääntöjä, jotka vievät mielettömyyteen, kun niitä pitää ohjeenaan. -exKynis.mi


    • Anonyymi00004

      No mulla on jo naisystäviä ja kavereita, ettei ole liiemmin tarkoitus lisää hommata.

      Mutta naisilla on jo heti eri näkökulma kaikkeen, versus mitä miehillä. Mukava jutella.

      Suurin osa näistä on jo varattuja, niin mitään erikoisempaa kahdenkeskistä tekemistä ei tule harrastettua, mutta eipä ole tarvettakaan. Tykkään muutenkin aikalailla yksin kaikki tekemiset yms. hoitaa. En siis tartte ketään esimerkiksi jonnekin reissulle völjyyn tms. Helpompi itsestään mennä kun haluu mennä.

      • Anonyymi00006

        Niin ja tuohon miksi en liioin lisää halua, niin miehenä saa suorittaa yleensä aikamoisen todistevastuun, että pysyy siellä "ei seksualista"-linjalla. Kiitos muitten miesten iäisen p.llunvonkailun.

        Niin ja jäi vastaamatta että millainen nainem... sehän se jäi. Siis mä tykkään sellaisesta suorasanaisesta ja huumoria hyvin ymmärtävästä. Ei mikään wokettaja, eikä muutenkaan tiukkapipo. "Kukkahattutätit" ei oikein nappaa. Silloin kun on saanut naisen ystäväksi silleen, että hän voi puhua mistä vaan mulle ja toistepäin, niin sittenhän se ystävyys/kaveruus vasta antaa kummallekin jotain. Varauksellisuuden ja teennäisyyden kyllä huomaa.


    • Parhaiten onnistuu kaveruus miesten kanssa, jotka on rehtejä ja avoimia, eikä tunne mitään fyysistä vetoa minuun. Silloin meidän luonteet tekee meistä hyvät kaverit. Kumpikin voi olla mitä on.

      • Itseäni aina alkaa ahdistaa, jos huomaan mieskaverin kiinnostuneen minusta fyysisesti ja romanttisesti. Kun itse kykenen helposti olemaan haksahtamatta. Jos toinen ei kykene niin meillä on ongelma.


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Itseäni aina alkaa ahdistaa, jos huomaan mieskaverin kiinnostuneen minusta fyysisesti ja romanttisesti. Kun itse kykenen helposti olemaan haksahtamatta. Jos toinen ei kykene niin meillä on ongelma.

        Monesti olen miettinyt, että luojan kiitos en ole ulkoisesti niin viehättävä, että kaveruus muuttuisi muuksi mielenkiinnoksi, vaikka niinkin on käynyt. Se on tavallaan "siunaus" silloin kun miehiä on kaverina, ettei ole heidän naismakuaan eikä hormoonit ota ylivaltaa.


      • Anonyymi00010
        Jasu2025 kirjoitti:

        Itseäni aina alkaa ahdistaa, jos huomaan mieskaverin kiinnostuneen minusta fyysisesti ja romanttisesti. Kun itse kykenen helposti olemaan haksahtamatta. Jos toinen ei kykene niin meillä on ongelma.

        Mielestäni, nainen joutuu aina miesten kanssa tekemään jotenkin selväksi, ettei tässä ole sen kummempaa ja ajoittain matkan varrellakin osoittamaan uudestaan. Naisena ei voi leikkiä, flirttailla tai olla liian "hellä" ja läheinen kaverimiehelle, koska miehelle se on monesti vihje jostain mahdollisuudesta enempään. Enkä kyllä näe syytä tai tarvetta olla liian läheinenkään tai esimerkiksi koskea kaverimieheen normaalia tervehdyshalausta enempää.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mielestäni, nainen joutuu aina miesten kanssa tekemään jotenkin selväksi, ettei tässä ole sen kummempaa ja ajoittain matkan varrellakin osoittamaan uudestaan. Naisena ei voi leikkiä, flirttailla tai olla liian "hellä" ja läheinen kaverimiehelle, koska miehelle se on monesti vihje jostain mahdollisuudesta enempään. Enkä kyllä näe syytä tai tarvetta olla liian läheinenkään tai esimerkiksi koskea kaverimieheen normaalia tervehdyshalausta enempää.

        Jostain sivusta siis.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mielestäni, nainen joutuu aina miesten kanssa tekemään jotenkin selväksi, ettei tässä ole sen kummempaa ja ajoittain matkan varrellakin osoittamaan uudestaan. Naisena ei voi leikkiä, flirttailla tai olla liian "hellä" ja läheinen kaverimiehelle, koska miehelle se on monesti vihje jostain mahdollisuudesta enempään. Enkä kyllä näe syytä tai tarvetta olla liian läheinenkään tai esimerkiksi koskea kaverimieheen normaalia tervehdyshalausta enempää.

        Ei aina. Mun on ollut aina helpompi kaverustua miesten kanssa, kun naisten. Ellei nainen ole samanlainen neutri, kun minä. Enemmän yhteisiä mielenkiinnon kohteita miesten kanssa löytyy, kuin useimpien naisten.

        Toi se on ainoa nega, jos mieskaveri alkaa nähdä sut emäntä ehdokkaan silmin. Silloin se ei kaveruus ei enää oikein ole kiva, kun joutuu välttelemään. Siksees koen, että mun kanssa on miehen helpompi ollakin vaan kaveruäia, kun en ole seksikäs hottis. Enkä ikinä käyttäydy niin lirkutellen.


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Ei aina. Mun on ollut aina helpompi kaverustua miesten kanssa, kun naisten. Ellei nainen ole samanlainen neutri, kun minä. Enemmän yhteisiä mielenkiinnon kohteita miesten kanssa löytyy, kuin useimpien naisten.

        Toi se on ainoa nega, jos mieskaveri alkaa nähdä sut emäntä ehdokkaan silmin. Silloin se ei kaveruus ei enää oikein ole kiva, kun joutuu välttelemään. Siksees koen, että mun kanssa on miehen helpompi ollakin vaan kaveruäia, kun en ole seksikäs hottis. Enkä ikinä käyttäydy niin lirkutellen.

        En provosoi miehiä käytökselläni tai olemuksellani. Et jos he johku sitten minussa ihastuu, niin yleensä luonteeseeni. Helppo tulla toimeen.


      • Jasu2025 kirjoitti:

        En provosoi miehiä käytökselläni tai olemuksellani. Et jos he johku sitten minussa ihastuu, niin yleensä luonteeseeni. Helppo tulla toimeen.

        Eikä tarvi esittää mitään äijää mulle, kuten usein miehet tekee kiinnostavien naisten kohdalla. Vetää parastaan.


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Eikä tarvi esittää mitään äijää mulle, kuten usein miehet tekee kiinnostavien naisten kohdalla. Vetää parastaan.

        Tai ainakin niin on mieskaverit todenneet, että helppoa kun ei tuu kritiikkiä ulkonäöstä, olemuksesta eikä aina tartte olla parhaimmillaan. Eli kai miehet sitten stressaa naisien kanssa näistä jutuista.


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Tai ainakin niin on mieskaverit todenneet, että helppoa kun ei tuu kritiikkiä ulkonäöstä, olemuksesta eikä aina tartte olla parhaimmillaan. Eli kai miehet sitten stressaa naisien kanssa näistä jutuista.

        Ettei ikään kuin riitä ittenään kuin kaverina.


      • Anonyymi00013
        Jasu2025 kirjoitti:

        En provosoi miehiä käytökselläni tai olemuksellani. Et jos he johku sitten minussa ihastuu, niin yleensä luonteeseeni. Helppo tulla toimeen.

        Tämä oli hyvin sanottu ja tuota vähän itsekin tarkoitin tuossa ylempänä.
        Sivusta edelleen


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tämä oli hyvin sanottu ja tuota vähän itsekin tarkoitin tuossa ylempänä.
        Sivusta edelleen

        Juu, niin mä ajattelinkin että tarkoitat varmaan samaa kun kirjoitin tuossa sulle. 🙂

        Mulle se on silleen ittestään selvää ja helppoa, kun en oo yhtään luonteeltani keimailija tai lirkku. En vaikka vaadittas olemaan, ei vaan luonnistu edes kumppanille. 😅

        Sillee ehkä jonkinlainen paine puuttuu siinä kanssakäymisessä, kun puhuu kun ihminen ihmiselle eikä seksi symbolille. 😄

        Toisaalta siksi minun ympärillä ei myöskään kosijoita ole ikinä riesaksi asti pyörinyt. Puuttuu ne piirteet millä miehiä hurmataan. 😋


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Juu, niin mä ajattelinkin että tarkoitat varmaan samaa kun kirjoitin tuossa sulle. 🙂

        Mulle se on silleen ittestään selvää ja helppoa, kun en oo yhtään luonteeltani keimailija tai lirkku. En vaikka vaadittas olemaan, ei vaan luonnistu edes kumppanille. 😅

        Sillee ehkä jonkinlainen paine puuttuu siinä kanssakäymisessä, kun puhuu kun ihminen ihmiselle eikä seksi symbolille. 😄

        Toisaalta siksi minun ympärillä ei myöskään kosijoita ole ikinä riesaksi asti pyörinyt. Puuttuu ne piirteet millä miehiä hurmataan. 😋

        Sitten ne jotka on muhun ihastuneet on alkaneet vähitellen tykkäämään ulkonäöstänikin. Kun luonne on ensin kolahtanut kivasti. Ja siitä oon tyytyväinen että niin päin. 🙂


      • Jasu2025 kirjoitti:

        Sitten ne jotka on muhun ihastuneet on alkaneet vähitellen tykkäämään ulkonäöstänikin. Kun luonne on ensin kolahtanut kivasti. Ja siitä oon tyytyväinen että niin päin. 🙂

        Aikas moni nainen tuntuu olevan mielummin miehen silmissä seksikäs, kun henkisesti haluttu. Minusta se taas olis perin kamalaa niin päin.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mielestäni, nainen joutuu aina miesten kanssa tekemään jotenkin selväksi, ettei tässä ole sen kummempaa ja ajoittain matkan varrellakin osoittamaan uudestaan. Naisena ei voi leikkiä, flirttailla tai olla liian "hellä" ja läheinen kaverimiehelle, koska miehelle se on monesti vihje jostain mahdollisuudesta enempään. Enkä kyllä näe syytä tai tarvetta olla liian läheinenkään tai esimerkiksi koskea kaverimieheen normaalia tervehdyshalausta enempää.

        Nää kaks setää esiintyvät naisina ja kaipailevat ainoastaan miehiä!


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Nää kaks setää esiintyvät naisina ja kaipailevat ainoastaan miehiä!

        En mä kyllä kaipaile, kun omaa miestäni ja mekin nähdään noin paljon toisiamme, ettei ehdi tulla edes ikävä. Ja sitten tietysti mun poika puoliset jyrsijät. Ne on maailman ihanimmat pojat. Tietysti mamman muruja. ❤️🤗


      • Jasu2025 kirjoitti:

        En mä kyllä kaipaile, kun omaa miestäni ja mekin nähdään noin paljon toisiamme, ettei ehdi tulla edes ikävä. Ja sitten tietysti mun poika puoliset jyrsijät. Ne on maailman ihanimmat pojat. Tietysti mamman muruja. ❤️🤗

        Sikäli voi olla hyvä ettei mulla ole poikalasta. Lällyttäisin koko pojan ihan lälleröksi. 🙂


      • Anonyymi00016
        Jasu2025 kirjoitti:

        Tai ainakin niin on mieskaverit todenneet, että helppoa kun ei tuu kritiikkiä ulkonäöstä, olemuksesta eikä aina tartte olla parhaimmillaan. Eli kai miehet sitten stressaa naisien kanssa näistä jutuista.

        Aika jännää.
        Sitten kun s e oikea löytyy, niin ajan kanssa pingottaminen höltyy, ehkä liikaakin.
        Niitä rakkaimpia 4 seinän sisällä pidettäviä verkkarihirvityksiä ei saa heittää veks.
        On niiiin rentoa.
        Nainen voi heittää rintsikat naulaan.

        Mutta näin ei tehdä ystävän kanssa.


      • Anonyymi00025
        Jasu2025 kirjoitti:

        Aikas moni nainen tuntuu olevan mielummin miehen silmissä seksikäs, kun henkisesti haluttu. Minusta se taas olis perin kamalaa niin päin.

        On oltava haluttava kaikin puolin siis henkisesti ja fyysisesti. Ei joko tai..


      • Anonyymi00025 kirjoitti:

        On oltava haluttava kaikin puolin siis henkisesti ja fyysisesti. Ei joko tai..

        Niin sitä luulis, mutta joillekin riittää se joko taikin.


    • Anonyymi00009

      Omalla kohdalla hullunkurinen kysymys. Eihän naiset halua olla pelkkiä kavereita, vaan aina niillä on jotakin muuta mielessä kanssani.

      Joten en pohdi tuollaista kysymystä, että olisin "kaveri" naisen kanssa.

      • Anonyymi00012

        Hyvä, että ymmärrät tuon. Kaikki eivät. Silti jotkut voivat olla pinnallisesti kavereita, jos on silloin tällöin kahvilla käyntiä tai soittelua. Ei silloin vietetä parisuhteeseen viittaavaa aikaa toisen kanssa, ellei molemmilla tai toisella ole tunteita. Itsestäni naisena se on tuntunut jopa pitkäaikaisten miestuttujen tai mieskavereiden kanssa kiusalliselta viettää aikaa kahdestaan esimerkiksi toisen kotona, joten vältän tuollaisia tilanteita.


    • Ei ole mitään estettä siihen, että sukupuolten välinen kaverisuhde muuttuu seksisuhteeksi. Ei ole myöskään mitään estettä, jos sukupuolten välinen kaveruus ei muutu seksisuhteeksi.

      On silkkaa idiotismia laatia etukäteen sellaisia sääntöjä, jotka eivät sovi aivan normaaleihin tosiasioiden kehittymisiin tai kehittymättömyyksiin. -exKynis.mi

    • Minulla on ollut naispuoleisia kavereita. Mutta suhde heidän kanssaan on aina erilainen, kuin miespuoleisten kavereiden kanssa. Siinä on aina vaarana, että jompi kumpi rakastua pöksähtää. Paras lapsuuden kaverini oli tyttö. Tämä rakastui minuun kun olimme nuoria aikuisia. Kaveruus hiipui, kun tämä ei päässyt asian yli. Näin kyllä tapahtui miespuolisenkin lukiokaverini kanssa, joten riski on näköjään olemassa miespuoleisten kavereidenkin kanssa.

    • Anonyymi00015

      En voi vastata miehen näkökulmasta, mutta olettaisin monen miehen toivottavan naispuoliset kaverit tervetulleeksi elämäänsä. Sukupuolella ei pitäisi olla mitään merkitystä kaveri- ystäväsuhteissa.

      Itselläni ei ole yhtäkään sellaista miespuolista kaveria, jonka voisin soittaa vaikka seuraksi leffaan tai jonka kanssa muutoin viettäisin aikaa. Minulla on miespuolisia tuttuja, ystävieni miehet miellän kavereiksi jne. mutta en minä koskaan soita ystävieni miehille ja pyydä heitä vaikka lenkille.

      Minulla on vähän huonoja kokemuksia ystävyydestä/kaveruudesta miesten kanssa, niin en ole edes näin vanhemmalla iällä tullut hankkineeksi miespuolisia ystäviä. Sinänsä olisi kyllä ihan mukavaa, jos olisi miehiäkin ystävinä, mutta eihän ystävyydet pakottanalla synny.

      Aletheias

    • Anonyymi00017

      Näin komealle ja fiksulle miehelle tuo ei vain ole mahdollista. Olen yrittänyt monesti, mutta aina nainen on halunnut enemmän.

    • Anonyymi00018

      Mulla on miespuolinen, erittäin hyvä ystävä. Jaamme tosi paljon kaikenlaista ja ei, meistä ei tulis koskaan paria. Miksi pilata hyvä ystävyys kairaamalla reikää?

      • Anonyymi00020

        Et sinä ole nainen. Nainen ei puhu mistään reiän kairaamisesta.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Et sinä ole nainen. Nainen ei puhu mistään reiän kairaamisesta.

        Se oli suora lainaus miespuoleiselta ystävältä. Meillä lentää välillä hyvin ronski läppä.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Se oli suora lainaus miespuoleiselta ystävältä. Meillä lentää välillä hyvin ronski läppä.

        Selvästi ette puhuneet rakkaudesta ja romanttisesta suhteesta. Pelkkä kaitaaminen ei liity mitenkään romanttiseen suhteeseen..!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Selvästi ette puhuneet rakkaudesta ja romanttisesta suhteesta. Pelkkä kaitaaminen ei liity mitenkään romanttiseen suhteeseen..!

        Kairaaminen


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kairaaminen

        Emme niin. Puhumme kaikenlaisesta ja tuo oli yksi esimerkki. Kaiken ei aina tarvitse olla niin romanttista tai rakkaudellista, jos puhutaan yleisesti naisten ja miesten välisestä suhteesta pelkkänä seksisuhteena. Toisena päivänä voimme puhua myös siitä mikä on romanttista. Aloituksessa ei tietääkseni rajattu millään tavalla sitä millaisesta suhteesta on kysymys.


    • Anonyymi00019

      En tiedä kun olen erakko. Kavereita oli viimeksi lapsena, joten en varmaan enää edes osaisi olla minkäänsortin kaveri. Eikö niistä ole riesaa, kun pitää olla yhteyksissä? Työkavereita toki on, mutta en minä heidän kanssa ole tekemisissä vapaa-ajalla kuin pakolliset työriennot.

      Jos naisen kanssa olisi kaveri niin kai siinä jonkinlaista yhteistä arvomaailmaa pitäisi olla. Naisissa tapaa olla kaiken maailman kukkahattuja, että siinä joutuisi varmaan sensuroimaan mielipiteitään ja ajatuksiaan reilusti.

      • Anonyymi00029

        Minä en mielestäni ole kukkahattutäti..


    • Juu oishan se hyvä jos naiskavereita ois. mutta ehkä tässä myös se, kun meillä päin tota nais sukupuolta vähemmän on.

      Ei varmaan mitään estettä ois, vaikka mulla aika erikiset kiinnostuskohteet ovatkin, niin aika yllätys että yhteyden otot noita kuvauksia koskien on suurimmaksi osaksi naisilta.

    • Itse pidän et naiskaverii pitää polkast

      • Anonyymi00028

        Kaikilla ei ole tapoja❗️


      • Anonyymi00030

        Meinaat että haluat harrastaa seksiä naiskaverin kanssa.. Minä etsin pelkkää ystävää ja seksiä minulta ei saa kukaan!


    • Anonyymi00031

      En pidä kaikkia naisia viehättävinä, eikä se ole este kaveruudelle vaikka pitäisinkin.
      Kaipaisin enemmän naisia ystävikseni, ehkä siksi että sellaisesta suhteesta puuttuu tietty vaivaannuttava kilpailuasetelma ja kateus. Tänä pänä kun kateutta herättää pelkästään se että on niinsanotusti normaalipainoinen. En tykkää selitellä että usko tai älä, en käy koskaan salilla, vaikka uskot että käyn siellä paljonlaisesti.Ja että usko tai älä, en pidä itseäni parempana ihmisenä vaikka paikonhallinta on minulle asia jota en edes ajattele.

      Noh, siihen vielä kylkeen se että naama miellyttää naisia, ja toinen ei voi olla huomaamatta sitä. Kaverista voi tulla vihollinen, sitä se kateus teettää.

      Sitten oma lukunsa on tietenkin lyhyenlaiset miehet, heillä on usein alemmuuskompleksi, uskoakseni koska heitä ei ole välttämättä otettu vakavasti vaikkapa työelämässä. Ja minä taas erotun joukosta pituuden puolesta, minkäs minä sille voin.

      Naisten kanssa on helpompaa.

    • Muutamat kommenteista pitivät sukupuolen ylittäviä kaverisuhteita jopa kamaloittavan vaarallisina. Kuinka voimme elää maailmassa, jossa puolet ihmisistä on suorastaan turmiollisia? -enKynis.mi

    • Anonyymi00034

      Ei kaipaa.

    • Anonyymi00035

      Sukupuolella ei ole minulle sinänsä väliä, mutta aktiviteeteilla on.
      Konerassailusta, -rakentelusta, kalastelusta, eräilystä yms. kiinnostuneet kiinnostaa. Ei sisällä istuvat, tietokonepelailijat, lukijat...

      Arvaa montako naispuolista kaveria minulla on, jos sukulaisia ei lasketa.

      Ja onhan se sanottava, että jos alkaisin kaveerata jonkin mielenkiintoisen naisen kanssa, joka tykkää samoista jutuista kuin minä ja joka olisi muutenkin viehättävä, niin ihastumisen vaara on melko ilmeinen.... Parempi siis että lumikonekalustoa itse rakentava nainen, joka tykkää ajaa mikroautoilua on siis sukulainen tai vähintään ei niin silmään osuva :))

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi00036

        Tuo on ehkä hieman outoa. Miksi ihastuisit naiseen joka olisi täysin samanlainen kuin sinä, mikä logiikka siinä on? Pitäisikö se muistuttaa sinua fyysisestikin?
        Entä jos olisit ho-mo niin ihastuisit itseesi, tai kun katsot omaa peilikuvaasi?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Tuo on ehkä hieman outoa. Miksi ihastuisit naiseen joka olisi täysin samanlainen kuin sinä, mikä logiikka siinä on? Pitäisikö se muistuttaa sinua fyysisestikin?
        Entä jos olisit ho-mo niin ihastuisit itseesi, tai kun katsot omaa peilikuvaasi?

        Ei tarvitse olla täysin, mutta minua on aina kiinnostanut itse tekeminen ja itse tekevät ihmiset.
        Mielestäni ihminen ihastuu enimmäkseen toisen aivoihin, ja täytyy sanoa että tykkään omistani, niin miksi en silloin tykkäisi toisista vastaavista?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ei tarvitse olla täysin, mutta minua on aina kiinnostanut itse tekeminen ja itse tekevät ihmiset.
        Mielestäni ihminen ihastuu enimmäkseen toisen aivoihin, ja täytyy sanoa että tykkään omistani, niin miksi en silloin tykkäisi toisista vastaavista?

        -keinovaginamies-

        Erittäin outoa, jonkinlaista peilaamista.

        Jos joku nainen olisi vastaavanlainen kuin sinä, niin se tekisi jotain käsitöitä, taidetta tms. Eikä harrastaisi todennäköisesti eräilyä ja rakentamista.
        Mutta kaikenlaisia on nykyään olemassa, joten olisi mahdollista löytää nainen joka tekee niitä asioita mistä olet kiinnostunut. Se ei vaan välttämättä ole sen näköinen mistä olisit kiinnostunut.
        Haluat siis naisen jolla on miehen aivot. Koska olet ihastunut itseesi.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Erittäin outoa, jonkinlaista peilaamista.

        Jos joku nainen olisi vastaavanlainen kuin sinä, niin se tekisi jotain käsitöitä, taidetta tms. Eikä harrastaisi todennäköisesti eräilyä ja rakentamista.
        Mutta kaikenlaisia on nykyään olemassa, joten olisi mahdollista löytää nainen joka tekee niitä asioita mistä olet kiinnostunut. Se ei vaan välttämättä ole sen näköinen mistä olisit kiinnostunut.
        Haluat siis naisen jolla on miehen aivot. Koska olet ihastunut itseesi.

        Tiedän että ihailemani naistyyppi on harvinainen. Sen tietää mm. siitä että olen elämässäni ihastunut alle yhden käden sormilla laskettavissa olevan määrän. Taidekin on muuten itse tekemistä, ja käsillä. En pitäisi ollenkaan mahdottomana ajatusta ihastua taiteilijaan.

        Ja näin internetin aikakaudella voi kauempaakin salaa ihailla jopa kauniita naisia, jotka mm. rakentavat erämaisemamökkejä, rassaavat autoja tai moottoripyöräilevät ympäri maailman - yksin. Tämä onkin ukkomiehelle sopiva tapa :))

        Itsestään kannattaa muuten aina vähän pitää.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Tiedän että ihailemani naistyyppi on harvinainen. Sen tietää mm. siitä että olen elämässäni ihastunut alle yhden käden sormilla laskettavissa olevan määrän. Taidekin on muuten itse tekemistä, ja käsillä. En pitäisi ollenkaan mahdottomana ajatusta ihastua taiteilijaan.

        Ja näin internetin aikakaudella voi kauempaakin salaa ihailla jopa kauniita naisia, jotka mm. rakentavat erämaisemamökkejä, rassaavat autoja tai moottoripyöräilevät ympäri maailman - yksin. Tämä onkin ukkomiehelle sopiva tapa :))

        Itsestään kannattaa muuten aina vähän pitää.

        -keinovaginamies-

        Niin, olen kyllä kuullut siitä että tuollaisia naisia paljon ihaillaan mitkä ovat miehisiä ja tekevät ns. "miesten töitä" tms. En ole koskaan ymmärtänyt että miksi. Itse en olisi sellaisesta kiinnostunut. Haluaisin naisellisen naisen joka on hyvä naisten asioissa. En tarvitse naista joka tekee miesten töitä. Minun roolini on olla mies. En halua toista miestä vaan sen vastakohdan, joka osaa tehdä niitä asioita mitä minä en osaa, niitä joissa epäonnistun. Ihailisin sellaista naista paljon enemmän joka osaa jotain mitä minä en osaa, kuin sellaista joka pystyy tekemään sen saman asian mitä minä teen.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Niin, olen kyllä kuullut siitä että tuollaisia naisia paljon ihaillaan mitkä ovat miehisiä ja tekevät ns. "miesten töitä" tms. En ole koskaan ymmärtänyt että miksi. Itse en olisi sellaisesta kiinnostunut. Haluaisin naisellisen naisen joka on hyvä naisten asioissa. En tarvitse naista joka tekee miesten töitä. Minun roolini on olla mies. En halua toista miestä vaan sen vastakohdan, joka osaa tehdä niitä asioita mitä minä en osaa, niitä joissa epäonnistun. Ihailisin sellaista naista paljon enemmän joka osaa jotain mitä minä en osaa, kuin sellaista joka pystyy tekemään sen saman asian mitä minä teen.

        En ole koskaan ymmärtänyt perinteisiä roolimalleja.
        En juuri koskaan ole mistään kateellinen, mutta sen myönnän että olen kateellinen ihmisille jotka tekevät mitä haluavat, me muut vain sitä mitä osaamme.

        Helppoa löytää nainen, joka tykkää lasten huoltamisesta, yms. perinteisestä. Mutta en minä sellaisesta ole kiinnostunut. Osaan itsekin värkätä karjalanpaistin tai vääntää pullat, vaikkei se minua kiinnostakaan. Eikä tarvitse kiinnostaa vastakappalettakaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt perinteisiä roolimalleja.
        En juuri koskaan ole mistään kateellinen, mutta sen myönnän että olen kateellinen ihmisille jotka tekevät mitä haluavat, me muut vain sitä mitä osaamme.

        Helppoa löytää nainen, joka tykkää lasten huoltamisesta, yms. perinteisestä. Mutta en minä sellaisesta ole kiinnostunut. Osaan itsekin värkätä karjalanpaistin tai vääntää pullat, vaikkei se minua kiinnostakaan. Eikä tarvitse kiinnostaa vastakappalettakaan.

        -keinovaginamies-

        Miksei sitä voi tehdä kaikenlaista mitä haluaa, kunhan pysyy loogisissa rajoissa, toimii rajoitustensa rajoissa. Ei kovin moni pysty lähtemään moottoripyörällä maailman ympäri, tai purjeveneellä, tai edes laivalla tai lentokoneella.

        Kyllä minäkin osaan lihat paistaa, ei se ole ongelma, mutta kaikenlaiset leivonnaiset ovat ongelmallisia, epäonnistun aina niissä, jostain syystä en vaan osaa.
        Sen takia osaisin arvostaa naista joka osaisi tehdä näitä "aivan tavallisia" asioita hyvin, kun se osaisi jotain missä minä olen huono.
        Sinulla on varmaan erillailla kun osaat itse leipoa ja tehdä kaikkea sellaista, varmaan pyykinpesut ja siivoamiset sinulta sujuvat, minulla taas on vaikeuksia niissä kaikissa asioissa.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Miksei sitä voi tehdä kaikenlaista mitä haluaa, kunhan pysyy loogisissa rajoissa, toimii rajoitustensa rajoissa. Ei kovin moni pysty lähtemään moottoripyörällä maailman ympäri, tai purjeveneellä, tai edes laivalla tai lentokoneella.

        Kyllä minäkin osaan lihat paistaa, ei se ole ongelma, mutta kaikenlaiset leivonnaiset ovat ongelmallisia, epäonnistun aina niissä, jostain syystä en vaan osaa.
        Sen takia osaisin arvostaa naista joka osaisi tehdä näitä "aivan tavallisia" asioita hyvin, kun se osaisi jotain missä minä olen huono.
        Sinulla on varmaan erillailla kun osaat itse leipoa ja tehdä kaikkea sellaista, varmaan pyykinpesut ja siivoamiset sinulta sujuvat, minulla taas on vaikeuksia niissä kaikissa asioissa.

        Kaikilla meillä on haasteemme, mutta jos olet elänyt poikamiehenä (etkä siis äidin helmoissa) pitkiäkin aikoja, niin kyllä siinä perustalousasiat oppii. Ei ne kyllä mitään rakettitiedettä ole. Oma ongelma noissa on enemmän motivaatio (kun niissä ei ole mitään älyllistä haastetta).
        Mutta rakennapa itse vaikka joku hydraulinen kääntö lumilingon heittotorveen. Jos sellainen nainen tai mies vielä sanoo, että pyykkikoneen käyttö aiheuttaa haastetta, niin kyllä se on puhdasta laiskuutta :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Kaikilla meillä on haasteemme, mutta jos olet elänyt poikamiehenä (etkä siis äidin helmoissa) pitkiäkin aikoja, niin kyllä siinä perustalousasiat oppii. Ei ne kyllä mitään rakettitiedettä ole. Oma ongelma noissa on enemmän motivaatio (kun niissä ei ole mitään älyllistä haastetta).
        Mutta rakennapa itse vaikka joku hydraulinen kääntö lumilingon heittotorveen. Jos sellainen nainen tai mies vielä sanoo, että pyykkikoneen käyttö aiheuttaa haastetta, niin kyllä se on puhdasta laiskuutta :))

        -keinovaginamies-

        No minä osaan rakentaa asioita, ja tuhota asioita. (Lumilinkoon hydrauliikan rakentaminen on vain pelkkää idioottimaisuutta, jollei kyseessä ole joku traktorin kokoinen lumilinko).
        Mutta en vaan ole kaikessa niin hyvä.
        Minun pyykkikoneeni on hankala, ja se ei aina tee sitä mitä haluaisin, kerran se teki jotain muuta kun mitä määräsin, hermostuin ja hakkasin sen hieman hajalle, suojalasi putosi irti ja napit menivät hieman vinoon, mutta toimii se yhä kuitenkin. Ystäväni (nainen) sanoo että sitä pitää kuunnella niin se toimii, ja kuulemma pesukonetta ei saa lyödä. En osannut kuunnella, vaan mielestäni sen koneen pitää totella tai se laitetaan tottelemaan.


      • Anonyymi00047

        Miksi annat aktiviteeteille noin paljon painoarvoa?
        Itselläni miespuolisten kavereiden kanssa tehdään sitä mitä naispuolistenkin; yleisesti vain jutustellaan/parannetaan maailmaa tai käydään jossain, etupäässä keikoilla.

        - Sheena


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Miksi annat aktiviteeteille noin paljon painoarvoa?
        Itselläni miespuolisten kavereiden kanssa tehdään sitä mitä naispuolistenkin; yleisesti vain jutustellaan/parannetaan maailmaa tai käydään jossain, etupäässä keikoilla.

        - Sheena

        No nuo on ihan naisten juttuja.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Miksi annat aktiviteeteille noin paljon painoarvoa?
        Itselläni miespuolisten kavereiden kanssa tehdään sitä mitä naispuolistenkin; yleisesti vain jutustellaan/parannetaan maailmaa tai käydään jossain, etupäässä keikoilla.

        - Sheena

        Koska tykkään tehdä joskus yhdessäkin, enkä minä jaksa mitään kahvillajutustelijoita. Mummojen hommaa.

        Nykyinen rouva ramppaa teattereita ja jotain keikkoja, joutuu useimmiten hankkimaan sitten seuraneitinsä muualta. Joihinkin taidenäyttelyihin ja joskus harvoin teatteriin tai leffaan saa minusta seuraa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Koska tykkään tehdä joskus yhdessäkin, enkä minä jaksa mitään kahvillajutustelijoita. Mummojen hommaa.

        Nykyinen rouva ramppaa teattereita ja jotain keikkoja, joutuu useimmiten hankkimaan sitten seuraneitinsä muualta. Joihinkin taidenäyttelyihin ja joskus harvoin teatteriin tai leffaan saa minusta seuraa.

        -keinovaginamies-

        HAH!... Sinulla siis on rouva joka ramppaa teattereissa, mutta sinä haaveilet naisesta joka remppaa autoja kanssasi.... haha....


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        HAH!... Sinulla siis on rouva joka ramppaa teattereissa, mutta sinä haaveilet naisesta joka remppaa autoja kanssasi.... haha....

        No saahan sitä ihminen haaveilla :)
        En minä noista autoista enää niinkään, mutta konerakentelua, kalastelua, polttopuuhommaa...sellaista kunnon maalaismeininkiä. Mm. tukkivannesahasta haaveilen tällä hetkellä.

        Multaan me molemmat työnnämme sorkkamme näin keväällä tavalla tai toisella. Eli yhteinen puutarhaharrastus löytyy.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi00041

      Tuota noin niin kun nykyajan laitosihmiset ei muistuta enää lainkaan ihmisiä niinkuin ennen. Vain ikuisuus jää ongelmaksi vailla päätöstä.

    • Anonyymi00046

      Joo jotkut kaipaa tai joillain ainakin on naiskavereita.

      - Sheena

    • Anonyymi00048

      Mutta kyllöhön sitä naisena tiedostaa, että ystävämies on mies eli hällä on beenis ja kiiwit eikä hän mikään olmi ole.
      Vilma

    • Anonyymi00052

      Käsittämätöntä tämä touhu on.

      • Anonyymi00054

        No. Kerro, mitä touhua. Kyllä me autamme käsittämään.
        Vilma


    • Yhteisenä nimittäjänä on se, että on niin naisia kuin miehiäkin, joiden on helpompi jutella sukupuolirajan yli, koska esteenä ei ole kaikenlaista salailua ja pidättyvyyttä.

      Jos taas joku viihtyy paremmin oman sukupuolensa kanssa, minulla ei ole mitään sitä vastaan. Tehköön niin. -exKynis.mi

    • Anonyymi00055

      Useimmiten kaipaan naisia vain kavereiksi, en tunne vetovoimaa naisia kohtaan yleensä. Tykkään miehistä. Myös naisista, mutta suurin osa naisista ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe