Vappumunkit kohta

Anonyymi-ap

Nauttiikos palstalaiset vappumunkeista, kun kohta on taas vappu.
Miten nainen reagoi, jos vastaan tallustelee mies, jolla on vappumuunkeita tehty kaulavitja eli naru, johon pujotettu 100 avappumunkkia ja se sitten kaulalle pujotettu ja rauhallsiesti mies etenee, ettei sokerit karise vappumunkeista...

10

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Lenkkeilevä nainen lähestyy, ja mies kuulee maan tärähdykset.
      Mies joutuu pakenemaan, kun lenkekilevä nainne lähtee jahtaamaan miestä tavoitteena saada mieheltä munkkeja.
      Mies kompastuu ja munkit vyöryvät pitkin lenkkipolkua.

      • Anonyymi00003

        Tämä! Ryhdyin kuvittelemaan tilannetta. 😆

        >Simiti<


    • Mä taas muistan, että piti syödä vappumunkkeja, mutta ne oli lötsiintyneet. Sitten menin pihalle, jossa K****a katto ladon ovien raosta, että siellä on keltanen volkkari. Ja ois halunnu, että lähdettäs vappuajelulle. No mä lähdin sitten ettiin ladon avainta ja mietin että onkojan volkkarin akussa virtaa.

    • Anonyymi00002

      Vappuna juodaan terästettyä simaa ja syödään munkkeja niin paljon, että diapetes lääkäri säikähtää.

      >Simiti<

      • Anonyymi00006

        Munkkimellakka paikallisella st1 huoltoasemalla, jossa myös lounastarjoilu päivittäin.
        Vappuaattona 6 munkkia 8€.
        Pitäsköhän tilata 6 munkin satsi, ei tarvis leipoa munkkeja.
        Kerran kävin munkkimellakassa, mutta ei sieltä saanut ostettua munkkeja, vaikka oli
        munkkipusseja hyllyillä, olivat varattuja, en sitten saanut, kun en ollut tilanut, vaikka
        mainostivat, että voi hakea munkkeja varaamatta, mutta eipäs voinut.

        Tai sit lidlistä, lidlissä oli ainakin viime vappuna 4 munkkia 2€ eli halvempia olivat, mut maku oli ainakin st1 munkissa parempi, kun kävin kerran munkkikahvilla.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Munkkimellakka paikallisella st1 huoltoasemalla, jossa myös lounastarjoilu päivittäin.
        Vappuaattona 6 munkkia 8€.
        Pitäsköhän tilata 6 munkin satsi, ei tarvis leipoa munkkeja.
        Kerran kävin munkkimellakassa, mutta ei sieltä saanut ostettua munkkeja, vaikka oli
        munkkipusseja hyllyillä, olivat varattuja, en sitten saanut, kun en ollut tilanut, vaikka
        mainostivat, että voi hakea munkkeja varaamatta, mutta eipäs voinut.

        Tai sit lidlistä, lidlissä oli ainakin viime vappuna 4 munkkia 2€ eli halvempia olivat, mut maku oli ainakin st1 munkissa parempi, kun kävin kerran munkkikahvilla.

        Silloin aikoinaan entinen vaimo teki itse munkkeja. Ne oli hirmu hyvejä. Harmi, kun en itse osaa leipoa. Tai noh pitsulipohja onnistuu.

        >Simiti<


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Silloin aikoinaan entinen vaimo teki itse munkkeja. Ne oli hirmu hyvejä. Harmi, kun en itse osaa leipoa. Tai noh pitsulipohja onnistuu.

        >Simiti<

        Olen minä tehnyt vappumunkkeja. Oikein herkullsia tuli ja siman kanssa maistui tosi herkullisilta.
        Asunto vaan tuoksui senjälkeen munkeilta monta päivää.
        Puolen litran taikinasta tein, vähän liian paljon, kun sitten loput munkit meni sellaisiksi, että sokeri niissä sulasi ja muuttuivat nihkeiksi.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Olen minä tehnyt vappumunkkeja. Oikein herkullsia tuli ja siman kanssa maistui tosi herkullisilta.
        Asunto vaan tuoksui senjälkeen munkeilta monta päivää.
        Puolen litran taikinasta tein, vähän liian paljon, kun sitten loput munkit meni sellaisiksi, että sokeri niissä sulasi ja muuttuivat nihkeiksi.

        Minun entinen vaimo jotenkin paistoi niitä jotenkin öljyssä. Niistä tuli hirmu hyvejä.

        >Simiti<


    • Anonyymi00004

      😄😂😆

    • Anonyymi00005

      Se tapahtui, oikeasti, joskus 1960-1970 luvulla pulla-auto kapella kylätiellä, mutka lähestyi, vastaan tuli auto, pulla auto siitä metsään, piikkilanka aidan piikkilanka vaan pirisi, kun pulla-auto vyöryi metsään, pullat, leivät lensivän ympäri metsää....
      Tämä tarina on tosi.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe