Tiedätkö missä saa keskustella

Anonyymi-ap

rauhassa ilman ennakko-oletuksia?

19

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Joo! Psykiatrilla. Suosittelen lämpimästi!

      • Anonyymi00004

        Taannoinen vankeinhoidon ylilääkäri MP - jo aikoja sitten kuollutkin - piti psykiatrin nimikkeellä yksityisvastaanottoa, johon hakeutui terapiaan nuorehko nainen.

        'Psykiatri' käyttäen hyväkseen suurta arvovaltaansa naisen silmissä, houkutteli hänet sukupuoliyhteyteen. Silloinen lääkintöhallitus kielsi häntä toimimasta lääkärinä muuten kuin toisen lääkärin valvonnan alaisena.

        Lääkintöhallitus myös totesi, että hänen koulutuksensa psykiatriaan ei ollut riittävä. Tapauksen johdosta kariutui myös MP:n avioliitto.


    • Ei missään, sillä emme voi vaikuttaa siihen, millaisia ennakko-odotuksia jollakin on. -exKynis.mi

    • Anonyymi00003

      Paikassa, jonka molemmat tuntee turvalliseksi ja tuetuksi tarpeeseensa. Tunne oltava yhteinen ja luottamusta herättävä molemminpuolin. Halua oltava hyvällä tavalla myös kanssakäymiseen toisen kanssa.

    • En. Mutta mun mielestä täällä saa. En yleensä kestään tee ennakko odotuksia, enkä usko että muutkaan musta. Ennen luulin, kun on näitä raskauttavia asianhaaroja niinku toi ikisinkkuus, mutta ei kukaan siitä välitä, eikä vaikka seisoisin päälläni koko viikon. Eli keskustellaan ja neuvotellaan vaan rohkeesti.

    • Anonyymi00005

      Ainoa tapa voisi olla se, että itse perustaa vaikka facebookiin yleiseksi jonkun keskusteluporukan, sekä säätää sinne säännöt ja itse toimii sen ryhmän ylläpitäjänä.
      Jakaa sit banneja tyypeille jotka ei osaa kunnioittaa muita ja viimekädessä porttikieltoja.

      • Anonyymi00008

        No ei varsin missään facebookissa. Joku twitter ehkä, tai truth social.


      • Anonyymi00009

        Netissä kuka tahansa voi esittää ketä tahansa. Ellei tunne entuudestaan irl. -sivu


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        No ei varsin missään facebookissa. Joku twitter ehkä, tai truth social.

        No sillä ei väliä mikä ohjelma... kunhan saa potkia m.lkut pois.


      • Mä en kyllä ite tykkäs jakaa mitään banneja. En haluu olla mikään diktaattori, vaikka mulla nyt voimakkaita mielipiteitä onkin.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        No sillä ei väliä mikä ohjelma... kunhan saa potkia m.lkut pois.

        Sinä lähtisit ensimmäisenä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Sinä lähtisit ensimmäisenä.

        No eipä siinä mitään. En menettäisi luultavammin mitään.


      • Anonyymi00017
        JeroP kirjoitti:

        Mä en kyllä ite tykkäs jakaa mitään banneja. En haluu olla mikään diktaattori, vaikka mulla nyt voimakkaita mielipiteitä onkin.

        No lähinnä mä vastasinkin tuolle aloittajalle. Ja jos haluaa, että jossain saa keskustella ilman ennakkoluuloja, niin koittaa tehdä itse sellaisen paikan. Kyllä sitten vaan pitää pahimmillaan pistää pihalle sellaiset, jotka ei osaa käyttäytyä. Muuten siitä paikasta tulee tälläinen kuin tämä.


    • Anonyymi00006

      Äänieristetyssä huoneessa, yksin.

    • Anonyymi00011

      Tuskin missään ihmisillä on tapana muodostaa käsityksensä toisesta tutustumatta

      • Täällä netissä pääasiassa lausutaan käsityksiä toisesta oman kuvittelun pohjalta. -exKynis.mi


    • Anonyymi00012

      Jossain ryhmässä, vaikka järjestötoiminnassa.

    • Anonyymi00013

      Sun luona?

    • Anonyymi00015

      Haisee ihan fasismilta, joka on kääritty turvallisemman tilan kaapuun.

      Juu, ei käy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe