Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
holmsten1
profiilit
holmsten1
holmsten1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
135
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+on+vanhempi+auto+OK.MUTTA+myyjältä/myyjiltä+VAADITAAN+rehellisyyttä.Ei+kuten+minulla:Herra+Pihlaja+15v+kokemuksella+rehentelevä++epärehellinen(oneksi+nauhoitin+keskustelumme)Kamuxin+edustaja.Rehellisyyttähän+ostaja+perää.Eikä+TIETEN+tahtoista+valehtelua+.Ja+sitten+kielletään+kOSKAAN+näin+sanoneensa.Kuten+Pihlaja+15v.kokemuksella.Valehteluako+ja+epärehellisyyttä+asikasta+kohtaa??Vai+mitä+Kamux/Pihlaja+vastaa.
31.10.2021 17:07
Minulla+Volvo+V70+R+desing+Hinta+17000€.Samanapv+hajos:Katalisaatori,huoltokirja+osoittautui+väärennetyksi.Lampun+pesä+rikki.Sitten+hajos+vaihdelaatikko,kansitiiviste,vesipumppu+ym.Sitten+vielä+heidän+isoherra:PIHLAJA+sanoi:Minulla+on+15v++kokemus+alalta.Teidän+mistä+puhun.No+kun+löin+eteen+Autosalvan+documentit+vaihdelaatikosta+oli+hiljaa.Sanoi:Laitetaan+vanhaankuoreen+uudet+hilut+2v.takuulla.Mutta+seuraavassa+puhelussa+kiisti+näin+sanoneensakaan.Oneksi+nauhoitin+puhelut.Autoa+korjattin/vietiin+korjaamolle+16+kertaa.Joo+ja+osteassa+oli+Nokian+hakat+takakontissa.Mutta+olivat+vaihtaneet+kitkarenkaisiin+peltivanteilla.Sain+uudet+aluvanteilla.Ja+kusipoika+tyhjänä+ostaessa.No+ostivat+auton+useiden+tappeluiden+kautta+takaisin+samaanhointaan,Koska+Kamux+vaihtoi+Herra+Pihlajan+toiseen+henkilöön,niin+asiat+hoituivat.Pihlajan+15v.kokemuxet+ei+näköjään+olleet+riitävät+asiaa+hoitamaan.VALEHTELI+suoraan+asikkaale.Eli+minulle.Kamuxilta+ei+ole+tullut+edes+anteeksi+pyyntöä.On+siellä+TODELLA+hyviökin+kaverita.Sääli,että+heillä+on+vain+valehteleva+pomo+nimittäin+Pihlaja.Varokaa+kaveria.
31.10.2021 17:02
Osoittaisi+enemmän+huomiota+myös+veronmaksajia+kohtaa.Samoin+Suomen+tulevaisuutta+kohtaan+haitta+maahantuloa+kohtaan.Rikollisuutta+joka++paisuu+ulkolaisten+toiminnasta+johtuen.Ja+sillän+ja+hallituksella+palkattu+lisä+avustajia+jotta+homma+hoituisi.Mutta,kun+VERONMAKSASIJIEN+rahoja+kohtaan+osoittama+piittaamatumuus+tulee+julki+aamiastuhlaamisesnsa+ohella+on+aika+kansankin+sanoa+omansa.Vai+tykkäätkö,että+saa+vapaasti+mellastaa+SINUN+minun+rahoilla+miten+lystää
31.10.2021 16:19
Massa+maahantunkeutuminen+EU+maihin.Rooma+tuhoitui+kun+massat+tulvivat+Roomaan+jokapuolelta.Sama+nytkin.Se+tuhosi+Rooman+sisältä+päin.Sisäiset+levottumuudet+ja+rikollisuus.Kuten+nyt
31.10.2021 15:47
Ja+hullummaxi+homma+menee.Ruotsin+malli+seuraa+tästä
24.10.2021 09:28
Viherkommari+demarit:Pitää+ymmärtää+vieraskulttuuria+minkä+tuovat+mukanaan.+ON+rasista+olla+niitä+hyväksymästä+ja+ymmätämästä.
Ei+sanaakaan+tuomita:raiskauxia+ym.rikoxia.
21.10.2021 11:47
Vieraanvaraisuutta.Isäntäväki+elättää
21.10.2021 11:43
Joo+autokanta+niillä+hyvä.Ja+bensaa+kuluu+ja+vihreät+ovat+hiljaa
21.10.2021 11:42
Sinä+maxat:tee+lisää+duunia.Älä+osta+mitään.Elä+köyhyydessä.Noi+saa(ILTALEHTI)2-3X+enemmän+tukia,kuin+suomalaiset.
21.10.2021 11:38
Hutisalo+puhuu+paskaa.Ilmanpapereita+ja+milläs+sit+tarkastat+taustat
21.10.2021 08:58
Saate+nähdä:HUtisalon+juttusta+ei+aiheudu+mitään+toimen+piteitä.
21.10.2021 08:55
Systeemiä+myös+käytetään+väärin.Olen+tästä+ilmoittanuty+KELA:e+ja+ammattiliitoihin+useasati+eri+tapauksista.:Ulkolaistyöntekijä+"joutuu"työttömäksi+"+Menee+takaisin+kotimaahansa.Saa+työttömyyskorvausta+Suomesta.Hänen+tilalleen+tulee+samastamaasta+"toinen+työntekijä"+Sama+työnantaja+samasta+maasta.Sitten,kun+pv.tulee+täyteen+niin+vanha+palaa+töihin+ja+tää+toinen+on+vuorostaan+"työtön.Ja++saa+korvauksia:KELA+vuokratuet,lapsilisiä,omantalon+korjausvähennökset+veroista+sekä+liitton+työttömyyskovaukset..Itse+töistä+saavat+niin+pientä+palkkaa,että+saavat+tukia...Samaa+homma+on+tää+sama+siivous+ja+rakennus+firma+tehnyt+jo+6v.Eikä+mitkään+puhelut+auta.MEHÄN+veronmaxajat+maxetaan..
21.10.2021 08:53
Mutta+2015+tännehän+saapui+TUHANSITTAIN+korkeaxi+koulutettuja.Samoin+Somaleita+asunut+ja+ovat+korkeastikoulutettuja.jo+vuosi+kymmeniä.Kerran+joukossa+on+siis+tuhansittain+näitä+insinöörejä:MIXI+ette+nyt+noita+työLlistä????????+Vai+oliko+se+sitä+PASKAPUHETTA+kuokla+suusta+valuen++ja+hullunkiilto+silmissä.
29.09.2021 18:09
Puolan+rajalla+on+saatu+useita+terroristeja+kiinni.Osa+väärillä+paperiella+tai+muuten+tunnistettu.
MUTTA+nyt+parasta.Puolan+rajavartiat+ottivat+kiinni+afgaanin+LEHMÄN+RAISKAUKSESTA.Tästä+löytyy+netistä+filmi.Sekä+kuinka+rajaviranomaiset+ovat+pidättäneet+ks.miehen+ja+sillä+oli+USEITA+videoita+vastaavan+laisista+tapuksista.YKSIN+ja+RYHMÄSSÄ.On+tapaus+missä+lammas+kuoli+JOUKKORAISKAUKSEN+jälkeen.Jouduttiin+lopettamaan.Tekijät+saatiin+kiinni.Oli+noi+muhmetteja......
Tälläisistä+on+tullut+rajojen+yli.Ja+Ohisalo+Orpon+kanssa+haluu+noita+tänne+duuniin.
29.09.2021 17:54
ON+kumma,kun+viherkommarit+saavat+osoittaa+mieltään+Mannerheimintiellä..On+OK+jos+jossain+torilla+tai+puistossa.Mutta+tämä+tukkii+erään+valtaväylän.Minusta+tää+porkkanan+jyrsijä+Ohisalo+menee+liian+pitkälle,Mutta+kun+Suomen+sisu+tai+jotkut+muut+ku+ei+oo+viherkommaria+niin+kyllä+sitten+huudetaan+ja+kytät+on+niskassa.
Kytät+ei+voi+mitään+niin+kauan+ku+noi+viherkommarit+on+myötämielisä+noille+elolaisille.
29.09.2021 17:28
7 / 7