Vapaa kuvaus

Aloituksia

27

Kommenttia

135

1. Minulla+Volvo+V70+R+desing+Hinta+17000€.Samanapv+hajos:Katalisaatori,huoltokirja+osoittautui+väärennetyksi.Lampun+pesä+rikki.Sitten+hajos+vaihdelaatikko,kansitiiviste,vesipumppu+ym.Sitten+vielä+heidän+isoherra:PIHLAJA+sanoi:Minulla+on+15v++kokemus+alalta.Teidän+mistä+puhun.No+kun+löin+eteen+Autosalvan+documentit+vaihdelaatikosta+oli+hiljaa.Sanoi:Laitetaan+vanhaankuoreen+uudet+hilut+2v.takuulla.Mutta+seuraavassa+puhelussa+kiisti+näin+sanoneensakaan.Oneksi+nauhoitin+puhelut.Autoa+korjattin/vietiin+korjaamolle+16+kertaa.Joo+ja+osteassa+oli+Nokian+hakat+takakontissa.Mutta+olivat+vaihtaneet+kitkarenkaisiin+peltivanteilla.Sain+uudet+aluvanteilla.Ja+kusipoika+tyhjänä+ostaessa.No+ostivat+auton+useiden+tappeluiden+kautta+takaisin+samaanhointaan,Koska+Kamux+vaihtoi+Herra+Pihlajan+toiseen+henkilöön,niin+asiat+hoituivat.Pihlajan+15v.kokemuxet+ei+näköjään+olleet+riitävät+asiaa+hoitamaan.VALEHTELI+suoraan+asikkaale.Eli+minulle.Kamuxilta+ei+ole+tullut+edes+anteeksi+pyyntöä.On+siellä+TODELLA+hyviökin+kaverita.Sääli,että+heillä+on+vain+valehteleva+pomo+nimittäin+Pihlaja.Varokaa+kaveria.