Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
IltakuntoHoo
profiilit
IltakuntoHoo
IltakuntoHoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
963
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hän+kutsui+seuraajia,+jotka+noudattaisivat+hänen+käskyjään.
Opetuslapset+kokoontuivat+yhteen+ja+opettivat+toisia+ja+näin+syntyi+seurakunta.
27.10.2021 20:26
"Harrasti+nyrkkeilyä",+nyt+lähti+lapasesta!
27.10.2021 20:14
Aloittaja+on+nähtävästi+trolli,+mutta
[1.+Kor+12:14-17]
Eihän+ruumiskaan+muodostu+yhdestä+jäsenestä+vaan+monesta.
Jos+jalka+sanoisi:+Koska+en+ole+käsi,+en+kuulu+ruumiiseen",+se+ei+silti+olisi+ruumiiseen+kuulumaton.
Jos+korva+sanoisi:+"Koska+en+ole+silmä,+en+kuulu+ruumiiseen",+se+ei+silti+olisi+ruumiiseen+kuulumaton.
Jos+koko+ruumis+olisi+silmänä,+missä+sitten+olisi+kuulo?+Jos+taas+ruumis+olisi+kokonaan+korvana,+missä+silloin+olisi+hajuaisti?
Ei+tuo+kuulosta+paremmuusjärjestykseen+asettamiselta,+päinvastoin.
27.10.2021 19:50
Tämä+ei+ollut+saarna,+vaan+vastaus+aloittajalle.
27.10.2021 16:32
Minä+kastoin+viime+kesänä+itseni+järvessä.+
Ei+vesimagiaa+eikä+kaatuilua.+Ei+teatraalisuutta.
27.10.2021 16:07
Valkoinen+veljeskunta+tarkoittaa+jumalihmisiä,+jotka+tulevat+välillä+neuvomaan+meitä.
Teosofien+mielestä+ihminen+oli+ennen+hybridi+ja+Jumala+suuttui+kun+ihminen+jakaantui+mieheksi+ja+naiseksi.
Tämä+ei+ole+ensimmäinen+kerta+kun+olemme+päässeet+tieteessä+näin+pitkälle.+Takanamme+on+4+juurirotua,+jotka+tekivät+saman,+mutta+tuhoutuivat+ajautuessaan+liian+muodolliseen+ja+pinnalliseen+jumalanpalvelukseen+kadottaen+tarkoituksen.
Kuudennessa+juurirodussa+ihmisestä+pitäisi+tulla+taas+hybridi.+
Valkoinen+veljeskunta+teosofien+mielestä+siis+tahtoo+pitää+ihmiset+kaidalla+tiellä+ja+jumalanpalveluksessa+kunnes+nämä+tulevat+päätepisteeseensä.
27.10.2021 15:58
Mitä+nyt+itse+olen+lukenut,+niin+he+ovat+yhtä+"todellisia"+kuin+liskomiehet+vapaamuurareitten+piilopaikoissa.
27.10.2021 15:44
Tuota+trinitaarit+alkoivat+hokemaan+300-luvulla,+vaikkei+väitteelle+löydykään+perusteluja+Raamatusta.
27.10.2021 15:35
Mutta+nyt+kun+hänelle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä,+hän+on+menettänyt+tuon+kykynsä,+vai?+
Nytkö+ihmiset+pitää+kivittää,+kun+Jeesus+ei+ole+täällä?
27.10.2021 15:17
Huonolla+käytöksellä+tarkoitetaan+kai+sitä+kuinka+kylmän+asiallinen+Halla-aho+on+tai+hallituksen+nolaamista.
27.10.2021 10:22
https://youtu.be/FsWqMzHN5EQ
Kuinka+melankolisia+helvetti-intoilijat+ovat?
27.10.2021 09:53
Minä+en+edes+usko+helvettiin.
27.10.2021 09:40
[2.+Kor+4:6]
Sillä+Jumala,+joka+sanoi:+"Loistakoon+valkeus+pimeydestä",+on+se,+joka+loisti+sydämiimme,+että+Jumalan+kirkkauden+tunteminen,+sen+kirkkauden,+joka+loistaa+Kristuksen+kasvoissa,+levittäisi+valoansa.
[1.+Moos+1:3]
Ja+Jumala+sanoi:+"Tulkoon+valkeus".
Siinä+on+Jeesus+ennen+lihallista+syntymäänsä.
27.10.2021 08:53
Monet+ihmiset+ovat+romantisoineet+vanhemmat+uskonnot+ja+osoittavat+jonkinlaista+halveksuntaa+nykyaikaisille.+Ei+mitään+uutta.
27.10.2021 08:37
Tuo+on+aika+kulunut+selitysversio.
Olivatko+Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki+Jeesuksessa+vai+oliko+Isä+Jeesuksessa,+joka+ei+ole+jumala?
Eikö+tähän+ole+ihan+loogista+valita+jälkimmäinen.
27.10.2021 08:11
Minullekaan+ei+löydy+seurakuntaa.
Olen+lukenut+todella+paljon+ja+ajattelen+syvällisiä.+Minusta+tulisi+vain+pilkunviilaaja+mihin+tahansa+kirkkoon.+
Muistat+varmasti+laulun+"Onks+pakko+viettää+joulua+jos+ei+taho!?"
Ei+ole+pakko+jos+ei+taho+😁
Itse+en+näe+sitä+vääräksi,+koska+minusta+ei+ole+väliä+minä+päivänä+Jeesusta+muistelee.+Tärkeintä+on,+että+seuraan+Jeesuksen+esimerkkiä+asenteessa.
Ihmiset+inhoavat+sitä+kun+synnistä+varoitellaan.+On+varmaan+parasta,+että+antaa+toisten+toimia+niin+kuin+parhaaksi+näkevät.
27.10.2021 00:04
Nyt+taisi+lähteä+lapasesta.+Siis,+että
"Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki+olivat+Jeesuksessa"?
Kuka+tuo+poika+oli,+joka+oli+Jeesuksessa+ja+jolle+Jeesus+huusi+"Jumalani,+Jumalani,+miksi+hylkäsit+minut!?"?
26.10.2021 23:49
Herra+=+isäntä/pomo
"Jumala+oli+Jeesuksessa".+Tarkoitatko,+että
"Isä+ja+Poika+olivat+Jeesuksessa"?
26.10.2021 23:36
"Mutta+onhan+se+kauheaa+jos+tuo+naapurin+"Matti"+ei+joudu+helvettiin,+vaikka+on+valvottanut+kuorsauksellaan+mua+kolmekymmentä+vuotta!"
Tällaista+luulen+monessa+päässä+liikkuvan...
26.10.2021 23:33
Tuntuu+pahalta+sanoa,+mutta+luulen,+että+ihmisille,+joille+helvetti+on+pakkomielle,+
eivät+ole+mieleltään+ihan+terveitä.
Vai+onko+kyse+samasta+kuin+viinitarhan+työntekijöillä?+Eli+kaikille+ei+voi+maksaa+samaa+palkkaa,+koska,+jotkut+ovat+olleet+uskossa+kauemmin+ja+ansaitsevat+siksi+parempaa+kuin+he,+jotka+otettiin+mukaan+"väkisin"?
"Jopa+kapinallisetkin+joutuvat+asumaan+luonasi,+Jumala."
26.10.2021 23:26
27 / 49