Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Soidaanko
profiilit
Soidaanko
Soidaanko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos palstalla vierailee vielä joku nainen, joka haluaa aidosti tavata 40-50 -vuotiaan ystävällisen pariskunnan Pirkanmaalla, laita viestiä: Kik jko401
20.10.2025 11:53
Pyysin Ireneä vähän nuolaisemaan sieltä, ja siinä tapahtuikin se, mistä tämä mies on -joskus ääneenkin vaimolle haaveillut: "ajattele, kun joku nuolisi tuolta samaan aikaan". Koska olimme molemmat ajelleet karvat pois just, oli kaikki kosketus tosi herkkää. Ja minä kiittelin pientä lääkettä ja sen vaikutusta; nimittäin sillä taitaa olla ihan sen verran puuduttava vaikutus, että en ollut lopussa heti ensi metrillä. Tuo tunne kokolailla psyykkisfyysisesti oli niin täyteläinen ja täydellinen, että ei siinä voinut tehdä muuta kuin huokailla. Välillä me vain olimme paikallamme ja Irenen hoiti homman. Tuntui silitystä ja hierontaa ja kaikkea semmosta, mitä en ole koskaan ennen kokenut. Välillä en tiennyt, olenko vaimoni sisällä vai Irenen suussa. Varmaan olin vuorotellen molemmissa. Ja sen käden liike oli aivan taianomainen; Ei siihen voinut muuta sanoa kuin "Tämän kun saisi kotiin".
Me olemme molemmat vaimoni kanssa täysin heteroita. Minä tykkään itse tosi paljon katsella, miten vaimoni hyväilee itseään rakastellessamme. Ja nyt näin sen kuinka vieras nainen hyväili vaimoni klitorista ja miten vaimoni sai kaksi orgasmia siinä kyydissä.
Pysähtynyt hetki ja ikuinen muisto. Ei ollut mihinkään kiire, eikä lainkaan estoja. Minunkin vuoroni tuli luonnollista tietä aikanaan ja omanlainen täydellisyys sekin oli.
Taas makoilimme hetken ja sain vielä viime hetken silitykset kahdelta puolelta.
Ehkä taas vuoden kuluttua uudelleen. :)
-- -- --
Tällaista voi siis olla vierailu naisena pariskunnan luona. Jos sinulla, nainen, on tällaisia haaveita, laita joku kontaktisi kommenttiin ja tuumaillaan, olisiko se mahdollista.
13.08.2025 11:32
Moi 50 -vuotias nainen. Jos näet tämän ja haluaisit päästä katsomaan parin rakastelua, kerro, miten sinuun saa yhteyden. Jutellan lisää.
15.03.2025 23:02
Aloittajan kik jko401 jos joku innostuu nopealla varoituajalla. Huom, parinvaihto ei onnistu.
23.09.2023 16:29
Onko sinne tulossa luonnostaan porukkaa, vai tässä tapauksessa vain te ja me?
22.09.2023 10:46
Moraalistani ei tässä kohtaa tarvitse huolehtia. Vaimoni kannustaa minua tähän.
29.05.2023 09:42
Eiku.. Mistä muka päättelin, että "olet nainen ja puolisosi on mies". Voi se olla toisinkin päin. Miten vain. Ihminen on joskus vähän herkkä stereotypioissaan. Huomaamattaan. Lause "Aivan ihana teksti" kuuluu minun päässäni naisen suusta sanottuna. Vaikka itsekin voisin sen sanoa, Olen tämän pariskon mies. Tämmöstä tämä on, ihmisen elämä. Kaikkea hyvää joka tapauksessa teille, jos satutte asiasta keskustelemaan.
On muuten niin, että aika hyvä tuuri kyllä on, jos pariskunta sattuu toivomaan ja haluamaan samoja asioita. Nehän voi mennä ihan ristiin. Toinen haluaa vaikka minkälaista menoa ja hyppyä ja toiselle kävisi parhaiten, kun vieressä makaa. Jos siis on, että halut on samat, voi melkein huudahtaa "hip hei" ja lyödä käsiä yhteen ilon merkiksi.
Jos halut ei kohtaa, ei siinä auta mikään muu kuin avoin keskustelu. Minä haluan näin ja sinä noin, mitäs tehdään?
04.12.2022 08:27
No kiitos. :) Ehkä toteutimme kirjailija Dan Brownin tekniikkaa; hän sanoi kirjoittavansa "sellaisia kirjoja, joita haluaisi itse lukea". Haluaisimme itse lukea tällaisen ilmoituksen. Siksi kirjoitimme sellaisen. Hyviä keskusteluja teille miehesi kanssa.
02.12.2022 23:10
Tarkennuksena, että haluaisimme harrastaa seksiä toisen parin kanssa samaan aikaan samassa huoneessa. Olemme Pirkanmaalta.
02.12.2022 09:27
Oletko+ehkä+liitossa,+jossa+läheisyys+ei+toteudu?+Oletteko+keskustelleet+miehesi+kanssa+tilanteesta?+Kannusta,+keskustelu+lisää+luottamusta.
28.01.2022 21:40
Jaa-a..+Mitähän+tuohon+sanoisi.+Tuskin+mitään+kovin+ihmeellistä.+En+halua+luvata+mitään+kovin+erikoista.+En+ole+mikään+erikoismies.+Turvallisuutta+ja+hellyyttä.+Semmosesta+osaan+puhua.
14.12.2021 16:52
Pirkanmaalta.+Entäpä+itse?+Onko+sinulla+Kik-sovellus?+Minun+Kik-tunnus+on+jko401
07.12.2021 10:00
Kiitos+kysymästä.
Olen+40-vuotias.
06.12.2021 23:03
Kuinka+itse+olet+aikanasi+tavoittanut+ensimmäisen+oman+sängyn+ulkopuolisen+kumppanin?
30.10.2021 18:56
Olemme+n41m40.+Olette+ehkä+samaa+ikäluokkaa?
26.10.2021 11:31
Kun+toivottavasti+kirjoituskynnyksesi+ylittyy,+sitä+toivoisi+samalla,+että+harrastaisitte+kirjoittaa+ihan+reilusti.+Se+on+mukavaa,+kun+sitä+yhdessä+tekee+ja+siitä+tulee+myös+lukijalle+hyvä+mieli.+
Ap
26.10.2021 10:15
1 / 1