Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TruthReallyHurts
profiilit
TruthReallyHurts
TruthReallyHurts
Vapaa kuvaus
Aloituksia
116
Kommenttia
12444
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinkö sinusta näyttää tuoreen gallupin perusteella?
🤣🤣🤣
19.10.2022 10:59
PS:n episodi tuon tapauksen tiimoilta oli täyttä saippuaoopperaa. Se on selvää, että hallituksessa oleminen on kivuliasta varsinkin niille Persuille, jotka eivät oikein ymmärrä Suomen poliittista järjestelmää.
19.10.2022 10:59
Hallitus on populisteille vaikea paikka. Se tarkoittaa sitä, että ongelmia seuraa vääjäämättä hallitukseen menosta.
19.10.2022 10:33
Venäjän kohdalta pitkittyvät konflikti ei ole etu, vaikka Putin tuntuu niin luulevan. Mikään muu taho maailmassa ei sitä halua ja se tarkoittaa Venäjän ymmärtäjiäkin, eli esimerkiksi Kiinaa. Häiriöt kaupassa eivät ole Kiinan etu. Sen on ennemmin tai myöhemmin pakko valita puoli.
Venäjällä lisääntyvät menetykset vääjäämättä syövät sodan kannatusta.
Minun on edelleenkin vaikea ymmärtää, mitä Putin luulee saavuttavansa.
19.10.2022 10:31
PS tosiaankin imee kannatusta Kepulta. Kepu on jäänyt vähän hengettömäksi ja huomaamattomaksi. Puheenjohtaja vaihtuneet viimeistään vaalien jälkeen, jos kannatuksen alamäki realisoituu.
Vaalit pitää tietenkin ensin käydä. Kepulla on rutinoitunut vaalikoneisto, joten peli ei vielä ole selvä. Vaaleihin on aikaa. Minun nähdäkseni oikein mikään puolue ei ole viime aikoina tehnyt kovin merkittäviä pelinavauksia. Eiköhän nllden aika lähesty.
Kokoomus on ollut hyvin hiljaa, ettei vain ärsyttäisi ketään. Vihreiden ja Vasemmistoliiton kannatus junnaa. Vihreät luultavasti saavat takkiin ja rajusti, elleivät keksi jotakin radikaalia. SDP henkilöityy Mariniin, jonka kyvystä käydä vaaliväittelyt riippuu paljon. Orpo ei ole mikään suuri ykkösnyrkki, mutta kokoomuksen peruskannatus on kova. PS tuttuun tapaansa valittaa kaikesta.
Oikeistohallituksen tiellä ovat edelleen samat asiat: jos PS menestyy, se on käytännössä pois Kepulta. Lisäksi PS ja Kokoomus ovat joissakin asioissa kaukana toisistaan.
Minun puolestani olisi mielenkiintoista laittaa Persut hallitukseen. Siellä kyyti on kovaa.
19.10.2022 10:28
Äläpäs höpötä. Todellisuus ei tue väitteitäsi.
19.10.2022 10:19
Kuulehan. Sitä aitaa eivät taida haluta kovimmin Suomen naiset. Tutustu uutisiin.
19.10.2022 10:18
Se on tietysti ikävä. Ymmärrän kiukkuasi. Se on sitten eri asia, auttaako se mitään.
19.10.2022 10:16
Lapseton peräkammarin poika ei aihetta hallitse.
🤣🤣🤣
18.10.2022 20:54
Entä sinä, Turo? Ovatko sinun asiasi kohdallaan?
18.10.2022 20:53
Kyse on siitä, että ihmiset esittävät helposti koulua koskevia väitteitä, vaikka eivät tiedä välttämättä asiasta mitään. Hyvinkin moni kuvittelee olevansa asiantuntija oppilasryhmien käsittelyn suhteen, vaikka ei itse saa kasvatettua edes niitä yhtä tai kahta omaansa.
Kovimmin huutavat yleensä ymmärtävät vähiten. Jopa poliittisille päättäjille sellainen olennainen käsite kuin "tuntikehys" on vieras.
18.10.2022 20:52
Äläpäs kiertele.
18.10.2022 20:48
Surullista, Ilkka.
Vaikka miten julistaisit, suomalaiset eivät ihannoi totalitäärisiä valtioita.
18.10.2022 20:03
Antaa Anon jyristä vain. Edessä on todennäköisesti eduskunnasta putoaminen.
18.10.2022 20:01
Ja sinä tiedät tämän, koska..?
18.10.2022 20:00
Puhut asiaa. Vaikka itse toimin koulussamme digitutorina, rajoittaisin kyllä kovasti alakouluikäisten älylaitekäyttöä. Kovimmin touhua pitäisi rajoittaa kotien. Koulussa laitteilla useimmiten tehdään jotakin hyödyllistä.
18.10.2022 19:59
Niinpä kai monin paikoin ovat, mutta kyllä lapset tarvitsevat edelleen käsiinsä jotakin konkreettista. Sinulla ei taida olla lapsia.
18.10.2022 19:34
Eiköhän ihmisen tekstistä paljastu nopeasti se, ymmärtääkö hän aiheesta mitään vai ei.
18.10.2022 19:32
Kuka tahansa voi arvostella ihan mitä vain. Kyse on siitä, onko sillä arvostelulla mitään painoarvoa.
Kun lähdetään puhumaan koulun suhteen vaikkapa siitä, mitä ongelmia peruskoulussamme tai lukiossamme on, lapseton ihminen ei todellakaan ole siellä asiantuntevimmassa kymmenyksessä, ellei satu olemaan työssä koulussa itse. Asiaan perehtymätön on jostakin imenyt ne käsitykset siitä, mitä ongelmia on ja hän on siis muiden mielipiteiden varassa.
Jos ihminen on sitä mieltä, että lapsilla ja nuorilla on koulussa ongelmia, hänen olisi oikeasti kyllä syytä kertoa sekin, miten hän on omia lapsiaan tukenut. Jos ei ole, sekin jo kertoo paljon.
18.10.2022 19:32
Eivätköhän tuollaiset asiat kerro enemmän sekä yhteiskunnassamme vallalla olevista keskusteluista että puheenaiheista. Vaikka seksuaalisuuteen liittyvät aiheet saattavatkin olla provosoivia ja kiihdyttäviä, ne muodostavat tosiasiassa vain hyvin pienen marginaaliosuuden siitä keskustelusta, joka liittyy koululaitoksemme.
Minulla ei ole mitään erityistä syytä ihastella koulupuolen korkeimpia virkamiehiä ja heidän puuhiaan, mutta kyllä he ne suurimmat virheensä ovat tehneet ihan muilla kuin seksuaalisuuteen liittyvissä opetussunnitelmaideoissa.
18.10.2022 19:27
2 / 623