Vapaa kuvaus

Aloituksia

348

Kommenttia

12029

1. Koeta nyt tajuta, että näyttelytila on suljettu tila, eikä avoin kuten lestojen kesäpäivät. Lisäksi ei tarrojen jakaminen millään tavalla häiritse itse tapahtumaa. Eivät jakajat pitänee puheita eivätkä huudelleet millään tavalla.

Päinvastoin, heille huudeltiin ja heidän päälleen heitettiin tavaraa plus uhkailtiin. Mistä ihmeestä olet keksinyt, että he pitivät puheita lestojen vaaroista? Se olisi ollut uskonrauhan rikkomista. Ei tarrat mitään häiriötä kenellekään aiheuta.

Ei niitä tarvitse ottaa vastaan tai sitten ne heittää pois. Kuten tein kun olin katsomassa Tom of Finland näyttelyä. Ulko-ovelle minulle annettiin "HOMO eivät pääsee taivaaseen" esite. Minä otin sen käteeni ja saman tien tiputin sen roskikseen.
  2. No kuule lue vaikka tuosta:

https://www.tarratoimikunta.fi/sivut/mista-on-kyse

"MISTÄ ON KYSE?

Suviseurojen tarratoimikunta koostuu meistä vl-liikkeessä kasvaneista nykyisistä ja entisistä vanhoillislestadiolaisista. Me tarratoimikuntalaiset kannamme yhdessä huolta kasvuyhteisömme ihmisoikeustilanteesta.

Haluamme haastaa haitallisia opetuksia ja tehdä vähemmistöjä näkyväksi. Siksi levitämme Lopen Suviseuroissa 2025 seurakentälle tuhansia tarroja, joissa muistutetaan lempeästi, mutta tiukasti näistä teemoista!

Toiveemme on, että tarrojen avulla seuravieraat pysähtyvät keskustelemaan aiheista ja havahtuvat siihen, että on olemassa lempeämpi ja sallivampi tapa uskoa."