Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Venluu
profiilit
Venluu
Venluu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kauheeta+tuollainen+kuolema+määrä,tsemppiä+kaikkeen.+Hyvä+kun+lopetit+sen+toiminnan,+jos+ei+toiminut+sinun+rytmien+mukaan.+eiköhän+jokin+kerho+toiminta+sovi+juuri+sinulle.
19.05.2022 08:27
Kiusattuna+oleminen+ja+se+pelko+mitä+kokee+jää+kyllä+ikuisesti+mieleen.+Voi+ei,+toivottavasti+tyttäresi+kiusaaminen+loppuisi,+todella+ikävää.+Osaat+varmasti+antaa+hänelle+vertais+tukea+kun+itsekin+olet+ollut+kiusattuna.+Ei+kenenkään+pitäisi+kokea+kiusaamista,+se+on+väärin.+Tsemppiä+sulle+ja+tyttärellesi+tässä+asiassa,+olette+vahvoja.
17.05.2022 11:20
Juurikin+näin!+Kiusatut+jopa+pystyvät+antaa+toisilleen+vertais+tukea+ja+apuja+tilanteisiin
17.05.2022 11:17
Voi+kiitos+paljon+kauniista+sanoistasi!!+on+aivan+ihanaa+kuulla+että+joku+on+tuota+mieltä
17.05.2022 11:16
Tuo+on+aivan+hirveää+,olet+joutunut+kokemaan+paljon+sellaista+mitä+ei+pitäisi+kokea.
17.05.2022 11:15
Olen+kanssasi+aivan+samaa+mieltä.+Nykyään+kiusaamiseen+ei+puututa+juuri+ollenkaan+vaan+kiusatut+esim.+minä+joudutaan+tekemään+kaikki+jotta+kiusaaminen+rauhoittuu+vaikka+asiaa+ei+voida+tuolla+tavalla+hoitaa.+Olen+itse+joutunut+vaihtamaan+koulua+kiusaamisen+takia+sekä+välttelemään+kiusattuja.+se+olisi+iso+muutos+kaikkeen+jos+kiusaamiseen+puututtaisiin,+niin+monet+nuoret+eivät+kokisi+yksinäisyyttä+ja+ei+ryhmään+kuulumista.
17.05.2022 11:14
Todella+kurjaa+tollanen+mutta+teit+hyvän+ratkaisun.
09.04.2022 00:05
Moi.++Minä+olen+vielä+kesäkuuhun+asti+16+mutta+olen+siis+täyttämässä+17+ja+ei+mullakaan+ole+kavereita.++Kavereita+saat+jos+asuin+paikallasi+on+nuorisotiloja+niin+niiden+kautta+saat+varmasti+kavereita.+Voit+myös+erilaisten+harrastuksien+kautta+saada+kavereita+sekä+myös+eri+somejen+kautta+vaikka+ig:n+kautta.++Hei,+mäkin+oon+ylipainoinen+että+et+ole+ainoa.+Sun+tai+mun+ei+tarvitse+näyttää+samalta+kuin+kaikki+muutkin.+Voit+olla+just+sen+kokoinen+kuin+itse+haluat+mutta+älä+muiden+takia+muuta+itseäsi+niin+kuin+minä+tein,+jota+kadun+hyvinkin+paljon.+Jos+kaverit+puuttuvat+painoosi+yms+niin+he+eivät+ole+silloin+oikeita+kavereita.+Jos+ne+kaverit+hyväksyy+sinut+just+tuollaisena+kuin+olet,+eivätkä+jätä+ulkopuolella+niin+silloin+ne+ovat+sinulle+juuri+oikeita+kavereita.+Minä+uskon+että+löydät+oikeita+kavereita+joiden+kanssa+sinulla+on+hyvä+olla,+tsemppiä+kavereiden+etsimiseen.
29.03.2022 08:27
Moi.+Itsekin+olen+kokenut+aivan+samaa,+jonka+takia+aloin+ahmimaan+yms+eli+mulla+on+ollut+bulimia,+joten+tiedän+mitä+sun+mielessä+liikkuu+tällä+hetkellä.+Itse+olen+hyvinkin+pyöreähkö+ihminen+mutta+usko+minua+kun+sanon+että+olet+vielä+aivan+nuori+ja+kasvaessa+kehosi+muotoutuu.+Niillä+jotka+kiusaa+sinua+ei+ole+mitään+käsitystä+siitä+miltä+haukkuminen+tuntuu.+Sinä+voit+tulla+minulle+juttelee+aina+kuin+vaan+siltä+tuntuu,+kuuntelen+sinua+aina.+Olet+rohkea+kun+kerrot+täällä+näitä+asioita.+Suosittelen+keskustelemaan+jonkun+vaikka+terveydenhoitajan+kanssa+näistä+sun+anoreksia+ajatuksista.+Muista+et+just+sinä+voit+syödä+niin+paljon+kuin+haluat,+älä+välitä+siitä+mitä+muut+sanoo+tai+ajattelee.+Vaihda+suosiolla+kaverit+ja+ala+nauttimaan+elämästä.+Ei+todellakaan+nuo+sanomiset+ole+oikein+eikä+kellekään+saa+sanoa+noin.+Jokainen+on+arvokas+juuri+noin+kulkekoon+vaikka+jätesäkissä.+Sinussa+ei+ole+mitään+vikaan+ja+tiedän+kyllä+kuinka+paljon+nuo+sanat+satuttaa+varsinkin+jos+jo+etukäteen+miettii+omaa+kehoaan.+Älä+laihdu+muiden+sanojen+mukaan+koska+sitten+alat+toistuvasti+tekemään+niin+kuin+muut+haluavat+ja+lopulta+huomaat+ettet+osaa+elää+elämääsi+niin+kuin+itse+haluat.+Et+ole+kenenkään+orja+tai+pompoteltava+vasikka+vaan+olet+oman+elämäsi+valtias+ja+teet+niin+kuin+haluat.+Sun+keho+tosiaankin+muuttuu+vielä+paljon+joten+älä+jätä+ruokailuja+syömättä+vaan+syö.+Voit+aloittaa+sillä+että+syöt+pieniä+määriä+joka+aterialla+ja+lisäät+aina+vähän+kerrallaan+siihen+ateriaan+niin+ruokaa.+Sun+keho+on+sun+eikä+kenenkään+muun.+olet+upea+juuri+noin+noin,+älä+muutu+kenenkään+takia.
28.03.2022 09:17
Olen+nainen+ja+tällä+hetkellä+mua+ei+syrjitä+ainakaan+sen+takia+että+olisin+biseksuaali,+mua+syrjitään+muuten+vaan+(koulussa)++koska+en+ole+samanlainen+toki+siihen+vaikuttaa+seksuaalinen+suuntautuminen+mutta+ei+läheskään+niin+paljoa+kuin+ulkönäkö.++Mun+mielestä+se+on+vaan+niin+väärin+kokea+syrjintää+seksuaalisen+suuntautumisen+takia.+Halusin+vaan+jakaa+omia+kokemuksia+jotta+muut+saisi+vertaistukea,+en+ole+väittänyt+ettenkö+kokisi+syrjintää+ollenkaan+vaan+nyt+se+on+täysin+rauhoittunut
12.03.2022 12:26
Minulla+on+aivan+samat+tunteet+ja+muakin+ignoorataan+tai+sitten+mun+juttuja+ei+kuunnella.++Olen+todella+pahoillani+kun+joudut+kokemaan+tuollaista,+mutta+ei+hätää+et+ole+yksin+ja+suosittelen+juttelemaan+jonkun+aikuisen+kanssa+tai+jos+aikuiselle+puhuminen+pelottaa+tai+muuta+niin+ainahan+minullekin+voi+puhua+oli+se+aihe+sitten+mikä+tahansa.++Toivon+sinulle+paljon+tsemppejä+ja+jaksamisia,+uskon+että+vielä+ihmiset+osaavat+huomioida+sinutkin+ja+ottaa+mukaan+niin+ettet+joudu+olemaan+yksin.+Yksinäisyys+on+todella+epämielyttävä+tunne+mutta+usko+pois+että+asioilla+on+tapana+järjestyä!+Uskot+vaan+itseesi
10.03.2022 21:15
1 / 1