Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MaximiIIian
profiilit
MaximiIIian
MaximiIIian
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
1408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Feminismin pelko niin että omilla aivoillaan ajatteleva ja toimiva nainen tuntuu uhkalta eikä mahdollisuudelta tuottaa katkeria ikisinkkuja. Feminismiä kun tuntuu olevan kaikki mikä ei ole miehestä lähtöisin. Kuka sellaista ukkoa jaksaa? Ihan kuten ei jaksa sellaista naista, jolla on 24/7 jotain valittamista milloin mistäkin.
Noista sun leipomuksista kun lukee, tulee mieleen miten on käynyt pitempiaikaisten kumppaniesi vyötärönympäryksen kanssa? 😀 Timjamijuustokierre ajatuksena sulaa suussa ja hakeutuu jenkkakahvaksi 🤤
31.01.2023 22:58
Kohtuus ilman muuta ettei kunto lopu kesken. Mikään ei ole niin typerää kuin ei-niin-harvinainen tapa vetää naula päähän viimeistään lounaalla niin, että loppupäivä ja -ilta menee känniä pois nukkuessa. Jo viikon matkalla kannattaa pitää joku moctail-päivä tai pari välissä ihan vaan nenänvalkaisun takia. Lähinnä kiehtoo maistella paikallisia tuotteita, ei kiskoa kaksin käsin.
Matkakuumeeseen ei suppo auta. Itse en ole edes tuota vertaa ollut missään korona-aikana. Silläpä tää on se vuosi kun jonnekin lähdettävä, viimeistään kesällä ja mieluummin jo keväällä. Sisäinen kosmopoliitti on kärsimätön 😎
31.01.2023 22:44
Ihan kuulostaa siltä, että aloittajan itsetunto ei kestä itsellistä naista ja ikisinkkuus häämöttää.
31.01.2023 22:15
Olen kooperatiivinen ihminen ja kiinnostunut melkein kaikesta, varsinkin jos vilvoittavia keitaita kuuluu riittävästi reitille. Joten hyvä maku sulla 😄
31.01.2023 22:09
Kukako, Kekekö olis kiinnostunut suunnilleen samantyyppisistä puuhista reissulla; esimerkiksi pitkä viikonloppu Euroopassa. Musakeikkaa, paikallista ruoka- ja juomakulttuuria, paikallista historiaa, joku spessu museo- tai taidenäyttely, jotain undergroundia eli muuta kuin tavallisimmat turistirysät ja jos paikkakunnalta löytyy panimovierailumahdollisuus, se virkistää aina!
31.01.2023 22:00
Ruottalaisilla on sanonta sjuårskris. Seitsemäs vuosi parisuhteessa on jotenkin erityisen potentiaalinen kriisiytymiseen ja eroon. Ehkä kannattaa bailata ankarasti vuosipäivinä 1-6 ettei kriisiä tulisi ja 8. vuosipäivänä vielä ankarammin kun seitsemännen vuoden kirouksesta selvittiin.
31.01.2023 21:51
Nakki on ruokaisampaa kuin spagetti ja huulet tulee vastaan nopeammin 🤤
30.01.2023 22:55
Ottaen huomioon viinan edesauttamien perheväkivaltatapausten määrän, sanonta kuuluu: Jos ei viinaa juo, ei naisiakaan tapa.
30.01.2023 19:54
.. Rakkautta on nakkien syöminen Kaunottaren ja Kulkurin tyyliin 🌭❤️
30.01.2023 19:33
Mieluiten olisin jonkun kivan naisen pakaratreenien laadunvalvoja ja huoltomies 😌Tuo muu kuulostaa aika rasittavalta.
Padelia olen jo kokeillut, se saattaisi vakituisemmin olla mulle sopiva laji. Kahvakuulailu on oikein tehtynä tehokasta, mutta aika pitkäveteistä puuhaa. Juoksumaton ostamista olen miettinyt, mutta tuleeko siitä pölyn laskeutumisalusta..
30.01.2023 16:54
Goodness gracious 😮 Enpä olis arvannut, että kuntoiluksi riittää vähäpukeisten naisten katsominen Youtuubasta. Voin varmaan siihen kyllä venyä.
Joogaan on tutut (naiset) houkutelleet moneen kertaan. Sopii kuulemma miehillekin ja varmaan sopiikin. Joogan määritelmä on ” Jooga tarkoittaa ymmärrystä yhteydestä kaikkien maailmankaikkeudessa elävien ja olevien kesken.” En ole mennyt koko maailmankaikkeus tuntuu liioitellulta 🤭
30.01.2023 01:14
Kohtuuden ystävät - kohtu vänner, muhkuineen päivineen, on tasapainoisen elämän kulmakiviä. Lenkkipolku täytyy googlata 🤔
30.01.2023 00:35
Puuttuvalle äo:lle ei voi tehdä mitään, mutta isibodyä voi aina trimmata takaisinpäin kohti sitä kreikkalaisen jumalan vartaloa, joka se 2-kymppisenä oli 😄 Viitseliäisyyttä vaan tuntuu vähän puuttuvan 🤔
30.01.2023 00:01
No voi kyynel nyt taas. Kuismalla on oikein oma wikipedia-sivu, katso itse.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Väinö_Kuisma
29.01.2023 23:28
ÄO > 120 ja dad body on paras(ko) 🙏
29.01.2023 22:48
Divide et impera, hajota ja hallitse. Erdogan yrittää lypsää etuja joka suunnasta peleillään ja kansa ei uskalla vastustaa tai käy kuten Putten Venäjällä; saa tekaistun syytteen niskaansa ja häkki heiluu.
29.01.2023 22:43
Ainakin viinamies varmasti villiintyisi parfee amuur-odööristä 🤭
Toki kuitenkin Ilveksen kannattaminen osoittaa kykyä asettua heikomman asemaan, mikä on hieno luonteenpiirre 😆
29.01.2023 22:31
Olen vaikuttunut varhaisesta hyvästä valinnastasi 🥳
Aperol on myös kauniin värinen ja sinisen enkelin Parfait Amour käy niin drinkkiin kuin edt:ksi 😄
29.01.2023 22:15
Olet ensimmäinen, jolla tiedän olevan noin hyvä värisilmä tällä palstalla 🤩
29.01.2023 21:51
Ardern on mm. trumpilaisen äärihörhöoikeiston silmätikku ja niissä piireissähän lasten tai vanhusten vetäminen mukaan vainoamiseen on pelkkä meriitti. Näittekö esimerkiksi mitä Trumpin vähä-älyiset pojat Eric ja Don Junior twiittailivat kun Nancy Pelosin 82-vuotias puoliso oli hakattu lähes kuoliaaksi..
Ardern on politiikkansa takia huippusuosittu Uudessa-Seelannissa. Toivottavasti nyt saa elää rauhassa.
29.01.2023 21:40
32 / 71