Jos naisesi paljastuisi feministiksi, eroaisitko?

Anonyymi-ap

Jos sinulle selviäisi, että oletkin parisuhteessa feministin kanssa eikä hän halua edes yrittää parantua sairaudestaan, eroaisitko?

22

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä

    • Anonyymi

      Jos saisin selville, että mieheni kuvittelisi feminismiä sairaudeksi, niin todellakin eroaisin.

    • Anonyymi

      Määrittele feministi?

      Kirjautumaton palstalutka

    • Kattosin tuolta netin terveyskirjastoista ja siellä ei ollut mainintaa feminismistä sairauksissa. Ei löytynyt myöskään globaalista ICD-10 luokittelusta. Ootkohan nyt kattonut sen sairauden nimen oikein?

    • En eroaisi, vaan se juurikin sopisi vallan hyvin mulle. 😊👌

    • Riippuu miten tuo feminismi hänessä ilmenisi. Jos nk. telaketjuna, jyrään yli ja vihaan vihaamalla, niin kyllä lähtis. En siedä sukupuolivihaa.

      • Anonyymi

        Ymmärrän pointtisi, mutta jäin vain miettimään, että miten tuollaisen kanssa päätyisi huomamattaan parisuhteeseen. 🤔


      • G-LoveR
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän pointtisi, mutta jäin vain miettimään, että miten tuollaisen kanssa päätyisi huomamattaan parisuhteeseen. 🤔

        Ihmiset voi muuttua, kun saa jotain päähänsä. Ja olen huomannut joskus naisissakin olevan aluksi teeskentelijän vikaa...


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ihmiset voi muuttua, kun saa jotain päähänsä. Ja olen huomannut joskus naisissakin olevan aluksi teeskentelijän vikaa...

        Kuulostaa oudolta, että joku yhtäkkiä vain pamahtaisi telaketjuksi, jos ei aiemmin olisi mitään varoitusmerkkejä. Itse epäilisin ensimmäisenä jotain mielenterveysongelmaa, jos noin kävisi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ihmiset voi muuttua, kun saa jotain päähänsä. Ja olen huomannut joskus naisissakin olevan aluksi teeskentelijän vikaa...

        Pikkuhiljaa alkaa sitten totuus valkenemaan, kun tutummaksi tulee ja ns. honeymoon on ohi. Voi tulla aika rajukin kontrasti esiin siihen verraten, miten aluksi esiintyi edukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oudolta, että joku yhtäkkiä vain pamahtaisi telaketjuksi, jos ei aiemmin olisi mitään varoitusmerkkejä. Itse epäilisin ensimmäisenä jotain mielenterveysongelmaa, jos noin kävisi.

        Se onkin rajua, on nähty. Ehkä kyseessä onkin jonkunlainen kuuppavika. 🤷🏼‍♂️


    • Anonyymi

      Antaisin yhden tilaisuuden selittää itsensä sekä yhden tilaisuuden dialogille. Jos naiseni paljastuisi ensimmäisen tai toisen aallon feministiksi toteaisin että ok, tämä kelpaa mutta olet tarkkailulistalla. Jos kolmannen aallon feministiksi niin syväluotaisin psyykettä ja olisin erityisen valppaana millaisin eväin matkassa, erottaako puurot velleistä ja oikean väärästä.

      Neljännen ja siitä eteenpäin aallon feministi joutuisi suoraan puhutteluun ja dialogiin ja jos ei ala vaiva lähtemään rautalangasta vääntelemällä niin talutan naisen kamoineen ovelle ja sanon ettei tarvi soitella.

    • Ihan kuulostaa siltä, että aloittajan itsetunto ei kestä itsellistä naista ja ikisinkkuus häämöttää.

      • Anonyymi

        Eipä kukaan pohjimmiltaan kunnioita typeryyksien edessä nöyristelijääkään tai halpoja sosiaalisia pisteitä keräilevää.


      • Anonyymi

        Vähän epäilyttää, ett kyseessä onkin joku vanhempi körmy, joka koittaa kartoittaa muiden miesten mielipiteitä! Siinä suhteessa myönteistä, ettei nimitellyt kurpaksi tai h.oraksi.

        Mä naisena puolestani vastaan, ett jos se mun feministisyys hiukankaan aiheuttaa miehelle päänsärkyä, kyllä mä pistäisin sen vapaanamiehenä takaisin maantielle, etsimään itselleen toisenlaisen naisen. Mä en halua olla hänen mielipahansa aiheuttaja... enkä ainoastaan kotiorja.
        trollikka

        Ilta kulunut leipoen 32kpl suklaamuffinssia ja 29 kpl tinjamijuustokierteitä, suunnilleen
        ½-litran taikinat tein kumpaankin. 200° c paistoajat 20-25 min.
        Leivinliinan alla tarjottimella ja yhden matalan uunipellin alla, aamuun asti ehkä jäähtymässä.
        10 kunta, kumpaakin sorttia jätän suoraan käyttöön, loput pussitan ja pakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän epäilyttää, ett kyseessä onkin joku vanhempi körmy, joka koittaa kartoittaa muiden miesten mielipiteitä! Siinä suhteessa myönteistä, ettei nimitellyt kurpaksi tai h.oraksi.

        Mä naisena puolestani vastaan, ett jos se mun feministisyys hiukankaan aiheuttaa miehelle päänsärkyä, kyllä mä pistäisin sen vapaanamiehenä takaisin maantielle, etsimään itselleen toisenlaisen naisen. Mä en halua olla hänen mielipahansa aiheuttaja... enkä ainoastaan kotiorja.
        trollikka

        Ilta kulunut leipoen 32kpl suklaamuffinssia ja 29 kpl tinjamijuustokierteitä, suunnilleen
        ½-litran taikinat tein kumpaankin. 200° c paistoajat 20-25 min.
        Leivinliinan alla tarjottimella ja yhden matalan uunipellin alla, aamuun asti ehkä jäähtymässä.
        10 kunta, kumpaakin sorttia jätän suoraan käyttöön, loput pussitan ja pakastan.

        ...yhden matalan uunipellin alla ... ei kun päällä, ne tinjamileivät ovat jäähtymässä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän epäilyttää, ett kyseessä onkin joku vanhempi körmy, joka koittaa kartoittaa muiden miesten mielipiteitä! Siinä suhteessa myönteistä, ettei nimitellyt kurpaksi tai h.oraksi.

        Mä naisena puolestani vastaan, ett jos se mun feministisyys hiukankaan aiheuttaa miehelle päänsärkyä, kyllä mä pistäisin sen vapaanamiehenä takaisin maantielle, etsimään itselleen toisenlaisen naisen. Mä en halua olla hänen mielipahansa aiheuttaja... enkä ainoastaan kotiorja.
        trollikka

        Ilta kulunut leipoen 32kpl suklaamuffinssia ja 29 kpl tinjamijuustokierteitä, suunnilleen
        ½-litran taikinat tein kumpaankin. 200° c paistoajat 20-25 min.
        Leivinliinan alla tarjottimella ja yhden matalan uunipellin alla, aamuun asti ehkä jäähtymässä.
        10 kunta, kumpaakin sorttia jätän suoraan käyttöön, loput pussitan ja pakastan.

        Feminismin pelko niin että omilla aivoillaan ajatteleva ja toimiva nainen tuntuu uhkalta eikä mahdollisuudelta tuottaa katkeria ikisinkkuja. Feminismiä kun tuntuu olevan kaikki mikä ei ole miehestä lähtöisin. Kuka sellaista ukkoa jaksaa? Ihan kuten ei jaksa sellaista naista, jolla on 24/7 jotain valittamista milloin mistäkin.

        Noista sun leipomuksista kun lukee, tulee mieleen miten on käynyt pitempiaikaisten kumppaniesi vyötärönympäryksen kanssa? 😀 Timjamijuustokierre ajatuksena sulaa suussa ja hakeutuu jenkkakahvaksi 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän epäilyttää, ett kyseessä onkin joku vanhempi körmy, joka koittaa kartoittaa muiden miesten mielipiteitä! Siinä suhteessa myönteistä, ettei nimitellyt kurpaksi tai h.oraksi.

        Mä naisena puolestani vastaan, ett jos se mun feministisyys hiukankaan aiheuttaa miehelle päänsärkyä, kyllä mä pistäisin sen vapaanamiehenä takaisin maantielle, etsimään itselleen toisenlaisen naisen. Mä en halua olla hänen mielipahansa aiheuttaja... enkä ainoastaan kotiorja.
        trollikka

        Ilta kulunut leipoen 32kpl suklaamuffinssia ja 29 kpl tinjamijuustokierteitä, suunnilleen
        ½-litran taikinat tein kumpaankin. 200° c paistoajat 20-25 min.
        Leivinliinan alla tarjottimella ja yhden matalan uunipellin alla, aamuun asti ehkä jäähtymässä.
        10 kunta, kumpaakin sorttia jätän suoraan käyttöön, loput pussitan ja pakastan.

        Leipomisella saa nopeat hiilari-fixit ja välittömän palkitsevuuden.

        Mut kuunneellaas tomppaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=zCBNwGHPZ2M


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Feminismin pelko niin että omilla aivoillaan ajatteleva ja toimiva nainen tuntuu uhkalta eikä mahdollisuudelta tuottaa katkeria ikisinkkuja. Feminismiä kun tuntuu olevan kaikki mikä ei ole miehestä lähtöisin. Kuka sellaista ukkoa jaksaa? Ihan kuten ei jaksa sellaista naista, jolla on 24/7 jotain valittamista milloin mistäkin.

        Noista sun leipomuksista kun lukee, tulee mieleen miten on käynyt pitempiaikaisten kumppaniesi vyötärönympäryksen kanssa? 😀 Timjamijuustokierre ajatuksena sulaa suussa ja hakeutuu jenkkakahvaksi 🤤

        Ei noita leipomuksia ole tarkoitettu kerrallaan syötäviksi. Meidän perheessä on 5 kpl ihmisiä ja vieraitakin käy. Noiden pitäisi riittää noin viikonverran normi käytössä.
        Olet oikeassa; tinjamijuustokierteet ovat mahtavan makuisia, suolaisiakahvileipiä siis vaihtoehtoisena suklaamuffinsille, jossa ei siis ole grammaakaan suklaata.

        Tein ne; vehnäjauhoista, tummasta kaakaojauheesta, aidosta vaniljasokerista, fariinisokerista, maidosta, sulatetusta voista, 2 munaa, ripaus suolaa. Muffinseissa on enemmän kaloreita, mutt ihan joidenkin makuun parempia mitä "tinjamisämpylät"!

        Sillä nehän ovat valmiiksi "täytettyjä sämpylöitä", kun ne pakastimesta ottaa ja käyttää mikrossa... Valmiit vartin sisällä, suunilleen samaan aikaan kun kahvinkin on keittänyt,
        kun yllätysvieraitakin saapuu silloin tällöin. (veljeni joskus perheineen)


    • Anonyymi

      En eroaisi. Päinvastoin kosisin.

    • Anonyymi

      En. Feminismi ei tulisi yllätyksenä. Olisin tiennyt sen koko ajan.

    • Anonyymi

      Eroaisin jos näin kävisi. Tosin ennen kuin aloin suhteeseen vaimoni kanssa tein hänelle selväksi, että jos hän kannattaa feminismiä tai äänestää vihreitä saati vasemmistoa niin voi painua sanonko minne. No, hän osoittautuikin fiksuksi joten yhteistä taivalta on jo viisi vuotta takana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1711
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1473
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1388
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      181
      1185
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1044
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1021
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      985
    9. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      945
    10. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      66
      940
    Aihe