Kuka palstalainen

Anonyymi-ap

Olisi hyvää matkaseuraa?

-flowersreally-

149

810

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazuli, Heppamattilan reissulla <3

      T. Topi

      • Anonyymi

        Yöpyminen Heppiksen Waldorf Astoriassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yöpyminen Heppiksen Waldorf Astoriassa?

        Menkää vaan heppikseen, minä pysyn Lahdessa. :D


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Menkää vaan heppikseen, minä pysyn Lahdessa. :D

        Entä käviskö Hollola? Hikiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä käviskö Hollola? Hikiä?

        En käy kummassakaan. Jos ei Lahti kelpaa, niin suksi suolle.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En käy kummassakaan. Jos ei Lahti kelpaa, niin suksi suolle.

        Miksi vihaat Oittia? :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vihaat Oittia? :(

        Miten niin?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Miten niin?

        Oitti matkakohteena poistettiin? Ehkä ylläpito ei pidä oitista sitten? Minä en ole kuin pari kertaa muinoin ajanut läpi Oitin Mäntsälään. Parikymppisenä viimeksi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Oitti matkakohteena poistettiin? Ehkä ylläpito ei pidä oitista sitten? Minä en ole kuin pari kertaa muinoin ajanut läpi Oitin Mäntsälään. Parikymppisenä viimeksi.

        Ajattelin kesällä ajella Tuusulaan. Kirkkoa katsomaan ja koputtelemaan kirkonlattiaa, jos vanha pieru sukulainen kuulisi, että tulin kylään. ;)

        Voi olla, että pakanat ajetaan kirkonmailta pois. Sitten ei auta kun marssia Hyrylään. :D


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ajattelin kesällä ajella Tuusulaan. Kirkkoa katsomaan ja koputtelemaan kirkonlattiaa, jos vanha pieru sukulainen kuulisi, että tulin kylään. ;)

        Voi olla, että pakanat ajetaan kirkonmailta pois. Sitten ei auta kun marssia Hyrylään. :D

        Mun isä on käynyt armeijan Hyrylässä ja nykyään siellä on museo. Nähtävyys siis. 👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ajattelin kesällä ajella Tuusulaan. Kirkkoa katsomaan ja koputtelemaan kirkonlattiaa, jos vanha pieru sukulainen kuulisi, että tulin kylään. ;)

        Voi olla, että pakanat ajetaan kirkonmailta pois. Sitten ei auta kun marssia Hyrylään. :D

        Menetkö pärrämotukalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö pärrämotukalla?

        En mene, menen autolla.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En mene, menen autolla.

        Mitenkä muistelen, että olis joskus Lahesta tullut autolla ajettua jotain pikkuteitä Porvooseen?
        Ehkä itäpuolta 5-tieltä katsottuna.... muistan, että oli kivasti mutkaa ja suht hyvä asfalti? Jos keksin mikä pätkä se oli, niin käyn kyllä Kaisalla ens kesänä testaa sen. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Mitenkä muistelen, että olis joskus Lahesta tullut autolla ajettua jotain pikkuteitä Porvooseen?
        Ehkä itäpuolta 5-tieltä katsottuna.... muistan, että oli kivasti mutkaa ja suht hyvä asfalti? Jos keksin mikä pätkä se oli, niin käyn kyllä Kaisalla ens kesänä testaa sen. 😁

        Ettet olis Kouvostoliitosta ajanut 6 tielle ja Liljendaaliin?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ettet olis Kouvostoliitosta ajanut 6 tielle ja Liljendaaliin?

        Ei, kyllä ihan jostain Lahden jälkeen itään pikkuisen... sitten en muista tuliko Myrskylät jne... Myrskylän kautta kyllä oon ajanut Porvoosta kerran poispäin... sekin oli jalkatapin kulutuspinnan raapaisevan hyvää pätkää. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei, kyllä ihan jostain Lahden jälkeen itään pikkuisen... sitten en muista tuliko Myrskylät jne... Myrskylän kautta kyllä oon ajanut Porvoosta kerran poispäin... sekin oli jalkatapin kulutuspinnan raapaisevan hyvää pätkää. 😁

        Et kuitenkaan Mäntsälään asti? Sieltä lähtee Porvooseen tie ja haarautuu kinttupoluiksi Myrskylään, Pukkilaan, Askolaan jne. Orimattilaankin. ☺️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Et kuitenkaan Mäntsälään asti? Sieltä lähtee Porvooseen tie ja haarautuu kinttupoluiksi Myrskylään, Pukkilaan, Askolaan jne. Orimattilaankin. ☺️

        Vanha Helsingintie.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei, kyllä ihan jostain Lahden jälkeen itään pikkuisen... sitten en muista tuliko Myrskylät jne... Myrskylän kautta kyllä oon ajanut Porvoosta kerran poispäin... sekin oli jalkatapin kulutuspinnan raapaisevan hyvää pätkää. 😁

        Käy sääkin siellä Tussulassa. Ihan kiva maalaiskylä lutakon reunalla. Jos ajelet etelämpään. 😊👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Vanha Helsingintie.

        No varmaan jossain siellä oon ajellut... mä ajoin Kaisalla Porvoosta pohjoiseenpäin kyllä, mutta lopulta tultiin takas 5-tielle jostain Mikkelistä vasta... mut kerran edellisen naiseläjän kanssa ajettiin Lahdesta jonnekin pikkutielle ja siitä mutkiteltiin Porvooseen...mutta sekin sattoi mennä lopulta sinne Myrskylään ja siinä tais olla matkalla se kuulu heppamattila. 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Käy sääkin siellä Tussulassa. Ihan kiva maalaiskylä lutakon reunalla. Jos ajelet etelämpään. 😊👍

        No kyllä on käytävä ens kesänä huruuttelee jossain... viime kesä jotenkin jäi liian vähille ajoille...🤔
        Etunassu ja laakerit pitää muuten vaihtaa keväthuollossa. Takarengas muistaakseni toissakesänä meni vaihtoon... pitää sitäkin tutkailla... ei noilla ihan samoja kilometrejä ajella kun auton renkailla. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No varmaan jossain siellä oon ajellut... mä ajoin Kaisalla Porvoosta pohjoiseenpäin kyllä, mutta lopulta tultiin takas 5-tielle jostain Mikkelistä vasta... mut kerran edellisen naiseläjän kanssa ajettiin Lahdesta jonnekin pikkutielle ja siitä mutkiteltiin Porvooseen...mutta sekin sattoi mennä lopulta sinne Myrskylään ja siinä tais olla matkalla se kuulu heppamattila. 😁

        Levannontieltä varmaan menny Porvooseen, "route 66". 😆

        Tai Orimattilasta Pakaantietä Myrskylään.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Levannontieltä varmaan menny Porvooseen, "route 66". 😆

        Tai Orimattilasta Pakaantietä Myrskylään.

        Toki Pukkilantietäkin Orimattilasta pääsee Myrskyläänkin, Askolaan jne. Porvooseenkin lopulta. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Levannontieltä varmaan menny Porvooseen, "route 66". 😆

        Tai Orimattilasta Pakaantietä Myrskylään.

        Pitäis varmaan laitella noita pätkiä johonkin mapsiin muistiin, että vois niitä kiemurrella ennemmin kuin nukahtaa sarviin jossain motarilla. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No kyllä on käytävä ens kesänä huruuttelee jossain... viime kesä jotenkin jäi liian vähille ajoille...🤔
        Etunassu ja laakerit pitää muuten vaihtaa keväthuollossa. Takarengas muistaakseni toissakesänä meni vaihtoon... pitää sitäkin tutkailla... ei noilla ihan samoja kilometrejä ajella kun auton renkailla. 😁

        Sinne menee kivoja pikkutien pätkiä, jos tykkäät päristellä niitä. Mäntsälän Ohkolasta vaikka hurauttaa Kellokoskelle ja sieltä sitten aina mihin nenä näyttää. ☝️🥴

        Ok. 👍👍


      • Disseisback kirjoitti:

        Pitäis varmaan laitella noita pätkiä johonkin mapsiin muistiin, että vois niitä kiemurrella ennemmin kuin nukahtaa sarviin jossain motarilla. 😁

        Tee ajopäiväkirja ja vähän kuvia reissuilta liitteeksi. 😛


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sinne menee kivoja pikkutien pätkiä, jos tykkäät päristellä niitä. Mäntsälän Ohkolasta vaikka hurauttaa Kellokoskelle ja sieltä sitten aina mihin nenä näyttää. ☝️🥴

        Ok. 👍👍

        No sielläpäin tiet ovat kyllä hyvässä kunnossa ja kivan mutkaisija. 🙃


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tee ajopäiväkirja ja vähän kuvia reissuilta liitteeksi. 😛

        No kun kerkeiskin pitää pientä kirjaa ja ottaa kuvia. 😁
        Joskus mietin, että vois jonkun actionkameran modifioida kuuppaan ja ottaa viedonpätkiä ajosta, niitä vois olla kiva katsella marraskuun räntäsateessa. En vaan tiedä saako sitä kokonaisuutta oikein purkitettua? 🤔

        Pitäis kameroissa olla hajutkin mukana... juuri leikattu niitty, tai voimakkaat kukat...niin ja lehmänp.ska. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No kun kerkeiskin pitää pientä kirjaa ja ottaa kuvia. 😁
        Joskus mietin, että vois jonkun actionkameran modifioida kuuppaan ja ottaa viedonpätkiä ajosta, niitä vois olla kiva katsella marraskuun räntäsateessa. En vaan tiedä saako sitä kokonaisuutta oikein purkitettua? 🤔

        Pitäis kameroissa olla hajutkin mukana... juuri leikattu niitty, tai voimakkaat kukat...niin ja lehmänp.ska. 😁

        Joku kypäräkamera vois olla mainio! Saisi kaikki töppöilijätkin nauhalle. 😅

        Kyllä niistä taitaa saada, youtubella on niitä pätkiä ja hyvin on saatu jollain ohjelmalla tehtyä.

        Pprrööh, se paska niin. 😫


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joku kypäräkamera vois olla mainio! Saisi kaikki töppöilijätkin nauhalle. 😅

        Kyllä niistä taitaa saada, youtubella on niitä pätkiä ja hyvin on saatu jollain ohjelmalla tehtyä.

        Pprrööh, se paska niin. 😫

        No vielä kun siihen sais sen kiihtymisen ja äänet mukaan, niin vois melkein olla jopa korvaava hoito ajokuumeeseen. 😁

        No itseasiassa vois jälkeenpäin katsoakin, että miten paljon törppöjä onkaan liikenteessä. Ajaessa ei niitä edes niin mieti...keskittyy vaan siihen, ettei kukaan telo hengiltä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No vielä kun siihen sais sen kiihtymisen ja äänet mukaan, niin vois melkein olla jopa korvaava hoito ajokuumeeseen. 😁

        No itseasiassa vois jälkeenpäin katsoakin, että miten paljon törppöjä onkaan liikenteessä. Ajaessa ei niitä edes niin mieti...keskittyy vaan siihen, ettei kukaan telo hengiltä. 😁

        Nyt ehtimmään äänittävää pottakameraa. Monesti miettinyt miten videot voi olla hyvää todistusaineistoa, jos sattuu jotain jollekin ja jää videolle todisteet.

        Yksinäiset naisetkin piilokamera napinläpeen mikä äänittää äänetkin, niin siinä on ahdistelijatkin videolla.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nyt ehtimmään äänittävää pottakameraa. Monesti miettinyt miten videot voi olla hyvää todistusaineistoa, jos sattuu jotain jollekin ja jää videolle todisteet.

        Yksinäiset naisetkin piilokamera napinläpeen mikä äänittää äänetkin, niin siinä on ahdistelijatkin videolla.

        No eipä tuo huono olis tosiaan siltäkin kannalta, että joutuis todistelemaan.... mutta kuitenkin ois nyttenkin kiva katsella missä sitä pärräs kesällä. 😄


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17726496b

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      oSMO ...osmo Kalevi siiskin mitää kuuluu vai huuluuu?

    • Joku sellainen näistä, kenet olen tavannut.
      Ja hän saisi ottaa oman avecin mukaan.
      Varmaan olis hauska reissu 👍🤗

      • Anonyymi

        Entä seksilomalle?:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä seksilomalle?:))

        En harrasta sellaisia


    • Anonyymi

      Minä voisin olla ja tstjoidin hybää tuokss sins pydäillr yirydin idyoolls ppurn omsy hsmputsidry rli trkkskudyi vbsin tuokdi

      • Anonyymi

        Kas, väliksen kaksosvelihän se siinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas, väliksen kaksosvelihän se siinä.

        Oisko Niveamiehellä jäänyt dosetista aamulla ottamatta joku ratkaiseva pilleri? 🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Oisko Niveamiehellä jäänyt dosetista aamulla ottamatta joku ratkaiseva pilleri? 🤔

        Tai sitten niitä meni vahingossa pari ylimääräistä…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten niitä meni vahingossa pari ylimääräistä…

        Joo, oisko lipassut samalla koko tiistain lokerot kerralla...😄


    • Anonyymi

      Horny kurppa.

      • Anonyymi

        Niitä täällä riittää


    • Mä luulen, että Dissen ja Jasun kanssa voitas tulla reissussa juttuun, mahdollisesti scrg:nkin kanssa, kun huumori tuntuu olevan samaan suuntaan.

      Täysin varmuudella Pirppiksen ja Xenan kanssa tultais juttuun ja olis kivaa.

      • Mulla on taipumusta vetäytyä omiin oloihini eli en ole aktiivisen sosiaalinen kuin hetkittäin. Saattaisit yllättyä miten erilainen ole irl, kun täällä. 😄

        Minä välillä villiinnyn seurastani. Mutta olen melko piimäpurkki normisti. Tylsä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mulla on taipumusta vetäytyä omiin oloihini eli en ole aktiivisen sosiaalinen kuin hetkittäin. Saattaisit yllättyä miten erilainen ole irl, kun täällä. 😄

        Minä välillä villiinnyn seurastani. Mutta olen melko piimäpurkki normisti. Tylsä.

        No en minäkään ole identtinen palstahahmoni kanssa, mutta tuskin kukaan onkaan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No en minäkään ole identtinen palstahahmoni kanssa, mutta tuskin kukaan onkaan 😁

        No tuskin joo. Jotkut on täällä kovin korrekteja ja irl ihan muuta. Esimerkiksi.

        Minä olen täällä pahasuisempi mitä irl. Irl useimmat yllättyy, kun en olekkaan papupata enkä ärise. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        No tuskin joo. Jotkut on täällä kovin korrekteja ja irl ihan muuta. Esimerkiksi.

        Minä olen täällä pahasuisempi mitä irl. Irl useimmat yllättyy, kun en olekkaan papupata enkä ärise. 😆

        Eli olet palstalla aidompi, irl feikkaat ettei lapset ja hamsu pelästy 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli olet palstalla aidompi, irl feikkaat ettei lapset ja hamsu pelästy 😂

        Suorasukaisempi. Irl olen pidättyväisempi. Seurailen enemmän muita, muitten keskustelua ja kuuntelen. Sanon vain kun on sanottavaa, toki on hetkiä kun olen puheliaskin. Innostunut ja eläväinen.

        Mutta enimmäkseen flegu. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Suorasukaisempi. Irl olen pidättyväisempi. Seurailen enemmän muita, muitten keskustelua ja kuuntelen. Sanon vain kun on sanottavaa, toki on hetkiä kun olen puheliaskin. Innostunut ja eläväinen.

        Mutta enimmäkseen flegu. 😜

        "Seurailen enemmän muita" = naapurikyttääjä
        "Sanon vain kun on sanottavaa" = mykkäkoulua

        Sorry, oli pakko 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        "Seurailen enemmän muita" = naapurikyttääjä
        "Sanon vain kun on sanottavaa" = mykkäkoulua

        Sorry, oli pakko 🤣

        Hahaa. 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        "Seurailen enemmän muita" = naapurikyttääjä
        "Sanon vain kun on sanottavaa" = mykkäkoulua

        Sorry, oli pakko 🤣

        Xena itseasissa varmaan vielä muistaa millainen olin tavatessa irl. En yhtään niin riehakas, kun palstalla. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Xena itseasissa varmaan vielä muistaa millainen olin tavatessa irl. En yhtään niin riehakas, kun palstalla. 😄

        Varmasti muistaa, se nainen ei unohda ikinä mitään 👍
        Xena oli ehkä jopa hieman räyhäkkäämpi irl kuin palstalla, joskin tämän uuden tulemisen Xena on samaa kaliiberia aiemman irl kokemukseni kanssa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Varmasti muistaa, se nainen ei unohda ikinä mitään 👍
        Xena oli ehkä jopa hieman räyhäkkäämpi irl kuin palstalla, joskin tämän uuden tulemisen Xena on samaa kaliiberia aiemman irl kokemukseni kanssa 😂

        Juu ja hänkin taisi minulle todeta, että vähän yllättyi minusta. Oli saanut eri vaikutelman palstalla.

        Xena on minusta jotakuinkin irl ja palstalla samanlainen. Toki lyhyt oli tapaaminen, niin pintaraapaisuna, hyvin ihana ja aito persoona. Tottunut olemaan seurassa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu ja hänkin taisi minulle todeta, että vähän yllättyi minusta. Oli saanut eri vaikutelman palstalla.

        Xena on minusta jotakuinkin irl ja palstalla samanlainen. Toki lyhyt oli tapaaminen, niin pintaraapaisuna, hyvin ihana ja aito persoona. Tottunut olemaan seurassa.

        Jep, kiva ihminen kyllä 🤗


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu ja hänkin taisi minulle todeta, että vähän yllättyi minusta. Oli saanut eri vaikutelman palstalla.

        Xena on minusta jotakuinkin irl ja palstalla samanlainen. Toki lyhyt oli tapaaminen, niin pintaraapaisuna, hyvin ihana ja aito persoona. Tottunut olemaan seurassa.

        Voi, tässähän ihan punastuu 😊
        Kuulin nimeni mainittavan ja täällähän onkin niin ystävällistä kommentointia, ettei tätä suomalainen kestä..
        Että ei tehrä tästä ny numeroo. 😉

        Mut joo, muistan toki sinut sekä siippasi ja randominkin. Oli molemmat todella kivoja tapaamisia.👍

        Ja samoin, minulle tuli teistä kaikista hyvä fiilis ja oli helppo jutella. Tosin, muistan kyllä Nokialla, että teillä kahdella taisi vähän olla jo kiire päästä huoneeseen ja minä vain jaarittelin 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi, tässähän ihan punastuu 😊
        Kuulin nimeni mainittavan ja täällähän onkin niin ystävällistä kommentointia, ettei tätä suomalainen kestä..
        Että ei tehrä tästä ny numeroo. 😉

        Mut joo, muistan toki sinut sekä siippasi ja randominkin. Oli molemmat todella kivoja tapaamisia.👍

        Ja samoin, minulle tuli teistä kaikista hyvä fiilis ja oli helppo jutella. Tosin, muistan kyllä Nokialla, että teillä kahdella taisi vähän olla jo kiire päästä huoneeseen ja minä vain jaarittelin 😄

        Ai, oliko se nuoriso niin väsynyt silloin, että piti päästää huoneeseen nukkumaan? 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai, oliko se nuoriso niin väsynyt silloin, että piti päästää huoneeseen nukkumaan? 🤣

        Pitkämatkalaisia kun olivat 😄
        Olin ymmärtäväinen 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi, tässähän ihan punastuu 😊
        Kuulin nimeni mainittavan ja täällähän onkin niin ystävällistä kommentointia, ettei tätä suomalainen kestä..
        Että ei tehrä tästä ny numeroo. 😉

        Mut joo, muistan toki sinut sekä siippasi ja randominkin. Oli molemmat todella kivoja tapaamisia.👍

        Ja samoin, minulle tuli teistä kaikista hyvä fiilis ja oli helppo jutella. Tosin, muistan kyllä Nokialla, että teillä kahdella taisi vähän olla jo kiire päästä huoneeseen ja minä vain jaarittelin 😄

        Hmph. 😇

        Mulla on ne kuvat tuossa koneella, niitä eilen katsoin missä istuttiin ritirinnan. Mulla oli mustat hiukset silloin vielä. 😄

        No minusta sinä olet ihana aito ihminen, olen aina ajatellut niin vaikken varmasti ole sitä sanonut sinulle. Puolisolleni kyllä olen sen sanonut sinusta.

        Ja olin ihan liikuttunut silloin niistä vauva muistamisistakin ja tyttäresi valmistujaiskuvasta. Korteista. ❤️

        Voisin ottaa oppia sinulta huomaavaisuudessa, se ei ole vahvimpia puoliani. Kiitos kaikista muistamisista, annan arvoa niille ja toivon, että tiedät sen. 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Pitkämatkalaisia kun olivat 😄
        Olin ymmärtäväinen 👍

        Aivan ymmärrettävää, kyllähän se sellainen pidempi ryttyyttäminen puuduttaa paikat ja saa herkästi alaselänkin kipeäksi 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hmph. 😇

        Mulla on ne kuvat tuossa koneella, niitä eilen katsoin missä istuttiin ritirinnan. Mulla oli mustat hiukset silloin vielä. 😄

        No minusta sinä olet ihana aito ihminen, olen aina ajatellut niin vaikken varmasti ole sitä sanonut sinulle. Puolisolleni kyllä olen sen sanonut sinusta.

        Ja olin ihan liikuttunut silloin niistä vauva muistamisistakin ja tyttäresi valmistujaiskuvasta. Korteista. ❤️

        Voisin ottaa oppia sinulta huomaavaisuudessa, se ei ole vahvimpia puoliani. Kiitos kaikista muistamisista, annan arvoa niille ja toivon, että tiedät sen. 🤗

        Hei täällä pitäisi olla riemukasta ja nyt sinä aloit itkettää minua.. 🥲
        Kiitos kauniista sanoistasi!
        Niin minäkin ❤️
        *hali*


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hei täällä pitäisi olla riemukasta ja nyt sinä aloit itkettää minua.. 🥲
        Kiitos kauniista sanoistasi!
        Niin minäkin ❤️
        *hali*

        No tuli tunne, etten ole sanonut sulle mitä olen ajatellut ja ehkä olisi pitänyt sanoa jo paljon aiemmin, nyt halusin sanoa enkä pantata. 🤗❤️

        Hali ja nyt äkkiä jotain riehua päälle.. Itkettää kohta kaikkia. 😄


      • randombypasser kirjoitti:

        Aivan ymmärrettävää, kyllähän se sellainen pidempi ryttyyttäminen puuduttaa paikat ja saa herkästi alaselänkin kipeäksi 😂

        Nimenomaan sitä menivät rentouttamaan, nuoripari 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Aivan ymmärrettävää, kyllähän se sellainen pidempi ryttyyttäminen puuduttaa paikat ja saa herkästi alaselänkin kipeäksi 😂

        Me vietettiin se päivä ulkosalla, kun oltiin Xena tavattu ja pian mun kultanikin siitä kotiinsa lähti. Oltiin ehditty olla kahden jo edellisenä päivänä. Siksi mulla oli fritsukin kaulassani. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        No tuli tunne, etten ole sanonut sulle mitä olen ajatellut ja ehkä olisi pitänyt sanoa jo paljon aiemmin, nyt halusin sanoa enkä pantata. 🤗❤️

        Hali ja nyt äkkiä jotain riehua päälle.. Itkettää kohta kaikkia. 😄

        Nyt jotain riehakasta! Mikään ei ole sen kamalampaa kuin kaksi vetistelevää kurppaa 😂

        https://youtu.be/PIb6AZdTr-A


      • G-LoveR kirjoitti:

        Me vietettiin se päivä ulkosalla, kun oltiin Xena tavattu ja pian mun kultanikin siitä kotiinsa lähti. Oltiin ehditty olla kahden jo edellisenä päivänä. Siksi mulla oli fritsukin kaulassani. 😜

        Oli itseasiassa kovat fibromyalgia kivut sillä reissulla, oli vähän vaisu olo kaikenkaikkiaan. Käsivarret särki 24/7. Mutta onneksi oli muutakin ajateltavaa, kun ne kivut. 👍

        Kun tapasin nämä veijarit. ❤️❤️


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nimenomaan sitä menivät rentouttamaan, nuoripari 😊

        Niin, kyllähän sitä nuorikin pari tarvitsee lepoa, voivat nukkua rytmikkäästi sylikkäin ❤️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Me vietettiin se päivä ulkosalla, kun oltiin Xena tavattu ja pian mun kultanikin siitä kotiinsa lähti. Oltiin ehditty olla kahden jo edellisenä päivänä. Siksi mulla oli fritsukin kaulassani. 😜

        No mikäs sen parempaa kuin olla kaksin ulkosalla 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nyt jotain riehakasta! Mikään ei ole sen kamalampaa kuin kaksi vetistelevää kurppaa 😂

        https://youtu.be/PIb6AZdTr-A

        Haha haa, totta! 😂👍

        Tästä jatkoksi, heitäs matto rullalle ja laitas stringit ojennukseen ja aamutossuihin vipinää. 😜

        https://youtu.be/lky0jggnQQ4


      • randombypasser kirjoitti:

        No mikäs sen parempaa kuin olla kaksin ulkosalla 😁

        Juu, istuttiin rannassa rappusilla ja juteltiin. Välillä halattiin ja pussattiin. Olinpa silloin niin rakastunut. 🥰

        Muistan tunteen ja tuntuu yhä vatsanpohjassa, kun muistelen..


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, istuttiin rannassa rappusilla ja juteltiin. Välillä halattiin ja pussattiin. Olinpa silloin niin rakastunut. 🥰

        Muistan tunteen ja tuntuu yhä vatsanpohjassa, kun muistelen..

        Se on hieno tunne, hyvä kun jalat osuu maahan ja pää kolisee pilvien reunoihin koko ajan 🤗



      • randombypasser kirjoitti:

        Se on hieno tunne, hyvä kun jalat osuu maahan ja pää kolisee pilvien reunoihin koko ajan 🤗

        On se ja mikä parasta, se tunne löytyy aina yhä, kun pysähtyy ja kysyy itseltään, miksi mä totakin hittovie kattelen (kärttyisenä). 🥴

        Ääni sisälläni vastaa, noo kun sää rakastat tota hiivatin hönöä! 😂



      • G-LoveR kirjoitti:

        On se ja mikä parasta, se tunne löytyy aina yhä, kun pysähtyy ja kysyy itseltään, miksi mä totakin hittovie kattelen (kärttyisenä). 🥴

        Ääni sisälläni vastaa, noo kun sää rakastat tota hiivatin hönöä! 😂

        Juu, se on tuttua, toimii hyvin kun meinaa alkaa kumppani rassaamaan liikaa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, se on tuttua, toimii hyvin kun meinaa alkaa kumppani rassaamaan liikaa 😂

        Kai se on joku turva-asetus, ettei eroile yhtenään. 🤣

        No mä oon kyllä sinnikäs rakastaja, voin suuttua ja voin kirota toisen ärsyttävyyksiä, ne on höyrynpäästöjä. Mutta täytyy tehdä jotain todella tylyä ja ilkeää, että lähden kalppimaan tai lakkaan rakastamasta. Anteeksi antamisen oon oppinut. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kai se on joku turva-asetus, ettei eroile yhtenään. 🤣

        No mä oon kyllä sinnikäs rakastaja, voin suuttua ja voin kirota toisen ärsyttävyyksiä, ne on höyrynpäästöjä. Mutta täytyy tehdä jotain todella tylyä ja ilkeää, että lähden kalppimaan tai lakkaan rakastamasta. Anteeksi antamisen oon oppinut. 😄

        Sama vika Rahikaisella, kovin pienestä en laukkuja pakkailemaan, kyllä ensin mennään läpi kiven ja kannon, tehdään ura siihen harmaaseen kallioon laskeuduttaessa.
        Mutta välillä pitää saada vähän murista 😁



      • randombypasser kirjoitti:

        Sama vika Rahikaisella, kovin pienestä en laukkuja pakkailemaan, kyllä ensin mennään läpi kiven ja kannon, tehdään ura siihen harmaaseen kallioon laskeuduttaessa.
        Mutta välillä pitää saada vähän murista 😁

        Jep. Tervaskannot. 😂


    • Varmasti monikin.. riippuisi matkasta ja matkan luonteesta..

      Kulttuurilomalle lähtisin Citrinellan kanssa, bilereissulle Ibizalle en todellakaan. Siihen olisi hyvä kumppani Rande. Road tripille ehdottomasti Disse ja allinclusive reissuun ottaisin Lady E: n .. jäisi aikaa lukea ja keskustella hyvän ruoan parissa. Eräjormailuun ehdottomasti keinovaginamies ja veneilyyn simiti. Kaukoitään suuntautuvaan matkaan ottaisin AV:n ja seksilomalle pujiksen.
      Noin muutaman mainitakseni.

      • Jaa... Koskas me lähdetään Ibizalle?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa... Koskas me lähdetään Ibizalle?

        Pirppis voi lähteä koska menee lentokoneessa käsimatkatavarana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirppis voi lähteä koska menee lentokoneessa käsimatkatavarana.

        Aattelin rintataskuun laittaa, on vähän mukavampaa siinä ja voin samalla hiukan ruokkia salaa 😂


      • Mehän olimme jo kesällä seksilomalla hotellissa


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa... Koskas me lähdetään Ibizalle?

        Niin.. koskas menisi seuraava lento.. ? Siellä kun ei nukuta.. raisua bailausta ja hetkutusta 24/7..
        Vaahtobileitä ja kauniita ihmisiä..


      • randombypasser kirjoitti:

        Aattelin rintataskuun laittaa, on vähän mukavampaa siinä ja voin samalla hiukan ruokkia salaa 😂

        Rapsutella leuan alta ja mä sitten sanon että kurnauksis..


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mehän olimme jo kesällä seksilomalla hotellissa

        Niin.. se olikin nautinnollinen loma se.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. koskas menisi seuraava lento.. ? Siellä kun ei nukuta.. raisua bailausta ja hetkutusta 24/7..
        Vaahtobileitä ja kauniita ihmisiä..

        Tarttee kattoa Helsinki-Vantaan sivuilta... Ja samalla pitää tarkistaa Visa-tiedot, koska kohta se kyllä vinkuu ja naukuu. Ibizaaaaaaaaa, here we come!😂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Rapsutella leuan alta ja mä sitten sanon että kurnauksis..

        Jep, leuan alta ja vähän korvien takaa, hurhurhrrrrrrrrr 😻


      • randombypasser kirjoitti:

        Tarttee kattoa Helsinki-Vantaan sivuilta... Ja samalla pitää tarkistaa Visa-tiedot, koska kohta se kyllä vinkuu ja naukuu. Ibizaaaaaaaaa, here we come!😂

        Mulla visa ihan tapissaan.. katso jos voitaisiin lentää Hassen siivellä.. tai sellainen low budjetin Ibiza..

        Eli joo.. se on sitten mummis kesähelteillä..
        Sokoksen kautta.. ostetaanko tälläkertaa toisenlaisia alusvaatteita.. sulle vaikka bokserit..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla visa ihan tapissaan.. katso jos voitaisiin lentää Hassen siivellä.. tai sellainen low budjetin Ibiza..

        Eli joo.. se on sitten mummis kesähelteillä..
        Sokoksen kautta.. ostetaanko tälläkertaa toisenlaisia alusvaatteita.. sulle vaikka bokserit..?

        Joo... Nyt mä keksin! Tämähän on kiinalaisittain jäniksen vuosi, niin matkustetaan tietenkin jäniksinä, eikö?

        Mummis via Sokos... Jos kuitenkin katottais mulle joku semmonen söpö leidien yöpaituli? Musta tai räyhäkkään punainen. Eikä pitsiä, en oikein välitä. Mutta se olis viileä, hyvä alatuuletus ja helppo käydä vessassa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo... Nyt mä keksin! Tämähän on kiinalaisittain jäniksen vuosi, niin matkustetaan tietenkin jäniksinä, eikö?

        Mummis via Sokos... Jos kuitenkin katottais mulle joku semmonen söpö leidien yöpaituli? Musta tai räyhäkkään punainen. Eikä pitsiä, en oikein välitä. Mutta se olis viileä, hyvä alatuuletus ja helppo käydä vessassa.

        Sulle voisi sellainen marimekon unikkokuosi sopia.. .. julmettua.. sä kun hetkuisit siinä, niin varmasti tulisi kopeloitsijoita.. niitä ei toivottujakin.

        Tsiisus.. enkä mä voisi jäädä pekkaa pahemmaksi.. sä joutuisit haastamaan mut johonkin yhtä sekopäiseen vetoon..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sulle voisi sellainen marimekon unikkokuosi sopia.. .. julmettua.. sä kun hetkuisit siinä, niin varmasti tulisi kopeloitsijoita.. niitä ei toivottujakin.

        Tsiisus.. enkä mä voisi jäädä pekkaa pahemmaksi.. sä joutuisit haastamaan mut johonkin yhtä sekopäiseen vetoon..

        Hmmm, löytyisköhän sellasta Tom of Finland -kuosissa? Se olis kovaa valuuttaa Mummiksessa...

        Jaa'a... Mulla lyö vähän tyhjää, olen parempi pilailemaan iteni kustannuksella... Pitäiskö sulla olla sitten miehekkäät vaatteet? Pikkutakkia, ehkä tekoviikset ja silleen? Avonaista kauluspaitaa 70-luvun kauluksilla ja tietty feikkirintakarvoja näkyvillä á la Herra nro 47?


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmmm, löytyisköhän sellasta Tom of Finland -kuosissa? Se olis kovaa valuuttaa Mummiksessa...

        Jaa'a... Mulla lyö vähän tyhjää, olen parempi pilailemaan iteni kustannuksella... Pitäiskö sulla olla sitten miehekkäät vaatteet? Pikkutakkia, ehkä tekoviikset ja silleen? Avonaista kauluspaitaa 70-luvun kauluksilla ja tietty feikkirintakarvoja näkyvillä á la Herra nro 47?

        Niin.. minultahan löytyy valikoima kravaatteja ja puku.. tekoviiksiin en suostu.. käytännön syistä. Joratessa liimaus kumminkin pettäisi ja niitä viiksiä saisi etsiä perse pystyssä tanssilattialta.

        Mä tiedän.. transumeikki ja bling blingiä.. siinä olisi mulle paha rasti.. mutta ääneni paljastaisi minut sittenkin naiseksi.. ja korkkarit ei luonnistu.. hmm.. ehkä nyt kumiski ihan naturellina.. ja siä kans. Niin on paree.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. minultahan löytyy valikoima kravaatteja ja puku.. tekoviiksiin en suostu.. käytännön syistä. Joratessa liimaus kumminkin pettäisi ja niitä viiksiä saisi etsiä perse pystyssä tanssilattialta.

        Mä tiedän.. transumeikki ja bling blingiä.. siinä olisi mulle paha rasti.. mutta ääneni paljastaisi minut sittenkin naiseksi.. ja korkkarit ei luonnistu.. hmm.. ehkä nyt kumiski ihan naturellina.. ja siä kans. Niin on paree.

        Hmm, niin kai se on viisaampi. Jos lähtisin aiemmin kuvatussa asussa sinne, niin siinä kävis niin, että ne puumat kattois ihmeissään ja kaikki ne parikymppiset sugarboyt roikkus mussa kiinni...


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmm, niin kai se on viisaampi. Jos lähtisin aiemmin kuvatussa asussa sinne, niin siinä kävis niin, että ne puumat kattois ihmeissään ja kaikki ne parikymppiset sugarboyt roikkus mussa kiinni...

        Todellakin.. sä sait viimeksikin kosteita katseita. Sussa on sellaista poikamaista tenhovoimaa.. no mutta mä vetäydyn unelmoimaan siitä Ibizan matkasta. Hyvää yötä isoveli.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Todellakin.. sä sait viimeksikin kosteita katseita. Sussa on sellaista poikamaista tenhovoimaa.. no mutta mä vetäydyn unelmoimaan siitä Ibizan matkasta. Hyvää yötä isoveli.

        Hui kauhistus, uskallankohan enää lähteä Mummikseen 😮

        Hyvät yöt siskoseni!


    • Hmm, riippuu siitä kuka osaa olla hiljaakin välillä? Eikä häslää.

    • Anonyymi

      Ei kukaan. En jaksais kuunnella teidän juttuja vielä sen lisäks että luen niitä.haha. no ehkä random jos joku on pakko.

      • Anonyymi

        Pahin kälättäjä?


      • Mun kanssa vois istua hiljaakin. Puhumatta mitään. Ei ole puhepakkoa.


      • Anonyymi

        Vastaan molempiin kommentteihin, kuitenkin puhuisitte minusta valheita ja paskaa koko reissun, koska olen erilainen. Niinkun kaikki.


      • Anonyymi

        jatkuu, sitten matkisitte kaiken mitä sanon ja esittäisitte minua.haha. vittu se oliskin reissu.


      • Anonyymi

        ensiks kauhistelisitte miten joku voi kiroilla ja kun sanon vittu, johan alkais vittu lentämään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mun kanssa vois istua hiljaakin. Puhumatta mitään. Ei ole puhepakkoa.

        Onnistuu minultakin luontevasti mutta jokela(sama kuin Tuusula?) - Porvoo väli on kanssa kiva pätkä. Siinä jossakin kohtaa, muistamatta missä, on hienoja laaksomaisia alueita. Pysähdyin siinä hetkeksi ihailemaan niitä.


      • Anonyymi

        Sitten kun huomaatte että olen fiksu, alatte kertomaan minulle kuinka en voi mitään tajuta kun käytän rumia sanoja. Vaikka sitä sanotaan fiksut kiroilee. Minun yliluonnollisille kyvyille nauratte mutta kohta omaatte niitä itsekin. Minun rakkauden verbaaliraiskaatte vain siks että voitte omia senkin.


      • Anonyymi

        Koska olen hiljainen töksäyttelijä ette ymmärrä että saatan silti olla verbaalistikin lahjakas vaan väitätte että se mitä minä kirjoitin on teidän kirjoittama, minulle.


      • Anonyymi

        Minun uskollisuuden töhritte loukkaamalla sitä kehen uskon ja sitten seuraavana hetkenä olette itse uskossa ja minä en. Varastatte minulta mutta syytätte minua siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu minultakin luontevasti mutta jokela(sama kuin Tuusula?) - Porvoo väli on kanssa kiva pätkä. Siinä jossakin kohtaa, muistamatta missä, on hienoja laaksomaisia alueita. Pysähdyin siinä hetkeksi ihailemaan niitä.

        Juu, Jokela on Tuusulassa ihan pohjoisimpana. 👍

        En ole moneen vuoteen ajellut siellä päin. En muista tarkkaan seutua. Silloin tuli käytyä enemmän Tuusulassa kun työskentelin Kelliksellä. Ja joskus hain sosiaalikasvattaja opintoihin, niin etsin asuntoa sieltä. On varmaan maisemat vähän muuttuneet.


      • Anonyymi

        Niin ja vastaukseni Random pysyy, se sentään ärsyttää minua olemalla oma itsensä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Juu, Jokela on Tuusulassa ihan pohjoisimpana. 👍

        En ole moneen vuoteen ajellut siellä päin. En muista tarkkaan seutua. Silloin tuli käytyä enemmän Tuusulassa kun työskentelin Kelliksellä. Ja joskus hain sosiaalikasvattaja opintoihin, niin etsin asuntoa sieltä. On varmaan maisemat vähän muuttuneet.

        En asu siellä suunnalla mutta tuli kesälomilla käytyä lyhyesti Jokelassa ja sieltä takaisinpäin Jokelantietä riihimäelle, vai oliko se nyt hyvinkää-riihimäki, ajettaessa tuli vastaan kyltti Porvoo jotain viiskytkilsaa ja siitä hetken mielijohteesta sain päähäni kääntyä sinne. Pitkästä aikaa käydä katselemassa vanhaa Porvoota. Postikorttikaupunki. Nuo maisemat oli jonkin välipaikkakunnan ja Porvoon välissä. Poosta lähdettäessä takaisin päin siinä jossain kohtaa tuli vastaan lahden tie ja käännyin yhtäkkiä sille, kun muistin, että Lahdessakin on järkkäisen tavaratalo ja ajattelin poiketa heräteostoksille, no löysinkö mitään, en. Siitä eteenpäin taida muistaakaan, mihin jatkoin mutta oli jotain seuraavaa aamua kun palasin kotiin. Oli mukava huvireissu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En asu siellä suunnalla mutta tuli kesälomilla käytyä lyhyesti Jokelassa ja sieltä takaisinpäin Jokelantietä riihimäelle, vai oliko se nyt hyvinkää-riihimäki, ajettaessa tuli vastaan kyltti Porvoo jotain viiskytkilsaa ja siitä hetken mielijohteesta sain päähäni kääntyä sinne. Pitkästä aikaa käydä katselemassa vanhaa Porvoota. Postikorttikaupunki. Nuo maisemat oli jonkin välipaikkakunnan ja Porvoon välissä. Poosta lähdettäessä takaisin päin siinä jossain kohtaa tuli vastaan lahden tie ja käännyin yhtäkkiä sille, kun muistin, että Lahdessakin on järkkäisen tavaratalo ja ajattelin poiketa heräteostoksille, no löysinkö mitään, en. Siitä eteenpäin taida muistaakaan, mihin jatkoin mutta oli jotain seuraavaa aamua kun palasin kotiin. Oli mukava huvireissu.

        Kuulosta tutuille kaikki kulmakunnat mitkä mainitsit. Se on ollut kesä saitsiini. 😄👍

        Minun tekis mieli mennä Loviisaan. Sielläkin on kauniita ajoreittejä. Täytyy varmaan kesällä piipahtaa sielläkin. Porvoossa oon käynyt paljon aikoinaan. Siellä on kaunista seutua.


    • Anonyymi

      Onko ihan pakko valita joku? Matkustaisin mielummin yksin.

      • Anonyymi

        On pakko valita.


      • Anonyymi

        Tää on varmaan yks niistä keneltä puuttuu kyky tehdä päätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on varmaan yks niistä keneltä puuttuu kyky tehdä päätöksiä.

        Niin on. En osaa päättää anonyymin ja rekatun välillä :)


    • Anonyymi

      Teemu-Sanna Pollari.

      gmph jooh nimet, nuo Hewlett-Packarind jutut joista pidän niin huvittavia nimiäkin, nyt laitan haastetta, testaan prossatehoja erilaisilla sovelluksilla eräästä VoimaKirja eli PowerBook -koneesta, Business Tower on myös HP;n hyvä laatukone.. pisnes-kaveri :D:D

    • Anonyymi

      Kuka tahansa joka osaisi valita sopivan matkakohteen.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Naisasialooser olisi ryhdikästä seuraa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Minne lie muuten kadonnut? Kellariinsa lutkanaisia elävältä keittämään?

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne lie muuten kadonnut? Kellariinsa lutkanaisia elävältä keittämään?

        Kirjautumaton palstalutka

        Hieno mies!


    • Ei sitä passaa semmosiin lähteä,menee pian päätä pahkaa ihastumaan 😂😂

      • Sekin vielä. No ei ainakaan kaikkia uskaltaisi tavata, olisi tuo vaara ehkä olemassa. 😬😅

        Itse en naisia helpolla tapaisi, kun en oikein osaa olla naisseurassa luontevasti. Tai itsellä on olo aina vaikea. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sekin vielä. No ei ainakaan kaikkia uskaltaisi tavata, olisi tuo vaara ehkä olemassa. 😬😅

        Itse en naisia helpolla tapaisi, kun en oikein osaa olla naisseurassa luontevasti. Tai itsellä on olo aina vaikea. 😄

        Joo, no mä just meinasin että nais seuraan ennemmin niin ei ainakaan olis pelkoa ihastumisesta 😂 tai eihän sitäkään ikinä tiedä, mutta ei ainakaan tähän mennessä sama sukupuoli ole sillä tavalla herättänyt kiinnostusta 😊

        mut sitten taas kun livenä mun olo on kaikkien kans oikeesti vaikea eli ei kannata edes miettiä semmosia 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo, no mä just meinasin että nais seuraan ennemmin niin ei ainakaan olis pelkoa ihastumisesta 😂 tai eihän sitäkään ikinä tiedä, mutta ei ainakaan tähän mennessä sama sukupuoli ole sillä tavalla herättänyt kiinnostusta 😊

        mut sitten taas kun livenä mun olo on kaikkien kans oikeesti vaikea eli ei kannata edes miettiä semmosia 😄

        Mulla taas muutenkin on naisten kanssa vaikeempi keksiä puhuttavaa, kun miesten kanssa. Jännitän jotenkin naisia enemmän mitä miehiä, vaikken olisi ihastunutkaan ko. naiseen. Enkä nyt herkästi edes ihastu kehenkään.

        Älä kysy, en tiedä miksi. 🤷🏼‍♂️

        Nojoo mullakin kyllä vain harvojen kanssa lähtee heti juttu lentoon ja on luonteva olo heti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mulla taas muutenkin on naisten kanssa vaikeempi keksiä puhuttavaa, kun miesten kanssa. Jännitän jotenkin naisia enemmän mitä miehiä, vaikken olisi ihastunutkaan ko. naiseen. Enkä nyt herkästi edes ihastu kehenkään.

        Älä kysy, en tiedä miksi. 🤷🏼‍♂️

        Nojoo mullakin kyllä vain harvojen kanssa lähtee heti juttu lentoon ja on luonteva olo heti.

        No se. Joo helpompi mun myös on puhua miehille kun naisille. Mikähän siinäkin on 🤔 mutta alkuun on niin hankalaa 😂 mut mun kans ois ainakin hiljaista 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No se. Joo helpompi mun myös on puhua miehille kun naisille. Mikähän siinäkin on 🤔 mutta alkuun on niin hankalaa 😂 mut mun kans ois ainakin hiljaista 😄

        En yhtään tiedä. Mietin aina naisseurassa, että mitähän mä sanoisin tai mistähän sitä alkaisi puhumaan. Ehkä se itsellä on vähän sitäkin, kun en ole varma kuinka naisellisia juttuja toinen puhuu, enkä mä oikein osaa niistä mitään jutella.

        Jos on silleen rempseämpi vastapuoli niin sitten sujuu. Joka aloittaa höpisee avaa niin ikään keskustelun aiheella. 😅

        No olis helppoa sitten. Välillä sanois, kato aurinko laski. Hei, kato nyt se aurinko taas jo nousee. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        En yhtään tiedä. Mietin aina naisseurassa, että mitähän mä sanoisin tai mistähän sitä alkaisi puhumaan. Ehkä se itsellä on vähän sitäkin, kun en ole varma kuinka naisellisia juttuja toinen puhuu, enkä mä oikein osaa niistä mitään jutella.

        Jos on silleen rempseämpi vastapuoli niin sitten sujuu. Joka aloittaa höpisee avaa niin ikään keskustelun aiheella. 😅

        No olis helppoa sitten. Välillä sanois, kato aurinko laski. Hei, kato nyt se aurinko taas jo nousee. 😂

        😂😂😂😂 olis loistava reissu. Joo just se kun en tiedä, että miten sitä aloittaisi keskustelee ja mitä ja miehien kans se on jotenkin helpompi kun voi puhua melkeinpä mistä vaan 😄 toki sit kun on vähän jutellut niin alkaa mulla tulla niitä omia höpötyksiä helposti, että toinen vois jo sanoa ystävällisesti että : SUU KIINNI! 😂😂😂Mutta se vaatii sen tutustumisen kyllä ensin,että näkee miten juttu luistaa. Sanotaan näin että oon aikalailla semmonen,hmm, no en tosikko. Ennemmin ehkä sit väännän vitsiä kaikesta.


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        😂😂😂😂 olis loistava reissu. Joo just se kun en tiedä, että miten sitä aloittaisi keskustelee ja mitä ja miehien kans se on jotenkin helpompi kun voi puhua melkeinpä mistä vaan 😄 toki sit kun on vähän jutellut niin alkaa mulla tulla niitä omia höpötyksiä helposti, että toinen vois jo sanoa ystävällisesti että : SUU KIINNI! 😂😂😂Mutta se vaatii sen tutustumisen kyllä ensin,että näkee miten juttu luistaa. Sanotaan näin että oon aikalailla semmonen,hmm, no en tosikko. Ennemmin ehkä sit väännän vitsiä kaikesta.

        Eikö oliskin. Valkkaan sut reissukaveriksi, niin ei väsy leukaperät puhumisesta. 😜

        Ellei sitten nauramisesta... 😄👍

        Joo, kun ensin tutustuu vähän ja lämpenee alkujähmeys, niin jos vaan yhtään huumorit osuu tai voi puhua just melkein mistä vaan, niin sitten kyllä musta kuoriutuu seurallinen ja puhelias. Muutoin aika flegu..

        🤗


      • G-LoveR kirjoitti:

        Eikö oliskin. Valkkaan sut reissukaveriksi, niin ei väsy leukaperät puhumisesta. 😜

        Ellei sitten nauramisesta... 😄👍

        Joo, kun ensin tutustuu vähän ja lämpenee alkujähmeys, niin jos vaan yhtään huumorit osuu tai voi puhua just melkein mistä vaan, niin sitten kyllä musta kuoriutuu seurallinen ja puhelias. Muutoin aika flegu..

        🤗

        Noni täähän sopii, eli mä valkkaan sit sut 😊


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Noni täähän sopii, eli mä valkkaan sit sut 😊

        Jeee jei!!! 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jeee jei!!! 😁

        Tulis varmasti mielenkiintoinen reissu 😂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jeee jei!!! 😁

        Lähdetään kolmistaan Mäntyharjuun <3

        T. Topi


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Tulis varmasti mielenkiintoinen reissu 😂

        Epäilemättä. Ainakin palstalla vaikutat kivalta. 😊

        Sen perusteella uskoisin viihtyväni hiljaakin. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähdetään kolmistaan Mäntyharjuun <3

        T. Topi

        Ppöööhh. 😝


      • G-LoveR kirjoitti:

        Epäilemättä. Ainakin palstalla vaikutat kivalta. 😊

        Sen perusteella uskoisin viihtyväni hiljaakin. 😆

        Samoin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähdetään kolmistaan Mäntyharjuun <3

        T. Topi

        Jos ei kuitenkaan 🤔


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Samoin 😊

        😊🙃😄


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Epäilemättä. Ainakin palstalla vaikutat kivalta. 😊

        Sen perusteella uskoisin viihtyväni hiljaakin. 😆

        Mihin Lillis jäi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin Lillis jäi?

        She is not available at this time.


    • Oikeastaan haaveilen, että saisin matkustaa yksin.

      Olen matkustanut paljon työn tai nuoruuden harrastuksen kautta seurassa ja silloin pitää olla ehkä vähän normaalia hillitympi 95% seurassa. Toisaalta kollegat on poikkeuksetta keskustelutaitoisia ja vaikka on tullut puhuttua hyvinkin syvällisiä asioita elämästä ja tullut avattua omaa näkökulmaa kun porukkaa on ollut ympäri Eurooppaa. Ja päässyt paikkoihin, joihin turisti ei niin usein pääse. Ja kyllä sitä on muutaman kerran tullut ilmaisen viinan humussa hieman villiintyneemminkin juhlittuakin, vaikka en mitään känniörvelö touhua muuten jaksa katsella. 🙃

      Viime vuosina on vapaa-ajan matkat olleet lasten kanssa vuorotellen. En viitsi matkustaa, jos kaksi esiteiniä/teiniä kinaa koko ajan. Nyt matkustaminen jo onnistuu ilman kränää, joten voisin hyvin mennä sekä lasten kanssa että itsekseni. Jos olisi uusi suhde, tai edes s-suhteen tapainen viritelmä, voisin yhdessä matkustaminen olisi vaihtoehto.

      Intuition perusteella luulen, että Max ja Disse voisivat olla ihmisiä, joiden kanssa viikkokin sujuisi hyvin. Randen kanssa taas jutut menisi överiksi, ja vatsalihakset kivistelisi naurusta, jos siis palsta-Randesta puhutaan. Ja Rande varmasti lähtisi naisten hakukierrokselle pipo viilettäen ja kynttilä palaen, kun itse lähtisin katsomaan vaikka keski-aikaista kirkkoa, kiiipeisin vuorelle ajaisin junalla Euroopan halki ja kävisin paikallisessa pubissa lepuuttamassa jatkoja. Siviili-Randesta en ole ihan varma millainen pohjimmiltaan edes on. AV kanssa en uskaltaisi lähteä, öljyt ja mahdollisti mustasukkaisen ex vaimo hirvittää. Sorry AV. 😔 Naistenkin puolelta voisi jokunen löytyä, kenen kanssa ajatus matkasta ei ole täysin mahdoton. Silti taidan mielummin lähteä itsekseni tai sitten sen uuden ihmisen, kunhan sellaisen ensin saan. Ja mielummin tutustun ihmiseen ennen kuin lähden yhdessä reissuun, muuten siinä voi käydä kuin aikanaan napakympissä, eri huoneet-alussa moi- oma loma- lopussa kuvat seiskaan ja moi.

      • Olen kooperatiivinen ihminen ja kiinnostunut melkein kaikesta, varsinkin jos vilvoittavia keitaita kuuluu riittävästi reitille. Joten hyvä maku sulla 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Olen kooperatiivinen ihminen ja kiinnostunut melkein kaikesta, varsinkin jos vilvoittavia keitaita kuuluu riittävästi reitille. Joten hyvä maku sulla 😄

        Hyvä maku 😁 Pubi tai viinibaari kuluu asiaan, kuten hyvä ruoka tietysti myös. Kummassakin asiassa toimii kohtuus parhaiten. 😊 Niin kuin taiteessa, kirkoissa (ne on keski-Euroopassa tosi kauniita), keikoilla ja vuorelle kiipeämisessäkin. En siis kannata yksi kirkko-yksi olut tasapainoa, vaan joustoa tilanteen ja fiiliksen mukaan. 😁 Ja varsinkin helteessä voi tulla päiviä ettei maistu muu kuin vesi, cola ja kahvi. Toinen voi kyllä puolestani ottaa, kunhan ei tarvitse ihan örvellystä katsella.

        Ei helkkari pitkän tauon jälkeen, matkakuume taas nousee… Vain yhden viikon työmatkan, yhden sinkkuristeilyn (sekin piti kokea) ja yhden Tallinnan parin päivän kylpylä-kaupunkiloman on tullut vasta koronan jälkeen koettua.


      • Citrinella kirjoitti:

        Hyvä maku 😁 Pubi tai viinibaari kuluu asiaan, kuten hyvä ruoka tietysti myös. Kummassakin asiassa toimii kohtuus parhaiten. 😊 Niin kuin taiteessa, kirkoissa (ne on keski-Euroopassa tosi kauniita), keikoilla ja vuorelle kiipeämisessäkin. En siis kannata yksi kirkko-yksi olut tasapainoa, vaan joustoa tilanteen ja fiiliksen mukaan. 😁 Ja varsinkin helteessä voi tulla päiviä ettei maistu muu kuin vesi, cola ja kahvi. Toinen voi kyllä puolestani ottaa, kunhan ei tarvitse ihan örvellystä katsella.

        Ei helkkari pitkän tauon jälkeen, matkakuume taas nousee… Vain yhden viikon työmatkan, yhden sinkkuristeilyn (sekin piti kokea) ja yhden Tallinnan parin päivän kylpylä-kaupunkiloman on tullut vasta koronan jälkeen koettua.

        Kohtuus ilman muuta ettei kunto lopu kesken. Mikään ei ole niin typerää kuin ei-niin-harvinainen tapa vetää naula päähän viimeistään lounaalla niin, että loppupäivä ja -ilta menee känniä pois nukkuessa. Jo viikon matkalla kannattaa pitää joku moctail-päivä tai pari välissä ihan vaan nenänvalkaisun takia. Lähinnä kiehtoo maistella paikallisia tuotteita, ei kiskoa kaksin käsin.

        Matkakuumeeseen ei suppo auta. Itse en ole edes tuota vertaa ollut missään korona-aikana. Silläpä tää on se vuosi kun jonnekin lähdettävä, viimeistään kesällä ja mieluummin jo keväällä. Sisäinen kosmopoliitti on kärsimätön 😎


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kohtuus ilman muuta ettei kunto lopu kesken. Mikään ei ole niin typerää kuin ei-niin-harvinainen tapa vetää naula päähän viimeistään lounaalla niin, että loppupäivä ja -ilta menee känniä pois nukkuessa. Jo viikon matkalla kannattaa pitää joku moctail-päivä tai pari välissä ihan vaan nenänvalkaisun takia. Lähinnä kiehtoo maistella paikallisia tuotteita, ei kiskoa kaksin käsin.

        Matkakuumeeseen ei suppo auta. Itse en ole edes tuota vertaa ollut missään korona-aikana. Silläpä tää on se vuosi kun jonnekin lähdettävä, viimeistään kesällä ja mieluummin jo keväällä. Sisäinen kosmopoliitti on kärsimätön 😎

        Joo on ihan eri asiat ottaa yksi tai kaksi aina sopivissa kohdin kuin viettää loma, jota ei muista, tai muistaa vain WC kaakelit tai sitten kunto loppuu kesken ja nukkuu loman yli tai alkaa närästää (viini, olut). Nuo kyllä ei kuulu valikoimaan edes satunnaisesti.

        Itse en vielä tiedä onko kesällä lomaa ja kuinka paljon. Vähän riippuu siitä miten eri asiat loksahtaa kohdilleen. Voi olla, että pitkään viikonloppuun tms. jää tänä kesänä. Haaveilla kuitenkin saa ja pitää.


      • Citrinella kirjoitti:

        Joo on ihan eri asiat ottaa yksi tai kaksi aina sopivissa kohdin kuin viettää loma, jota ei muista, tai muistaa vain WC kaakelit tai sitten kunto loppuu kesken ja nukkuu loman yli tai alkaa närästää (viini, olut). Nuo kyllä ei kuulu valikoimaan edes satunnaisesti.

        Itse en vielä tiedä onko kesällä lomaa ja kuinka paljon. Vähän riippuu siitä miten eri asiat loksahtaa kohdilleen. Voi olla, että pitkään viikonloppuun tms. jää tänä kesänä. Haaveilla kuitenkin saa ja pitää.

        Pitkä viikonloppukin on enemmän kuin lyhyt viikonloppu tai ei mitään. 👌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Pitkä viikonloppukin on enemmän kuin lyhyt viikonloppu tai ei mitään. 👌

        Näin on! Matkakuume alkaa jo nousta. 😊

        Hyvät yöt! Pitää olla huomenna tolkuissaan ja täysjärkinen ja pakko mennä nukkumaan.


      • Citrinella kirjoitti:

        Näin on! Matkakuume alkaa jo nousta. 😊

        Hyvät yöt! Pitää olla huomenna tolkuissaan ja täysjärkinen ja pakko mennä nukkumaan.

        Kauniita Momondo/TUI/Tjäreborg sekä Ryanair-unia 🤓


    • Kukako, Kekekö olis kiinnostunut suunnilleen samantyyppisistä puuhista reissulla; esimerkiksi pitkä viikonloppu Euroopassa. Musakeikkaa, paikallista ruoka- ja juomakulttuuria, paikallista historiaa, joku spessu museo- tai taidenäyttely, jotain undergroundia eli muuta kuin tavallisimmat turistirysät ja jos paikkakunnalta löytyy panimovierailumahdollisuus, se virkistää aina!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1701
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1473
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1388
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      178
      1156
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1044
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1021
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      985
    9. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      945
    10. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      66
      930
    Aihe