Naiset ei löydä normaaleja älykkäitä miehiä.

Anonyymi-ap

Kumppaneiksi. Mahtaa naisia harmittaa kun nykymiehet on lihavia ja surkeassa kunnossa ja sellaisia jonka kanssa ei perhettä voi perustaa.

51

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl tukeva mies on parasta. Yleensä lempeä ja asia mies. Eikä niin tuijota omaa vartaloaan sairaalloisesti vaan hyväksyy elämän. Parempaa miestä ei oikeastaan olekaan.

    • Voi voi, kun ei ole niitä kalan ominaisuuksia, että voisi vaihtaa sukupuolta. Minustakin joku nainen saisi hyvän miehen. 😂

      Ja naistensairaudet lähtisi pois mieheyden myötä.

    • Anonyymi

      Mistä noin päättelet? Ei ole ollut mitään ongelmaa löytää.

    • Ei vatsa tai kunto älykkyyden kanssa korreloi! Eikä edes lisääntymiskyvyn! Eikä nainen itsekään välttämättä ole itse lisääntymässä eikä kaikki saa lapsia, vaikka haluaisivatkin. Eikä nainen itsekään ole peruskurppaa kummempi. 🙃 Sinänsä miehistä isompi osa on lihavia kuin naista.

      Keskivertoa älykkäämpiä (1*keskihajonta, ÄO 115-129) ja erittäin älykäs (2*SD, ÄO >130) on ~16% populaatiosta. Onhan tuohon osuminen aika haastavaa. Toisaalta, jos laskee myös keskiälykkään ja keskivertoa älykkäämmän rajalla olevat keskiälykkäät on määrä jo ~20% luokkaa. Siis joka viides mies menee tähän, ei siis enää ihan mahdoton haave. 😁

      • Hitto, 115 on siis älykkyyden alarajoilla? 🥴

        Täytyyköhän tehdä testi uusiksi, jos saisi vähän lisää pinnoja. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hitto, 115 on siis älykkyyden alarajoilla? 🥴

        Täytyyköhän tehdä testi uusiksi, jos saisi vähän lisää pinnoja. 😜

        Ei ÄO 115 ole älykkyyden alarajoilla, se on keskiälykkään ja keskivertoaälykkäämmän rajalla. Silloin älykkäämpi kuin 68% populaatiosta. Itse ainakin pidän ÄO 110-115 fiksuna lähtökohtaisesti.

        Testit on aina testejä, ja ihmisellä voi olla vaikka kielellistä lahjakkuutta, joka ei näy ÄO tai testijännitystä. Ihmisestä kyllä näkee aika helposti ja nopeasti onko fiksu vai ei. Eikä ÄO ole mikään ihmisyyden mittari tietenkään!!!!

        Parinmuodostuksessa ÄO on väliä vain jos parin ero on liian suuri. Ainakin ~20-25 eron huomaa kumpaankin suuntaan.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei ÄO 115 ole älykkyyden alarajoilla, se on keskiälykkään ja keskivertoaälykkäämmän rajalla. Silloin älykkäämpi kuin 68% populaatiosta. Itse ainakin pidän ÄO 110-115 fiksuna lähtökohtaisesti.

        Testit on aina testejä, ja ihmisellä voi olla vaikka kielellistä lahjakkuutta, joka ei näy ÄO tai testijännitystä. Ihmisestä kyllä näkee aika helposti ja nopeasti onko fiksu vai ei. Eikä ÄO ole mikään ihmisyyden mittari tietenkään!!!!

        Parinmuodostuksessa ÄO on väliä vain jos parin ero on liian suuri. Ainakin ~20-25 eron huomaa kumpaankin suuntaan.

        Okei, en ole noihin tarkemmin tutustunut. Sieltä täältä osunut silmään tekstejä keskusteluissa. Ja itse olen tehnyt vain nettitestin enkä Mensan sitä kuulemma tarkempaa testiä. Joten tuo mun 115 äo tulos voi olla ihan suuntaa antava vaan. Ehkäpä vielä yläkanttiin. 😛

        En nyt niin järjen jättiläisenä itseeni pidä, mulla on vähän kirjatietoa ja luettua älykkyyttä, mun älykkyys on pikemminkin päättelykykyä ja ratkaisukeskeistä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei, en ole noihin tarkemmin tutustunut. Sieltä täältä osunut silmään tekstejä keskusteluissa. Ja itse olen tehnyt vain nettitestin enkä Mensan sitä kuulemma tarkempaa testiä. Joten tuo mun 115 äo tulos voi olla ihan suuntaa antava vaan. Ehkäpä vielä yläkanttiin. 😛

        En nyt niin järjen jättiläisenä itseeni pidä, mulla on vähän kirjatietoa ja luettua älykkyyttä, mun älykkyys on pikemminkin päättelykykyä ja ratkaisukeskeistä.

        Muutenkin oon perse eellä puuhun käyvää sorttia. Mietin ensin itse, sitten tarkistan jostakin mietinkö "oikein". 😄

        Eli olenko edes jäljillä mietinnöissäni.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei, en ole noihin tarkemmin tutustunut. Sieltä täältä osunut silmään tekstejä keskusteluissa. Ja itse olen tehnyt vain nettitestin enkä Mensan sitä kuulemma tarkempaa testiä. Joten tuo mun 115 äo tulos voi olla ihan suuntaa antava vaan. Ehkäpä vielä yläkanttiin. 😛

        En nyt niin järjen jättiläisenä itseeni pidä, mulla on vähän kirjatietoa ja luettua älykkyyttä, mun älykkyys on pikemminkin päättelykykyä ja ratkaisukeskeistä.

        Sitähän testi testaa päättelykykyä, visuaalista hahmotuskykyä, ongelman ratkaisutaitoja. En minäkään ole nähnyt tarvetta mennä viralliseen testiin. Epävirallisia kyllä olen joskus plätkyttänyt. Eka kerta tulos oli 136 38C kuumeessa plätkyttäen ja ilman painetta, kuumetta on mennyt 125-128 väliin, ehkä vähän kriittisempänä. Työhön otossa olen tehnyt virallisesti vastaavan testin, myös ilman painetta, koska tiesin että en palkkaa minut menee testi miten vaan. Toinen meni akateemisten keskitasoon, mutta jokaikinen oikein (ei ole tavallista). Toinen osia samassa rekryssä menikin sitten toiseen äärilaitaan, taas kaikki oikein, mutta nopeasti. Ekalla kerralla opettelin ja toisella vaan tein. 😂 En ehtinyt harjoitella, kun pe soittivat ma haastatteluun, soittivat testistä ti, testi oli ke, ja to soittivat että minut on valittu. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Muutenkin oon perse eellä puuhun käyvää sorttia. Mietin ensin itse, sitten tarkistan jostakin mietinkö "oikein". 😄

        Eli olenko edes jäljillä mietinnöissäni.

        Nopea tempoinen siis? Impulsiivinen siis vissiin enemmän kuin järjestelmällinen?


      • Citrinella kirjoitti:

        Sitähän testi testaa päättelykykyä, visuaalista hahmotuskykyä, ongelman ratkaisutaitoja. En minäkään ole nähnyt tarvetta mennä viralliseen testiin. Epävirallisia kyllä olen joskus plätkyttänyt. Eka kerta tulos oli 136 38C kuumeessa plätkyttäen ja ilman painetta, kuumetta on mennyt 125-128 väliin, ehkä vähän kriittisempänä. Työhön otossa olen tehnyt virallisesti vastaavan testin, myös ilman painetta, koska tiesin että en palkkaa minut menee testi miten vaan. Toinen meni akateemisten keskitasoon, mutta jokaikinen oikein (ei ole tavallista). Toinen osia samassa rekryssä menikin sitten toiseen äärilaitaan, taas kaikki oikein, mutta nopeasti. Ekalla kerralla opettelin ja toisella vaan tein. 😂 En ehtinyt harjoitella, kun pe soittivat ma haastatteluun, soittivat testistä ti, testi oli ke, ja to soittivat että minut on valittu. 😂

        Juu. Minä tein testin puolessa käytettävästä ajasta, kun vitsinä otin ja tein. En rehellisesti odottanut selviäväni niin hyvin, kun mielestäni kuviot juuri on mulle niitä haasteellisimpia. Hirvityshäkkyröitä.

        Verbaaliset testit teen silmät ummessakin. Niitä oli pääsykokeessa. Psykologiset testit mitkä tehdään ryhmänä pääsykokeissa on ollu mulle taas helppoja. Yleensä kaikki mikä ei ole paperilla onnistuu. Poislukien räjäytyskuvat, kaavat, pohjapiirustukset yms. Ne on helppoja.

        Silti, olen mielestäni monessa asiassa tyhmä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Nopea tempoinen siis? Impulsiivinen siis vissiin enemmän kuin järjestelmällinen?

        Puoliksi molempia. 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. Minä tein testin puolessa käytettävästä ajasta, kun vitsinä otin ja tein. En rehellisesti odottanut selviäväni niin hyvin, kun mielestäni kuviot juuri on mulle niitä haasteellisimpia. Hirvityshäkkyröitä.

        Verbaaliset testit teen silmät ummessakin. Niitä oli pääsykokeessa. Psykologiset testit mitkä tehdään ryhmänä pääsykokeissa on ollu mulle taas helppoja. Yleensä kaikki mikä ei ole paperilla onnistuu. Poislukien räjäytyskuvat, kaavat, pohjapiirustukset yms. Ne on helppoja.

        Silti, olen mielestäni monessa asiassa tyhmä.

        En verbaalisessa kokeessa tuskin saisi mitään superpisteitä. Tuon yhden työnhakutestin osio oli tosi vaikea. Oli luettavana suurin piirtein A4 sivullinen oikeasti hyvin haastava tekstiä detaljeja täynnä ja sitten kysyivät sekä ymmärtämistä että kompakysymyksiä pikkudetaileista aikarajan kanssa. Jotta sai oikein piti muistaa detaileja ja vielä tehdä johtopäätöksiä. Tein sen kun olin äitiyslomalla, jolloin ei pää eikö keskittymiskyky ole ihan parhaimmillaan kun nukkuu miten sattuu. Olisi kiva joutua tekemään sama vähän tuoreimmilla aivoilla.


      • Citrinella kirjoitti:

        En verbaalisessa kokeessa tuskin saisi mitään superpisteitä. Tuon yhden työnhakutestin osio oli tosi vaikea. Oli luettavana suurin piirtein A4 sivullinen oikeasti hyvin haastava tekstiä detaljeja täynnä ja sitten kysyivät sekä ymmärtämistä että kompakysymyksiä pikkudetaileista aikarajan kanssa. Jotta sai oikein piti muistaa detaileja ja vielä tehdä johtopäätöksiä. Tein sen kun olin äitiyslomalla, jolloin ei pää eikö keskittymiskyky ole ihan parhaimmillaan kun nukkuu miten sattuu. Olisi kiva joutua tekemään sama vähän tuoreimmilla aivoilla.

        Liittyen sinun ammattiin ne kysymykset oletan?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Liittyen sinun ammattiin ne kysymykset oletan?

        Ei suinkaan… 😂 Oli jotain talojen rakentamiseen liittyvää ja ilmeisesti tarkoituksella sellainen teksti, josta ei ole tausta tietoja.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei suinkaan… 😂 Oli jotain talojen rakentamiseen liittyvää ja ilmeisesti tarkoituksella sellainen teksti, josta ei ole tausta tietoja.

        Ei se teknikkaa kuitenkaan ollut vaan enemmän jotain rakennusten rahoituksen tapaista terminologiaa, ehkä. En enää muista. 😂


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei suinkaan… 😂 Oli jotain talojen rakentamiseen liittyvää ja ilmeisesti tarkoituksella sellainen teksti, josta ei ole tausta tietoja.

        Okei. Osasitko poimia oikeat asiat tekstistä? 😃


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei. Osasitko poimia oikeat asiat tekstistä? 😃

        En niin hyvin kuin olisin halunnut. Huomasin, ettei siinä kohdassa työmuisti toiminut. Tajusin tekstin ,mutta aika ei riittänyt siihen, että saan kaikki termit lueteltua vastauksen oikein. Normaalisti muistan useamman saman kerrallaan, mutta silloin ä-lomalla ehkä yhden kerrallaan. Osa oli tosi haastavaa monivalintaa ja taas työmuisti rajoitti aikarajan kanssa. Tekstin sisältä olisi pitänyt pystyä pitämään mielessä paremmin.


      • Citrinella kirjoitti:

        En niin hyvin kuin olisin halunnut. Huomasin, ettei siinä kohdassa työmuisti toiminut. Tajusin tekstin ,mutta aika ei riittänyt siihen, että saan kaikki termit lueteltua vastauksen oikein. Normaalisti muistan useamman saman kerrallaan, mutta silloin ä-lomalla ehkä yhden kerrallaan. Osa oli tosi haastavaa monivalintaa ja taas työmuisti rajoitti aikarajan kanssa. Tekstin sisältä olisi pitänyt pystyä pitämään mielessä paremmin.

        No, olet kuitenkin selvittänyt tiesi ilmeisen mielekkääseen työhön ja elämä mallillaan. Olet onnistunut hyvin. 👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        No, olet kuitenkin selvittänyt tiesi ilmeisen mielekkääseen työhön ja elämä mallillaan. Olet onnistunut hyvin. 👍

        En siinä työssä viihtynyt kuin alle vuoden. 😂Seuraava oli sitten työnä täysi kymppi.


      • Citrinella kirjoitti:

        En siinä työssä viihtynyt kuin alle vuoden. 😂Seuraava oli sitten työnä täysi kymppi.

        Pääasia, että se kymppi löytyi. 😄👍

        Mä vielä etsin sitä kympin työtä, mitähän lienee. 🤷🏼‍♂️🥴

        Hyvää yötä Citris.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Pääasia, että se kymppi löytyi. 😄👍

        Mä vielä etsin sitä kympin työtä, mitähän lienee. 🤷🏼‍♂️🥴

        Hyvää yötä Citris.

        Hyvää Yötä!


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Sitähän testi testaa päättelykykyä, visuaalista hahmotuskykyä, ongelman ratkaisutaitoja. En minäkään ole nähnyt tarvetta mennä viralliseen testiin. Epävirallisia kyllä olen joskus plätkyttänyt. Eka kerta tulos oli 136 38C kuumeessa plätkyttäen ja ilman painetta, kuumetta on mennyt 125-128 väliin, ehkä vähän kriittisempänä. Työhön otossa olen tehnyt virallisesti vastaavan testin, myös ilman painetta, koska tiesin että en palkkaa minut menee testi miten vaan. Toinen meni akateemisten keskitasoon, mutta jokaikinen oikein (ei ole tavallista). Toinen osia samassa rekryssä menikin sitten toiseen äärilaitaan, taas kaikki oikein, mutta nopeasti. Ekalla kerralla opettelin ja toisella vaan tein. 😂 En ehtinyt harjoitella, kun pe soittivat ma haastatteluun, soittivat testistä ti, testi oli ke, ja to soittivat että minut on valittu. 😂

        Mitä tekoa akateemisuudella ja älykkyydellä on samassa lauseessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekoa akateemisuudella ja älykkyydellä on samassa lauseessa?

        Testin tuloksia verrattiin akateemisen keskiarvoon eikä koko populaation keskiarvoon. Noiden keskiarvossa on ilmeisesti eroa, koska noin vertaavat? Tuota pitäisi kysyä joltain HR-ihmiseltä, joka vastaavia testejä teettää.

        Keskiarvo ei tietenkään kerro mitään yksilöstä vain keskiarvosta.


    • Anonyymi

      Aloitukseen normaaleita ja älykkäitä miehiä.

      Normaaliuden allekirjoitan helposti, älykkyyttä en osaa määritellä.
      Omalla kohdallani toteaisin että normaalit tavalliset perusmukavat miehet ovat kaikki varattuja.
      Jäljelle jää erilaisia moniongelmaisia, narsisteja, ja naisia alistavia ja vihaavia omituisia hyypiöitä.
      Narsistikin voi aikansa näytellä mukavaa naiselle, mutta jos nainen erehtyy lyömään hynttyyt yhteen tuollaisen miehen kanssa, on pian piru irti.

    • Riippumattomien muuttujien välillä ei ole korrelaatiota miehillä eikä naisilla.

      • Lyhyesti virsi kaunis 👍 Ja tosi myös!


    • Anonyymi

      Ulkonäkö on kemia. Kyllä naiset haluaa hoikan miehen.

      • Anonyymi

        Ja pitkän.


    • Anonyymi

      Löytäähän.
      Muorikin on onnistunut pussittamaan minut.

      Tällainen salskea ja älykäs uros sillä saaliina ;)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Ei miehen erityisen älykäs tarvitse olla, ihan normaalilla älyllä varustettu mies riittää, kunhan tunneäly on riittävällä tasolla. Miehen massulla ei myöskään ole väliä, vaikka mukavaa olisi jos miehen saisi joskus lenkkipolulle tai salille seuraksi. Miehen luonne ja arvot ovat tärkeämpiä ja tietenkin parisuhteen kannalta se, miten ne osuvat yksiin omieni kanssa.

    • ÄO > 120 ja dad body on paras(ko) 🙏

      • Paras tai parempi kuin ÄO <110 ja sixpack-vatsa & isot hauikset. 👍 Isimasu tai sixpack eivät ole este, mutta jähmeä järki on, mutta näin vain omakohtaisesti. 😂 On paljon naisia, jotka valitsee mielummin kropan kuin pään. 🙃


      • Citrinella kirjoitti:

        Paras tai parempi kuin ÄO <110 ja sixpack-vatsa & isot hauikset. 👍 Isimasu tai sixpack eivät ole este, mutta jähmeä järki on, mutta näin vain omakohtaisesti. 😂 On paljon naisia, jotka valitsee mielummin kropan kuin pään. 🙃

        Puuttuvalle äo:lle ei voi tehdä mitään, mutta isibodyä voi aina trimmata takaisinpäin kohti sitä kreikkalaisen jumalan vartaloa, joka se 2-kymppisenä oli 😄 Viitseliäisyyttä vaan tuntuu vähän puuttuvan 🤔


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Puuttuvalle äo:lle ei voi tehdä mitään, mutta isibodyä voi aina trimmata takaisinpäin kohti sitä kreikkalaisen jumalan vartaloa, joka se 2-kymppisenä oli 😄 Viitseliäisyyttä vaan tuntuu vähän puuttuvan 🤔

        Hah hah! Minäpä en ole ollut kreikkalainen jumalatar, edes silloin kuin harjoittelin kestävyysurheilua 25-30h/vko. Tosin lopetin alle 20v. En ollut jumalatar silloinkaan <30v kun päätin alkaa liikkua enemmän ja sitten pyöräilin töihin päivittäin 2*15km, kävin puntilla 4-6h/vko ja pari jumppaa päälle, ja tietyisti vielä terveellinen ruokavalio. Seuraus oli se, että rinnat hävisi, sixpack ja käden lihakset kyllä näkyi selvästi jönnittämättä lihasta. Painoindeksi ei mennyt alle 22 (lihakset!), mutta piti ostaa lasten vaatteita kun pienimmät naisten vaatteet tippui päältä. Vanhana urheilijana liikunta vie helposti mukaan ja elämässä pitää osata säilyttää kohtuus. Siis mielummin olen onnellinen kurppa muhkuroineni kuin elän vain lenkkipolulla.


      • Citrinella kirjoitti:

        Hah hah! Minäpä en ole ollut kreikkalainen jumalatar, edes silloin kuin harjoittelin kestävyysurheilua 25-30h/vko. Tosin lopetin alle 20v. En ollut jumalatar silloinkaan <30v kun päätin alkaa liikkua enemmän ja sitten pyöräilin töihin päivittäin 2*15km, kävin puntilla 4-6h/vko ja pari jumppaa päälle, ja tietyisti vielä terveellinen ruokavalio. Seuraus oli se, että rinnat hävisi, sixpack ja käden lihakset kyllä näkyi selvästi jönnittämättä lihasta. Painoindeksi ei mennyt alle 22 (lihakset!), mutta piti ostaa lasten vaatteita kun pienimmät naisten vaatteet tippui päältä. Vanhana urheilijana liikunta vie helposti mukaan ja elämässä pitää osata säilyttää kohtuus. Siis mielummin olen onnellinen kurppa muhkuroineni kuin elän vain lenkkipolulla.

        Kohtuuden ystävät - kohtu vänner, muhkuineen päivineen, on tasapainoisen elämän kulmakiviä. Lenkkipolku täytyy googlata 🤔


      • Citrinella
        MaximiIIian kirjoitti:

        Kohtuuden ystävät - kohtu vänner, muhkuineen päivineen, on tasapainoisen elämän kulmakiviä. Lenkkipolku täytyy googlata 🤔

        Heh, no siitä googlaamisesta on hyvä aloittaa.🤣 Voit myös katsoa kahvakuulatreenit ja vaikka aerobic, jos vähäpukeiset naiset motivoi YouTube-videoina. Kuulemma Joogakin löytyy, jos haluaa kunnolla mutkalle vääntyä (katsomisesta).

        Mulla löytyy kahvakuuloja ja levytanko kotona (lisäpainotkin on), mutta en ole pikkuheiluttelua enempää noita ViELÄ kokeillut.


      • Citrinella kirjoitti:

        Heh, no siitä googlaamisesta on hyvä aloittaa.🤣 Voit myös katsoa kahvakuulatreenit ja vaikka aerobic, jos vähäpukeiset naiset motivoi YouTube-videoina. Kuulemma Joogakin löytyy, jos haluaa kunnolla mutkalle vääntyä (katsomisesta).

        Mulla löytyy kahvakuuloja ja levytanko kotona (lisäpainotkin on), mutta en ole pikkuheiluttelua enempää noita ViELÄ kokeillut.

        Goodness gracious 😮 Enpä olis arvannut, että kuntoiluksi riittää vähäpukeisten naisten katsominen Youtuubasta. Voin varmaan siihen kyllä venyä.

        Joogaan on tutut (naiset) houkutelleet moneen kertaan. Sopii kuulemma miehillekin ja varmaan sopiikin. Joogan määritelmä on ” Jooga tarkoittaa ymmärrystä yhteydestä kaikkien maailmankaikkeudessa elävien ja olevien kesken.” En ole mennyt koko maailmankaikkeus tuntuu liioitellulta 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Goodness gracious 😮 Enpä olis arvannut, että kuntoiluksi riittää vähäpukeisten naisten katsominen Youtuubasta. Voin varmaan siihen kyllä venyä.

        Joogaan on tutut (naiset) houkutelleet moneen kertaan. Sopii kuulemma miehillekin ja varmaan sopiikin. Joogan määritelmä on ” Jooga tarkoittaa ymmärrystä yhteydestä kaikkien maailmankaikkeudessa elävien ja olevien kesken.” En ole mennyt koko maailmankaikkeus tuntuu liioitellulta 🤭

        Heh. Itse jätän liikunnasta hihhuliosuuden väliin… En itsekään kuin käynyt jollain kokeilutunnilla. Pilates, joskus 15v sitten sai tajuamaan, että olin ollut väärässä asennossa viimeiset Xx vuotta.

        Ehkä tuo YouTube katselu motivoi menemään sille oikealle tunnille. 😂 Tiedät jo, että tunnilla on liikunnan ilon lisäksi toinenkin ilo. 😁 Itse pidän kahvakuulasta koska hyvin lyhyessä ajassa saa tehokkaan treenin, ja aika menee tekemiseen eikä kuvioiden opetteluun. Joskus kävin vuoden ihan oikeassa kilpailutoimintaa järjestävän kahvakuulaseuran treeneissä (ennen viimeistä lasta). Isot lihasryhmät oli työssä ja liikkeiden oikeaa tekniikkaa harjoiteltiin paljon. Myöhemmin yhden liikuntakeskuskuksen kahvakuulatunnit oli taas pettymys, isojen lihasryhmien sijasta tunnin pääpaino taisi olla pakaratreeni.


      • Citrinella kirjoitti:

        Heh. Itse jätän liikunnasta hihhuliosuuden väliin… En itsekään kuin käynyt jollain kokeilutunnilla. Pilates, joskus 15v sitten sai tajuamaan, että olin ollut väärässä asennossa viimeiset Xx vuotta.

        Ehkä tuo YouTube katselu motivoi menemään sille oikealle tunnille. 😂 Tiedät jo, että tunnilla on liikunnan ilon lisäksi toinenkin ilo. 😁 Itse pidän kahvakuulasta koska hyvin lyhyessä ajassa saa tehokkaan treenin, ja aika menee tekemiseen eikä kuvioiden opetteluun. Joskus kävin vuoden ihan oikeassa kilpailutoimintaa järjestävän kahvakuulaseuran treeneissä (ennen viimeistä lasta). Isot lihasryhmät oli työssä ja liikkeiden oikeaa tekniikkaa harjoiteltiin paljon. Myöhemmin yhden liikuntakeskuskuksen kahvakuulatunnit oli taas pettymys, isojen lihasryhmien sijasta tunnin pääpaino taisi olla pakaratreeni.

        Mieluiten olisin jonkun kivan naisen pakaratreenien laadunvalvoja ja huoltomies 😌Tuo muu kuulostaa aika rasittavalta.

        Padelia olen jo kokeillut, se saattaisi vakituisemmin olla mulle sopiva laji. Kahvakuulailu on oikein tehtynä tehokasta, mutta aika pitkäveteistä puuhaa. Juoksumaton ostamista olen miettinyt, mutta tuleeko siitä pölyn laskeutumisalusta..


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Mieluiten olisin jonkun kivan naisen pakaratreenien laadunvalvoja ja huoltomies 😌Tuo muu kuulostaa aika rasittavalta.

        Padelia olen jo kokeillut, se saattaisi vakituisemmin olla mulle sopiva laji. Kahvakuulailu on oikein tehtynä tehokasta, mutta aika pitkäveteistä puuhaa. Juoksumaton ostamista olen miettinyt, mutta tuleeko siitä pölyn laskeutumisalusta..

        Niin ongelma ei ole varusteiden osto, vaan että niitä varusteita myös käyttää. 😉 Salilla matolla tuli aikaan juostua ihan kunnolla, mutta kotona se piruvie jäi käyttämättä…. 😂 Tuttu haaste siis, nyt kyllä meinasin kyllä hieman aktivoitua. Kävelykin on ihan riittävää, mutta pitäs melkein sopia vakioaika useamman kaverin kanssa, että tulis lähdettyä riittävän usein.

        Mutta sitten kun pääsee vauhtiin, jää koukkuun ja tarvitsee sen tietyn määrän liikuntaa. Sitä vielä odotellessa…


    • Anonyymi

      Onko miehissä muka älykkäitäkin? Ja samaan lauseeseen ympätään normaali.

      • Se on aika mahdoton yhtälö, sitä eivät ole huippumatemaatikot onnistusteet vielä tähän päivään mennessä ratkaisemaan.


    • Naiset käyvät keskenään kilpailun niistä miehistä joista kannattaa kilpailla ja jokainen saa mitä ansaitsee.

      • Anonyymi

        Vähän niin kuin suomen kansa. Saa juuri sellaiset johtajat kuin ansaitsee.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niin kuin suomen kansa. Saa juuri sellaiset johtajat kuin ansaitsee.

        -keinovaginamies-

        Onhan tuossa jonkinlainen analogia, mutta kansa ei ole itsenäinen subjekti. Johtajaksi saa sellaisen kuin muu kansa on ansainnut. Johtajista on lupa valittaa, omista kumppaneistaan ei.


    • Anonyymi

      Miksi yksikään mies haluaisi perustaa perheen nykyaikaisen naisen kanssa?

    • Anonyymi

      koska, välittää, ja, aidosti välittää,

    • Anonyymi

      Suomi on Homolandia.

    • Anonyymi

      Mutta naiset löytää jännämiehiä niin ei tarvii yksin olla. Nainen perustaa perheen väkivaltaisen jännämiehen kanssa mielellään.

    • Anonyymi

      Jotain vikaa sinussa itsessäsi on kun katsot vain kehonkuvaa? Mimmoinen prinsessa itse olet,entä miehesi? Älä puhu muiden puolesta puhu vain itsesi puolesta. Terv. Nainen Helsinki 30.1.23.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe