Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

14

  1. Tänään puhelimeeni tuli Heleniltä ilmoitus, että määräaikainen sähkösopimukseni Helenin kanssa umpeutuu 6.6.2023. Vittu! Neljä kuukautta ennen kuin sopimus umpeutuu. Sähkön hinta on laskusuunnassa ja ne tietää sen. Siitä huolimatta yrittävät tarjota sopimusta nelinkertaiseen hintaan edelliseen sopimukseen verrattuna. Olisin antanut niille palautetta asian suhteen, mutta olivat ottaneet asiakaspalvelun pois käytöstä eikä sinne pääse kuin puhelimella. Jos silläkään. Että näin toimii "vastuullinen" energiafirma Suomessa.
  2. Rikosilmoitus+on+tehty.