Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

499

  1. Tästä+asiasta+on+aivan+turha+väitellä+henkilön+kanssa,+joka+kertoo+ostaneensa+15+mielikuvitustarjoilijalle+Thaimaassa+omat+länsimaiset+omakotitalot+ja+sitten+myynyt+mielikuvituskonsernin+joka+ei+koskaan+ollut+edes+oma.Tuon+kaupan+jälkeen+maksoit+sitten+vielä+tämän+uuden+konserninomistajan+tarjoilijoille+palkkaa+myyden+miljoonajahtisi+Paraisissa,+jonka+jälkeen+otitkin+ne+tarjoilijat+sieltä+pois+ja+laitoit+ne+veistämään+soppakauhoja+puretuista+thaimaalaisista+jalopuisista+puutaloista.Tuosta+saisi+kivan+lämminhenkisen+joulusadun+aikaiseksi,+pääosissa+voisi+esiintyä+Jim+Carrey,+mutta+tosielämän+kanssa+unelmillasi+ei+ole+mitään+tekemistä.
  2. Ostovoima+on+Suomessa+surkea,+se+on+totta.+Elintaso+on+kylläkin+kasvanut+aina+koronaan+saakka+suht+tasaisesti.+1995-2015+40%+ja+siitä+vielä+kymmenisen+prossaa+lisää.Hyvä+artikkeli+aiheesta+selventää+mitä+on+ostovoiman+ja+elintason+ero:Elintaso+voidaan+osoittaa+todistetulla+bruttokansantuotteella+(BKT),+joka+voidaan+laskea+henkilöä+(henkeä+kohden)+arvioitaessa+keskimääräistä+tuloa+henkilöä+kohti.Samoin+ostovoimapariteetti+(PPP)+on+taloudellinen+indikaattori,+jolla+verrataan+elintasoa+eri+maiden+välillä+ottaen+huomioon+BKT+asukasta+kohti+kunkin+maan+tavarahinnoissa.+Tässä+tapauksessa+analysoidaan+paitsi+tulot+myös+se,+mitä+henkilö+pystyy+hankkimaan+sen+avulla.Toinen+indikaattori,+joka+mahdollistaa+elintason+epäsuoran+mittaamisen,+on+pitkäikäisyys,+koulutuksen+saatavuus+ja+köyhyysindeksi.Ero+tason+ja+elämänlaadun+välilläEro+tason+ja+elämänlaadun+välillä+on+se,+että+edellinen+viittaa+vain+aineelliseen+hyvinvointiin.+Toinen+viittaa+kuitenkin+muihin+subjektiivisempiin+kysymyksiin,+kuten+henkiseen,+sosiaaliseen+ja+henkilökohtaiseen+hyvinvointiin.Voimme+sitten+sanoa,+että+elämänlaatu+on+laajempi+käsite,+joka+näkyy+paremmin+indikaattoreissa,+kuten+inhimillisen+kehityksen+indeksi+(HDI),+joka+on+syntynyt+Yhdistyneiden+Kansakuntien+kehitysohjelman+(UNDP)+käsistä.Meidän+on+myös+otettava+huomioon,+että+se,+että+henkilöllä+on+kalliita+tavaroita,+ei+tarkoita,+että+hänellä+on+korkea+elintaso,+ainakaan+lopullisesti.+Tällainen+omaisuus+on+saatettu+hankkia+suurilla+veloilla,+ja+jos+henkilö+esimerkiksi+menettää+työpaikkansa,+hänen+taloudellinen+vakautensa+saattaa+olla+vaarassa.https://fi.economy-pedia.com/11039236-standard-of-livingSuomessa+ostovoima+on+alle+puolet+sveitsiläisten+ostovoimasta.+Suomi+on+taulukossa+heikompi+kuin+Espanja,+jota+avustamme+EU:n+kautta+kuitenkin.+Suomi+on+noin+sijalla+16+Euroopassa+ja+takanamme+on+vain+itäblokin+maita+muutama.Suomen+pitäisi+kaiken+järjen+mukaan+olla+suurimpia+nettosaajia+EU:ssa,+vaan+asiahan+on+miltei+toisinpäin.
  3. Hei+Majuri+von+Pasanen,+Hua+Hinin+oma+paroni+von+Münchhausen,+omaa+sukua+Kyllisetä.+Kysehän+ei+ollut+uskaltamisesta,+vaan+sinä+pyysit+ja+vaadit,+suorastaan+huusit+että+"Selvitä,+paljasta,+julkaise"+ja+sisäinen+avustajasi+jatkoi+intensiivisesti+vaatimuksia.Jos+Senssu+olisi+olemassa,+olisin+tiennyt+hänen+olemassaolostaan+Chiang+Maissa+jo+2016+ilman+ensimmäistäkään+kirjoitusta+tänne+palstalle.+Olen+nimittäin+vieraillut+Chiang+Maissa+1-3+kertaa+vuodessa+viimeiset+kymmenen+vuotta+ja+tunnen+sieltä+suomalaisten+lisäksi+paljon+muitakin.+Mitään+suomalaista+karatesenseitä+siellä+ei+koskaan+ole+ollut,+lukuunottamatta+vierailevana+tähtenä+ollutta+tuttavaani.Myöskään+ei+ole+ollut+mitään+HD:llä+liikkuvaa+konserniravintoloitsijaa,+joka+ostelee+omakotitaloja+tarjoilijoille+joulubonuksineen.Myöskään+ei+ole+mitään+salaista+moottorirataa,+eikä+suomalaisen+pitämää+ravintolaa+jossa+liivijengiläiset+sankoin+joukoin+vierailee+kellohameiltamissa.Senssusi+tarina+on+taputeltu+jo+viisi+vuotta+sitten,+mutta+sinä+vaan+jatkat+sitkeästi.Persoonallisuushäiriöisenä+erakkona+sinulla+ei+ole+kavereita,+ja+olet+jopa+niin+erikoinen+tapaus,+ettet+tajua+edes+hävetä+ja+poistua+jäätyäsi+kerralla+kiinni+sadoista+valheista,+jotka+oli+vuosien+mittaisia.+Et+suinkaan+poistunut,+vaan+satutarinasi+jatkuu+vuolaana+virtana+kuin+räkä+pikkulapsen+nenästä+joka+ei+tiedä+miten+niistää.Sitten+vielä+lopuksi+kuittaat+minulle+että+"epäilen+hänen+juttujaan".+8)+Saaripasaseksi+kutsuminen+on+huono+nimi+sinulle,+sillä+Spede+oli+ammatikseen+koomikko+ja+hauska+mies,+mutta+sinä+olet+koomikko+tahtomattasi.
  4. Tuttavapiiri+on+yhdyssana.+Kaveripiirisi+ei+kiinnosta+minua+laisinkaan,+eikä+seurasi.+En+halua+edes+samaan+provinssiin+noin+tyhmää+miestä,+jolla+on+aivot+väärinpäin+päässä+ja+lisäksi+roppakaupalla+pahantahtoisuutta,+kateutta+ja+munatonta+pullistelua.Olet+kehuskellut+kymmenillä+jos+et+sadoilla+asioilla,+joissa+ei+ole+mitään+perää,+joten+en+usko+sanaakaan.+Erakko+sinä+olet.Koska+olet+myös+maaninen+stalkkeri,+en+missään+nimessä+paljasta+täällä+henkilöllisyyttäni,+eikä+sitä+tee+kukaan+tutuistanikaan+samaisesta+syystä.+Kiusanhenkiä+ja+häiriköitä+ei+kukaan+halua+kannoilleen.On+lukemattomia+asioita+joita+voisi+tehdä+kiusaksi,+tietäen+toisen+henkilöllisyyden.+Minä+olen+jättänyt+ne+tekemättä,+mutta+vastaan+palstallat+huuteluihin+kyllä+vähintään+samalla+mitalla.Sinä+pyysit+selvittämään+itse+henkilöllisyytesi+ja+sivupersoonasi+huusi+isoilla+kirjaimille+että+"selvitä,+selvitä,+selvitä+jo+ja+julkaise+jo"+Siihen+puuhaan+meni+20+minuuttia+sen+yllytyksen+jälkeen.Minä+en+ole+noin+tyhmä,+enkä+pyydä,+kehoita+enkä+yllytä+selvittämään+tietojani.+Olet+takuulla+jo+vuosia+yrittänyt,+vaan+ei+onnistu.Jos+siinä+onnistuisit,+en+pahastuisi+julkaisemisesta+mitenkään,+koska+minulla+ei+ole+mitään+salattavaa+ja+minut+tuntee+niin+moni+muutenkin,+mutta+jos+asiassa+ilmenisi+pienikin+kiusanteko+tai+källi+joka+vaikuttaisi+työhöni+tai+perheeseeni+niin+sitten+asia+olisi+aivan+toinen.Silloin+en+pyytäisi+sinua+suinkaan+facekaveriksi,+vaan+tapahtuisi+ihan+muita+asioita.+Olet+niin+tyhmä+ja+itsetuhoinen,+ettet+malttaisi+olla+tekemättä+kiusaa.+Minä+olen+laittanut+kiusaajia+ja+häiriköitä+enemmän+varhaiseläkkeelle+kuin+kansaneläkelaitos.
  5. Kun+työhistoriasi+koostuu+lähinnä+vain+kuntoutuksista,+työkokeiluista,+kuntouttavasta+työharjoittelusta+ja+jälleenkoulutuksista+jotka+ei+johtaneet+mihinkään,+niin+rahoissa+sinä+et+ole+kieriskellyt+koskaan.Kun+työkyvyttömyyseläkettä+varten+kerrot+joutuneesi+painimaan+Kelan+ja+vakuutusyhtiöiden+kanssa+siinä+määrin+että+menetit+mielenterveytesikin,+niin+luottokelpoisena+et+Thaimaahan+karannut.Sitä+on+esitetty+tällä+eri+osoitteessa+asuvalle+vaimolle+rikasta+silloin+vihkiäisten+aikoihin+taikka+jo+silloin,+kun+tuli+ero+edellisestä.+Viimeistään+vuonna+2000+olet+menettänyt+luottotietosi,+veikkaan+että+jo+1990,+eikä+ne+ole+koskaan+palautuneet.Olet+ollut+todennäköisesti+koko+elämäsi+aivan+täysi+satusetä+ja+voi+puolisoparkojasi+ketkä+tuollaisen+kelkkaan+ovat+lähteneet+satuihin+uskoen,+vaikka+jokaikinen+parikin+juttuasi+pelkästään+lukenut+näkee+että+jotakin+on+todella+pahasti+vialla.Mutta+naisilla+on+tuota+hoivaviettiä+ja+jos+omassa+päässäkään+ei+heillä+liiku+mitään,+saattaa+ne+hetken+elää+mukana+tuossa+valheessa+ja+mitään+muuta+elämässäsi+ei+ole+ollutkaan+kuin+valheita,+haaveita+ja+turhia+toiveita.Lopuksi+päätit+ryhtyä+vittumaiseksi+mieheksi+ja+julistat+olevasti+sairauksiesi+ansiosta+superihminen,+velho,+näkijä+ja+moniosaaja.Tuo+moniosaajan+illuusio+sinulle+on+tullut+niistä+lukuisista+yrityksistä+kouluttaa+sinut+uusille+aloille,+mutta+yksikään+niistä+ei+onnistunut+eikä+toteutunut.+Sadut+tietokonekaupoistakin+on+peruja+noista+kuntoutuskokeiluista.Et+oppinut+koskaan+noissa+kouluissa+mitään,+joten+sinun+oli+keksittävä+että+selkä+on+kipeä,+jotta+pääsisit+työkyvyttömyyseläkkeelle.+Siinä+se+on+sinun+urasi.+Piste.
  6. Minulla+on+luottokortteja,+pankkitilejä,+kiinteistöjä,+autoja+ja+rahaa+Suomessa.+Mikään+niistä+ei+olisi+mahdollista,+jos+olisin+ulosotossa.+Ilman+luottotietoja+ei+pääse+alv-+rekisteriin+eikä+ennakkoperintärekisteriin+ja+ilman+niitä+ei+voisi+laskuttaa+töitään.+Ilman+luottotietoja+ei+saa+edes+avattua+tiliä+firmalle.Minulla+on+kaksi+AAA++firmaa+Suomessa+ja+olen+niiden+ainoa+osakas+omistaen+ne+100%.Siispä+sekä+minulla+että+firmoillani+on+luotot+kunnossa.+Sekä+Nordea+että+Danske+Bank+tuputtavat+minulle+lainatarjouksia+miltei+päivittäin.He+eivät+tekisi+sellaista+luottokelvottomalle+asiakkaalleen,+vaan+pyytäisivät+leikkaamaan+luottokortit+kahtia+ja+toimittamaan+ne+konttoriinsa.Tästä+on+muutama+vuosi+aikaa+kun+shoppailin+Royal+Garden+Plazassa+Pattayalla.+Ostin+noin+800+eurolla+erinäisiä+tuotteita+jotka+maksoin+luottokortilla.+He+toivat+takahuoneesta+vanhan+kunnon+höylän+ja+ottivat+vain+kuittiin+nimmarin.Korttini+olisi+voinut+olla+vanha,+jonkun+toisen+tai+varastettu+ja+ostokset+olisi+silti+voitu+kuitata+sillä.+Siksi+pankit+haluaa+todisteet+siitä+itselleen+että+lopetettu+luottokortti+on+tuhottu,+ettei+sitä+voi+käyttää+väärin+esimerkiksi+kuvatulla+tavalla.Siispä+minulla+ei+voi+olla+vanhoja+luottokortteja+lompakossani,+joten+siinäkin+menit+Saaripasanen+pieleen.""farangi+on+maksamattomista+veroista+välittömästi+vankilassa""Höpönlöpöä.+Elät+täydellisessä+mielikuvitusmaailmassa+etkä+tiedä+mitään+Thaimaassa+yrittämisestä.Ensinnäkin+minun+touhussani+บริษัทจำกัด+on+toistaiseksi+ollut+enemmän+vähennyksiä,+kuin+liikevaihtoa.+Kastelulaitteiden+ja+aurinkopanelien+muodossa.+Vaihto+ei+ylitä+edes+Alv+rajaa+ja+Alv+on+vain+7%+muutenkin.Kausityöläisten+palkat+jää+vuositasolla+alle+150+tuhatta+baht+per+nenä,+joten+heiltä+ei+mene+tuloveroa+laisinkaan.+Sosiaaliturvamaksut+heistä+maksetaan+palkan+mukaan.+Kirjanpitäjä+hoitaa+asiat+eikä+niillä+tarvi+omaa+päätä+vaivata.Tilikauden+voi+yrityksen+perustamisvaiheessa+valita.+Kalenterivuosi,+tai+tilivuosi.+Alvin+raja+kulkee+1,8+miljoonassa+bahtissa.+Vasta+sen+ylittävä+on+Alv-+velvollinen.+Jos+jätät+kirjanpidon+tekemättä+Thaimaassa,+tulee+puolen+vuoden+päästä+kyselyjä+verottajalta+uhkasakkoineen.+Siitä+menee+aikaa+ja+he+tekevät+kotikäynnin.+Sitten+yhtiö+menee+selvitystilaan+ja+lopetetaan.Vankeutta+he+eivät+tarjoa,+koska+se+vie+velan+maksukyvyn.+Alkaa+perintätoimet.+Jos+rahaa+tai+omaisuutta+ei+löydy,+uhkasakko+kasvaa.+En+ole+kuullut+kenenkään+joutuneen+Thaimaassa+vankilaan+verovelkojen+vuoksi.+Ne+vähäiset+verot+kannattaa+maksaa+ja+pitää+luotettavaa+kirjänpitäjää,+niin+ei+ole+minkäänlaisia+ongelmia+ja+kokonaisveroaste+on+alle+puolet+Suomeen+verrattuna.Joten+totean+Saaripasaselle+tässäkin+asiassa+että+älä+opeta+isääsi+naimaan,+sillä+se+osaa+jo.
  7. Mahtavaa+että+hänellä+on+sihteeri+joka+huolehtii.+Minua+ei+haittaa+laisinkaan+mitkään+pikku+sakot.+Minä+tarkistelin+viimeksi+eilen+luottotietoja.+Käytän+toimeksiantajan+tunnareita.Jotta+voi+tarkastella+kuka+on+tarkastellut+omia+luottotietoja,+täytyy+kirjautua+palveluun+joka+maksaa+femman+kuussa.+Saaripasanen+ei+siis+sinne+tule+koskaan+kirjautumaan.+Suomen+Asiakastiedosta+voi+ostaa+palvelun+mikä+ilmoittaa+sähköpostilla,+kun+omia+luottotietoja+on+katsottu+rekisteristä.Sitten+sinun+itse+pitää+tehdä+ilmoitus+luvattomasta+katselusta.+Jos+luottotietosi+ovat+kunnossa,+se+on+vain+hyvää+mainosta+sinulle.+Miksi+siis+pelkäät+tarkastusta?
  8. Käsittämätön+esko+epäkesko+tuo+saasipasanen.+Ei+ymmärrä+painettua+tekstiä+pankin+sivuilta+eikä+kirjoitettua+tekstiä.+Sen+sinun+ainoan+korttisi+on+myöntänyt+Kasikorn-+pankki.+Sitä+ei+ole+sinulle+tarjonnut+Visa+eikä+Mastercard,+vaan+Kasikorn-+pankki,+jonka+tiliin+kyseinen+maksukortti+on+sidottu.+Suomessa+näitä+tiliin+sidottuja+maksukortteja+kutsutaan+pankkikortti-+nimellä,+joissa+vaaditaan+realiaikainen+veloitus+tai+katevaraus.+Englanninkielellä+niitä+kutsutaan+nimellä+debit-+carf+eli+vapaasti+suomennettuna+veloituskortti.Luottokortit+tarjoavat+etuja,+jotka+käytettäessä+(siis+shoppaillessa)+johtavat+hyvin+helposti+siihen+että+sinä+jäät+voitolle+kortin+kulujen+jälkeenkin.+Käyttämätöntä+luottokorttia+ei+kannata+pitää,+vaan+sitä+kannattaa+käyttää+mainitusta+syystä.+Jos+arvioidaan+että+korttini+on+luoton+puolella+keskimäärin+paritonnia+euroissa,+niin+vuotuinen+korko+on+alle+kaksisataa+euroa.+Minulta+kun+veloitetaan+korttiin+liitetyltä+tililtä+joka+kuukausi+edellisen+kuukauden+luotto+korkoineen.+Mutta,+kun+shoppailen+kortilla+vuodessa+vaikkapa+15000+euroa,+niin+saan+palkintopisteitä+500+eurolla,+eli+kortti+on+minulle+ilmainen+ja+jään+300+euroa+voitolle+vuodessa.En+säilyttele+vanhoja+kortteja+lompakossani.+Nykymaailmassa+aktiiviselle+ihmiselle+luottokortit+ja+luottotiedot+ovat+välttämättömyys,+tai+sitten+pitää+olla+bulvaaneja,+joka+hoitaa+nimellisyyden.Tutulla+jampparilla+Suomessa+oli+2016+vuonna+29+firmaa,+joissa+hänen+nimeään+ei+ole+koskaan+mainittu.+Hän+on+niin+sanottu+"liikemies".+Minä+olen+vain+mikroyrittäjä+yhden+miehen+firmassa.
  9. Ne+on+kummalliset+nuo+aivosi,+kun+jaksat+viljellä+omaa+versiotasi+toisten+ajohistoriasta,+vaikka+se+on+sinulle+kerrottu+useaan+kertaan.+Älä+opeta+isääsi+naimaan,+sillä+se+osaa+jo.+Ajelin+veljen+mopoilla+jo+joskus+11+vuotiaana.+Noin+12+vuotiaana+sain+häneltä+ekan+oman+mopon.+Vuotta+myöhemmin+rakentelin+itse+mopon+kasaan+osista.+Jawan+runko,+Husqvarnan++moottori.+Naapurin+isä+hoiteli+hitsaukset.Samoihin+aikoihin+ostin+kesätyörahoilla+350cc+CB+Hondan,+kaksipyttyisen.+Kävin+sillä+koulussakin+kunnes+siitä+hajosi+nokka+siten+ettei+ollut+varaa+korjata.+15+vuotiaana+eka+kilvellinen+mopo+ja+luvallinen+ikä.+Faija+meni+kuolemaan+juuri+kun+täytin+kuusitoista.+Äiti+kysyi+mitä+haluaisin+vakuutusrahoilla.+Vastaus+oli+crossipyörä,+RM+Suzuki.Sillä+ajoin+metsäpoluilla+ja+paikallisella+crossiradalla.Eka+iso+pyörä+jo+ennen+armeijaa+https://ibb.co/jkD7fvR+Kuva+on+paperivalokuvasta+kaappaus.+Eka+vaimo+siinä+ottamassa+kylmiä+tyyppejä+sensuroidusti.Tuolla+tehtiin+ekat+Euroopan+reissut,+tosin+siihen+oli+viritetty+siinä+vaiheessa+jo+tarvikekatteet+stereoineen+ja+kypäräpuhelimineen,+ja+etuvalo+muuttui+siinä+samassa.Useita+matkoja+Alpeille+ja+pisimmillään+Algarveen+saakka.+Seuraavan+pyörän+ostin+vasta+kun+eka+talo+oli+valmis.+Honda+900+Fireblade.+Kyseisellä+pyörätyypillä+voitettiin+niihin+aikoihin+monet+Man-+saarten+ajot.+Puhdasverinen+ratapyörä.+Sillä+heitin+muistaakseni+vain+yhden+alppireissun,+kun+eleltiin+jo+pian+lapsiarkea+ja+työpäiviä+stadissa.Seuraava+pyörä+olikin+tuliterä+Hayabusa,+jonka+ostin+MP-+messuilta+99-+keväällä.+Se+meni+myyntiin+2001,+kun+ei+ollut+aikaa+ajella+ja+sain+kaksi+jättimäistä+sakkoa+samana+kesänä+2001.+Vain+yksi+alppireissu+sillä+pyörällä.Oli+taukoa+prätkäilystä+monta+vuotta,+kunnes+hommasin+tunatun+klassikon,+Gixerin.+Sillä+heitettiin+erilaisilla+kokoonpanoilla+4-5+Euroopan+3-5+viikon+kestoista+reissua+jo+tutuksi+tulleille+reiteille.Jos+leikkimotoristi+Pasasen+sihteeri+olisit+oikeasti+ollut+motoristi+1980-+luvulla,+niin+tietäisit+ettei+silloin+ollut+ajo-opetusta+laisinkaan.+Kukaan+ei+edes+ehdottanut+sellaista.+Sitä+vaan+hypättiin+sarviin,+kun+kerta+A-+kortti+tuli+automaattisesti+autokoulusta.Itse+piti+opetella+ajamaan.+Opin+itsenäisesti+vastaohjauksen+kyllä,+tai+en+muista+näyttikö+sitä+meille+kukaan+koskaan.+Se+näkyi+Jarno+Saarisen+julisteissakin+jo+selkeästi,+joita+oli+seinällä.Andorran+lähellä+serpentiineillä+opin+sen+niin+tarkasti,+että+pystyin+ajamaan+mutkiin+sentin+tarkasti.Ajokilometrejä+isoilla+pyörillä+on+vaikeaa+tarkasti+arvioida.+Suomessa+ajoin+mitättömän+vähän+ja+kilometrit+koostui+lähinnä+vain+alppireissuista.+Niihin+jäi+koukkuun.Kilsoja+yhteensä+ehkä+170+tuhatta+kilometriä,+joista+noin+20+tuhatta+Thaimaassa+ja+15+tuhatta+Suomessa.Onnettomuuksia+nolla+kappaletta.+Yksi+kaatuminen+pehmeällä+hiekalla,+jossa+ei+käynyt+mitenkään.+Muistan+ulkoa+alppireissuilta+edelleen+ne+kaksi+kertaa,+kun+sisäkurvi+meni+leveäksi+ja+olin+sekunnin+verran+vastaantulevien+kaistan+puolella.Niistä+otin+heti+opiksi+ja+en+ylittänyt+enää+koskaan+kykyjäni.+Kaksipäällä+en+ole+ottanut+ikinä+pienintäkään+riskiä,+vaan+on+ajeltu+turvallisuuden+rajoissa.+Matkaa+ei+viitsi+pilata+typeryydellä.+Kun+lähdettiin+toisen+tulevan+vaimon+kanssa+Alpeille,+tuleva+anoppi+sanoi+tappavansa+minut+jos+en+tuo+tytärtään+ehjänä+takaisin.+Toin+hänet+ehjänä+takaisin.+Se+on+minulle+aina+kunnia-asia,+kun+olen+sarvissa,+ruorissa+tai+ratissa.+Kyytiläisten+turvallisuus.Mainitsen+kuitenkin+sen+verran+että+turvallinen+ajaminen+erilaisissa+oloissa+ei+tarkoita+matelua,+vaan+se+voi+tarkoittaa+reipastakin+ajoa+joissakin+tilanteissa,+ettei+joudu+sumppuun.Toistan+vielä+uudelleen+että+älä+opeta+isääsi+naimaan.
  10. 2 / 25