Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

23

1. Minun+kohdallani+kehitysvammma+puolella+ohjaajat+sanoo+on+väärin+laitettu+Lievä+älyllinen+kehitysvamma,+koska+lasken+päässä+laskuna+88+kerrottuna+8+laskun.++Yli+puolet+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+saaneilla+on+väärin+laitettu+kehitysvamma+diagnoosi+mitä+serkkuni+tietää+joka+on+psykiatri+työssä+se+sano+että+väärin+laitettua+Lievää+älyllistä+kehitysvammaa+ei+tänä+päivänä+kukaan+korjaa.+++Yksi+ainoa+lääkäri+tunnistaa+väärin+laitetun+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+siitä+jos+asiakas+ei+ole+koskaan+tarvinnut+edunvalvontaa+ja+sillä+on+itsellä+nettipankki+tunnukset+ja+kyseinen+Kehitysvammaisten+lääkäri+ei+silti+suostu+purkaa+väärin+laitettua+Lievää+älyllistä+kehitysvammaa.+++Eli+jos+lievän+älyllisen+kehitysvamma+saaneilla+ei+ole+yleistä+että+osaa+päässä+laskuna+laskea+kertolaskuja+ja+ei+pitäisi+osata+yksin+tehdä+netissä+toimeentulo+ja+Kelan+hakemuksia+josta+saan+kuulla+ja+että+minun+ei+pitäisi+osata+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+saaneena+luetella+ulkomuistista+puhelinnumerot+siivotessa.++++Mielestäni+on+todella+väärin+pitää+ketään+väärällä+diagnoosilla+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+saaneena.++Psykologi+papereissa+kuvien+tunnistus+ainoastaan+mennyt+minulla+69äö+kaikki+muut+mennyt+psykologi+testeissä+71-84äö+Psykologi+papereissa+lukee+kokonais+kielellinen+älykkyys+taso+75-80+äö+väliin+laittanut+ruksin.++Mitä+mieltä+olette+jos+Suomessa+on+yli+puolet+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+saaneet+väärin+ja+sitä+Diagnoosia+ei+suostu+purkaa+kehitysvamma+lääkäri+Maria+Arvio+joka+tunnistaa+väärin+laitetun+Lievän+älyllisen+kehitysvamman????++Onko+oikein+vai+voiko+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+diagnoosi+tulla+jos+on+vaikea+ADHD+jossa+on+vankila+riski+suuri,+että+lääkärit+ovat+tämän+sanoneet+äidille+en+ole+koskaan+selkeän+kehitysvamman+saaneena+vaikka+olisi+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+diagnoosi.+MBD+oireyhtymä+on+ollut+eka+ja+minulla+on+ollut+Asosiaalisuus+vaikeudet