Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

23

  1. Adhd on todettu olevan perinnöllinen suvun geeneissä,mutta lääkärit ovat todenneet jos Lievä älyllisen kehitysvamman olen saanut, kun lapsivettä otin keuhkoihin lääkärit väittää Lievä älyllinen kehitysvamma muka ei ole perinnöllinen silloin kun vauva ottaa lapsivettä keuhkoihin ja syntymän jälkeen jos menee tajuttomaksi,niin että ei hengitä.

    Olen lukenut adhd ja Lievän älyllisen kehitysvamman yksi syy on äidin tupakan polttaminen.

    Adhd ilmeisesti näkyy aivo kuvauksissa miten voi olla minun aivoissa ei selkeä epilepsia löydös.

    Mietin pitäisikö vaatia uusi aivo kuvaus jos Adhd on todettu aivo kuvauksissa näkyvän

    Mummu joka kuoli 2021 sille joskus 2010 sanoin voisikohan minun isällä olla tietämättä adhd jos toisen veljen lapsi joutuu diagnoosi testehin ja jos saa Adhd on isällä perinnöllinen adhd geeneissä.

    Tällä hetkellä 1 ,veljen tytöllä on Add 2. Isäni puolen serkun pojalle laitettu tourette ja adhd ja 3. 2veljen poika ehkä myös??

    Tyhmänä älyllisen kehitysvamman saaneena osaa laskea Adhd on näin ollen isäni suvun geeneissä perinnöllinen
  2. Sähköposti+kopio.+Hei,jouduin+sulkemaan+Kohdataan+sometunnuksesi+toistaiseksi.++Et+voi+kirjoitella+että+Jaakon+kaltaiset+haluaisit+myrkyttää,+kun+hän+ei+pidä+kehitysvamma-sanasta.+Todella+kamala+kirjoitus!+Tuollaisia+ei+julkisesti+eikä+yksityisviesteissäkään+kirjoitella!Lisäksi+tuo+jatkuva+kehitysvamma/adhd/ekko/diagnoosiaiheinen-kirjoittelu+häiritsee+toisia,+koska+kirjoitat+ja+toistat+koko+ajan+itseäsi+eikä++täällä+ole+muita+samoista+asioista+kirjoittelevia+sinulle+kaveriksi.++Sinun+on+todella+vaikea+ottaa+toiset+huomioon+ja+toistuvasti++ja+mielestäni+osittain+tahattomastikin+loukkaat+toisia.+Se.+että+sinulla+on+oma+vammasi,+ei+tarkoita+että+sinä+et+voisi++ja+pystyisi+kehittymään+ja+ottamaan+vastuuta+siitä,+mitä+kirjoitat.+Kysymys+on+myös+osittain+tahdotko+kehittyä+näissä+asioissa?++Kaikki+ei+ole+kiinni+siitä,+saatko+oikean+diagnoosin+tai+saatko+oikeaa+tukea+vaan+on+kysymys+myös+omasta+asenteesta+ja+tahtotilasta.+Valvojana+on+nyt+pakko+sanoa,+että+toistaiseksi+en+avaa+sinulle+tunnuksia+Kohdataan+someen+ainakaan+niin,+etten+itse+ole+paikalla+valvomassa+kirjoitteluasi.On+ehkä+myöhemmin++syyskuussa+mahdollista+se,+että+avaan+tunnuksesi+aamulla+ja+suljen,+kun+itse+poistun+linjoilta,+niin+silloin+voit+kirjoitella+sen+aikaa+muiden+kanssa+ja+pystyn+valvomaan+mitä+kirjoitat.+Ymmärrän,+että+sinulla+omat+vaikeutesi+kommunikoida+kirjoittamalla+toisten+kanssa+ja+tarvitsisit+siihen+paljon+enemmän+tukea,+kuin+mitä+nyt++saat.+Mutta+minun+on+huolehdittava+myös+toisten+hyvinvoinnista+Kohdataan+palstalla.+t.Valvoja
  3. Miksi+uusi+työntekijä+joka+opiskelee+Kehitysvamma+alaa+sanoo+minulla+sen+mielestä+väärin+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+kysyin+työntekijältä+millä+perusteella+sen+mielestä+minulla+Kehitysvamma+väärin+se+sano+että+kun+luen+Kehitysvamma+aiheisia+kirjoja+niin+siitä+muka+tietää+että+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+laitettu+väärin.+Nyt+se+työntekijä+joka+opiskelee+Kehitysvamma+alaa+kielsi+minua+olemasta+muiden+Kehitysvammaisten+parissa+vapaa+ajan+kaveri+koska+ne+muut+Lievästi+älyllisesti+kehitysvamman+saaneet+ihmiset+valittaa.+Miksi+helvetissä+Kehitysvamma+puolella+ei+voi+kertoa+muille+asiakkaille+että+joillakin+on+Heikkolahjaisuus+todettu+koko+testi+ja+Heikkolahjaisuus+ei+ole+mikään+diagnoosi+josta+syystä+sen+katsotaan+kuuluvan+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+toiseen+ääri+päähän.
  4. Ei+ole+näin.+Jos+ohjaajat+sanoo+että+älyllisesti+kehitysvamman+saaneena+ei+pitäisi+yksin+osata+maksaa+vuokra+laskut+netissä+ja+kehitysvammmaisten+tukiliiton+sivuilla+lääkäri+Maria+Arvio+on+todennut+ne+joilla+on+Lievästi+älyllisesti+kehitysvamman+saaneilla+on+nettipankki+tunnukset+itsellään+niillä+on+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+diagnoosi+väärin+laitettu,+mutta+kyseinen+Maria+Arvio+ei+suostu+silti+purkaa+väärin+laitettua+Lievää+älyllistä+kehitysvammaa.++Ja+jos+minun+psykologi+papereissa+lukee+kielellinen+älykkyys+taso+75äö++ei+täsmää+psykologi+papereissa+tämä+Lievään+älylliseen+kehitysvammmaan.+Se+mitä+olen+lukenut+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+älykkyys+taso+on+69-70+äö.++Kun+tilasin+netistä+erilaiset+eväät+Kehitysvamma+kirjan+mitä+tarkoittaa+kun+siinä+luki+ne+joilla+on+entinen+Heikkolahjaisuus+eli+Laaja+alaiset+oppimisen+vaikeudet+kuuluu+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+toiseen+ääri+päähän?+Näin+luki+Kehitysvamma+kirjassa+onko+siis+Suomessa+katsottu,+että+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+älykkyys+taso+voi+olla+80äö+ylimmillään,+koska+vastaavaa+kirjoittaa+Kehitysvammaisten+tukiliitto+sivut+ja+lukee,+että+ne+joilla+on+vaikea+ADHD+on+muka+lähellä+älyllistä+kehitysvammaa.+++Kuuluuko+Lievään+älylliseen+kehitysvammmaan+tämä,+että+tuntuu,+että+toinen+kehitysvamman+saanut+asiakas+vainoaa+minua+ja+se+täytyy+minun+saada+tappaa.+Kykeneekö+teidän+mielestä+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+saaneena+kirjoittaa+pitkiä+viestejä?++Se+mitä+kaksois+diagnoosi+ihmisenä+tiedän+ne+joilla+on+pelkkä+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+ne+eivät+osaa+lukea+minun+pitkiä+viestejä+ja+minä+en+osaa+kirjoittaa+lyhyesti+enkä+osaa+puhua+hitaasti+ja+helpoilla+sanoilla.++Voisiko+minulla+johtuu+tämä+kaikki+Heikkolahjaisuus+taso+jutusta.++Mielestäni+Kehitysvammaliiton+pitäisi+selvittää+jos+kerran+Kehitysvamma+kirjassa+lukee+että+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+toiseen+ääri+päähän+kuuluu+ne+joilla+on+Heikkolahjaisuus+ja+tämän+uusin+muoto.++Itselläni+on+muka+ohjaajien+mielestä+Autismi+Ekko+jos+lääkäri+lausunnoissa+lukee+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+ja+ADHD+niin+silloin+ei+ole+oikea+sana+Autismi+Ekko+vaan+Kehitysvamma+Ekko+ja+ne+kehitysvamman+saaneet+joilla+on+Heikkolahjaisuus+todettu+koko+testi+psykologi+papereissa+niillä+on+kuvien+tunnistus+ainoatakaan+mennyt+69+ja+loput+mennyt+tyhmästi+71-85äö+.+Itse+olen+saanut+kuulla+vammaissosiaali+työntekijältä+suoraa+minulla+käytös+häiriöt+eivät+muka+kuuluu+Lievään+älylliseen+jos+yrittää+saada+myytyä+lääkkeitä+eteenpäin+muille+Lievästi+älyllisesti+kehitysvamman+saaneille+kirjeenvaihto+jutun+kautta+ja+kun+kerroin+tekisi+mieli+myrkyttää+sellainen+asiakas+joka+kieltää+käyttämästä+omaa+kehitysvamma+sanaa+niin+vammaissosiaali+työntekijä+sano+että+minulla+ei+täsmää+Lievään+älylliseen+kehitysvammmaan+käytös+eli+kuulemma+ne+joilla+on+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+ne+eivät+kosta+muihin+asiakkaisiin+sitä+että+tekis+mieli+tappaa+toinen+asiakas.++Ja+mitä+tiedän+kaikki+muut+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+saaneena+vihaa+omaa+kehitysvammma+diagnoosi+sanaa+en+ymmärrä+miksi+minä+olen+ainoa+joka+on+kiinnostunut+lukemaan+kirjoja+omasta+kehitysvamma+diagnoosista.+Uusi+Tukihenkilö+joka+opiskelee+Kehitysvamma+sano+että+kun+puhun+ainoastaan+mitä+asioita+on+jätetty+kirjoittamatta+kehitysvamman+suhteen+sano+minulle,+että+silloin+minun+Kehitysvamma+muka+väärin.++Jos+joku+teistä+tuntee+toisen+älyllisen+kehitysvamman+saaneen+joka+ei+osaa+kirjoittaa+lyhyesti+asiaa+niin+laita+henna+Koskela+Facebook+sivuilla+viesti+minulle.++Minua+ei+hyväksy+enää+työkeskus+ryhmään+koska+en+ota+ohjausta+vastaan.+Itse+epäilen+PDA+piirteitä+minulla+on+koska+saan+kuulla+että+miksi+käsken+muita+tekee+asioita+omasta+puolestani+PDA+on+vasta+Autismin+alaprofiili+mutta+moni+PDA+Facebook+sivuilla+kirjoittanut+ADHD+ja+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+jonka+alle+kuuluu+myös+saada+PDA.+Mielestä+myös+Narsisti+jutun+alle+PDA+kuuluu.++Itsellä+lukee+ADD/ADHD+9/9