Itselläni on vaikea ADHD Lievä älyllinen kehitysvamma ne joilla on CP ja lievä älyllinen kehitysvamma jos ne istuvat pyörätuolissa ja niiden asiakkaiden kädet eivät toimi ja jalat eivät toimi.

Kun kerroin mitä teet jos joku Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena kävelee ja kädet toimii ja on kyseinen Juha Nikkinen esimerkiksi kävelevän naisen kanssa kahdestaan sen huoneessa ja kävelevä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena suuttuu sitä voi pahoinpidellä.

Kun soitin tuon Pyörätuoli Kehitysvammaisen miehen asuntolaan työntekijä sano sillä on itsemääräämisoikeus ja kyseinen mies jolla CP vamma ja Lievä älyllinen kehitysvamma ja minulla on Adhd ja lievä älyllinen kehitysvamma tiedän mitä on Adhd ja Kehitysvammma raivokohtaus yhdessä entä jos joku lievän älyllisen kehitysvamman saaneena uhkaa pyörätuolilla olevaa Kehitysvammmaista jolla ei toimi kädet ja jalat onko sellaisten Kehitysvammaisten saaneena hyvä etsiä muista kehitysvamman saaneista kavereita.

Minun mielipiteeni Adhd ja lievän älyllisen kehitysvamman saaneena on ei etsisi toisen joka istuu pyörätuolissa..

Itse olen saanut kuulla Ohjaajilta että ADHD tekee minulla ne ongelmat koska aivot eivät toimii eri tavalla ja ohjaajat väittää että liikapuheliaisuus ei kuulu älylliseen kehitysvammaan
Sähköposti+kopio.+Hei,jouduin+sulkemaan+Kohdataan+sometunnuksesi+toistaiseksi.++Et+voi+kirjoitella+että+Jaakon+kaltaiset+haluaisit+myrkyttää,+kun+hän+ei+pidä+kehitysvamma-sanasta.+Todella+kamala+kirjoitus!+Tuollaisia+ei+julkisesti+eikä+yksityisviesteissäkään+kirjoitella!Lisäksi+tuo+jatkuva+kehitysvamma/adhd/ekko/diagnoosiaiheinen-kirjoittelu+häiritsee+toisia,+koska+kirjoitat+ja+toistat+koko+ajan+itseäsi+eikä++täällä+ole+muita+samoista+asioista+kirjoittelevia+sinulle+kaveriksi.++Sinun+on+todella+vaikea+ottaa+toiset+huomioon+ja+toistuvasti++ja+mielestäni+osittain+tahattomastikin+loukkaat+toisia.+Se.+että+sinulla+on+oma+vammasi,+ei+tarkoita+että+sinä+et+voisi++ja+pystyisi+kehittymään+ja+ottamaan+vastuuta+siitä,+mitä+kirjoitat.+Kysymys+on+myös+osittain+tahdotko+kehittyä+näissä+asioissa?++Kaikki+ei+ole+kiinni+siitä,+saatko+oikean+diagnoosin+tai+saatko+oikeaa+tukea+vaan+on+kysymys+myös+omasta+asenteesta+ja+tahtotilasta.+Valvojana+on+nyt+pakko+sanoa,+että+toistaiseksi+en+avaa+sinulle+tunnuksia+Kohdataan+someen+ainakaan+niin,+etten+itse+ole+paikalla+valvomassa+kirjoitteluasi.On+ehkä+myöhemmin++syyskuussa+mahdollista+se,+että+avaan+tunnuksesi+aamulla+ja+suljen,+kun+itse+poistun+linjoilta,+niin+silloin+voit+kirjoitella+sen+aikaa+muiden+kanssa+ja+pystyn+valvomaan+mitä+kirjoitat.+Ymmärrän,+että+sinulla+omat+vaikeutesi+kommunikoida+kirjoittamalla+toisten+kanssa+ja+tarvitsisit+siihen+paljon+enemmän+tukea,+kuin+mitä+nyt++saat.+Mutta+minun+on+huolehdittava+myös+toisten+hyvinvoinnista+Kohdataan+palstalla.+t.Valvoja
Ei+ole+näin.+Jos+ohjaajat+sanoo+että+älyllisesti+kehitysvamman+saaneena+ei+pitäisi+yksin+osata+maksaa+vuokra+laskut+netissä+ja+kehitysvammmaisten+tukiliiton+sivuilla+lääkäri+Maria+Arvio+on+todennut+ne+joilla+on+Lievästi+älyllisesti+kehitysvamman+saaneilla+on+nettipankki+tunnukset+itsellään+niillä+on+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+diagnoosi+väärin+laitettu,+mutta+kyseinen+Maria+Arvio+ei+suostu+silti+purkaa+väärin+laitettua+Lievää+älyllistä+kehitysvammaa.++Ja+jos+minun+psykologi+papereissa+lukee+kielellinen+älykkyys+taso+75äö++ei+täsmää+psykologi+papereissa+tämä+Lievään+älylliseen+kehitysvammmaan.+Se+mitä+olen+lukenut+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+älykkyys+taso+on+69-70+äö.++Kun+tilasin+netistä+erilaiset+eväät+Kehitysvamma+kirjan+mitä+tarkoittaa+kun+siinä+luki+ne+joilla+on+entinen+Heikkolahjaisuus+eli+Laaja+alaiset+oppimisen+vaikeudet+kuuluu+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+toiseen+ääri+päähän?+Näin+luki+Kehitysvamma+kirjassa+onko+siis+Suomessa+katsottu,+että+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+älykkyys+taso+voi+olla+80äö+ylimmillään,+koska+vastaavaa+kirjoittaa+Kehitysvammaisten+tukiliitto+sivut+ja+lukee,+että+ne+joilla+on+vaikea+ADHD+on+muka+lähellä+älyllistä+kehitysvammaa.+++Kuuluuko+Lievään+älylliseen+kehitysvammmaan+tämä,+että+tuntuu,+että+toinen+kehitysvamman+saanut+asiakas+vainoaa+minua+ja+se+täytyy+minun+saada+tappaa.+Kykeneekö+teidän+mielestä+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+saaneena+kirjoittaa+pitkiä+viestejä?++Se+mitä+kaksois+diagnoosi+ihmisenä+tiedän+ne+joilla+on+pelkkä+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+ne+eivät+osaa+lukea+minun+pitkiä+viestejä+ja+minä+en+osaa+kirjoittaa+lyhyesti+enkä+osaa+puhua+hitaasti+ja+helpoilla+sanoilla.++Voisiko+minulla+johtuu+tämä+kaikki+Heikkolahjaisuus+taso+jutusta.++Mielestäni+Kehitysvammaliiton+pitäisi+selvittää+jos+kerran+Kehitysvamma+kirjassa+lukee+että+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+toiseen+ääri+päähän+kuuluu+ne+joilla+on+Heikkolahjaisuus+ja+tämän+uusin+muoto.++Itselläni+on+muka+ohjaajien+mielestä+Autismi+Ekko+jos+lääkäri+lausunnoissa+lukee+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+ja+ADHD+niin+silloin+ei+ole+oikea+sana+Autismi+Ekko+vaan+Kehitysvamma+Ekko+ja+ne+kehitysvamman+saaneet+joilla+on+Heikkolahjaisuus+todettu+koko+testi+psykologi+papereissa+niillä+on+kuvien+tunnistus+ainoatakaan+mennyt+69+ja+loput+mennyt+tyhmästi+71-85äö+.+Itse+olen+saanut+kuulla+vammaissosiaali+työntekijältä+suoraa+minulla+käytös+häiriöt+eivät+muka+kuuluu+Lievään+älylliseen+jos+yrittää+saada+myytyä+lääkkeitä+eteenpäin+muille+Lievästi+älyllisesti+kehitysvamman+saaneille+kirjeenvaihto+jutun+kautta+ja+kun+kerroin+tekisi+mieli+myrkyttää+sellainen+asiakas+joka+kieltää+käyttämästä+omaa+kehitysvamma+sanaa+niin+vammaissosiaali+työntekijä+sano+että+minulla+ei+täsmää+Lievään+älylliseen+kehitysvammmaan+käytös+eli+kuulemma+ne+joilla+on+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+ne+eivät+kosta+muihin+asiakkaisiin+sitä+että+tekis+mieli+tappaa+toinen+asiakas.++Ja+mitä+tiedän+kaikki+muut+Lievän+älyllisen+kehitysvamman+saaneena+vihaa+omaa+kehitysvammma+diagnoosi+sanaa+en+ymmärrä+miksi+minä+olen+ainoa+joka+on+kiinnostunut+lukemaan+kirjoja+omasta+kehitysvamma+diagnoosista.+Uusi+Tukihenkilö+joka+opiskelee+Kehitysvamma+sano+että+kun+puhun+ainoastaan+mitä+asioita+on+jätetty+kirjoittamatta+kehitysvamman+suhteen+sano+minulle,+että+silloin+minun+Kehitysvamma+muka+väärin.++Jos+joku+teistä+tuntee+toisen+älyllisen+kehitysvamman+saaneen+joka+ei+osaa+kirjoittaa+lyhyesti+asiaa+niin+laita+henna+Koskela+Facebook+sivuilla+viesti+minulle.++Minua+ei+hyväksy+enää+työkeskus+ryhmään+koska+en+ota+ohjausta+vastaan.+Itse+epäilen+PDA+piirteitä+minulla+on+koska+saan+kuulla+että+miksi+käsken+muita+tekee+asioita+omasta+puolestani+PDA+on+vasta+Autismin+alaprofiili+mutta+moni+PDA+Facebook+sivuilla+kirjoittanut+ADHD+ja+Lievä+älyllinen+kehitysvamma+jonka+alle+kuuluu+myös+saada+PDA.+Mielestä+myös+Narsisti+jutun+alle+PDA+kuuluu.++Itsellä+lukee+ADD/ADHD+9/9