Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

23

  1. Lievä älyllinen kehitysvamma vs vaikea ADHD

    Kun Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en saa keskustelua kasvotusten enkä ajatusten tasolla saa muiden Kehitysvamm
    Kehitysvammaiset
    0
    274
  2. Miksi muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet?

    Miksi muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset valittaa, että eivät osaa lukea pitkiä kirjeitä. Miksi ne
    Kehitysvammaiset
    0
    256
  3. Lievä älyllinen kehitysvamma/ kaveri

    Miksi minulla tulee ahdistus, kun olen tutustunut yhteen mieheen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi ja tunt
    Kehitysvammaiset
    0
    204
  4. ADHD tai älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin?

    Kehitysvamma lääkärillä olen ravannut asuntola ohjaajien kanssa, koska ne ohjaajat sitä mieltä, että Autismi ohjaus minu
    Kehitysvammaiset
    0
    178
  5. En saa samoja oikeuksia

    Jos minun kohdallani on oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma miksi helvetissä kaikki muut asiakkaat joilla on my
    Kehitysvammaiset
    3
    176
  6. Kehitysvamma kumpi enemmän Narsisti vai PDA?

    Minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja toinen Diagnoosi ADHD ja PDA ryhmässä moni kirjoittanut ADHD alle kuuluu myös
    Kehitysvammaiset
    0
    173
  7. ADHD ja narsisti.

    Narsistityyppistä käyttäytymistä voi näkyä monissa mielenterveyden tai käyttäytymisen häiriöissä ilman, että kyse olisi
    Kehitysvammaiset
    0
    173
  8. Kehitysvammaisten hyväksikäyttöä

    Niin kauan kuin Kehitysvammaisten työkeskus paikassa laskuttaa aterioista 7€päivä ja jos työkeskus ryhmässä käy 23 päivä
    Kehitysvammaiset
    2
    143
  9. Kehitysvamma ja epätasainen kyky profiili?

    Kuuluu Lievään älylliseen kehitysvammmaan se, että on epätasainen kyky profiili siis 0 tasolla minulla on ihmisuhde taid
    Kehitysvammaiset
    0
    133
  10. Ne joilla on Heikkolahjaisuus niille laitetaan kehitysvamma

    Maria Arvio kertoo aikuisesta naisesta, joka asui palvelutalossa ja sai työkyvyttömyyseläkettä. Kehitysvammadiagnoosin h
    Kehitysvammaiset
    1
    129
  11. Älyllisen kehitysvamman vahvuus alueet

    Voiko älyllisen kehitysvamman saaneilla olla pienellä määrällä Matemaattinen lahjakkuus ja hyvä päivämäärä muisti ja kok
    Kehitysvammaiset
    7
    126
  12. Lievä älyllinen kehitysvamma

    Koska minun kohdallani on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma miksi minun Vammaissosiaali työntekijät haluavat saada min
    Kehitysvammaiset
    1
    119
  13. Itsemääräämisoikeus

    Olen ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena todennut itsemääräämisoikeus oikeus toteutuu ainoastaan Lievän älyl
    Kehitysvammaiset
    0
    118
  14. Vastauksia??

    Yhtä asiaa en ymmärrä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena niissä joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma 1. En
    Kehitysvammaiset
    1
    109
  15. Mitä tarkoittaa tämä?

    Mitä tarkoittaa sana Autismi piirteinen kehitysvamman saaneena? Jos lääkäri lausunnoissa lukee Lievä älyllinen kehitysv
    Kehitysvammaiset
    0
    108
  16. Kumpi haasteellinen vaikea Adhd vai älyllinen kehitysvamma?

    Olen ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena lukenut ADHD ihmiset ovat älyllisen kehitysvamman saaneisiin Kehity
    Kehitysvammaiset
    3
    107
  17. Aktiivisuuden ja tarkkaavaisuuden häiriö??

    Kumpaan näistä kahdesta kuuluu nämä asiat 1. Puhut päälle etkä osaa arvioida puhelimessa kasvotusten ryhmässä milloin o
    Kehitysvammaiset
    1
    106
  18. Kehitysvamma

    Mielestäni jos muut älyllisen kehitysvamman saaneena eivät osaa kirjoittaa tai lukea, niin niiden omaisten ei pitäisi os
    Kehitysvammaiset
    0
    104
  19. Mielipide kehitysvamman suhteen

    Vaikka itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD mielestäni ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset jo
    Kehitysvammaiset
    2
    103
  20. Ei todellakaan toimi!

    Ne joilla on CP vamma/ Lievä älyllinen kehitysvamma ja istuu pyörätuolissa ja ei toimi kädet ja jalat. Ei toimi itsemäär
    Kehitysvammaiset
    1
    98