Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

8

  1. Aloittaja on aivan oikeassa. Ei kaikki mopomuksut kaahaile, mutta aika moni. Eivät nämä pullamössömuksut opi ennen kuin heille sattuu jotain ikävää. Näin tapahtui Toholammilla, jossa 10v poika kuoli ja 15v poika loukkaantui. Ja kuinka monta muuta vastaavaa tapausta on sattunut, eli ei ihmishengellä kannata leikkiä. Maltti on valttia !