Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kaiveri85
profiilit
kaiveri85
kaiveri85
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+syli+lemmikkejä+jos+et+jotenkin+osaa+siihen+kouluttaa,+ite+en+ole+onnistunu.+Tykkää+silityksistä+kyllä+paljon+mutta+jos+syliin+yrität+ottaa+niin+luultavasti+vahingossa+kynsii+sua+kun+rimpuilee+pois+mutta+ei+pure+(paitsi+vaatteita).+Tosin+jos+on+jotain+herkkua+niin+sen+aikaa+on+sylissä+kiltisti.+Kaikki+ne+on+erilaisia+kuulemma.
Kyllä+ne+seurallisia+silti+on,+oma+rupes+parin+kuukauden+päästä+makaamaan+sohvalla+vieressä+reittä+vasten,+kun+sillä+ei+ole+toista+kania+kaverina.+Yleensä+tykkää+vaan+maata+parin+metrin+päässä+ja+tuijottaa.+Kai+se+pitää+silmällä...
Ainiin+ja+oon+kuullu+paljon+siitä+että+on+kaneja+kuollu+kun+on+syötetty+vääriä+asioita+eli+jotain+eläinperäistä+esim.+Kummilapsen+kani+kuoli+kun+antoivat+sille+suklaata.+Heinää,+porkkanaa,+omenaa,+näkkileipää+ja+pajua+annan+omalleni+suurimmaks+osaks.+Eniten+heinää+tietty.
13.06.2016 02:43
Miks tämä on ees täällä etusivulla? Täysin mielipide asia josta on aika turha keskustella. Itselleni on tuo luuranko minkä kuvailit turn off.
17.02.2014 12:40
Melatoniinia saa apteekista ilman reseptiä. Toiminu mulle aika hyvin ja ei o liian vahva tai väsytä seuraava päivänä. Sitä tuottaa rauhanen vartalossa kun alkaa oleen pimeetä ja pitäs nukuttaa.
Se mitä saa ilman reseptiä on 1mg ja niitä voi ottaa parikin jos ei meinaa riittää. Itelläni on reseptillä 3mg mutta otan vaan puolikkaita. Hmm niin ja tietenkin se vaikuttaa paremmin eka enneku siihen tottuu eli se yks (1mg) varmaan riittää.
Ne on imeskelytabletteja ja pitäs vaikuttaa jonku tunnin sisällä.
24.01.2014 12:54
Ja turhaan meni. No melkeen. ite olen käyttäny 150€ näyttiksiä ja ne on riittäny ihan hyvin. Vai oiskohan tähän maksanu 200€. No Kumminkin satasen vähemmän kun sanot. 800€ makso koko vehje ja on pari vuotta toiminu pelit ihan tarpeeks hyvin. Ei aina ihan ultra graffoilla mutta ihan sama. Oisin luultavasti saannut paremmankin tähän hintaan jos oisin vähän enemmän jaksanu miettiä. Esim hidas kovo jäi pullonkaulaksi.
Mutta empä kyllä jaksa miettiä jollekkin tuntemattomalle että mistä saa mitäkin halvimmalla. Liikaa hommaa.
02.08.2013 13:24
Minä en juhli koskaan.
Mutta muut saa tehdä mitä haluaa, ei se niin paljoa häiritse. Vaikka ihan varmaan tänäänkin ihan tuossa seinän takana älämöidään. Ehkä sen verran valittaisin että saisivat soittaa parempaa musiikkia. Sama huono tekno soi joka kerta.
01.05.2013 12:18
1 / 1