- Luultavasti tarkoitat aurinkotuulta jota aurinko syöksee pinnastaan. Auringosta ei "tipu" mitään, lähinnä maapallosta irtoaa ainesta aurinkoon. Sen takia aurinkosia ihmisiä ei ole enää paljon, kaikki ovat jotain mököttäjiä. Aurinko imee kaikki iloiset ihmiset maapallolta
- Järki jäässä, kännissä pää.
Kuolema.
Viisaat hölmistyvät. - Valtio pelasti sen minkä pystyi, Terrafame suomalainen kaivosyhtiö, älä anna malmia australialaiselle lohikäärmeelle tai muille ulkomaalaisille.
- Natsit olivat porukalla ahdistelleet erivärisiä ja nämä päättivät tehdä "sakinhivutuksen". Ennen turpiinsaajat olivat hiljaa sen jälkeen eivätkä uhoilleet enää.
- seurustelin 9 vuotta thai naisen kanssa joka myi itseänsä lähettäen rahaa perheellen. kerran sanoin että ei sen tarvitse, koska olen töissä, mutta se ansaitsi 10 000 kuukaudesta, joista se lähetti suurimman osan kotiin. En kysynyt enään mitään.
- Ex syötti minulle persttään aikoinaan, aika domme se, joten se ei olisi uutta
- Vieäkö joku jaksaa uskoa mielikuvitusolentoihin? On sentään jo 2018!
- Suomen nyt ei kannata luottaa ryssään, koskaan. Sattuneesta syystä. Toivottavasti Suomi valitsee Jas Gripenin, se yhdistäisi pohjoismaat vahvaksi puskuriksi venäjää vastaan.
- Ketä kiinostaa?
- Töissä on nainen joka on niin iloinen kaikkia kohtaan, mutta jokainen sanoo että ne vihaa häntä ja hän saa ne hulluksi puhuttuaan heille hetken. Minua hän ei lähesty, kiertää mahdollisimman kaukaa aina. Taidan olla ainoa ihminen jolla ei ole pahaa sanottavaa hänestä. Pitäisikö huolestua?
- En nyt sääli paskayrittäjää jonka kusetus valuu viemäreihin, koska suomen juhannus...
- Turussa on myös aika läskiä ämmiä, kulkevat paksun kakaran kanssa.
- Anteeksi typot, mutta täällä netti toimii pätkittäin, jos silloinkaan.
- Natsikortti, tai mikä lie äärioikeistolainen kommentti. Isoisämme taistelivat itsenäisyyden Suomeen ettei meistä tulisi neuvostoliiton kaltaista fasistista valtiota.
- Tyyppihän oli ottanut poikasen pesästä ja laittanut sen "valokuvauksellisesti" kannon nokkaan. Itse metsänomistajana sanon, että kukaan ei tee intujen pesimäaikaan hakkuita. Kuva on todettu lavastetuksi ja tarkoitushakuisesti. Oikeat lintujen rengastajat eivät tee tällaista.
- Unkari on nykyisin natsi-saksan hajoamisen jälkeen maailman fasistisin valtio, hyviä viinejä kuitenkin löytyy, mutta menisin mamuna, en matuna.
- Saatto ne olla susiakin.
- Mistä näitä puupäitä riittää?
- Grillissä joskus rillataan krilljä.
- Ite lapista muuttanut Turkuun ja ei turun murretta liikaa kuule enään, kui sää tommosti verät herne nnokka? Murteet ovat rikkaus.