Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Painupa+itse+vittuun+:)
15.07.2016 22:20
Tuo+nyt+on+kokonaisuudessaan+niin+typerä+juttu,+ettei+siihen+kannata+edes+vaivautua+sen+enempää+vastaaman.+Kyllä+jokainen+järkevä+ihminen+käsittää,+että+lapset+on+lapsia+ja+vasta+opettelevat+elämistä+ja+ihmisenä+olemista..+Parempi+oppia+vaikka+sitten+vähän+myöhäänkin,+kuin+ei+milloinkaan.
15.07.2016 22:14
Samaa+mieltä,+Vihatipunen+on+symppis.+
Mutta+ilmeisesti+tarkoituksena+on+saada+naiset+pois+palstalta..+homoilkaa+tunkkeinenne+sitten.
15.07.2016 21:55
Jep,+samoilla+linjoilla.+Ei+normaalissa+huonetilassa+normaalikokoiselle+ihmiselle+kovinkaan+helposti+tule+sellaista+tilannetta,+että+tahattomasti+hinkkautuisi+toista+vasten.+Tungos+on+sitten+asia+erikseen.+Jos+itselle+semmoisia+"vahinkoja"+on+käynyt+niin+ne+on+kyllä+olleet++tahallisia..
15.07.2016 09:28
Mahdollisesti,+mutta+on+hyvä+olla+selektiivinen,+maailma+on+täynnä+vampyyreitä.
15.07.2016 09:22
Njoo..+kyllähän+mä+ne+siinä+näin,+mutta+aina+kun+minun+verkkokalvolle+piirtyy+numeroita+ja/tai+jotain+käppyröitä+mun+aivot+alkaa+muuttua+tefloniksi+ja+ajatus+ja+katse+harhailla+vehreämmille+niityille..+En+siis+rekisteröinyt+yhtään,+mitä+ne+prosentit+oli.
14.07.2016 23:40
Tarkoitin,+että+törkyaloitus+on+28:iin+kohdistuva+vaientamisyritys,+sinähän+voit+toki+yrittää+vaientaa+kyseistä+ryöpytystä..+vai+mitä+mahdoit+itse+tarkoittaa?
14.07.2016 23:33
Ei+hän+nyt+ainakaan+pidä+sinua+vastenmielisenä+tai+luotaantyöntävänä.+Naiset+kyllä+karttavat+kaikenlaista+fyysistä+läheisyyttä,+jos+mies+vaikuttaa+vähääkään+epämiellyttävälle+tai+uhkaavalle.+Onko+kyse+sitten+ystävällisistä+tunteista+vai+muusta,+ja+mikä+on+perimmäinen+motiivi,+kiusoittelu+vai+kiinnostus,+en+osaa+sanoa,+mutta+ei+tuo+nyt+ihan+tahattomaltakaan+vaikuta.
14.07.2016 23:28
Hämmennyin,+ISFP..++tein+testin+kahdesti+samalla+tuloksella.++Olen+tehnyt+sen+myös+kerran+aiemmin+ja+silloin+tuli+INFP,+josta+tunnistan+kyllä+itseni+paremmin..+Mahtaakohan+olla+tuulensuunnasta+riippuvaa+potaskaa+nämä+tämmöiset.
14.07.2016 23:09
Joo,+homo+olisi+varmaan+noista+harmittomin+vaihtoehto..+Homon+kanssa+voisi+pitää+kivan+tyttöjen+illan,+lakkailla+kynsiä+ja+puhua+hiusväreistä+yms.+tyttöjen+jutuista+mistä+kaikki++tytsyt+nyt+aina+puhuu..+Moni+palstamies+tosin+taitaa+olla+homo.
14.07.2016 22:50
Tämähän+on+juurikin+siellä+s24-laadun+ytimessä:+puskista+huudettu+asiaton+henkilöhyökkäys+ja+vaientamisyritys.+Kuvastaa+hienosti+palstalle+ominaista+negatiivista+ja+vihamielistä+asenneilmapiiriä,+käytöstapojen+puutetta+ja+ruokottomuutta.
14.07.2016 09:21
Eroamisesta+ja+niistä+negatiivisista+tapauksistahan+tässä+nyt+keskustellaan+ja+yritän+rautalangasta+vääntää+milloin+voi+olla+parempi+erota,+vaikka+huono+vaihtoehto+sekin+tietysti+lapsen+kannalta+on.+Joskus+vaan+tulee+eteen+tilanteita,+jolloin+eroaminen+on+pienempi+paha,+kuin+epäterveen+perhe-elämän+jatkaminen.+Kukin+tahollaan+arvio+mikä+semmoinen+tilanne+itselle+on+ja+kauanko+jatkaa+yrittämistä.
13.07.2016 23:57
Niinpä..+ja+pidemmän+päällehän+huonossa+parisuhteessa+kituuttelussa+haitallista+on+myös+se,+että+se+periyttää+lapsille+epäterveen+parisuhdemallin.
13.07.2016 23:50
Niin,+normaalissa..+mutta+sehän+siinä+on,+että+ne+"normaalit"+perheet+ja+pariskunnat+ei+sitten+välttämättä+olekaan+niin+normaaleja..+Paljon+on+epäterveitä+kasvuympäristöjä+lapsille+ja+kulissien+takana+piilottelee+persoonallisuushäiriöisiä,+alkoholisoituneita,+puolisoaan+pettäviä,+tunnekylmiä,+masentuneita,+työnarkomaaneja,+arjen+uuvuttamia+vanhempia..+moni+ongelma+on+ratkaistavissa,+mutta+joskus+voi+myös+olla+kaikkien+kannalta+parempi+erota.+Ei+ero+tietenkään+ole+sellainen+ratkaisu,+mitä+kukaan+alkujaan+suhteeseen+ryhtyessään+olisi+toivonut,+varsinkaan+jos+on+perheenkin+perustanut,+mutta+jokus+käy+niin+että+on+tajuttava+että+keinot,+jaksaminen+ja+rakkauskin+loppuu.
13.07.2016 23:46
Olen+kyllä+eri+mieltä+tuosta,+vaikka+saattaa+omalla+itsellänikin+toki+olla+vaikutusta+asiaan.+Valitettavasti+se,+että+joku+on+naimisissa,+ei+yksistään+tee+kenestäkään+rakastavaa+ja+emotionaalisesti+kypsää+vanhempaa.
13.07.2016 23:17
Niinku+missä+mielessä?+
En+normaali+ainakaan,+(mitä+edes+tarkoittaa+normaali+?)+vaikka+minun+vanhemmat+olivatkin+naimisissa+ja+elivät+saman+katon+alla+koko+minun+lapsuuden+ja+erosivat+vasta+eläkeiän+kynnyksellä.
13.07.2016 23:08
Ainakin+kyky+itseironiaan+on+positiivinen+piirre+ihmisessä.
13.07.2016 23:00
Maitoviikset+:)
12.07.2016 23:25
Ainakin+Tarzanilla+ja+John+Carterilla+on+teräksen+harmaat+silmät.
12.07.2016 23:24
Täh..miksi.?+Kuulostaa+aika+amerikkalaiselta..+Ymmärrän+että+yhdessä+hankittu+omaisuus+puolitetaan+tai+jtn+mutta..?
02.07.2016 01:46
37 / 109