Tuo nuoremman seksiseuran etsintä taitaa olla naisille trendi nykyään.
http://www.iskuri.net/index.php?prof=1013702&inr=10&s=0&osp=1&hsp=2&kau=1106
Rokkimimmille kelpaa vain nuorempi panoseura
93
913
Vastaukset
Siinäkin taas surullisen rikkinäinen ihminen.
- petustele_
Mistä niin päättelee?
petustele_ kirjoitti:
Mistä niin päättelee?
Nainen on selvästi räpsytellyt römpötintään netin alle 30-vuotiaille tukkajumalille ja jahtaa nyt tätä fetissiä aikuiselämänsä kustannuksella.
Luultavasti se nainen on varattu kun miehellä pitää olla pano paikka.
- kaisanoasaa
Naisilla se panopaikka kulkeekin aina mukana.
- atännä
Minkälaista panoseuraa itse etsit tuolta?
Tuo minullekin tuli mieleen.
Noin muutenkin minua aina jaksaa hämmästyttää näiden naisen kataluutta alleviivaavien kirjoitusten lähteet. On ties mitä naistenlehtiä, joita en arvannut ätmien niin kiinnostuneena lukevan. Noh, aina oppii uutta.- dtrateginenajattelu
Pitää tuntea vihollinen
- vihsstkonaisia
Kuka on vihollisesi? Naiset?
- Milla23
No kuka nyt panoseuraksi mitään vanhaa ukkoa tahtoo, koska se on niin epävarmaa, että milloin sen setämiehen värkki toimii ja milloin ei, ja silloinkin kun toimii - niin erektio ei ole kunnollinen ja saattaa lerpahtaa kesken kaiken.
- eipäMita
Joo, ja mieshän on jo vuosia jahdannut itsiään nuorempaa.
Nyt lienee jo naisenkin aika etsiskellä verskiä kamuu.- muistoissaonjauusintaan
Just näin, tasapuolinen meininki jo vuonna 2016 !
Mukavaa.
- säälijä
Säälittäviä tuollaiset "ikinuoret " rokkimimmit
- tiinv
Yli 30v neitsytmies on säälittävämpi.
- vihapois
tiinv kirjoitti:
Yli 30v neitsytmies on säälittävämpi.
Taas ATM-vihaa
- Pitkätukka-68
Aloittaja ei osaa lukea. Ilmoittaja sanoo, että "lähinnä hieman itseäni nuoremmat miehet kiinnostaa eniten" ja analfabeetti lukee että VAIN nuorempi seura kelpaa. Hah.
Sitäpaitsi jos ilmoittajalle pitkä tukka on se juttu, niin ehkei hän halua kaljuuntuvaa ukkoa.
No kaikkihan eivät kaljuunnu koskaan, kuten minä.- Ysin-mies
HC-ätmel kirjoitti:
Paitsi että linkissä lukee, että naisen oma ikä on 31 ja haetun partnerin ikä on 18-31.
Jos olettaa tämän seuraa hakevan naisen olevan looginen ilmoituksessaan ja käytännön toiminnassaan, niin mieluummin 29v mies kuin 19-v mies, jos muut ominaisuudet ovat yhtä hyvät. Mutta paremman puutteessa myös 18-v mies kelpaa.
- ounou876
Miksi nainen on automaattisesti lutka jos haluaa seksiä?? Mies on mahtisonni kun hakee pillua,,, Nunnanako pitäisi elää luostarissa?!Ajatusmaailmasi sama kuin lähi-Idän miehillä...
- näinonluonnonlait
ounou876 kirjoitti:
Miksi nainen on automaattisesti lutka jos haluaa seksiä?? Mies on mahtisonni kun hakee pillua,,, Nunnanako pitäisi elää luostarissa?!Ajatusmaailmasi sama kuin lähi-Idän miehillä...
Naisen ei kuulu haluta seksiä. Kunnon nainen antaa seksiä aviomiehelleen syvästä rakkaudesta tätä kohtaan, vaikka ei itse erityisesti pidä toimituksesta.
näinonluonnonlait kirjoitti:
Naisen ei kuulu haluta seksiä. Kunnon nainen antaa seksiä aviomiehelleen syvästä rakkaudesta tätä kohtaan, vaikka ei itse erityisesti pidä toimituksesta.
Naiselle on annettu orgasmi jotta nainenkin nauttisi seksistä jotta suku jatkuisi. = Siispä naisenkin kuuluu haluta lisääntymisbiologian mukaan.
- nam.nam.nam
Täti haluaa tuoretta lihaa
- Eräkettu
Pitkäletti ilmoittautuu palvelukseen. :D
- jaikääoli
Oletko riittävän nuori?
- Eräkettu
jaikääoli kirjoitti:
Oletko riittävän nuori?
Kenties..
Mielummin vähän nuorempi kuin vanhempi vaikka en mitään seksi-ilmoituksia ole rustailemassakaan. Se vain on ollut oma mieltymys noin 20v ikäisestä lähtien.
- nuorta.lihaa
Oletko puumaillut paljonkin?
Nainen_28v kirjoitti:
En tarpeeksi.
"Vastuuntuntoinen ja hyvä äiti" on tietysti yh ja juoksee nuorempien miesten perässä ja jakaa pillua huolettomasti.
super-atm kirjoitti:
"Vastuuntuntoinen ja hyvä äiti" on tietysti yh ja juoksee nuorempien miesten perässä ja jakaa pillua huolettomasti.
Ei miesmaku tee huonoa äitiä. Eivät nuoremmat miehet nyt ihan niin nuoria ole että liittyisivät äitiyteen mitenkään. :P
Nainen_28v kirjoitti:
Ei miesmaku tee huonoa äitiä. Eivät nuoremmat miehet nyt ihan niin nuoria ole että liittyisivät äitiyteen mitenkään. :P
Kyllä miesmaku liittyy huonoon äitiyteen sillä tavalla että valintasi johdosta päädyit yh-mammaksi. Lapsen normaalille kehitykselle on parempi että hänellä on joka päivä läsnä sekä isä että äiti.
super-atm kirjoitti:
Kyllä miesmaku liittyy huonoon äitiyteen sillä tavalla että valintasi johdosta päädyit yh-mammaksi. Lapsen normaalille kehitykselle on parempi että hänellä on joka päivä läsnä sekä isä että äiti.
Höpöhöpö. Moni eroperheen lapsi on pärjännyt elämässä paremmin kuin ei ero perheen lapsi.
Lapseni isä on vanha ukko jo.Nainen_28v kirjoitti:
Höpöhöpö. Moni eroperheen lapsi on pärjännyt elämässä paremmin kuin ei ero perheen lapsi.
Lapseni isä on vanha ukko jo."Höpöhöpö. Moni eroperheen lapsi on pärjännyt elämässä paremmin kuin ei ero perheen lapsi."
Kommenttisi on feminististä paskanjauhantaa. Selvästi huomaa ettet arvosta miehiä. Feministien mielestä lapset eivät tarvitse isää ollenkaan.
"Lapseni isä on vanha ukko jo."
Eli noin sinun ikäinen, koska olet jo vanha nainen.super-atm kirjoitti:
"Höpöhöpö. Moni eroperheen lapsi on pärjännyt elämässä paremmin kuin ei ero perheen lapsi."
Kommenttisi on feminististä paskanjauhantaa. Selvästi huomaa ettet arvosta miehiä. Feministien mielestä lapset eivät tarvitse isää ollenkaan.
"Lapseni isä on vanha ukko jo."
Eli noin sinun ikäinen, koska olet jo vanha nainen.Paljon vanhempi kuin minä.
Pienelle lapselle äiti on tärkein raskauden / imetyksen johdosta. Tuollaista eroa ei enää myöhemmin ole. Et tiedä minun arvoistani näköjään mitään...- Vittu.mitä.paskaa
super-atm kirjoitti:
"Lapsen normaalille kehitykselle on parempi että hänellä on joka päivä läsnä sekä isä että äiti
... Vittu.mitä.paskaa kirjoitti:
"Lapsen normaalille kehitykselle on parempi että hänellä on joka päivä läsnä sekä isä että äiti
...Oletko yh-mamma, feministi vai molemmat?
super-atm kirjoitti:
Oletko yh-mamma, feministi vai molemmat?
Lapsen normaalille kehitykselle on hyväksi että kotona ei ole ahdistavaa ilmapiiriä / riitelyä / henkistä pahoinvointia jne.
Nainen_28v kirjoitti:
Paljon vanhempi kuin minä.
Pienelle lapselle äiti on tärkein raskauden / imetyksen johdosta. Tuollaista eroa ei enää myöhemmin ole. Et tiedä minun arvoistani näköjään mitään..."Paljon vanhempi kuin minä."
Ilmankos tykkäät alaikäisistä pojista, kun ensin teit lapsen isoisän ikäsen ukon kanssa.
"Pienelle lapselle äiti on tärkein raskauden / imetyksen johdosta. Tuollaista eroa ei enää myöhemmin ole. Et tiedä minun arvoistani näköjään mitään... "
Olet feministi koska et arvosta sitä että lapsella on isä läsnä elämässä. Tiedän sen verran arvoistasi että ne eivät ole normaalin ja vastuullisen äidin arvot.super-atm kirjoitti:
"Paljon vanhempi kuin minä."
Ilmankos tykkäät alaikäisistä pojista, kun ensin teit lapsen isoisän ikäsen ukon kanssa.
"Pienelle lapselle äiti on tärkein raskauden / imetyksen johdosta. Tuollaista eroa ei enää myöhemmin ole. Et tiedä minun arvoistani näköjään mitään... "
Olet feministi koska et arvosta sitä että lapsella on isä läsnä elämässä. Tiedän sen verran arvoistasi että ne eivät ole normaalin ja vastuullisen äidin arvot.Missäs luulet pojan isän olevan jos ei hänen elämässään?
Joo vähintäänkin muumion ikäinen. Tykkään välillä kuolonkankeasta.Nainen_28v kirjoitti:
Missäs luulet pojan isän olevan jos ei hänen elämässään?
Joo vähintäänkin muumion ikäinen. Tykkään välillä kuolonkankeasta.Ei poikasi isä ole joka päivä lapsesi elämässä mukana.
Nainen_28v kirjoitti:
Lapsen normaalille kehitykselle on hyväksi että kotona ei ole ahdistavaa ilmapiiriä / riitelyä / henkistä pahoinvointia jne.
Normaali nainen ei tee sellaisen miehen kanssa lasta, josta täytyy erota.
super-atm kirjoitti:
Ei poikasi isä ole joka päivä lapsesi elämässä mukana.
Et taas tiedä yhtään mistä puhut. Onko yhteishuoltajuus noin vaikea käsite?
super-atm kirjoitti:
Normaali nainen ei tee sellaisen miehen kanssa lasta, josta täytyy erota.
Kyllä tekee. Ei eroaminen ole mitään epänormaalien ihmisten hommaa.
- wewewewew
super-atm kirjoitti:
"Paljon vanhempi kuin minä."
Olet feministi koska et arvosta sitä että lapsella on isä läsnä elämässä. Tiedän sen verran arvoistasi että ne eivät ole normaalin ja vastuullisen äidin arvot.Normaali mies on kiinnostunut naisista / saa naisia.
- Niinmiksi
Nainen_28v kirjoitti:
Miksi ei voi valita sellaista kumppania , josta ei heti tarvitse erota?
Niinmiksi kirjoitti:
Miksi ei voi valita sellaista kumppania , josta ei heti tarvitse erota?
Heti??? Kenen mielestä 10v. On heti?
Nainen_28v kirjoitti:
Et taas tiedä yhtään mistä puhut. Onko yhteishuoltajuus noin vaikea käsite?
"Et taas tiedä yhtään mistä puhut."
Tiedän aina mistä puhun.
"Onko yhteishuoltajuus noin vaikea käsite?"
Ei se ole vaikea käsite. Se on vastenmielinen käsite ja sellainen tila johon yhdenkään ihmisen ei pitäisi joutua, eikä toisten yhteishuoltajuuksiin pidä mennä millään tavalla mukaan.Nainen_28v kirjoitti:
"Ei eroaminen ole mitään epänormaalien ihmisten hommaa."
On erittäin tyhmää ja vastuutonta tehdä miehen kanssa lapsi ja sitten erota. Lapsen kehitykselle on turmiollista, jos hänellä ei ole normaalisti sekä isä ja äiti läsnä joka päivä.- Normaaliolen
super-atm kirjoitti:
On erittäin tyhmää ja vastuutonta tehdä miehen kanssa lapsi ja sitten erota. Lapsen kehitykselle on turmiollista, jos hänellä ei ole normaalisti sekä isä ja äiti läsnä joka päivä.Kasvoin ihan normaaliksi kansalaiseksi vanhempieni erosta huolimatta. On hyvä työ, kavereita,etc.
Sun kasvatus sen sijaan näyttää ajautuneen sivuraitille jossain kohdin. Syitä voi vain arvailla. Normaaliolen kirjoitti:
Kasvoin ihan normaaliksi kansalaiseksi vanhempieni erosta huolimatta. On hyvä työ, kavereita,etc.
Sun kasvatus sen sijaan näyttää ajautuneen sivuraitille jossain kohdin. Syitä voi vain arvailla.Olisit vielä normaalimpi jos olisit elänyt normaalissa perheessä.
Minä olen saanut normaalin kasvatuksen ja sen takia olenkin hyvä mies.super-atm kirjoitti:
On erittäin tyhmää ja vastuutonta tehdä miehen kanssa lapsi ja sitten erota. Lapsen kehitykselle on turmiollista, jos hänellä ei ole normaalisti sekä isä ja äiti läsnä joka päivä.Tuota hainkin että yhteishuoltajuudessa molemmat vanhemmat ovat välillä pois lapsen elämästä. Ei vain isä. Aina parempi ratkaisu kuin tilanne jossa kaikki riutuvat. Siitä tietysti sinä et tiedä mitään, jos et ole sitä kokenut.
super-atm kirjoitti:
Olisit vielä normaalimpi jos olisit elänyt normaalissa perheessä.
Minä olen saanut normaalin kasvatuksen ja sen takia olenkin hyvä mies.Ainakin kyky itseironiaan on positiivinen piirre ihmisessä.
PikkuLikka kirjoitti:
Ainakin kyky itseironiaan on positiivinen piirre ihmisessä.
Mikäs itse luulet olevasi?
Nainen_28v kirjoitti:
Tuota hainkin että yhteishuoltajuudessa molemmat vanhemmat ovat välillä pois lapsen elämästä. Ei vain isä. Aina parempi ratkaisu kuin tilanne jossa kaikki riutuvat. Siitä tietysti sinä et tiedä mitään, jos et ole sitä kokenut.
"Siitä tietysti sinä et tiedä mitään, jos et ole sitä kokenut."
Viisas ei joudu paskoihin tilanteisiin. Olen tehnyt elämässäni hyviä valintoja ja sen takia menestyn.super-atm kirjoitti:
Mikäs itse luulet olevasi?
Niinku missä mielessä?
En normaali ainakaan, (mitä edes tarkoittaa normaali ?) vaikka minun vanhemmat olivatkin naimisissa ja elivät saman katon alla koko minun lapsuuden ja erosivat vasta eläkeiän kynnyksellä.PikkuLikka kirjoitti:
Niinku missä mielessä?
En normaali ainakaan, (mitä edes tarkoittaa normaali ?) vaikka minun vanhemmat olivatkin naimisissa ja elivät saman katon alla koko minun lapsuuden ja erosivat vasta eläkeiän kynnyksellä.Siinä tapauksessa epänormaaliutesi ei johdu vanhemmistasi vaan sinusta itsestäsi.
super-atm kirjoitti:
Siinä tapauksessa epänormaaliutesi ei johdu vanhemmistasi vaan sinusta itsestäsi.
Olen kyllä eri mieltä tuosta, vaikka saattaa omalla itsellänikin toki olla vaikutusta asiaan. Valitettavasti se, että joku on naimisissa, ei yksistään tee kenestäkään rakastavaa ja emotionaalisesti kypsää vanhempaa.
super-atm kirjoitti:
"Siitä tietysti sinä et tiedä mitään, jos et ole sitä kokenut."
Viisas ei joudu paskoihin tilanteisiin. Olen tehnyt elämässäni hyviä valintoja ja sen takia menestyn.Kyllä tekee. Kokemuksista oppii. Viisas ei toista samoja virheitä. Täydellistä elämää ei olekaan.
PikkuLikka kirjoitti:
Olen kyllä eri mieltä tuosta, vaikka saattaa omalla itsellänikin toki olla vaikutusta asiaan. Valitettavasti se, että joku on naimisissa, ei yksistään tee kenestäkään rakastavaa ja emotionaalisesti kypsää vanhempaa.
Ei todellakaan tee. Monen pariskunnan olisi kannattanut erota eikä panna lapsia seuraamaan riitelyä / pettämistä / kylmää sotaa.
PikkuLikka kirjoitti:
Silti on aina parempi jos lapsi elää normaalissa perheessä eikä minkään lesbojen, homojen ja eronneiden kasvattamana.
Nainen_28v kirjoitti:
Kyllä tekee. Kokemuksista oppii. Viisas ei toista samoja virheitä. Täydellistä elämää ei olekaan.
Älykäs selviää tilanteista joihin viisas ei joudu.
Joten minä olen viisas ja sinä et koska olet joutunut tilanteeseen joka on todella haitallinen lapsellesi.super-atm kirjoitti:
Silti on aina parempi jos lapsi elää normaalissa perheessä eikä minkään lesbojen, homojen ja eronneiden kasvattamana.
Sellaista kuin normaaliperhe ei olekaan. Sopisit elämään keskiajalle juttuinesi.
super-atm kirjoitti:
Älykäs selviää tilanteista joihin viisas ei joudu.
Joten minä olen viisas ja sinä et koska olet joutunut tilanteeseen joka on todella haitallinen lapsellesi.Tietääkseni olet yksinäinen lapseton mies. Onnea vaan.
Nainen_28v kirjoitti:
Sellaista kuin normaaliperhe ei olekaan. Sopisit elämään keskiajalle juttuinesi.
Normaaliperhe pitäisi olla jokaisella tavoitteena joka aikoo lapsia tehdä. Sinä olet epäonnistunut normaaliperheen ylläpitämisessä.
super-atm kirjoitti:
Normaaliperhe pitäisi olla jokaisella tavoitteena joka aikoo lapsia tehdä. Sinä olet epäonnistunut normaaliperheen ylläpitämisessä.
Ei ole mitään normaalin perheen normia.
Nainen_28v kirjoitti:
Tietääkseni olet yksinäinen lapseton mies. Onnea vaan.
Lapseton olen, mutta en yksinäinen. Kiitos onnitteluista, olen ne ansainnutkin, koska olen menestyvä mies.
Nainen_28v kirjoitti:
Ei ole mitään normaalin perheen normia.
Kyllä on. Nykyaikana yhteiskunnassa on vallassa moraalittomuus, etenkin naisilla, ja sinä olet elävä esimerkki siitä.
super-atm kirjoitti:
Lapseton olen, mutta en yksinäinen. Kiitos onnitteluista, olen ne ansainnutkin, koska olen menestyvä mies.
Jos asut ilman puolisoa, olet single = yksin.
Ja minun elämänarvojeni valossa et ole tällöin menestynyt.
Samaa mitä täällä aina valehdellaan: kaikki naiset eivät mittaa miehen arvoa rahana, vaan aivan muissa asioissa.super-atm kirjoitti:
Kyllä on. Nykyaikana yhteiskunnassa on vallassa moraalittomuus, etenkin naisilla, ja sinä olet elävä esimerkki siitä.
Jos ei rakasta toista eikä halua elää tämän kanssa, kuuluu erota. Se on moraalisesti oikein. Pettäminen ja kulissin ylläpitäminen ei ole.
Nainen_28v kirjoitti:
Jos asut ilman puolisoa, olet single = yksin.
Ja minun elämänarvojeni valossa et ole tällöin menestynyt.
Samaa mitä täällä aina valehdellaan: kaikki naiset eivät mittaa miehen arvoa rahana, vaan aivan muissa asioissa.Jos asut lapsen kanssa, et ole single = mitä teet sinkkupalstalla kun et ole sinkku?
"Ja minun elämänarvojeni valossa et ole tällöin menestynyt."
Sinun elämänarvosi ovat huonot. Olet jakanut kymmenille miehille pillua ja päätynyt yh-mammaksi.Nainen_28v kirjoitti:
Jos ei rakasta toista eikä halua elää tämän kanssa, kuuluu erota. Se on moraalisesti oikein. Pettäminen ja kulissin ylläpitäminen ei ole.
"Jos ei rakasta toista eikä halua elää tämän kanssa, kuuluu erota."
Olisiko kannattanut tajuta ettei rakasta toista eikä halua elää sen kanssa jo ennen lapsen tekoa?super-atm kirjoitti:
Jos asut lapsen kanssa, et ole single = mitä teet sinkkupalstalla kun et ole sinkku?
"Ja minun elämänarvojeni valossa et ole tällöin menestynyt."
Sinun elämänarvosi ovat huonot. Olet jakanut kymmenille miehille pillua ja päätynyt yh-mammaksi.Pillun jakaminen ei liity lapseeni mitenkään. Senkin pervo. Äitiys ei aiheuta pillun jakamista eikä edes pillun jakaminen äitiyttä.
Tottakai olen sinkku. Sinkku on yksin elävä aikuinen. Se onko siinä lapsi kylkiäisenä 50:50 ei muuta asiaa millään tavalla.super-atm kirjoitti:
"Jos ei rakasta toista eikä halua elää tämän kanssa, kuuluu erota."
Olisiko kannattanut tajuta ettei rakasta toista eikä halua elää sen kanssa jo ennen lapsen tekoa?Halusin elää hänen kanssaan aiemmin. Halusin hänen kanssaan lapsen. Miksi? Monestakin syystä.
En halua enää. Ihmiset muuttuvat. Monestakin syystä.Nainen_28v kirjoitti:
Pillun jakaminen ei liity lapseeni mitenkään. Senkin pervo. Äitiys ei aiheuta pillun jakamista eikä edes pillun jakaminen äitiyttä.
Tottakai olen sinkku. Sinkku on yksin elävä aikuinen. Se onko siinä lapsi kylkiäisenä 50:50 ei muuta asiaa millään tavalla."Pillun jakaminen ei liity lapseeni mitenkään. Senkin pervo."
Tuskin neitsyenäkään olet lapseasi synnyttänyt. Itse olet pervo, koska olet kymmenien miesten käyttämä.
"Sinkku on yksin elävä aikuinen. Se onko siinä lapsi kylkiäisenä 50:50 ei muuta asiaa millään tavalla."
Siinä tapauksessa et elä yksin, vaan lapsesi kanssa, joten sinun täytyy käyttää itsestäsi nimitystä yh, eikä sinkku.super-atm kirjoitti:
Niin, normaalissa.. mutta sehän siinä on, että ne "normaalit" perheet ja pariskunnat ei sitten välttämättä olekaan niin normaaleja.. Paljon on epäterveitä kasvuympäristöjä lapsille ja kulissien takana piilottelee persoonallisuushäiriöisiä, alkoholisoituneita, puolisoaan pettäviä, tunnekylmiä, masentuneita, työnarkomaaneja, arjen uuvuttamia vanhempia.. moni ongelma on ratkaistavissa, mutta joskus voi myös olla kaikkien kannalta parempi erota. Ei ero tietenkään ole sellainen ratkaisu, mitä kukaan alkujaan suhteeseen ryhtyessään olisi toivonut, varsinkaan jos on perheenkin perustanut, mutta jokus käy niin että on tajuttava että keinot, jaksaminen ja rakkauskin loppuu.
Nainen_28v kirjoitti:
Halusin elää hänen kanssaan aiemmin. Halusin hänen kanssaan lapsen. Miksi? Monestakin syystä.
En halua enää. Ihmiset muuttuvat. Monestakin syystä.Kannattaisi varmaan tietää mitä haluaa ja harkita pari kertaa ennen kuin tekee vastuuttomasti lapsia ja eroaa sen jälkeen.
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, normaalissa.. mutta sehän siinä on, että ne "normaalit" perheet ja pariskunnat ei sitten välttämättä olekaan niin normaaleja.. Paljon on epäterveitä kasvuympäristöjä lapsille ja kulissien takana piilottelee persoonallisuushäiriöisiä, alkoholisoituneita, puolisoaan pettäviä, tunnekylmiä, masentuneita, työnarkomaaneja, arjen uuvuttamia vanhempia.. moni ongelma on ratkaistavissa, mutta joskus voi myös olla kaikkien kannalta parempi erota. Ei ero tietenkään ole sellainen ratkaisu, mitä kukaan alkujaan suhteeseen ryhtyessään olisi toivonut, varsinkaan jos on perheenkin perustanut, mutta jokus käy niin että on tajuttava että keinot, jaksaminen ja rakkauskin loppuu.
Otat esimerkeiksi tyypilliseen feminitityyliin ainoastaan negatiivisia tapauksia. Samalla tavalla lesbot puolustelevat omia perheitään kertomalla että kyllä hyvä ja rakastava lesboperhe on lapselle parempi kuin alkoholisoitunut heteroperhe.
Kyllä kaikista paras perhe lapselle on sellainen jossa on ihan normaalisti isä ja äiti.Nainen_28v kirjoitti:
Ei todellakaan tee. Monen pariskunnan olisi kannattanut erota eikä panna lapsia seuraamaan riitelyä / pettämistä / kylmää sotaa.
Niinpä.. ja pidemmän päällehän huonossa parisuhteessa kituuttelussa haitallista on myös se, että se periyttää lapsille epäterveen parisuhdemallin.
super-atm kirjoitti:
Kannattaisi varmaan tietää mitä haluaa ja harkita pari kertaa ennen kuin tekee vastuuttomasti lapsia ja eroaa sen jälkeen.
Kaikkea ei voi ennakoida. Harkinta-aika oli yli puoli vuosikymmentä.
Asiat ei ole mustavalkoisia. Ehkä korkeintaan sun korvien välissä.PikkuLikka kirjoitti:
Niinpä.. ja pidemmän päällehän huonossa parisuhteessa kituuttelussa haitallista on myös se, että se periyttää lapsille epäterveen parisuhdemallin.
Kyllä. Näin on käynyt myös minulle. Itse en sitä lapselle halua. Olen sanonut myös vanhemmilleni suoraan mitä mieltä olen heidän epäterveellisestä parisuhteestaan.
super-atm kirjoitti:
"Pillun jakaminen ei liity lapseeni mitenkään. Senkin pervo."
Tuskin neitsyenäkään olet lapseasi synnyttänyt. Itse olet pervo, koska olet kymmenien miesten käyttämä.
"Sinkku on yksin elävä aikuinen. Se onko siinä lapsi kylkiäisenä 50:50 ei muuta asiaa millään tavalla."
Siinä tapauksessa et elä yksin, vaan lapsesi kanssa, joten sinun täytyy käyttää itsestäsi nimitystä yh, eikä sinkku.Miten yh liittyy parisuhdestatukseeni???
Voin olla myös varattu yhteishuoltaja. Yhteishuoltajuus on sossun nimitys lapseen liittyvistä vastuista. Ei se ota kantaa vanhempien suhdestatukseen millään tavalla.super-atm kirjoitti:
Otat esimerkeiksi tyypilliseen feminitityyliin ainoastaan negatiivisia tapauksia. Samalla tavalla lesbot puolustelevat omia perheitään kertomalla että kyllä hyvä ja rakastava lesboperhe on lapselle parempi kuin alkoholisoitunut heteroperhe.
Kyllä kaikista paras perhe lapselle on sellainen jossa on ihan normaalisti isä ja äiti.Eroamisesta ja niistä negatiivisista tapauksistahan tässä nyt keskustellaan ja yritän rautalangasta vääntää milloin voi olla parempi erota, vaikka huono vaihtoehto sekin tietysti lapsen kannalta on. Joskus vaan tulee eteen tilanteita, jolloin eroaminen on pienempi paha, kuin epäterveen perhe-elämän jatkaminen. Kukin tahollaan arvio mikä semmoinen tilanne itselle on ja kauanko jatkaa yrittämistä.
PikkuLikka kirjoitti:
Eroamisesta ja niistä negatiivisista tapauksistahan tässä nyt keskustellaan ja yritän rautalangasta vääntää milloin voi olla parempi erota, vaikka huono vaihtoehto sekin tietysti lapsen kannalta on. Joskus vaan tulee eteen tilanteita, jolloin eroaminen on pienempi paha, kuin epäterveen perhe-elämän jatkaminen. Kukin tahollaan arvio mikä semmoinen tilanne itselle on ja kauanko jatkaa yrittämistä.
Oman kokemuksen ja muutaman lähipiirin kokemuksen mukaan pitää myös tajuta luovuttaa ajoissa ennen kuin menee oma terveys. Mä en tehnyt niin.
Nainen_28v kirjoitti:
Kaikkea ei voi ennakoida. Harkinta-aika oli yli puoli vuosikymmentä.
Asiat ei ole mustavalkoisia. Ehkä korkeintaan sun korvien välissä."Asiat ei ole mustavalkoisia. Ehkä korkeintaan sun korvien välissä."
Minä elän värien aikaa ja pidän kaikista sävyistä. Sinä puolestasi koet kaiken mustavalkoisena, niin kuin naiset ja feministit yleensäkin.- erakkoM_
PikkuLikka kirjoitti:
Minä elin kanssa koko lapsuuteni sotatantereella ja liekkö sitten sillä ollut vaikutusta siihen, että en ole kauheasti parisuhteisiin pyrkinytkään kun omilleen muuton jälkeen avautui taivaallinen rauha omassa kodissa. Silti olis tuntunu pahalta, jos vanhemmat olisivat eronneet aikoinaan. Kyllä lapsi toivoo aina, että vanhemmat tulis toimeen. Äidilläni erityisesti vaihdevuosien aika oli todella vaikeaa aikaa ja vikaa tietysti toisessakin osapuolessa. Nykyään vanhuksina näyttävät tulevan jo paljonkin paremmin toimeen keskenään, kun on molemmilla ilmeisesti seksielämä taaksejäänyttä aikaa, toisaalta äireen terveys todella huono nykyään muutenkin. Usein riidat liittyivät aikoinaan seksiin ja sitä minun piti kuunnnella koko lapsuus. Äireetä ei kiinnostanut ja toisen vaan piti saada. Se oli sitten sitä jatkuvaa nälvintää puolin ja toisin ja riitelyä.
Nainen_28v kirjoitti:
Miten yh liittyy parisuhdestatukseeni???
Voin olla myös varattu yhteishuoltaja. Yhteishuoltajuus on sossun nimitys lapseen liittyvistä vastuista. Ei se ota kantaa vanhempien suhdestatukseen millään tavalla."Miten yh liittyy parisuhdestatukseeni???"
Sillä tavalla että sinun pitää kertoa miehille olevasi yh, eikä mikään sinkku. Moni yh-mamma valheellisesti kertoo olevansa sinkku eikä kerro toisen miehen äpärälapsesta mitään.super-atm kirjoitti:
"Asiat ei ole mustavalkoisia. Ehkä korkeintaan sun korvien välissä."
Minä elän värien aikaa ja pidän kaikista sävyistä. Sinä puolestasi koet kaiken mustavalkoisena, niin kuin naiset ja feministit yleensäkin.En ole feministi. Älä huuda sutta.
Olet tehnyt mielipiteissäsi selväksi että kaikki mikä ei ole mielestäsi normaalia on väärin. Ajattelusi rajoittaa myös omia mahdollisuuksiasi.super-atm kirjoitti:
"Miten yh liittyy parisuhdestatukseeni???"
Sillä tavalla että sinun pitää kertoa miehille olevasi yh, eikä mikään sinkku. Moni yh-mamma valheellisesti kertoo olevansa sinkku eikä kerro toisen miehen äpärälapsesta mitään.En ole koskaan jättänyt kertomatta miehelle että olen äiti. Siinä vaiheessa on turha selitellä kun mies taittaa niskansa kompastuttuaan lattialla lojuneeseen rakennuspalikkaan.
Lisäksi äitiys ei ole monelle miehelle ongelma. Joistakin se on jopa seksikästä. Olkoot mitä lie pervoja milfin metsästäjiä mutta en valita.Nainen_28v kirjoitti:
En ole feministi. Älä huuda sutta.
Olet tehnyt mielipiteissäsi selväksi että kaikki mikä ei ole mielestäsi normaalia on väärin. Ajattelusi rajoittaa myös omia mahdollisuuksiasi."Ajattelusi rajoittaa myös omia mahdollisuuksiasi."
Ajatteluni rajoittaa mahdollisuutta hölmöilyyn, kuten aisuriksi joutumista. Sinä et kannata ajattelemista, joten hölmöilet.Nainen_28v kirjoitti:
En ole koskaan jättänyt kertomatta miehelle että olen äiti. Siinä vaiheessa on turha selitellä kun mies taittaa niskansa kompastuttuaan lattialla lojuneeseen rakennuspalikkaan.
Lisäksi äitiys ei ole monelle miehelle ongelma. Joistakin se on jopa seksikästä. Olkoot mitä lie pervoja milfin metsästäjiä mutta en valita."Lisäksi äitiys ei ole monelle miehelle ongelma. Joistakin se on jopa seksikästä. Olkoot mitä lie pervoja milfin metsästäjiä mutta en valita."
Ei tietenkään ole ongelma jos olet miehelle pelkkä pano. Jos kyse on parisuhteesta, niin äitiytesi alkaakin olla jo useammale miehelle este. Sinun kannattaa myös ymmärtää että miehet kehuu kaikella tavalla sinua siinä tilanteessa kun on pillua tiedossa.super-atm kirjoitti:
"Lisäksi äitiys ei ole monelle miehelle ongelma. Joistakin se on jopa seksikästä. Olkoot mitä lie pervoja milfin metsästäjiä mutta en valita."
Ei tietenkään ole ongelma jos olet miehelle pelkkä pano. Jos kyse on parisuhteesta, niin äitiytesi alkaakin olla jo useammale miehelle este. Sinun kannattaa myös ymmärtää että miehet kehuu kaikella tavalla sinua siinä tilanteessa kun on pillua tiedossa.Sinun kannattaa myös tajuta että nainen toimii täysin samalla tavalla.
Niin nainen miehelle kuin mies naiselle voi olla pelkkä pano. Ei aina. Ei välttämättä. Mutta voi olla.super-atm kirjoitti:
"Ajattelusi rajoittaa myös omia mahdollisuuksiasi."
Ajatteluni rajoittaa mahdollisuutta hölmöilyyn, kuten aisuriksi joutumista. Sinä et kannata ajattelemista, joten hölmöilet.Minä ajattelen kaikkea aivan liikaa. "Satutanko jotakuta? Minua? Muita?" Jatkuva swot analyysi pyörii päässä.
- rrrealistich
Niin tuohon aloitukseen takaisin ja erityisesti ilmoitukseen. Voi tietysti olla että kyseessä on ihan aito ilmoituskin... mutta vahvasti epäilen. Suurin osa Iskuri- seksiseuran hakijanaisista on joko maksullisia tai huijareita. Ja ketkä olisivatkaan parempia kohteita kuin alituisen panetuksen kourissa kärvistelevät nuoret miehet? Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se yleensä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247