oma lista niistä asioista, jotka teidän mielestä ovat MA huipulla olevan ominaisuuksia.
Palstalaiset laatikaa
108
973
Vastaukset
- TomOfVietnam
Komea ulkonäkö
Lihaksikkuus
Raha
Status
Valta
Hieno ammatti
Älykkyys
Matala ääni
Rohkeus
Nopeus
Hienot miehekkäät piirteet
Korkea stestosteroni - 9plus17
Miehellä yli 80 vuoden ikä
- hjkclub
Tämä!
- 12121212
Toisesta ketjusta:
Miehet...
1. Ulkonäkö.
- pituus
- fyysinen koko
- leveät hartiat
- jykevä leuka
- vahvat piirteet
- symmetrisyys
- kasvojen muoto joka viittaa pituuteen
- matala ääni
Kokonaisuus ratkaisee. Geneettiset ominaisuudet hankittuja tärkeämpiä.
2. Status. Sisältää:
- koulutus, ammatti, tulot. Rahan lisäksi cool ammatti kuten taiteilija lisää statusta
- asema omassa viiteryhmässä (työ, harrastus, kerho, baari, jne), "johtaja" vai "seuraaja"..."kertoja" vai "kuuntelija"?
Eli yhteiskunnallinen tai sosiaalinen status.
3. Statukseen viittaavat kyvyt
- sosiaaliset taidot
- itsevarmuus
- määrätietoisuus
- intohimo potentiaalisesti statukseen johtavaa asiaa kohtaan
Nyrkkisääntönä kaikki se millä pärjää liike-elämässä.
4. Pelimiestaidot
- riittävä panokokemus
- rentous naisseurassa
- taidot flirttailusta käsivarsikosketteluun
- aloitteellisuus, rohkeus
Taidot joilla saadaan nainen baarista- 12121212
Naiset...
1. Kauneus
2. Nuoruus - tarralenkkari161
Eli naiset eivät voi millään tavalla kohottaa "tasoaan", sillä miehet ovat täysin pinnallisia? Ruma mies taas voi kehittää itseään ja sitä kautta "tasoaan".
Käytännön kokemukseni kumoaa hypoteesisi. Ruma nainenkin voi olla halutumpi, jos omaa esim. hyvät sosiaaliset taidot. - statusexitus
hyvä lista. tämän mukaan suurin osa miehistä täyttää nämä kriteerit. Ja aika harva jää niiden ulkopuolelle. Eli lista kuvaa ihan normaalin vuorovaikutuksen tärkeitä taitoja. Tosin raha on hieman ylikorostunut tässä listassa.
- Ex----------PUA
tarralenkkari161 kirjoitti:
Eli naiset eivät voi millään tavalla kohottaa "tasoaan", sillä miehet ovat täysin pinnallisia? Ruma mies taas voi kehittää itseään ja sitä kautta "tasoaan".
Käytännön kokemukseni kumoaa hypoteesisi. Ruma nainenkin voi olla halutumpi, jos omaa esim. hyvät sosiaaliset taidot."Eli naiset eivät voi millään tavalla kohottaa "tasoaan", sillä miehet ovat täysin pinnallisia? Ruma mies taas voi kehittää itseään ja sitä kautta "tasoaan"."
Jos miehet ovat pinnallisia koska katsovat naisen ulkonäköä (mikä viittaa siihen, että kiellät miehiltä standardit ja yrität määräillä heitä) ovat myös naiset pinnallisia, koska he myös katsovat miehen ulkonäköä, ihan kuten itse olet myöntänyt tekeväsi.
Mutta naiset ovat vielä tätäkin pinnallisempia, sillä ne katsovat myös rahaa ja statusta, siksi mies "saa anteeksi" ulkonäköpuolen "puutteet" ja voi korottaa tasoaan. - tarralenkkari161
Kuka tahansa saa katsoa mitä tahansa. Kuka minä olen kieltämään keltään pinnallisuutta...mutta pointti olikin, että on kaksinaismoralismia vinkua naisten pinnallisuudesta, jos myöntää itsekin olevansa pinnallinen.
Joo katson ulkonäköä. SHOCKER!! Ei se tarkoita, että tekisin parinvalinnan pelkän ulkonäön pohjalta XD
Edellisen kirjoittajan mukaan naiset katsovat myös luonteenpiirteitä (sosiaalisuutta mm.). Näitä voi kehittää.
Miten voit edes omassa päässäsi kuvitella, että tästä seuraisi, että naiset ovat pinnallisempia? :D - Ex----------PUA
tarralenkkari161 kirjoitti:
Kuka tahansa saa katsoa mitä tahansa. Kuka minä olen kieltämään keltään pinnallisuutta...mutta pointti olikin, että on kaksinaismoralismia vinkua naisten pinnallisuudesta, jos myöntää itsekin olevansa pinnallinen.
Joo katson ulkonäköä. SHOCKER!! Ei se tarkoita, että tekisin parinvalinnan pelkän ulkonäön pohjalta XD
Edellisen kirjoittajan mukaan naiset katsovat myös luonteenpiirteitä (sosiaalisuutta mm.). Näitä voi kehittää.
Miten voit edes omassa päässäsi kuvitella, että tästä seuraisi, että naiset ovat pinnallisempia? :D"mutta pointti olikin, että on kaksinaismoralismia vinkua naisten pinnallisuudesta, jos myöntää itsekin olevansa pinnallinen. "
Sanoo feministi, joka väittää että naisen ulkonäön ihailu on esineellistämistä.
Onko tällöin siis nainenkin esineellistäjä?
Samoin, äläkä unohda, että nainen on se joka valitsee ja luo täten pariutumiskulttuurin. Se, että miehellä on tuollaiset kriteerit ei meinaa siksikään mitään, koska hänellä ei ole valtaa. Lisäksi on epätasa-arvoista kieltää mieheltä valintakriteerejä vetoamalla tuohon "kyllähän miehetkin"-korttiin, ja samallla hyväksyä se, että nainen on se, joka katsoo ulkonäköä, rahaa ja statusta. Siksi miehellä on varaa sanoa naiselle pinnallisuudesta hypergamiasta.
Fakta on se, että niin kauan kun rumakin nainen saa seksiä, ja ruma mies ei, eituo ole mitään todistetta siitä että kukaan muu katsoisia pinnalllisia ominaisuksia toisessa kuin naiset.
"Joo katson ulkonäköä. SHOCKER!! Ei se tarkoita, että tekisin parinvalinnan pelkän ulkonäön pohjalta XD "
Niin, jos katsot ulkonäköä parinvalinnassa, se ei tarkoita sitä että tekisit parinvallinan sen pohjalta. Muuten tuo taas on täyttä paskapuhetta, joskin myönnät siinä että esineellistä.
Jos tuo passiivis-aggressiivinen hymiö ja teinix:mäinen fingllishin vääntäminen ei anna sinusta vielä kyllin lapsellista, ja yli-ikäisen ruman lapsen kuvaa, niin tuo sinun naisen logiikkasi kyllä viimeistelee homman. Tai sinun kielellesi käännettynä: "d44 U know LOL :D EBIN! :3?!"
"Edellisen kirjoittajan mukaan naiset katsovat myös luonteenpiirteitä (sosiaalisuutta mm.). Näitä voi kehittää.
Miten voit edes omassa päässäsi kuvitella, että tästä seuraisi, että naiset ovat pinnallisempia? :D"
Passiivis-aggressiivisesta hymiöstä päätelllen femakko alkaa taas ajautumaan osuemin myötä kurpparaivoon.
Sosiaaliset taidot vievät ruman, köyhän ja statuksettoman miehen kaverialueelle, kun taas vailla sosiaalisia taitoja oleva rikas ja komea statusmies saa naisen.
Vai sanotko että esim. Kimi Räikkönen tukee tuota väittämääsi?
- Naisasialooseri1
Edellinen vastaaja listasi täydellisesti miehen MA huipulla olevan miehen ominaisuudet ja jätti iän pois, koska ikä ei vaikuta miehen markkina-arvoon.
MA huipulla olevan naisen ominaisuudet taas ovat kauneus, hoikkuus ja koreintaan 24v ikä- 6plus16
Vihdoinkin myönsit, että ikä ei vaikuta miehen markkina-arvoon. Eli 20-vuotias nuori mies on keskimäärin aivan samalla tasolla kuin 60-vuotias mies.
- Naisasialooseri1
Kyllä, jos sillä 20 vuotiaalla on rahakas NHL-sopimus takataskussa
- Ex----------PUA
6plus16 kirjoitti:
Vihdoinkin myönsit, että ikä ei vaikuta miehen markkina-arvoon. Eli 20-vuotias nuori mies on keskimäärin aivan samalla tasolla kuin 60-vuotias mies.
Onko ikäkriisi? ;D
- 6plus19
Ex----------PUA kirjoitti:
Onko ikäkriisi? ;D
Miksi olisi jos ikä ei vaikuta markkina-arvooni?
- Ex----------PUA
6plus19 kirjoitti:
Miksi olisi jos ikä ei vaikuta markkina-arvooni?
Minkä ikäinen olet ja mites moni mies on sinua käytellyt oikein?! :O)
- 10plus19
Minkä ikäinen olet ja mites moni mies on sinua käytellyt oikein?! :O)
Hieman outo ja henkilökohtainen kysymys, mutta jos kyseinen tieto on sinulle noin tärkeä, niin vastaan että olen 27-vuotias mieshenkilö ja koska en ole homo niin yksikään mies ei ole minua käytellyt seksuaalisesti. Vai mitä oikein tarkoitit tuolla käyttelyllä?
- Ex----------PUA
10plus19 kirjoitti:
Hieman outo ja henkilökohtainen kysymys, mutta jos kyseinen tieto on sinulle noin tärkeä, niin vastaan että olen 27-vuotias mieshenkilö ja koska en ole homo niin yksikään mies ei ole minua käytellyt seksuaalisesti. Vai mitä oikein tarkoitit tuolla käyttelyllä?
Jos asia on noin, niin miksi sinua ahdistaa ajatus siitä, että MA:si nousisi iän myötä?
- 6plus4
Jos asia on noin, niin miksi sinua ahdistaa ajatus siitä, että MA:si nousisi iän myötä?
Koska haluan olla markkina-arvoni huipulla nyt enkä vasta 80-vuotiaana
- Ex----------PUA
6plus4 kirjoitti:
Koska haluan olla markkina-arvoni huipulla nyt enkä vasta 80-vuotiaana
Täysin epälooginen väittämä,
Sinä et voi estää ikääntymistä, mutta jos nyt et ole jo MA-huippusi huipulla, niin tulevaisuus on silloin ainoa toivosi että olisit sitä lähempänä - se ei millään tavalla ota mitään pois tästä hetkestä,päinvastoin.
- Type-MA
Maailmankylillä:
-ääni, puhe tai laulu
-kuuluisuus
-klassinen komeus/kauneus
-varallisuus
-hyvä tuuri/taito
-naisia/miehiä seksikäytössä 24/7
-oma lentsikka/kopteri
Paikalliskylillä:
-puhelias ääni
-pitkäaikainen tuttuus
-särmikäs ulkonäkö
-valloittava persoona
-humoristinen kaksimielisyys
-matti kukkarossa
-iso meisseli
-oma mummonpyörä torikorilla
-oma rättisitikka tai kupla Mulle miehen korkea ma:
- empaattisuus
- ihmisläheisyys
- haluaa lapsia (lisää / ylipäätänsä)
- on tarpeeksi seksuaalinen (normaalihalut)
- ei mikään sohvaperuna
- ei juo liikaa
- tietyt elämän arvot (pehmeät arvot)
- tajuaa että miehen mitta ei ole munan pituus, lompakon paksuus tai kaadettujen naisten määrä
- tajuaa että rahalla ei saa rakkautta eikä arvostusta (siis minulta ainakaan)
- löytyy sitä kuuluisaa kemiaa (nimenomaan minun kanssani)
- kauniit silmät
- pitää itsestään sopivasti huolta (ei trendipelle eikä kävelevä sydänkohtaus)Tämä oli minusta hieno vastaus, mutta yleensä naisia taitaa kiehtoo ilmeisesti "Fifty Shades of Greyn" rikas nuori komea yritysjohtaja, jolla on oma helikopteri. En ole kokonaan nähnyt elokuvaa, vaikka sen omistan, mutta siinä on nuori menestyvä johtaja mister Grey, joka hurmaa pääosan naisen. Oletko nähnyt elokuvan? Minusta vastauksesi on hieno, mutta taitaa olla joitakin naisia joita johtaja Grey kiehtoo?
Kiva huomata Sinut netissä taas! :)SININEN.ENKELI kirjoitti:
Tämä oli minusta hieno vastaus, mutta yleensä naisia taitaa kiehtoo ilmeisesti "Fifty Shades of Greyn" rikas nuori komea yritysjohtaja, jolla on oma helikopteri. En ole kokonaan nähnyt elokuvaa, vaikka sen omistan, mutta siinä on nuori menestyvä johtaja mister Grey, joka hurmaa pääosan naisen. Oletko nähnyt elokuvan? Minusta vastauksesi on hieno, mutta taitaa olla joitakin naisia joita johtaja Grey kiehtoo?
Kiva huomata Sinut netissä taas! :)Nuori ja komea on toki plussaa mutta mulle riittää kauko-ohjattava helikopteri. ;D
Voivat pojat mennä sitä ajeluttamaan samalla kun mä poltan ruoan pohjaan eli kokkaan. ;)
Samoin! :)Nainen_28v kirjoitti:
Nuori ja komea on toki plussaa mutta mulle riittää kauko-ohjattava helikopteri. ;D
Voivat pojat mennä sitä ajeluttamaan samalla kun mä poltan ruoan pohjaan eli kokkaan. ;)
Samoin! :)Ja ennen kuin joku puuttuu niin mun nuori ja komea ei ole pitkä... :*
Nainen_28v kirjoitti:
Nuori ja komea on toki plussaa mutta mulle riittää kauko-ohjattava helikopteri. ;D
Samoin! :)Viasat Film Hits kanavalta "Fifty Shades of Grey" tulee parhaimmillaan. Grey on komea! Nyt ne juo shampanjaa elokuvassa ilmeisesti naispääosan esittäjän yliopistovalmistumisen takia. Ehkä naisia kiehtoo elokuvassa se, että rikas mies antoi valmistumislahjaksi auton! Nyt se Grey piiskaa pyllylle vasta valmistunutta kämmenellä! Sitten ne pussasi!
Ehkä tarina on höpöhöpöä, mutta ehkä poikien jutuissa on sittenkin jotain perää joittenkin naisten suhteen! Monia naisia kiinnostaa rikas ja komea mies - tai ainakin sellainen kiehtoo elokuvassa sekä kirjassa! Pitää joskus katsoa elokuva loppuun, kun tuon elokuvan on ostanut itselleen! :) Nyt vaihdoin kanavaa!
Ehkä minäkin haluan jotain samaa kuin Sinä! Ehkä normaali lennätettävän helikopterin omistava mies, joka leikkii sillä lapsen kanssa on kiehtovampi kuin tosi rikas, jolla on oma helikopteri kuin mainitsemani elokuvan Greyllä! Normaali mies on enemmän rautaa kuin joittenkin miesten kummalliset luottelot täällä? :)Nainen_28v kirjoitti:
Ja ennen kuin joku puuttuu niin mun nuori ja komea ei ole pitkä... :*
"Ja ennen kuin joku puuttuu niin mun nuori ja komea ei ole pitkä... :* "
Minkä pituinen sitten? :) Mitä tarkoittaa ":*"-merkki?- jokatykkäälapsista
SININEN.ENKELI kirjoitti:
Viasat Film Hits kanavalta "Fifty Shades of Grey" tulee parhaimmillaan. Grey on komea! Nyt ne juo shampanjaa elokuvassa ilmeisesti naispääosan esittäjän yliopistovalmistumisen takia. Ehkä naisia kiehtoo elokuvassa se, että rikas mies antoi valmistumislahjaksi auton! Nyt se Grey piiskaa pyllylle vasta valmistunutta kämmenellä! Sitten ne pussasi!
Ehkä tarina on höpöhöpöä, mutta ehkä poikien jutuissa on sittenkin jotain perää joittenkin naisten suhteen! Monia naisia kiinnostaa rikas ja komea mies - tai ainakin sellainen kiehtoo elokuvassa sekä kirjassa! Pitää joskus katsoa elokuva loppuun, kun tuon elokuvan on ostanut itselleen! :) Nyt vaihdoin kanavaa!
Ehkä minäkin haluan jotain samaa kuin Sinä! Ehkä normaali lennätettävän helikopterin omistava mies, joka leikkii sillä lapsen kanssa on kiehtovampi kuin tosi rikas, jolla on oma helikopteri kuin mainitsemani elokuvan Greyllä! Normaali mies on enemmän rautaa kuin joittenkin miesten kummalliset luottelot täällä? :)Normaali mies on paras.
jokatykkäälapsista kirjoitti:
Normaali mies on paras.
Ja sitä normaalia miestä on montaa sorttia, sillä monenlainen oleminen on normaalia! :) Onko se jotakin keskimääräistä (normaalia), joka monessa miehessä kiinnostaa vai onko se jotain kunnollista sekä hyvää (normaalia)? Mikä on normaali mies? :)
- ymmärränkyllä
en sen kummemmin perustele
Ja sitä normaalia miestä on montaa sorttia, sillä monenlainen oleminen on normaalia! :) Onko se jotakin keskimääräistä (normaalia), joka monessa miehessä kiinnostaa vai onko se jotain kunnollista sekä hyvää (normaalia)? Mikä on normaali mies? :)
:* = lentopusu :D
Ja siis ei se miestä rumenna jos se on vaikka 170 pitkä.
Viimeksi kun olin ihastuksissani niin mies taisi olla vähän mua lyhyempi, alle 170. Sitä edellisen kerran tasan 170.sönkkö kirjoitti:
Tämä on kokolailla hyvä lista. Paras tähän saakka. :)
Jos tekisi kunnolla keskittyen ja ajatuksella niin olisi pidempi mutta idea on sama. ^^
Tavallinen mukava heppu. :)Nainen_28v kirjoitti:
Jos tekisi kunnolla keskittyen ja ajatuksella niin olisi pidempi mutta idea on sama. ^^
Tavallinen mukava heppu. :)Jep, itsekin meinasin alkaa kehittelemään listaa. Mutta luin sinun listasi ja totesin, että siinä on tarpeeksi hyviä ominaisuuksia, joten en ala rusnaamaan. :)
Jotain voisi lisätä, kuten sanoit mutta idea olisi edelleen tosiaan sama.Nainen_28v kirjoitti:
Tavallinen mukava heppu. :)"Tavallinen mukava heppu. :) "
Siinä se taitaa olla lyhyesti koko lista! Kiva kun ilmasit aiemmin miehille, että pituudella ei ole niin väliä. Täällä miehillä taitaa olla hivenen kärjistettyjä käsityksiä siitä, mistä nainen on kiinnostunut! :) Tavallinen mukava heppu se kiinnostuksen kohde taitaa olla, vaikka onkin 170 senttimetriä pitkä ja ei ole rikas&komea! :D
Kiitos tämän osion parhaasta listasta! :)SININEN.ENKELI kirjoitti:
"Tavallinen mukava heppu. :) "
Siinä se taitaa olla lyhyesti koko lista! Kiva kun ilmasit aiemmin miehille, että pituudella ei ole niin väliä. Täällä miehillä taitaa olla hivenen kärjistettyjä käsityksiä siitä, mistä nainen on kiinnostunut! :) Tavallinen mukava heppu se kiinnostuksen kohde taitaa olla, vaikka onkin 170 senttimetriä pitkä ja ei ole rikas&komea! :D
Kiitos tämän osion parhaasta listasta! :)Pituus ei ole ikinä ollut mulle "se juttu".
Enemmänkin olen viehättynyt oman mittaisiin (170).
Tuntuu myös oudolta jos mies kysyy haittaako että "olen tällainen tappi". Ei edelleenkään haittaa, jos ei siitä vaan tarvitse koko ajan keskustella. Sama, jos mies kyselee jatkuvasti onko Se hyvän kokoinen. Yleensä ne jotka vielä tuosta stressaavat eivät edes ole niitä joiden siitä pitäisi stressata. Toki epävarmuus on inhimillistä, mutta jos toisen sanomiset ei edes auta niin se turhauttaa.sönkkö kirjoitti:
Jep, itsekin meinasin alkaa kehittelemään listaa. Mutta luin sinun listasi ja totesin, että siinä on tarpeeksi hyviä ominaisuuksia, joten en ala rusnaamaan. :)
Jotain voisi lisätä, kuten sanoit mutta idea olisi edelleen tosiaan sama."Jep, itsekin meinasin alkaa kehittelemään listaa. Mutta luin sinun listasi ja totesin, että siinä on tarpeeksi hyviä ominaisuuksia, joten en ala rusnaamaan. :) "
Minäkin aloin laatimaan listaa mielessäni, mutta siinä ei ollut muuta lisättävää kuin rehellisyys&luotettavuus miehessä tai yleensä ihmisessä. Sen takia minäkään en lisää tänne omaa listaa, sillä "Nainen 28v" on sanonut kaikki tärkeimmät! :D
Mitenkä viime viikko meni lasten kanssa! Olivatko kilttejä? ;) Itse olin tavallaan viime viikon lomalla netistä! :)Nainen_28v kirjoitti:
Pituus ei ole ikinä ollut mulle "se juttu".
Enemmänkin olen viehättynyt oman mittaisiin (170).
Tuntuu myös oudolta jos mies kysyy haittaako että "olen tällainen tappi". Ei edelleenkään haittaa, jos ei siitä vaan tarvitse koko ajan keskustella. Sama, jos mies kyselee jatkuvasti onko Se hyvän kokoinen. Yleensä ne jotka vielä tuosta stressaavat eivät edes ole niitä joiden siitä pitäisi stressata. Toki epävarmuus on inhimillistä, mutta jos toisen sanomiset ei edes auta niin se turhauttaa.Pikkusiskoni on 169,5 senttimetriä pitkä. Tässä pari päivää sitten sunnuntaina huomasin sen, että hänen miehensä on jokseenkin saman pituinen, ehkä muutaman sentin pituinen. Eli et ole ainut nainen, jota viehättä jokseenkin samanmittainen mies. Ei tarvitse olla 190 senttimetriä pitkä mies, jotta saa naisen! :)
Koolla ei ole niin väliä kuin rakkaudella ja pitämisellä! :DSININEN.ENKELI kirjoitti:
"Jep, itsekin meinasin alkaa kehittelemään listaa. Mutta luin sinun listasi ja totesin, että siinä on tarpeeksi hyviä ominaisuuksia, joten en ala rusnaamaan. :) "
Minäkin aloin laatimaan listaa mielessäni, mutta siinä ei ollut muuta lisättävää kuin rehellisyys&luotettavuus miehessä tai yleensä ihmisessä. Sen takia minäkään en lisää tänne omaa listaa, sillä "Nainen 28v" on sanonut kaikki tärkeimmät! :D
Mitenkä viime viikko meni lasten kanssa! Olivatko kilttejä? ;) Itse olin tavallaan viime viikon lomalla netistä! :)Jeps, lapset on aika hyvin oppineet olemaan leikeissä yhdessä. Välillä on isommalla kynnet kasvoissa kiinni ja veri lentää. Joutuu älähtämään, ihan jees meni viime viikko.
Pikkasen jo muuttoa alkanut tekemään. Mutta kun on vielä kaikenlaista mitä tarvitsee arjessa, eikä voi pakata pois. :(
Mä teen myös katoamistempun loppukuusta. Hetkeksi.sönkkö kirjoitti:
Jeps, lapset on aika hyvin oppineet olemaan leikeissä yhdessä. Välillä on isommalla kynnet kasvoissa kiinni ja veri lentää. Joutuu älähtämään, ihan jees meni viime viikko.
Pikkasen jo muuttoa alkanut tekemään. Mutta kun on vielä kaikenlaista mitä tarvitsee arjessa, eikä voi pakata pois. :(
Mä teen myös katoamistempun loppukuusta. Hetkeksi."Jeps, lapset on aika hyvin oppineet olemaan leikeissä yhdessä. Välillä on isommalla kynnet kasvoissa kiinni ja veri lentää. Joutuu älähtämään, ihan jees meni viime viikko."
Automatkat ne vähän isompana taitaa olla kaikkein pahimpia. Kannattaa pitempiä matkoja varten hommata etuselkänojiin kiinnitettävät videoscreenit ja soitin niin ovat rauhassa tai jotain muuta vastaavaa. Kivaa kun lapset ovat oppineet leikkimään yhdessä! :)
"Pikkasen jo muuttoa alkanut tekemään. Mutta kun on vielä kaikenlaista mitä tarvitsee arjessa, eikä voi pakata pois. :( "
Miehelläsi taisi olla se taloprojekti, josta puhuit kuukausi sitten. Milloinka tarkalleen muuttoprojekti on ja onko se suuri vaivan ponnistus, muuttaa uuteen kotiin?
"Mä teen myös katoamistempun loppukuusta. Hetkeksi. "
Minä taidan tehdä syyskuussa samanlaisen katoamistempun, syyskuun puolivälissä, kun yliopiston luennot alkavat! Pitää keskittyä opiskeluun, jotta joskus valmistuisi, vaikka vuosia on vielä edessä! :)SININEN.ENKELI kirjoitti:
"Jeps, lapset on aika hyvin oppineet olemaan leikeissä yhdessä. Välillä on isommalla kynnet kasvoissa kiinni ja veri lentää. Joutuu älähtämään, ihan jees meni viime viikko."
Automatkat ne vähän isompana taitaa olla kaikkein pahimpia. Kannattaa pitempiä matkoja varten hommata etuselkänojiin kiinnitettävät videoscreenit ja soitin niin ovat rauhassa tai jotain muuta vastaavaa. Kivaa kun lapset ovat oppineet leikkimään yhdessä! :)
"Pikkasen jo muuttoa alkanut tekemään. Mutta kun on vielä kaikenlaista mitä tarvitsee arjessa, eikä voi pakata pois. :( "
Miehelläsi taisi olla se taloprojekti, josta puhuit kuukausi sitten. Milloinka tarkalleen muuttoprojekti on ja onko se suuri vaivan ponnistus, muuttaa uuteen kotiin?
"Mä teen myös katoamistempun loppukuusta. Hetkeksi. "
Minä taidan tehdä syyskuussa samanlaisen katoamistempun, syyskuun puolivälissä, kun yliopiston luennot alkavat! Pitää keskittyä opiskeluun, jotta joskus valmistuisi, vaikka vuosia on vielä edessä! :)Onneksi pitkiä automatkoja on tosi harvoin. Silloin kun on, niin olemme pysähtyneet syömään ja leikkimään hetkeksi. Pääsee jaloittelemaankin. Vielä ei ole autoilusta koitunut ongelmia tai haasteita. :)
Juu, pikkasen helpottaa, kun näkee että osaavat yhdessä leikkiäkin. Eikä tarvitse kaiken aikaa olla sentin päässä vahtimassa. No, nyt pienempi nukkuu heräsi jo 6 aikaan. Isompi katselee muumeja. Kohta päästään syömään ja ulos. :)
Tämä kuukausi on viimeinen vuokralla. Vaikka paljon on edellisien muuttojen aikana karsittu pois, paljon tuntuu olevankin. Inhoan muuttamista, siis sitä siivoamista hulluna ja pakkaamista.
Juu, kyllä opsikelut kannattaa viedä kunnialla loppuun. Palstat ei katoa minnekään, ihmiset välillä kyllä. Mullekin tekee ihan hyvää päästä 4 seinän sisältä ihan uusiin kuvioihin ja sulkea koneet ja masiinat. Painua tonne ihmisten ekaan ja muihin askareisiin.
Semmonen kunnianhimoinen ajatuskin kun on tässä kehittynyt, että aloitan persuteellisemman elämäntapa rempan. Aina joku remppa. Siis kun on viimein mahdollista jättää lapset isällekin hoiviin ja keskittyä omankin kunnon ja terveyden hoitoon ja ylläpitoon mm. liikunalla. Odotan ihan intopinkona, kun saan pari päivää viikossa mennä harrastamaan ja liikkua ominpäin. :)
Olen jo ollut tulisilla hiilillä hyvän aikaa, kun ei semmonen tehokas liikkuminen onnistu pikkuruisten muksujen kanssa. Mä kun olen semmonen, että joko tehdään tosissaan tai ei ollenkaan.sönkkö kirjoitti:
Onneksi pitkiä automatkoja on tosi harvoin. Silloin kun on, niin olemme pysähtyneet syömään ja leikkimään hetkeksi. Pääsee jaloittelemaankin. Vielä ei ole autoilusta koitunut ongelmia tai haasteita. :)
Juu, pikkasen helpottaa, kun näkee että osaavat yhdessä leikkiäkin. Eikä tarvitse kaiken aikaa olla sentin päässä vahtimassa. No, nyt pienempi nukkuu heräsi jo 6 aikaan. Isompi katselee muumeja. Kohta päästään syömään ja ulos. :)
Tämä kuukausi on viimeinen vuokralla. Vaikka paljon on edellisien muuttojen aikana karsittu pois, paljon tuntuu olevankin. Inhoan muuttamista, siis sitä siivoamista hulluna ja pakkaamista.
Juu, kyllä opsikelut kannattaa viedä kunnialla loppuun. Palstat ei katoa minnekään, ihmiset välillä kyllä. Mullekin tekee ihan hyvää päästä 4 seinän sisältä ihan uusiin kuvioihin ja sulkea koneet ja masiinat. Painua tonne ihmisten ekaan ja muihin askareisiin.
Semmonen kunnianhimoinen ajatuskin kun on tässä kehittynyt, että aloitan persuteellisemman elämäntapa rempan. Aina joku remppa. Siis kun on viimein mahdollista jättää lapset isällekin hoiviin ja keskittyä omankin kunnon ja terveyden hoitoon ja ylläpitoon mm. liikunalla. Odotan ihan intopinkona, kun saan pari päivää viikossa mennä harrastamaan ja liikkua ominpäin. :)
Olen jo ollut tulisilla hiilillä hyvän aikaa, kun ei semmonen tehokas liikkuminen onnistu pikkuruisten muksujen kanssa. Mä kun olen semmonen, että joko tehdään tosissaan tai ei ollenkaan."Onneksi pitkiä automatkoja on tosi harvoin. Silloin kun on, niin olemme pysähtyneet syömään ja leikkimään hetkeksi. Pääsee jaloittelemaankin. Vielä ei ole autoilusta koitunut ongelmia tai haasteita. :) "
Muumeja vain lapsille - niin jo ovat automatkan muutaman vuoden päästä kiltisti! :) "Isompi katselee muumeja."
"Tämä kuukausi on viimeinen vuokralla. Vaikka paljon on edellisien muuttojen aikana karsittu pois, paljon tuntuu olevankin. Inhoan muuttamista, siis sitä siivoamista hulluna ja pakkaamista."
Minä muutin kaksi vuotta sitten. Onneksi oli ystäviä auttamassa muutossa, sillä muuten se olisi ollut hirveä kokemus. Minäkään en pidä muuttamisesta sen kaiken vaivan takia, mitä siinä joutuu tekemään!
"Semmonen kunnianhimoinen ajatuskin kun on tässä kehittynyt, että aloitan persuteellisemman elämäntapa rempan. Aina joku remppa. Siis kun on viimein mahdollista jättää lapset isällekin hoiviin ja keskittyä omankin kunnon ja terveyden hoitoon ja ylläpitoon mm. liikunalla. Odotan ihan intopinkona, kun saan pari päivää viikossa mennä harrastamaan ja liikkua ominpäin. :) "
Itselläni syntyi tosi kunnianhimoinen ajatus - olen vuoden syömättä sokeria, jos se vain on mahdollista! Samalla liikun paljon enemmän ja olen pian loistavassa kunnossa tosi hoikkana. Nyt on muutama kilo ylimääräistä painoindeksi 26:lla, mutta pian olen jotain 22 painoindeksillä ja ihannemitoissa. Vuosi sokeritta on kokeilu johon meinaan tosissaan sitoutua. Itsekin siis meinaan parantaa kuntoa ja terveyttä. Sokerin pois jättäminen ja parempi ruokavalio edistävät terveyttäni. Lisäksi alan liikkumaan enemmän. :)
"Olen jo ollut tulisilla hiilillä hyvän aikaa, kun ei semmonen tehokas liikkuminen onnistu pikkuruisten muksujen kanssa. Mä kun olen semmonen, että joko tehdään tosissaan tai ei ollenkaan."
Ehkä kannattaa harkita jotain sisäjumppaa silloin, kun lapset mahdollisesti nukkuvat päivällä. Lisäksi sovi miehesi kanssa joku tietty ilta jolloin miehesi varmasti ottaa lastenhoitovastuun. Silloin liiku tehokkaasti ulkona tai harrasta jotain muuta tehokasta liikuntaa säännöllisesti! :)- syaniidi
Tämä lista kuvaa paremmin todellisuutta, kun nuo miehisestä luulottelu näkökulmasta tehdyt listat. Ainakin suomalaiset miespomot on yleensä niin vittumaisia, ettei ne ketään naista kiinnosta.
"Onneksi pitkiä automatkoja on tosi harvoin. Silloin kun on, niin olemme pysähtyneet syömään ja leikkimään hetkeksi. Pääsee jaloittelemaankin. Vielä ei ole autoilusta koitunut ongelmia tai haasteita. :) "
Muumeja vain lapsille - niin jo ovat automatkan muutaman vuoden päästä kiltisti! :) "Isompi katselee muumeja."
"Tämä kuukausi on viimeinen vuokralla. Vaikka paljon on edellisien muuttojen aikana karsittu pois, paljon tuntuu olevankin. Inhoan muuttamista, siis sitä siivoamista hulluna ja pakkaamista."
Minä muutin kaksi vuotta sitten. Onneksi oli ystäviä auttamassa muutossa, sillä muuten se olisi ollut hirveä kokemus. Minäkään en pidä muuttamisesta sen kaiken vaivan takia, mitä siinä joutuu tekemään!
"Semmonen kunnianhimoinen ajatuskin kun on tässä kehittynyt, että aloitan persuteellisemman elämäntapa rempan. Aina joku remppa. Siis kun on viimein mahdollista jättää lapset isällekin hoiviin ja keskittyä omankin kunnon ja terveyden hoitoon ja ylläpitoon mm. liikunalla. Odotan ihan intopinkona, kun saan pari päivää viikossa mennä harrastamaan ja liikkua ominpäin. :) "
Itselläni syntyi tosi kunnianhimoinen ajatus - olen vuoden syömättä sokeria, jos se vain on mahdollista! Samalla liikun paljon enemmän ja olen pian loistavassa kunnossa tosi hoikkana. Nyt on muutama kilo ylimääräistä painoindeksi 26:lla, mutta pian olen jotain 22 painoindeksillä ja ihannemitoissa. Vuosi sokeritta on kokeilu johon meinaan tosissaan sitoutua. Itsekin siis meinaan parantaa kuntoa ja terveyttä. Sokerin pois jättäminen ja parempi ruokavalio edistävät terveyttäni. Lisäksi alan liikkumaan enemmän. :)
"Olen jo ollut tulisilla hiilillä hyvän aikaa, kun ei semmonen tehokas liikkuminen onnistu pikkuruisten muksujen kanssa. Mä kun olen semmonen, että joko tehdään tosissaan tai ei ollenkaan."
Ehkä kannattaa harkita jotain sisäjumppaa silloin, kun lapset mahdollisesti nukkuvat päivällä. Lisäksi sovi miehesi kanssa joku tietty ilta jolloin miehesi varmasti ottaa lastenhoitovastuun. Silloin liiku tehokkaasti ulkona tai harrasta jotain muuta tehokasta liikuntaa säännöllisesti! :)Lapsille on aika helppoa keksiä tekemistä, vielä. Katsotaan mitä parin vuoden päästä, kelpaako mikään ehdotus. :)
Me ollaan aikalailla kaksistaan muutettu, no isovanhempia vaivattu kyllä lapsenvahtina ja kyytinä. Niin, peset ensin kämpän mistä lähdet lattaista kattoon. Sitten taas kämpän minne muutat lattiasta kattoon, yksin koko saamarin siivo. Pakkaat ittekses kun kerkiit, mutta onneksi mies sentään kantaa kaiken mitä minä en jaksa. :D
No ei vaan, se on tehnyt kuitenkin koko talorempan, joten helpollahan minä oon päässyt siihen verrattuna.
Muksu heräs. Se on mäntävä. Mukavat päivänjatkot!sönkkö kirjoitti:
Lapsille on aika helppoa keksiä tekemistä, vielä. Katsotaan mitä parin vuoden päästä, kelpaako mikään ehdotus. :)
Me ollaan aikalailla kaksistaan muutettu, no isovanhempia vaivattu kyllä lapsenvahtina ja kyytinä. Niin, peset ensin kämpän mistä lähdet lattaista kattoon. Sitten taas kämpän minne muutat lattiasta kattoon, yksin koko saamarin siivo. Pakkaat ittekses kun kerkiit, mutta onneksi mies sentään kantaa kaiken mitä minä en jaksa. :D
No ei vaan, se on tehnyt kuitenkin koko talorempan, joten helpollahan minä oon päässyt siihen verrattuna.
Muksu heräs. Se on mäntävä. Mukavat päivänjatkot!"Lapsille on aika helppoa keksiä tekemistä, vielä. Katsotaan mitä parin vuoden päästä, kelpaako mikään ehdotus. :) "
Itselläni ei ole lapsia, mutta tyttöjä ne lapsesi oli - eli tyttöjen tavallisia juttuja ehdotan! Antaa lasten leikkiä sitä, mitä he taitavat haluta! Nukke- ja prinsessaleikkejä, kotista, kahvikuppileikkejä... Jos teillä on tilaa talon pihalla niin miten olisi leikkimökki tytöille! Nukkekoti saattaa olla monen pienen tytön unelma! :)
"Me ollaan aikalailla kaksistaan muutettu, no isovanhempia vaivattu kyllä lapsenvahtina ja kyytinä. Niin, peset ensin kämpän mistä lähdet lattaista kattoon. Sitten taas kämpän minne muutat lattiasta kattoon, yksin koko saamarin siivo. Pakkaat ittekses kun kerkiit, mutta onneksi mies sentään kantaa kaiken mitä minä en jaksa. :D "
Juuri siivoaminen on muutos ikävää ja pakkaaminen sekä pakkausten purkaminen uudessa asunnossa. Sitä paitsi kaikki vie päiviä! :(
"Muksu heräs. Se on mäntävä. Mukavat päivänjatkot!"
Hyvät päivät sinullekin. :) Itse lähden tästä yliopistolle, joten en ole täällä päivällä tänään enää kirjoittelemassa! Nähdään!syaniidi kirjoitti:
Tämä lista kuvaa paremmin todellisuutta, kun nuo miehisestä luulottelu näkökulmasta tehdyt listat. Ainakin suomalaiset miespomot on yleensä niin vittumaisia, ettei ne ketään naista kiinnosta.
Kiittää ja kumartaa.
- Siinäpävissiintärkeimmät
Tuhlataanpas nyt sitten vielä hetki aamupäivästä. :D Eli tässä oma, henkilökohtainen "MA-listani", eli millainen mies on minun subjektiivisen makuni mukaan ns. tasokas:
Lämminsydäminen, empaattinen ja huomaavainen. Avarakatseinen ja suvaitseva. Ylipäätään humaani arvomaailma.
Pitää sen minkä lupaa ja seisoo sanojensa takana. Uskollinen ja lojaali.
Valmis auttamaan muita ja puolustamaan pienempiään ja heikompiaan.
Pystyy sitoutumaan ja kykenee todelliseen läheisyyteen, mutta antaa toiselle myös tilaa.
Ymmärtää, että elämä on jatkuvaa muutosta ja kasvua. Pyrkii kehittymään ihmisenä ja kumppanina. On valmis tekemään työtä parisuhteen eteen.
Ei lannistu takaiskuista, haluaa ja pystyy oppimaan virheistään. On ylipäätään positiivinen ja optimistinen asenne elämään, oman itseen ja muihin.
Sosiaalisesti lahjakas ja ihmisläheinen, mutta enemmän intro- kuin ekstrovertti. Arvostaa myös hiljaisuutta ja rauhaa.
Suhtautuu intohimoisesti elämään ja tekemisiinsä. Tekee valintansa omaa sisintään kuunnellen.
Tekee tai pyrkii tekemään työtä, jota aidosti haluaa ja rakastaa tehdä. Ei siis halua tehdä työtä vain rahan/toimeentulon takia.
Hyvä keskustelija ja kuuntelija. Nauttii pitkistä, syvällisistä keskusteluista.
Haluaa sopia riidat nopeasti ja puhua asiat selviksi, ei ole pitkävihainen eikä umpimielinen mököttäjä.
On ylipäätään taitava tunnistamaan ja käsittelemään tunteitaan. Ilmaisee myös tunteensa avoimesti ja uskaltaa näyttää myös oman haavoittuvuutensa.
Pitää huolta terveydestään, fyysisestä ja henkisestä hyvinvoinnistaan mahdollisuuksiensa mukaan.
Luova, mielikuvituksekas, hauska ja leikkisä. Vahva yhteys omaan sisäiseen lapseen.
Arvostaa luontoa ja viihtyy luonnossa. Pitää eläimistä ja kohtelee niitä hyvin.
Sekä loogisesti, intuitiivisesti, emotionaalisesti että spirituaalisesti vähintään kohtalaisen älykäs. :D
Haluaa omalla toiminnallaan tehdä – ja myös tekee - tästä Telluksesta paremman paikan olla ja elää - ihan kaikille. Uskoo rakkauden parantavaan voimaan.
Lisäksi omaa silmääni miellyttävä ulkonäkö/ulkoinen olemus. Seksuaalisesti puoleensavetävä. Matala tai matalahko ääni.Tämäkin oli loistava pitkä luottelo tai oikeastaan tarina, jolle oli pakko antaa peukku! Kiitos mielipiteestäsi, jonka luen läpi vielä useampaan kertaa, sillä se oli niin monipuolinen ja hyvä! =)
Tosi hyvä lista. Pätee myös naiselle. Paitsi äänen ei tarvitse olla matala tai matalahko jos on isot tai isohkot ja kiinteät tai kiinteähköt tissit (2 kpl).
Tämäkin oli loistava pitkä luottelo tai oikeastaan tarina, jolle oli pakko antaa peukku! Kiitos mielipiteestäsi, jonka luen läpi vielä useampaan kertaa, sillä se oli niin monipuolinen ja hyvä! =)
Kiitos. :) Sinkkuna ollessa tuli aika usein mietittyä, millainen se unelmien mies olisi. Tuli nyt sitten melkein tajunnanvirranomaisesti tuo kaikki ulos...Hieman piti jäsentää, että olisi helpompi lukea. :)
scrg kirjoitti:
Tosi hyvä lista. Pätee myös naiselle. Paitsi äänen ei tarvitse olla matala tai matalahko jos on isot tai isohkot ja kiinteät tai kiinteähköt tissit (2 kpl).
:D:D
Siinäpävissiintärkeimmät kirjoitti:
Kiitos. :) Sinkkuna ollessa tuli aika usein mietittyä, millainen se unelmien mies olisi. Tuli nyt sitten melkein tajunnanvirranomaisesti tuo kaikki ulos...Hieman piti jäsentää, että olisi helpompi lukea. :)
Itse olen miettinyt vähän viime aikoina unelma kumppania, sillä aloitin tässä romanttisen kirjan lukemisen. Tarinassa yksi nainen on menossa naimisiin, mutta sitten iskee paniikki viikkoja ennen häitä ja hän pakenee entiselle kesämökille. Valitettavasti se kesämökki Kalliovuorilla ei olekaan enää perheen omistuksessa vaan omistaja saapuu paikalle. Omistaja on tumma ja komea sekä salaa rikas tietokoneyrityksen omistaja. Tämä sai alkamaan miettimään sitä - minkälainen kioskikirjallisuudessa tai yleensä ihannekumppani olisi? Rikas, komea, mukava - ja molemmilla on suuret tunteet toisia kohtaan? Kirja on naisen kirjoittamaa romanttista hömppää, mutta jotain tarinassa ja rakkaudessa pohjautuu kirjoittajan haaveisiin unelma miehestä.
Sinä ansiokaasti kirjoitit unelma miehestä, joka on yhden naisen henkilökohtainen tilitys haaveista. Kiitos vielä kerran, kun kirjoitit kivan listasi, sillä se oli vastausta omiin viime aikojen pohdintoihin. Luen sen tekstisi muutamaan kertaan läpi, sillä se oli niin hyvä. :)
Itsekin olen vielä sinkku, mutta onnellinen sellainen! :D- 12121212
Kuin minun listani eri tavalla ilmaistuna.
Komea, matalaääninen, älykäs, sosiaalisesti taitava, jne. Se mies jonka kaikki muutkin naiset haluavat.
"Lisäksi omaa silmääni miellyttävä ulkonäkö/ulkoinen olemus. Seksuaalisesti puoleensavetävä. Matala tai matalahko ääni."
Hmm...minkäköhänlainen tällainen juuri sinun silmääsi miellyttävä olemus mahtaisi olla? :D - Siinäpävissiintärkeimmät
Itse olen miettinyt vähän viime aikoina unelma kumppania, sillä aloitin tässä romanttisen kirjan lukemisen. Tarinassa yksi nainen on menossa naimisiin, mutta sitten iskee paniikki viikkoja ennen häitä ja hän pakenee entiselle kesämökille. Valitettavasti se kesämökki Kalliovuorilla ei olekaan enää perheen omistuksessa vaan omistaja saapuu paikalle. Omistaja on tumma ja komea sekä salaa rikas tietokoneyrityksen omistaja. Tämä sai alkamaan miettimään sitä - minkälainen kioskikirjallisuudessa tai yleensä ihannekumppani olisi? Rikas, komea, mukava - ja molemmilla on suuret tunteet toisia kohtaan? Kirja on naisen kirjoittamaa romanttista hömppää, mutta jotain tarinassa ja rakkaudessa pohjautuu kirjoittajan haaveisiin unelma miehestä.
Sinä ansiokaasti kirjoitit unelma miehestä, joka on yhden naisen henkilökohtainen tilitys haaveista. Kiitos vielä kerran, kun kirjoitit kivan listasi, sillä se oli vastausta omiin viime aikojen pohdintoihin. Luen sen tekstisi muutamaan kertaan läpi, sillä se oli niin hyvä. :)
Itsekin olen vielä sinkku, mutta onnellinen sellainen! :DNiin, kyllähän ne rakkausromaanien sankarit yleensä ovat komeita ja rikkaitakin, tai ainakin vaikutusvaltaisia ja menestyviä. Tai sitten sellaisia rohkeita seikkailija- tai taistelijatyyppejä. Ja suuria, jopa elämää suurempia tunteita pitää tietysti olla! :D
Oikeassakin elämässä jotkut ovat niitä parantumattomia romantikkoja ja toiset taas rakkaudessakin enemmän sellaisia jalat maassa -tyyppejä.
Itselleni on jostain syystä jäänyt mieleen, kun teini-ikäisenä suorastaan ahmin kaikkia hömppärakkausromaaneja, että sillä tarinan sankarilla oli hirveän usein harmaat silmät. :D En tiedä oliko/onko se yleisesti ottaen yleistä vai onnistuinko minä vain sitten valikoimaan sellaiset kirjat. Joka tapauksessa ihmettelin sitä, kun omasta mielestäni harmaat silmät olivat jotenkin niin kylmät ja kalseat. Taisin itse tykätä ruskeista silmistä siihen aikaan. Nykyäänhän sillä värillä ei ole niin väliä, kiinnitän silmissä huomiota ihan muuhun.
On hienoa, että olet sinkkunakin onnellinen. :) Voit sitten jakaa siitä onnellisuudestasi kumppanillesikin, kun sellaisen löydät. Ehkä liian usein odotetaan sen kumppanin tekevän onnelliseksi, vaikka oikeasti onni voi löytyä vain omasta itsestä ja omasta sisimmästä. Ja jos kaksi yksinään onnellista löytää toisensa, niin siinähän se onni sitten tuplaantuu. :) - Siinäpävissiintärkeimmät
12121212 kirjoitti:
Kuin minun listani eri tavalla ilmaistuna.
Komea, matalaääninen, älykäs, sosiaalisesti taitava, jne. Se mies jonka kaikki muutkin naiset haluavat.
"Lisäksi omaa silmääni miellyttävä ulkonäkö/ulkoinen olemus. Seksuaalisesti puoleensavetävä. Matala tai matalahko ääni."
Hmm...minkäköhänlainen tällainen juuri sinun silmääsi miellyttävä olemus mahtaisi olla? :DEn nyt sanoisi, että listamme ihan samanlaiset ovat kuitenkaan. :)
Ulkonäkö on aina kokonaisuus, joten vaikea lähteä yksityiskohtia erittelemään. Pari juttua kuitenkin: En ole koskaan syttynyt kovin pitkistä ja muuten isokokoisista miehistä. En siis lämpene salihirmuille tai kuulamörssäreille. :D Ja miehen ihannepituus on siinä 170-180 cm.
Tuuheat, pitkät tai puolipitkät hiukset ovat heikkouteni, varsinkin jos niissä on laineita tai loivaa/loivahkoa kiharaa. :) - 12121212
Niin, kyllähän ne rakkausromaanien sankarit yleensä ovat komeita ja rikkaitakin, tai ainakin vaikutusvaltaisia ja menestyviä. Tai sitten sellaisia rohkeita seikkailija- tai taistelijatyyppejä. Ja suuria, jopa elämää suurempia tunteita pitää tietysti olla! :D
Oikeassakin elämässä jotkut ovat niitä parantumattomia romantikkoja ja toiset taas rakkaudessakin enemmän sellaisia jalat maassa -tyyppejä.
Itselleni on jostain syystä jäänyt mieleen, kun teini-ikäisenä suorastaan ahmin kaikkia hömppärakkausromaaneja, että sillä tarinan sankarilla oli hirveän usein harmaat silmät. :D En tiedä oliko/onko se yleisesti ottaen yleistä vai onnistuinko minä vain sitten valikoimaan sellaiset kirjat. Joka tapauksessa ihmettelin sitä, kun omasta mielestäni harmaat silmät olivat jotenkin niin kylmät ja kalseat. Taisin itse tykätä ruskeista silmistä siihen aikaan. Nykyäänhän sillä värillä ei ole niin väliä, kiinnitän silmissä huomiota ihan muuhun.
On hienoa, että olet sinkkunakin onnellinen. :) Voit sitten jakaa siitä onnellisuudestasi kumppanillesikin, kun sellaisen löydät. Ehkä liian usein odotetaan sen kumppanin tekevän onnelliseksi, vaikka oikeasti onni voi löytyä vain omasta itsestä ja omasta sisimmästä. Ja jos kaksi yksinään onnellista löytää toisensa, niin siinähän se onni sitten tuplaantuu. :)"Niin, kyllähän ne rakkausromaanien sankarit yleensä ovat komeita ja rikkaitakin, tai ainakin vaikutusvaltaisia ja menestyviä. Tai sitten sellaisia rohkeita seikkailija- tai taistelijatyyppejä."
Hyvä huomio. Mutta tämähän ei kerro mitään siitä millaisia miehiä naiset oikeassa elämässä haluavat.
Miehille suunnatuissa romaaneissa naiset usein ovat nuoria, kauniita, naisellisia ja seksikkäitä. Sekin on pelkkää fiktiota. Siinäpävissiintärkeimmät kirjoitti:
Niin, kyllähän ne rakkausromaanien sankarit yleensä ovat komeita ja rikkaitakin, tai ainakin vaikutusvaltaisia ja menestyviä. Tai sitten sellaisia rohkeita seikkailija- tai taistelijatyyppejä. Ja suuria, jopa elämää suurempia tunteita pitää tietysti olla! :D
On hienoa, että olet sinkkunakin onnellinen. :) Voit sitten jakaa siitä onnellisuudestasi kumppanillesikin, kun sellaisen löydät. Ehkä liian usein odotetaan sen kumppanin tekevän onnelliseksi, vaikka oikeasti onni voi löytyä vain omasta itsestä ja omasta sisimmästä. Ja jos kaksi yksinään onnellista löytää toisensa, niin siinähän se onni sitten tuplaantuu. :)"Niin, kyllähän ne rakkausromaanien sankarit yleensä ovat komeita ja rikkaitakin, tai ainakin vaikutusvaltaisia ja menestyviä. Tai sitten sellaisia rohkeita seikkailija- tai taistelijatyyppejä. Ja suuria, jopa elämää suurempia tunteita pitää tietysti olla! :D "
Itse en ole loppujen lopuksi mitään satoja rakkausromaaneja vaan ehkä vain kaksinumeroisen määrän, miksi en ole varma oletko oikeassa. Ehkä on noin mitä sanoit. Rikkaita ne monesti on ja jollain tavalla komeasti rakastettavia. :D
"Itselleni on jostain syystä jäänyt mieleen, kun teini-ikäisenä suorastaan ahmin kaikkia hömppärakkausromaaneja, että sillä tarinan sankarilla oli hirveän usein harmaat silmät. :D En tiedä oliko/onko se yleisesti ottaen yleistä vai onnistuinko minä vain sitten valikoimaan sellaiset kirjat. Joka tapauksessa ihmettelin sitä, kun omasta mielestäni harmaat silmät olivat jotenkin niin kylmät ja kalseat. Taisin itse tykätä ruskeista silmistä siihen aikaan. Nykyäänhän sillä värillä ei ole niin väliä, kiinnitän silmissä huomiota ihan muuhun."
Itselläni on valitettavasti harmaat silmät, onneksi silmäripset ovat pitkä, mutta mielestäni siniset silmät olisivat ehkä olleet paremmat tai kenties ruskeat. Tarinoiden sankarilla tarkoitat varmaan sankaritarta, päähenkilöä vai onko miehillä rakkausromaaneissa harmaat silmät?
"On hienoa, että olet sinkkunakin onnellinen. :) Voit sitten jakaa siitä onnellisuudestasi kumppanillesikin, kun sellaisen löydät. Ehkä liian usein odotetaan sen kumppanin tekevän onnelliseksi, vaikka oikeasti onni voi löytyä vain omasta itsestä ja omasta sisimmästä. Ja jos kaksi yksinään onnellista löytää toisensa, niin siinähän se onni sitten tuplaantuu. :) "
Tällä hetkellä minulla on vastakkaisen sukupuolen ystäviä, mikä tällä hetkellä riittää. Neuvosi on tosi fiksu, sillä onni taitaa löytyä sisältä naisesta ja miehestä. Ei se kumppani sitä onnea tuo, vaikka rakastuessa maailma saattaa olla tosi vaaleanpunainen. Olen kokenut sen ja kerran jo haaveilut avioliitosta sekä kesähäistä! :)
Hyviä heinäkuita Sinulle, jos ei muuten täällä keskustella! =)- 12121212
En nyt sanoisi, että listamme ihan samanlaiset ovat kuitenkaan. :)
Ulkonäkö on aina kokonaisuus, joten vaikea lähteä yksityiskohtia erittelemään. Pari juttua kuitenkin: En ole koskaan syttynyt kovin pitkistä ja muuten isokokoisista miehistä. En siis lämpene salihirmuille tai kuulamörssäreille. :D Ja miehen ihannepituus on siinä 170-180 cm.
Tuuheat, pitkät tai puolipitkät hiukset ovat heikkouteni, varsinkin jos niissä on laineita tai loivaa/loivahkoa kiharaa. :)No laitahan kuvalinkkejä miehistä joita pidät komeina, katsotaan pystymmekö erottamaan kuvista eräitä universaalisti pidettyjä geneettisiä piirteitä?
On hienoa, että olet sinkkunakin onnellinen. :) Voit sitten jakaa siitä onnellisuudestasi kumppanillesikin, kun sellaisen löydät. Ehkä liian usein odotetaan sen kumppanin tekevän onnelliseksi, vaikka oikeasti onni voi löytyä vain omasta itsestä ja omasta sisimmästä. Ja jos kaksi yksinään onnellista löytää toisensa, niin siinähän se onni sitten tuplaantuu. :)Ruskeat silmät on vaan niin tavalliset. Jos siis oli käännöskirjallisuutta, niin pitäähän nyt sankarissa jotain eksotiikkaa olla ettei se ole mikään Joe Average.
12121212 kirjoitti:
"Niin, kyllähän ne rakkausromaanien sankarit yleensä ovat komeita ja rikkaitakin, tai ainakin vaikutusvaltaisia ja menestyviä. Tai sitten sellaisia rohkeita seikkailija- tai taistelijatyyppejä."
Hyvä huomio. Mutta tämähän ei kerro mitään siitä millaisia miehiä naiset oikeassa elämässä haluavat.
Miehille suunnatuissa romaaneissa naiset usein ovat nuoria, kauniita, naisellisia ja seksikkäitä. Sekin on pelkkää fiktiota.Ennen lapsille suunnatuissa saduissakin prinssi aina pelasti ja nai jonkun nuoren neidon. Nykyään kai niissäkin prinsessa on jo vähintään kertaalleen eronnut ja sillä on jo vähintaan pari pentua ja muutama sesse.
- kirj.jo.ulos
12121212 kirjoitti:
No laitahan kuvalinkkejä miehistä joita pidät komeina, katsotaan pystymmekö erottamaan kuvista eräitä universaalisti pidettyjä geneettisiä piirteitä?
http://www.longhairguys.net/wp-content/uploads/2015/05/A-male-model-with-a-hipster-beard-and-long-wavy-hair-drinking-a-cup-of-coffee-365x365.jpg
sivullisena avitan..mageet hiukset SININEN.ENKELI kirjoitti:
"Niin, kyllähän ne rakkausromaanien sankarit yleensä ovat komeita ja rikkaitakin, tai ainakin vaikutusvaltaisia ja menestyviä. Tai sitten sellaisia rohkeita seikkailija- tai taistelijatyyppejä. Ja suuria, jopa elämää suurempia tunteita pitää tietysti olla! :D "
Itse en ole loppujen lopuksi mitään satoja rakkausromaaneja vaan ehkä vain kaksinumeroisen määrän, miksi en ole varma oletko oikeassa. Ehkä on noin mitä sanoit. Rikkaita ne monesti on ja jollain tavalla komeasti rakastettavia. :D
"Itselleni on jostain syystä jäänyt mieleen, kun teini-ikäisenä suorastaan ahmin kaikkia hömppärakkausromaaneja, että sillä tarinan sankarilla oli hirveän usein harmaat silmät. :D En tiedä oliko/onko se yleisesti ottaen yleistä vai onnistuinko minä vain sitten valikoimaan sellaiset kirjat. Joka tapauksessa ihmettelin sitä, kun omasta mielestäni harmaat silmät olivat jotenkin niin kylmät ja kalseat. Taisin itse tykätä ruskeista silmistä siihen aikaan. Nykyäänhän sillä värillä ei ole niin väliä, kiinnitän silmissä huomiota ihan muuhun."
Itselläni on valitettavasti harmaat silmät, onneksi silmäripset ovat pitkä, mutta mielestäni siniset silmät olisivat ehkä olleet paremmat tai kenties ruskeat. Tarinoiden sankarilla tarkoitat varmaan sankaritarta, päähenkilöä vai onko miehillä rakkausromaaneissa harmaat silmät?
"On hienoa, että olet sinkkunakin onnellinen. :) Voit sitten jakaa siitä onnellisuudestasi kumppanillesikin, kun sellaisen löydät. Ehkä liian usein odotetaan sen kumppanin tekevän onnelliseksi, vaikka oikeasti onni voi löytyä vain omasta itsestä ja omasta sisimmästä. Ja jos kaksi yksinään onnellista löytää toisensa, niin siinähän se onni sitten tuplaantuu. :) "
Tällä hetkellä minulla on vastakkaisen sukupuolen ystäviä, mikä tällä hetkellä riittää. Neuvosi on tosi fiksu, sillä onni taitaa löytyä sisältä naisesta ja miehestä. Ei se kumppani sitä onnea tuo, vaikka rakastuessa maailma saattaa olla tosi vaaleanpunainen. Olen kokenut sen ja kerran jo haaveilut avioliitosta sekä kesähäistä! :)
Hyviä heinäkuita Sinulle, jos ei muuten täällä keskustella! =)Ainakin Tarzanilla ja John Carterilla on teräksen harmaat silmät.
kirj.jo.ulos kirjoitti:
http://www.longhairguys.net/wp-content/uploads/2015/05/A-male-model-with-a-hipster-beard-and-long-wavy-hair-drinking-a-cup-of-coffee-365x365.jpg
sivullisena avitan..mageet hiuksetMaitoviikset :)
PikkuLikka kirjoitti:
Ainakin Tarzanilla ja John Carterilla on teräksen harmaat silmät.
Niiden tarinoiden kirjoittaja on amerikkalainen mies, ei rakkausromaneja kirjoittava nainen. Joskus lapsena luin Tarzaneita, kun satuin vahingossa lukemaan vanhempien hyllystä sen ensimmäisen. Niitä ei oikein rakkausromaaneiksi voi sanoa, vaikka onhan Tarzanilla Jane! :) Myönnetään se, että heillä taitaa olla harmaat silmät, mutta he eivät edusta romantista naisille suunnattua kirjallisuutta. Naispuolinen serkkuni luki lapsena Tarzaneita ja samoin tätini, mutta kyseessä taitaa olla pitkälti pojille suunnatusta kirjallisuudesta, jos on harmaita silmiä miehillä!
- 12121212
kirj.jo.ulos kirjoitti:
sivullisena avitan..mageet hiuksetOk, juuri sinä siis vain satut pitämään tuon näköisistä miesmallimiehistä.
Joku muu nainen pitää ihan erilaisista miehistä, kuten tuollaisista miehistä lyhythiuksisina, ilman partaa ja viiksiä, tai ehkä pukeutuneena eri väriseen paitaan tms.
Kaikilla naisilla on ihan erilainen maku miesten suhteen! PikkuLikka kirjoitti:
Ainakin Tarzanilla ja John Carterilla on teräksen harmaat silmät.
Vieläkö Tarzan-elokuvia saa näyttää telkkarissa? Aina kun joku nee-eiku-alkuasukaskantaja tipahti rotkoon tai joku kirahvi söi sen, niin kauhea huoli miten paljon leipää tai aseita tai viiksivahaa menetettiin.
- erimeininki
Et kirjoittanut markkina-arvosta vaan siitä millaiseksi haluat tummatukkaisen ruskeasilmäisen agressiivisen miehen muuttaa kun olet saanut hänet koukkuun.
12121212 kirjoitti:
Ok, juuri sinä siis vain satut pitämään tuon näköisistä miesmallimiehistä.
Joku muu nainen pitää ihan erilaisista miehistä, kuten tuollaisista miehistä lyhythiuksisina, ilman partaa ja viiksiä, tai ehkä pukeutuneena eri väriseen paitaan tms.
Kaikilla naisilla on ihan erilainen maku miesten suhteen!Hiuksistahan siinä oli puhe, eikä miehestä muuten. :)
ootko sä pikkasen herkkä nyt aiheen suhteen?- Siinäpävissiintärkeimmät
"Niin, kyllähän ne rakkausromaanien sankarit yleensä ovat komeita ja rikkaitakin, tai ainakin vaikutusvaltaisia ja menestyviä. Tai sitten sellaisia rohkeita seikkailija- tai taistelijatyyppejä. Ja suuria, jopa elämää suurempia tunteita pitää tietysti olla! :D "
Hyviä heinäkuita Sinulle, jos ei muuten täällä keskustella! =)Tarkoitin kirjan sankarilla nimenomaan miespuolista päähenkilöä, ja niilla oli usein ne harmaat silmät, joista en silloin teininä pitänyt. Sittemmin olen kyllä nähnyt paljonkin kauniita harmaita silmiä - sekä miehillä että naisilla. Ja siis ihan tosielämässä. :D
Mukavaa kesän jatkoa sinullekin. :) - Siinäpävissiintärkeimmät
12121212 kirjoitti:
No laitahan kuvalinkkejä miehistä joita pidät komeina, katsotaan pystymmekö erottamaan kuvista eräitä universaalisti pidettyjä geneettisiä piirteitä?
En jaksa (enkä oikeastaan ehdikään) etsiä mitään kuvalinkkejä, mutta ihan varmasti löytäisimme. :D
kirj.jo.ulos kirjoitti:
sivullisena avitan..mageet hiuksetJoo niin on, eikä mies ole hullumpi muutenkaan. :)
scrg kirjoitti:
Ruskeat silmät on vaan niin tavalliset. Jos siis oli käännöskirjallisuutta, niin pitäähän nyt sankarissa jotain eksotiikkaa olla ettei se ole mikään Joe Average.
Ihan hyvä pointti. Ruskeasilmäisiä on kuitenkin maailmanlaajuisesti eniten.
Tarkoitin kirjan sankarilla nimenomaan miespuolista päähenkilöä, ja niilla oli usein ne harmaat silmät, joista en silloin teininä pitänyt. Sittemmin olen kyllä nähnyt paljonkin kauniita harmaita silmiä - sekä miehillä että naisilla. Ja siis ihan tosielämässä. :D
Mukavaa kesän jatkoa sinullekin. :)Kiitos tarkennuksesta! =) Itse meinaan lukea sen romanttisen kirjan tänään loppuun. Siinä muistaakseni miehellä ei ole harmaita silmiä. :) Luonnollisesti tiedän etukäteen sen, että pääpari saa toisensa kirjan lopussa! :) Ehkä toteutuva rakkaus onkin niissä kirjoissa parasta!
Hyvää kesää sinnekin!- Tähti--Silmä
Hyvä listaus, mutta epätodennäköistä ettei mistään maailman kolkasta löydy tuollaista ihmistä :) joka täyttäisi nuo kriteerit. Liian ulkokultaista.
Unohdit huonot puolet kokonaan, kas kun ihmisillä on myös varjopuolensa.
Itse tykkään rehellisestä ja uskollisesta, viisaasta ihmisestä. Tähti--Silmä kirjoitti:
Hyvä listaus, mutta epätodennäköistä ettei mistään maailman kolkasta löydy tuollaista ihmistä :) joka täyttäisi nuo kriteerit. Liian ulkokultaista.
Unohdit huonot puolet kokonaan, kas kun ihmisillä on myös varjopuolensa.
Itse tykkään rehellisestä ja uskollisesta, viisaasta ihmisestä."Itse tykkään rehellisestä ja uskollisesta, viisaasta ihmisestä. "
Minullakin on noussut mieleen rehellisyys ja luotettavuus. Uskollisuutta taidan pitää itsestään selvyytenä. :) Jostain syystä listasin tässä vähän aikaa sitten vain kolme vaatimusta: uskovainen, osaa englantia (mieluusti suomen lisäksi) ja sovitaan yhteen. Hetken en mitään muuta vaatinut partnerilta. Vähän myöhemmin uskovaisuus minulla itselläni vähän aleni, minkä takia en enää vaadi uskovaisuutta ihanne puolisolta. Englantia hänen on pakko osata hyvin, sillä muuten hän ei taida oikein minun kanssani pysty elämään. :)
Viisas on sinulta hyvä tykkäyksen kohde, sillä ehkä hyvä yhteiselämä on parhaiten saavutettavissa viisas kumppanin kanssa! Ehkä tämä on itsestään selvyys vai onko sittenkään? Kuka on viisas? :)- Tähti--Silmä
"Itse tykkään rehellisestä ja uskollisesta, viisaasta ihmisestä. "
Minullakin on noussut mieleen rehellisyys ja luotettavuus. Uskollisuutta taidan pitää itsestään selvyytenä. :) Jostain syystä listasin tässä vähän aikaa sitten vain kolme vaatimusta: uskovainen, osaa englantia (mieluusti suomen lisäksi) ja sovitaan yhteen. Hetken en mitään muuta vaatinut partnerilta. Vähän myöhemmin uskovaisuus minulla itselläni vähän aleni, minkä takia en enää vaadi uskovaisuutta ihanne puolisolta. Englantia hänen on pakko osata hyvin, sillä muuten hän ei taida oikein minun kanssani pysty elämään. :)
Viisas on sinulta hyvä tykkäyksen kohde, sillä ehkä hyvä yhteiselämä on parhaiten saavutettavissa viisas kumppanin kanssa! Ehkä tämä on itsestään selvyys vai onko sittenkään? Kuka on viisas? :)Nuorempana minulla ei ollut mitään vaatimuksia kumppanin suhteen, ainoa mikä ratkaisi oli RAKKAUS toista kohtaan.
Jos vaatimus lista on pitkä, niin saa jäädä näppejään nuolemaan!
Hyvä kysymys kuka on viisas :)
Meillä kaikilla on sisäinen viisaus ja kuka sitä kuuntelee omaa sisintään, niin sieltä se löytyy ihan omasta itsestä.
Vanhemmiten voidaan puhua elämänviisaudesta joka syntyy elämänkokemuksista.
Ken kykenee analysoimaan toisia ja itseä sydänmellään on mielestäni viisas.
Uskollisuus on kovaa valuttaa tässä ajassa :D Tähti--Silmä kirjoitti:
Nuorempana minulla ei ollut mitään vaatimuksia kumppanin suhteen, ainoa mikä ratkaisi oli RAKKAUS toista kohtaan.
Jos vaatimus lista on pitkä, niin saa jäädä näppejään nuolemaan!
Hyvä kysymys kuka on viisas :)
Meillä kaikilla on sisäinen viisaus ja kuka sitä kuuntelee omaa sisintään, niin sieltä se löytyy ihan omasta itsestä.
Vanhemmiten voidaan puhua elämänviisaudesta joka syntyy elämänkokemuksista.
Ken kykenee analysoimaan toisia ja itseä sydänmellään on mielestäni viisas.
Uskollisuus on kovaa valuttaa tässä ajassa :D"Meillä kaikilla on sisäinen viisaus ja kuka sitä kuuntelee omaa sisintään, niin sieltä se löytyy ihan omasta itsestä. Vanhemmiten voidaan puhua elämänviisaudesta joka syntyy elämänkokemuksista. Ken kykenee analysoimaan toisia ja itseä sydänmellään on mielestäni viisas. Uskollisuus on kovaa valuttaa tässä ajassa :D "
Ehkä en ole riittävän vanha, että voisin puhua hirvittävästi elämänkokemuksesta tulevasta viisaudesta. Rakkaudestakin en tiedä hirvittävästi, sillä aloin siitä aiheesta kirjoittamaan kirjaa. Asioita ajateltua tulin siihen tulokseen, että en tiedä rakkauden ja elämänkokonaisuudesta hirvittävästi, sillä aihealue on niin laaja. Olisi ehkä pitänyt olla monta vuotta naimisissa ollut äiti ennen kuin olisi voinut kirjassaan todella puhua rakkaudesta. Ehkä kirjani julkaistaan. Se sisällöltään kait sitä mainitsemaasi "sisäistä viisautta", sillä en ole oikeastaan kopioinut sen ajatuksia keneltäkään vaan luonut ihan omalta pohjalta tarinaa. Toivottavasti kirjoittamani kirja on sydämeltään viisas niin, että se julkaistaan. :)
"Nuorempana minulla ei ollut mitään vaatimuksia kumppanin suhteen, ainoa mikä ratkaisi oli RAKKAUS toista kohtaan."
Et ole ainoa. Keskustelin tässä marokkolaisen miehen kanssa. Hänen puheittensa perusteella sain sen kuvan, että hänen suomalainen vaimonsa oli mennyt tämän kanssa naimisiin silkasta rakkaudesta ja ei vaatinut muuta kuin rakkautta. Marokkolainen mies oli lomamatkan rakkaus, joka oli vienyt suomalaisnaiselta jalat alta. Mies oli kotimaassaan vartija ja työtön Suomessa, joten suhteessa ratkaisi rakkaus ei raha. Marokkolainen nainen kuulema vaatii omistusasuntoa ja perheenelatus miehen taholta, mutta marokkolaisen suomalaisvaimolle riittää vain RAKKAUS! :D- Tähti--Silmä
"Meillä kaikilla on sisäinen viisaus ja kuka sitä kuuntelee omaa sisintään, niin sieltä se löytyy ihan omasta itsestä. Vanhemmiten voidaan puhua elämänviisaudesta joka syntyy elämänkokemuksista. Ken kykenee analysoimaan toisia ja itseä sydänmellään on mielestäni viisas. Uskollisuus on kovaa valuttaa tässä ajassa :D "
Ehkä en ole riittävän vanha, että voisin puhua hirvittävästi elämänkokemuksesta tulevasta viisaudesta. Rakkaudestakin en tiedä hirvittävästi, sillä aloin siitä aiheesta kirjoittamaan kirjaa. Asioita ajateltua tulin siihen tulokseen, että en tiedä rakkauden ja elämänkokonaisuudesta hirvittävästi, sillä aihealue on niin laaja. Olisi ehkä pitänyt olla monta vuotta naimisissa ollut äiti ennen kuin olisi voinut kirjassaan todella puhua rakkaudesta. Ehkä kirjani julkaistaan. Se sisällöltään kait sitä mainitsemaasi "sisäistä viisautta", sillä en ole oikeastaan kopioinut sen ajatuksia keneltäkään vaan luonut ihan omalta pohjalta tarinaa. Toivottavasti kirjoittamani kirja on sydämeltään viisas niin, että se julkaistaan. :)
"Nuorempana minulla ei ollut mitään vaatimuksia kumppanin suhteen, ainoa mikä ratkaisi oli RAKKAUS toista kohtaan."
Et ole ainoa. Keskustelin tässä marokkolaisen miehen kanssa. Hänen puheittensa perusteella sain sen kuvan, että hänen suomalainen vaimonsa oli mennyt tämän kanssa naimisiin silkasta rakkaudesta ja ei vaatinut muuta kuin rakkautta. Marokkolainen mies oli lomamatkan rakkaus, joka oli vienyt suomalaisnaiselta jalat alta. Mies oli kotimaassaan vartija ja työtön Suomessa, joten suhteessa ratkaisi rakkaus ei raha. Marokkolainen nainen kuulema vaatii omistusasuntoa ja perheenelatus miehen taholta, mutta marokkolaisen suomalaisvaimolle riittää vain RAKKAUS! :DOnnea ja menestystä kirjallesi! Onnea matkaan!
Rakkaus ja rakastaminen on kuitenkin vaikea laji kun erinlaiset ihmiset kohtaavat.
Parisuhdetta olen kuullut sanottavan ihmisuhdekorkeakouluksi :D.
Montako suhdetta tarvitaan siihen sydämmen viisauteen rakkaudessa toisia kohtaan, veikkaan että lähes koko elämä siihen menee.
Sydän on hyvin viisas, sydänmelle ei voi valehdella, muuten voi huonosti!
Mielestäni sydämmemme on älyn-elin :D Tähti--Silmä kirjoitti:
Onnea ja menestystä kirjallesi! Onnea matkaan!
Rakkaus ja rakastaminen on kuitenkin vaikea laji kun erinlaiset ihmiset kohtaavat.
Parisuhdetta olen kuullut sanottavan ihmisuhdekorkeakouluksi :D.
Montako suhdetta tarvitaan siihen sydämmen viisauteen rakkaudessa toisia kohtaan, veikkaan että lähes koko elämä siihen menee.
Sydän on hyvin viisas, sydänmelle ei voi valehdella, muuten voi huonosti!
Mielestäni sydämmemme on älyn-elin :D"Montako suhdetta tarvitaan siihen sydämmen viisauteen rakkaudessa toisia kohtaan, veikkaan että lähes koko elämä siihen menee. Sydän on hyvin viisas, sydänmelle ei voi valehdella, muuten voi huonosti! Mielestäni sydämmemme on älyn-elin :D "
Niin siinä rakkaudessa ei ole vain kyse miehen naisen välisestä rakkaudesta vaan on rakkautta ystävien kesken, lasten sekä vanhempien välillä, jossain naisten suuremmassa porukassa esimerkiksi urheilujoukkueessa voi olla rakkautta joukkueen sisällä joukkuehenkenä ja jos on olemassa Jumala niin hänkin rakastaa luomaansa maailmaa jollain sellaisella tavalla mihin ihminen ei pysty. Sydän on tietysti aivoissa oleva tunnekeskus, jonka olemme nimenneet sydämen mukaan! :D
Mitä minä tiedän rakkaudesta - niin hyvä suhde lapsuudessa vanhempiinsa ja joku hyvä ystäväsuhde isompana riittävät - täydellisen rakkaussuhteen pohjaksi. Ei tarvitse monesta suhteesta toiseen vaeltaa ja kasvaa niissä suhteissa, kun teoriassa jokseenkin ensimmäisellä kerrallakin voi onnistua! :)
- Eräkettu
MA huipulla ole nainen..
-Ihan hyvännäkönen.
-Palljonn massia.
-Suht älykäs.
-Hömelö.. Helposti johdateltavissa.
Semmonen hiiren luonteen omaava naaras jolla on säästöjä on kuin lottovoitto..sönkkö kirjoitti:
Ahaa, Auervaara! :)
Minustakin Eräkettu vastauksessaan kuulostaa vähän Auervaaralta, vaikka ei todellisuudessa taida olla! ;)
Mitä tuo nykyinen kuvasi oikein esittää, jos saanen kysyä? =)- Eräkettu
No tiiän yhen tyypin joka on huolella käytelly vaimonsa säästöjä..
Plussana sillä vaimolla oli vielä vanhempien keräämä pikku potti.
Lomamatkoja, uus mersu, uus audi, paljon uutta elektroniikkaa jne..
Ei varsinaisesti ole Auervaara kun ei se pyöritä muita naisia ja eikä se aio lähteä mihinkään vaikka rahat loppuiski..
On vaan huomattavasti voimakkaampi persoona kuin vaimo.. Eräkettu kirjoitti:
Ei varsinaisesti ole Auervaara kun ei se pyöritä muita naisia ja eikä se aio lähteä mihinkään vaikka rahat loppuiski..
On vaan huomattavasti voimakkaampi persoona kuin vaimo..Kiitoksia tarkennuksesta eli taloudellinen hyödyntäminen jää vain siis yhteen naiseen ja kaikki tapahtuu jonkinlaisella kohtuudella? :)
Mies ei ole esimerkkitapauksessasi tossun alla vaan vaimo pikemminkin saappaan alla? Positiivista on se, että "eikä se aio lähteä mihinkään vaikka rahat loppuiski..''! :)
Kyseessä ei siis ole ollenkaan Auervaara-ajattelusta vaan jostain lievemmästä jonkinasteisesta sovinismista? ;)SININEN.ENKELI kirjoitti:
Minustakin Eräkettu vastauksessaan kuulostaa vähän Auervaaralta, vaikka ei todellisuudessa taida olla! ;)
Mitä tuo nykyinen kuvasi oikein esittää, jos saanen kysyä? =)Vaikuttaa enemmänkin huumorimieheltä, joskin paljon se puhuu ihan järkeviäkin juttuja. Huom, ihan. ;)
sönkkö kirjoitti:
Vaikuttaa enemmänkin huumorimieheltä, joskin paljon se puhuu ihan järkeviäkin juttuja. Huom, ihan. ;)
Ainiin ja se kuva. Mun kasvoista kuva, joka on "apinasuodatettu" liekeillä. Ei se esitä mitään sen enempää, kunhan en halunnut ihan tunnistettava olla. Toki joka nyt tuntee, niin kyllä varmaan kasvonpiirteistä tunnistaa noinkin. :)
https://photofunia.com/effects/fireEräkettu kirjoitti:
On vaan huomattavasti voimakkaampi persoona kuin vaimo..Mäkin tiedän semmosia tyyppejä pari. Läheltä ja kaukaa. Mutta ne ei kyllä selkeesti ole akastaan kuin rahan takia kiinnostuneita. :/
- olet-rillipää
sönkkö kirjoitti:
Ainiin ja se kuva. Mun kasvoista kuva, joka on "apinasuodatettu" liekeillä. Ei se esitä mitään sen enempää, kunhan en halunnut ihan tunnistettava olla. Toki joka nyt tuntee, niin kyllä varmaan kasvonpiirteistä tunnistaa noinkin. :)
https://photofunia.com/effects/fireKyllä tunnistaa, vaikka käytätkin normisti rillejä.
olet-rillipää kirjoitti:
Kyllä tunnistaa, vaikka käytätkin normisti rillejä.
Juu, käytän (harvemmin valokuvissa ja kotona) ja arvelinkin että tunnistaa kuka tunnistaa. :)
sönkkö kirjoitti:
Juu, käytän (harvemmin valokuvissa ja kotona) ja arvelinkin että tunnistaa kuka tunnistaa. :)
Nyt se selvisi suunnilleen, minkä näköinen olet! :) Täytyy tunnustaa se, että en ole aivan itse sinisen enkelin näköinen! :)
Alan nukkumaan eli nähdään seuraavina päivinä! =)
Hyvää yötä!SININEN.ENKELI kirjoitti:
Nyt se selvisi suunnilleen, minkä näköinen olet! :) Täytyy tunnustaa se, että en ole aivan itse sinisen enkelin näköinen! :)
Alan nukkumaan eli nähdään seuraavina päivinä! =)
Hyvää yötä!Jeps. Hyvät yöt! :)
- Eräkettu
Kiitoksia tarkennuksesta eli taloudellinen hyödyntäminen jää vain siis yhteen naiseen ja kaikki tapahtuu jonkinlaisella kohtuudella? :)
Mies ei ole esimerkkitapauksessasi tossun alla vaan vaimo pikemminkin saappaan alla? Positiivista on se, että "eikä se aio lähteä mihinkään vaikka rahat loppuiski..''! :)
Kyseessä ei siis ole ollenkaan Auervaara-ajattelusta vaan jostain lievemmästä jonkinasteisesta sovinismista? ;)Ei se oo sovinismia jos nainen on iloinen. :D
- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Mäkin tiedän semmosia tyyppejä pari. Läheltä ja kaukaa. Mutta ne ei kyllä selkeesti ole akastaan kuin rahan takia kiinnostuneita. :/
No tää nyt kuitenki näyttäs olevan rakastunu vaimoonsa.
Eikä se sitä tienny että sillä on niin paljon rahaa.. Ei sitä niin hyvin päälle päin näe. Eräkettu kirjoitti:
No tää nyt kuitenki näyttäs olevan rakastunu vaimoonsa.
Eikä se sitä tienny että sillä on niin paljon rahaa.. Ei sitä niin hyvin päälle päin näe.Se on hienoa, että ihminen merkkaa enemmän kuin raha. Toikin jo kertoo sen, että vaikka rahat loppuis se mies ei vaimoa jättäis. Toki sitten on taas ne tyypit jotka roikkuu velvollisuudentunteesta, kun kokee että on ikään kuin jotain velkaa. :)
Joo, ei se aina päälle päin näy.- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Se on hienoa, että ihminen merkkaa enemmän kuin raha. Toikin jo kertoo sen, että vaikka rahat loppuis se mies ei vaimoa jättäis. Toki sitten on taas ne tyypit jotka roikkuu velvollisuudentunteesta, kun kokee että on ikään kuin jotain velkaa. :)
Joo, ei se aina päälle päin näy.Niin no mie tiiän kyseisen henkilön naismaun ja se vaimoke sopii muodoltainsa just siihen muottiin. :D
Eräkettu kirjoitti:
Niin no mie tiiän kyseisen henkilön naismaun ja se vaimoke sopii muodoltainsa just siihen muottiin. :D
Muotojen vuoksiko se onkin naisensa ottanu? x)
Nojoo, kaitpa ne muodotkin asiassa jotakin painaa. Minäkin oon ottanu miehen jonka jaksan kantaa. :D- Eräkettu
Tollaset rahat kannattais sijoittaa osakkeisiin...
Kohta on Audin sijasta Aston Martini pihalla. - Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Muotojen vuoksiko se onkin naisensa ottanu? x)
Nojoo, kaitpa ne muodotkin asiassa jotakin painaa. Minäkin oon ottanu miehen jonka jaksan kantaa. :DNo sillä on sellanen pyöreä takamus ja isot tissit..
:D kyllä sellaset huomaa heti ensimmäisenä. Eräkettu kirjoitti:
No sillä on sellanen pyöreä takamus ja isot tissit..
:D kyllä sellaset huomaa heti ensimmäisenä.Kai se makujen mukaan menee. Yks tykkää isoista tisseistä ja pyöreästä muhevasta pepusta, toinen pienistä tisseistä ja siroista pepuista. :)
Jollekin kelpaa molemmat.- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Kai se makujen mukaan menee. Yks tykkää isoista tisseistä ja pyöreästä muhevasta pepusta, toinen pienistä tisseistä ja siroista pepuista. :)
Jollekin kelpaa molemmat.Mieluummin mehevä peppu, pienet tissit kuin toisinpäin.
Tokihan semmonen lämmin luonnekki on hieno asia...
Ei kukaan jaksa sellasta kylmäkiskosta ankeuttajaa. Eräkettu kirjoitti:
Mieluummin mehevä peppu, pienet tissit kuin toisinpäin.
Tokihan semmonen lämmin luonnekki on hieno asia...
Ei kukaan jaksa sellasta kylmäkiskosta ankeuttajaa.Ja sitten toiset miehet ei jaksa uskoa, kun sanoo että on saanut miehiltä enemmän huomiota muhkeempana kun hoikkana. Iästä riippumatta. Mutta ne on niitä, jotka ei usko, jotka tykkää niistä hoikista ja vain niistä hoikista.
Eivät ne usko, ne selittelee vaan että ei miehet uskalla lähestyä hoikkaa hyvännäköistä naista, mutta pyöreetä rumaa naista uskaltaa??! No niin tai näin, samaa mieltä sun kanssa tuosta ankeuttajasta ja lämpöisyydestä. Hyvät päivänjatkot tässä kohtaa. :)- 12121212
sönkkö kirjoitti:
Ja sitten toiset miehet ei jaksa uskoa, kun sanoo että on saanut miehiltä enemmän huomiota muhkeempana kun hoikkana. Iästä riippumatta. Mutta ne on niitä, jotka ei usko, jotka tykkää niistä hoikista ja vain niistä hoikista.
Eivät ne usko, ne selittelee vaan että ei miehet uskalla lähestyä hoikkaa hyvännäköistä naista, mutta pyöreetä rumaa naista uskaltaa??! No niin tai näin, samaa mieltä sun kanssa tuosta ankeuttajasta ja lämpöisyydestä. Hyvät päivänjatkot tässä kohtaa. :)Tuo on totta että miesten on helpompaa lähestyä naista joka ei näytä missiltä. Erityisesti vanhempia naisia on todella paljon helpompaa lähestyä kuin nuoria.
Muodoissahan vaikuttaa se mihin kilot kasautuvat ja miltä ne näyttävät. Jos vartalo on tiimalasi eikä paikat roiku (edellyttää yleensä nuoruutta), muutama lisäkilo voi olla hyödyksi. Vaatteilla toki pystää pelaamaan siten että moni vanhempi tiimalasinainen näyttää baarissa hyvältä vaikkei vartalo ole todellisuudessa samaa tasoa kuin nuoremmalla tiimalasinaisella. - fhtrhyi
12121212 kirjoitti:
Tuo on totta että miesten on helpompaa lähestyä naista joka ei näytä missiltä. Erityisesti vanhempia naisia on todella paljon helpompaa lähestyä kuin nuoria.
Muodoissahan vaikuttaa se mihin kilot kasautuvat ja miltä ne näyttävät. Jos vartalo on tiimalasi eikä paikat roiku (edellyttää yleensä nuoruutta), muutama lisäkilo voi olla hyödyksi. Vaatteilla toki pystää pelaamaan siten että moni vanhempi tiimalasinainen näyttää baarissa hyvältä vaikkei vartalo ole todellisuudessa samaa tasoa kuin nuoremmalla tiimalasinaisella.tuskin sönkkö tarkoitti hoikilla missejä........
- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Ja sitten toiset miehet ei jaksa uskoa, kun sanoo että on saanut miehiltä enemmän huomiota muhkeempana kun hoikkana. Iästä riippumatta. Mutta ne on niitä, jotka ei usko, jotka tykkää niistä hoikista ja vain niistä hoikista.
Eivät ne usko, ne selittelee vaan että ei miehet uskalla lähestyä hoikkaa hyvännäköistä naista, mutta pyöreetä rumaa naista uskaltaa??! No niin tai näin, samaa mieltä sun kanssa tuosta ankeuttajasta ja lämpöisyydestä. Hyvät päivänjatkot tässä kohtaa. :)Ite kyllä uskallan lähestyä ketä vaan.. Ei mene pupu pöksyyn..
Koen vaan tietynlaiset naiset seksikkäämpinä.. fhtrhyi kirjoitti:
tuskin sönkkö tarkoitti hoikilla missejä........
Njoo, en ole minkään koskaan ollut missityyppiä, hoikka kylläkin ja pullukka. Eli ei synonyymi missille tuo hoikka. :)
Eräkettu kirjoitti:
Ite kyllä uskallan lähestyä ketä vaan.. Ei mene pupu pöksyyn..
Koen vaan tietynlaiset naiset seksikkäämpinä..Jeps. Kun sitä makunsa tietää, niin silloinhan se on selvää mimmosia mielummin lähestyy.
12121212 kirjoitti:
Tuo on totta että miesten on helpompaa lähestyä naista joka ei näytä missiltä. Erityisesti vanhempia naisia on todella paljon helpompaa lähestyä kuin nuoria.
Muodoissahan vaikuttaa se mihin kilot kasautuvat ja miltä ne näyttävät. Jos vartalo on tiimalasi eikä paikat roiku (edellyttää yleensä nuoruutta), muutama lisäkilo voi olla hyödyksi. Vaatteilla toki pystää pelaamaan siten että moni vanhempi tiimalasinainen näyttää baarissa hyvältä vaikkei vartalo ole todellisuudessa samaa tasoa kuin nuoremmalla tiimalasinaisella.Niinno, toisille vaan pullukka on yhtä kuin ruma. Ihan suoriltaan voi heittää, että ruma kun on pullukka. Ne ei ajattele sitä noin, kun sinä. Mihin kohtaan kertyy mitäkin tai tiimalaseja. Sä olet joustavampi ehdoissasi, kun moni muu. :)
- Eräkettu
Suurimmalla osalla naisista ei ole mallin kroppaa eikä mitään mahiksia sen saavuttamiseen vaikka kuinka laihduttais..
Luusto ei vain täsmää.. Lyhyt, leveä lantio jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247