Palstan naiset

Gallupoija

Ottaisitko sänkyysi mieluiten mustan miehen, homon vai palstamiehen?

24

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkFear-ei-kirj

Minähän sitä kun olenkin sellainen tyttöilijä, että haluaisin mustaa miestä ja ei haittaa vaikka olis sasi-kaljukin ;)

• DarkFear-ei-kirj

Niin että tiedoksi tämä kaikille palstalaisille ja erityisesti palstan naisille, että mä sitä kun olenkin heikkona just tummiin miehiin ;)

• Näistä huonoista vaihtoehdoista mustamies. Homo ja pastamies eivät oikein käy kysymykseen! ;)

• Jos.näistä.pitää.valita

Homon... Sen kanssa ei tarvis miettiä onko se vailla pillua, koska tapanani ei muutenkaan ole antaa ventovieraille - palstamies ja mustamies saattaisivat olla vailla. Homo olis varmaan myös siistimpi kuin nuo toiset, koska yleensä osaavat huolehtia hygieniastaan paremmin kuin heterot.

• 9753

Homo saattaa kääntyä heteroksi. Palstalainen sotkisi ainoastaan lakanat rasvaisella ihollaan, mikäli ylipäätänsä uskaltaisi edes sänkyyn tulla, mutta palstamies ei uskalla vetää edes käteen ilman äidin lupaa.

• Jos.näistä.pitää.valita
        9753 kirjoitti:

Homo saattaa kääntyä heteroksi. Palstalainen sotkisi ainoastaan lakanat rasvaisella ihollaan, mikäli ylipäätänsä uskaltaisi edes sänkyyn tulla, mutta palstamies ei uskalla vetää edes käteen ilman äidin lupaa.

Ei ne homot käänny heteroksi sen enempää kuin heterot homoksi. Sitä ollaan mitä ollaan syntymästä lähtien... Kyllä minä homon ottaisin sänkyyni ennemmin kuin mustaamiestä tai palstamiestä.

• 9753 kirjoitti:

Saanko luvan?

• Vaikka en sinkku olekkaan, pakko kommentoida että aika huonot vaihtoehdot.. :P

• vihatipunen

Mun on nyt pakko vastata vaihtoehtojen ulkopuolelta Ville Niinistö, koska näin sen just livenä äsken kun se käveli ohitseni.

• Äädämi11111

Eli metroseksuaali eli wannabe-homo, eli käytännössä valitsit H-vaihtoehdon.

• ei-hyviä-vaihtoehtoja

Homon. Voitais vaikka jutella miehistä ja vertailla makuja...

• homotonhyvääseuraa

Homon , palstamiestä en missään tapauksessa haluaisi edes nähdä, vieläpä sänkyyn........

• Jgbfbcjx

Homon mieluiten.

• Kai saan itse valita kuka homo? Ei nyt ihan pelkästään se riitä että on homoseksuaali, että sänkyynsä kelpuuttaisi.

• Gallupoija

Valitse suomalainen julkihomo.

• Gallupoija kirjoitti:

Valitse suomalainen julkihomo.

Apua! Enhän mä nyt niihin ole perehtynyt. Noh. Siltsu? Se voi tulla laulamaan mun kainaloon "Sinä ansaitset kultaa".

• Gallupoija
        Nainen_28v kirjoitti:

Apua! Enhän mä nyt niihin ole perehtynyt. Noh. Siltsu? Se voi tulla laulamaan mun kainaloon "Sinä ansaitset kultaa".

Vastaus hyväksytään.

• Gallupoija kirjoitti:

Vastaus hyväksytään.

Oisko muita hämmentäviä kysymyksiä? :)

• Gallupoija
        Nainen_28v kirjoitti:

Oisko muita hämmentäviä kysymyksiä? :)

Tulossa on.

• Riiiiiiiiiiii

Mustan tietenkin. Miksi kysyt itsestäänselvyyksiä? Homokaveri voi tietenkin loikoilla vieressä katsomassa leffaa.

• Tarkennus

Palstamies sängyn vieressä vetämässä hanskaan?

• Joo, homo olisi varmaan noista harmittomin vaihtoehto.. Homon kanssa voisi pitää kivan tyttöjen illan, lakkailla kynsiä ja puhua hiusväreistä yms. tyttöjen jutuista mistä kaikki tytsyt nyt aina puhuu.. Moni palstamies tosin taitaa olla homo.

• palstaätmihetero

En ole homo, mutta voin kyllä lakkailla kynsiä ym. jos sillä keinolla pääsee naisen kanssa sänkyyn.

• Kiireinenjayksinäinen

Voiko ottaa kaikki? Kun sen verta vähän trafiikkia on meikäläisen bunkassa eikä kiireiltään ehdi lisää hakemaan, niin tervetuloa vaan kaikki. Ehkä sillä varauksella että hygienia ja käytöstavat sais olla kohtuullisella tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      207
      7148
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4682
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4534
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3312
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1727
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      18
      1707
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1590
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1479
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1257
    Aihe