Palstan naiset

Gallupoija

Ottaisitko sänkyysi mieluiten mustan miehen, homon vai palstamiehen?

24

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkFear-ei-kirj

      Minähän sitä kun olenkin sellainen tyttöilijä, että haluaisin mustaa miestä ja ei haittaa vaikka olis sasi-kaljukin ;)

      • DarkFear-ei-kirj

        Niin että tiedoksi tämä kaikille palstalaisille ja erityisesti palstan naisille, että mä sitä kun olenkin heikkona just tummiin miehiin ;)


    • Näistä huonoista vaihtoehdoista mustamies. Homo ja pastamies eivät oikein käy kysymykseen! ;)

    • Jos.näistä.pitää.valita

      Homon... Sen kanssa ei tarvis miettiä onko se vailla pillua, koska tapanani ei muutenkaan ole antaa ventovieraille - palstamies ja mustamies saattaisivat olla vailla. Homo olis varmaan myös siistimpi kuin nuo toiset, koska yleensä osaavat huolehtia hygieniastaan paremmin kuin heterot.

      • 9753

        Homo saattaa kääntyä heteroksi. Palstalainen sotkisi ainoastaan lakanat rasvaisella ihollaan, mikäli ylipäätänsä uskaltaisi edes sänkyyn tulla, mutta palstamies ei uskalla vetää edes käteen ilman äidin lupaa.


      • Jos.näistä.pitää.valita
        9753 kirjoitti:

        Homo saattaa kääntyä heteroksi. Palstalainen sotkisi ainoastaan lakanat rasvaisella ihollaan, mikäli ylipäätänsä uskaltaisi edes sänkyyn tulla, mutta palstamies ei uskalla vetää edes käteen ilman äidin lupaa.

        Ei ne homot käänny heteroksi sen enempää kuin heterot homoksi. Sitä ollaan mitä ollaan syntymästä lähtien... Kyllä minä homon ottaisin sänkyyni ennemmin kuin mustaamiestä tai palstamiestä.


      • 9753 kirjoitti:

        Homo saattaa kääntyä heteroksi. Palstalainen sotkisi ainoastaan lakanat rasvaisella ihollaan, mikäli ylipäätänsä uskaltaisi edes sänkyyn tulla, mutta palstamies ei uskalla vetää edes käteen ilman äidin lupaa.

        Saanko luvan?


    • Vaikka en sinkku olekkaan, pakko kommentoida että aika huonot vaihtoehdot.. :P

    • vihatipunen

      Mun on nyt pakko vastata vaihtoehtojen ulkopuolelta Ville Niinistö, koska näin sen just livenä äsken kun se käveli ohitseni.

      • Äädämi11111

        Eli metroseksuaali eli wannabe-homo, eli käytännössä valitsit H-vaihtoehdon.


    • ei-hyviä-vaihtoehtoja

      Homon. Voitais vaikka jutella miehistä ja vertailla makuja...

    • homotonhyvääseuraa

      Homon , palstamiestä en missään tapauksessa haluaisi edes nähdä, vieläpä sänkyyn........

    • Jgbfbcjx

      Homon mieluiten.

    • Kai saan itse valita kuka homo? Ei nyt ihan pelkästään se riitä että on homoseksuaali, että sänkyynsä kelpuuttaisi.

      • Gallupoija

        Valitse suomalainen julkihomo.


      • Gallupoija kirjoitti:

        Valitse suomalainen julkihomo.

        Apua! Enhän mä nyt niihin ole perehtynyt. Noh. Siltsu? Se voi tulla laulamaan mun kainaloon "Sinä ansaitset kultaa".


      • Gallupoija
        Nainen_28v kirjoitti:

        Apua! Enhän mä nyt niihin ole perehtynyt. Noh. Siltsu? Se voi tulla laulamaan mun kainaloon "Sinä ansaitset kultaa".

        Vastaus hyväksytään.


      • Gallupoija kirjoitti:

        Vastaus hyväksytään.

        Oisko muita hämmentäviä kysymyksiä? :)


      • Gallupoija
        Nainen_28v kirjoitti:

        Oisko muita hämmentäviä kysymyksiä? :)

        Tulossa on.


    • Riiiiiiiiiiii

      Mustan tietenkin. Miksi kysyt itsestäänselvyyksiä? Homokaveri voi tietenkin loikoilla vieressä katsomassa leffaa.

      • Tarkennus

        Palstamies sängyn vieressä vetämässä hanskaan?


    • Joo, homo olisi varmaan noista harmittomin vaihtoehto.. Homon kanssa voisi pitää kivan tyttöjen illan, lakkailla kynsiä ja puhua hiusväreistä yms. tyttöjen jutuista mistä kaikki tytsyt nyt aina puhuu.. Moni palstamies tosin taitaa olla homo.

      • palstaätmihetero

        En ole homo, mutta voin kyllä lakkailla kynsiä ym. jos sillä keinolla pääsee naisen kanssa sänkyyn.


    • Kiireinenjayksinäinen

      Voiko ottaa kaikki? Kun sen verta vähän trafiikkia on meikäläisen bunkassa eikä kiireiltään ehdi lisää hakemaan, niin tervetuloa vaan kaikki. Ehkä sillä varauksella että hygienia ja käytöstavat sais olla kohtuullisella tasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe