vahingossa vai tahallaan

olikosiinäimtään

Kertokaas naiset...tää on vähän naiivi kysymys.

Oon jo aikuinen mies mutta en siis mikään hyvän näköinen enkä pitkä enkä komea, pikemminkin päin vastoin. Jäi askarruttamaan kun töissä työtoveri kosketti rinnallaan. tai onhan sitä joskus sattunut mutta mutta tämä yksi siis oikeasti painoi rinnan kiinni oikapäähän töissä kun tutkittiin yhdessä jotain, se siis kurkki olkapään yli ja nojasi rinnalla olkapäähän.

Ei painanu kauheen kovaa mutta sen verran että tunsin että rintsikka vähän meni lommolle kosketuksessa. Ja eikä ollut mikään tökkäys vaan piti pitkään. Voiko tuollainen olla mitätön sattumus vai oliko siinä joku viesti? MItäs sanotte, naiset?

40

2709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainentunteekyllä

Nänni on niin herkkä tuntemaan että jos olkapää tunsi niin rinta ainakin tunsi. Hipaisu voi olla vahinko mutta yli sekunnin hipaisu on tahallinen, en tekisi vastaavaa ihan kevyin perustein.

Seuraava erittäin hienotunteinen siirto on sulla.

Sanoisin että mahdollisuudet tossa kohtaa oli että se halusi leikitellä ja kiusata nörttiä, tai sitten että se oikeasti pitää susta. Nyt keräämään itseluottamusta, ehkä oletkin sen "liigaa".

• kiltti-ja-kunnollinen

SE oli seksuaalista häirintää. Sinuna haastaisin oikeuteen

• pahasanoa

Jos on rintaproteesi eikä tuntenut sitä, jos on leikattu syöpä.

• noinsevarmaanmeni

Tämä on kaikkein todennäköisin vaihtoehto. EI AP:lle koskaan tapahtuisi mitään hyvää.

• Ikävä-sanoa-mutta

Mulla tuli tuo sama mieleen... Varsinkin kun ap sanoo tunteneensa kuinka rintaliiivi meni lommolle. Mitä ihmeen peltiä ne naisen rintsikat on, jos tuntee niiden menevän lommolle? Edes topatut rintsikat ei tunnu siltä, että menisi lommolle jos painautuvat johonkin.

• olen_huomannut

Kun ne halaavat, painavat tisseillään. Itsehän en siis tykkää edes kätellä, jos en ole aikeissa paritella.

• Ei hän nyt ainakaan pidä sinua vastenmielisenä tai luotaantyöntävänä. Naiset kyllä karttavat kaikenlaista fyysistä läheisyyttä, jos mies vaikuttaa vähääkään epämiellyttävälle tai uhkaavalle. Onko kyse sitten ystävällisistä tunteista vai muusta, ja mikä on perimmäinen motiivi, kiusoittelu vai kiinnostus, en osaa sanoa, mutta ei tuo nyt ihan tahattomaltakaan vaikuta.

• Toisaalta sinä kartat emotionaalista läheisyyttäkin.

• HC-ätmel kirjoitti:

Toisaalta sinä kartat emotionaalista läheisyyttäkin.

Mahdollisesti, mutta on hyvä olla selektiivinen, maailma on täynnä vampyyreitä.

• Tositarkoituskyllä

Jos olette nuoria, se oli varmasti aloite tai ainakin aika suorasukainen kiinnostuksen osoitus. jos olette jotain vanhoja horiskoja niin sitten ehkä ostan tuon proteesijutun. Mutta oikeasti, kyllä tunnen kyllä joka hipaisunkin vaikka mulla on pienten rintojen takia aika fyllatut ja nostetut liivit, ja ihan varmasti en nojaile niitä kenen tahansa olkapäähän, kostun jo ajatuksesta.

• flowersreally

Mitkä ihmeen pop-up rintsikat menee lommolle.

• ymmärsinheti

Ymmärsin heti mitä tuossa ajettiin takaa, mulla on muotoilevat ja aika täynnä ja kireellä, niin ne ei myötää niinkuin kangas vaan niinkuin joku vähän jäykempi. Ei ne tietenkään jää lommolle.

• flowersreally
        ymmärsinheti kirjoitti:

Ymmärsin heti mitä tuossa ajettiin takaa, mulla on muotoilevat ja aika täynnä ja kireellä, niin ne ei myötää niinkuin kangas vaan niinkuin joku vähän jäykempi. Ei ne tietenkään jää lommolle.

Anteeksi tietämättömyyteni. Ja sehän oiskin jännä jos muotoilevat, täydet ja kireät jäisi lommolle. Ehkä joku vielä sellaisetkin kehittää. Tosin sitten pitäis olla joku hyvä paineentasausmekanismi, muutenhan se voisi olla aika epämukavaa.

• Toimitusjohtajaitse

Veikkaan ettei tarkoittanut mitään, Olet selvästi joku tuttu ja turvallinen harmaa toimistohiiri jota naiset ei osaa ajatella seksuaalisena olentona. Naiset tuntevat yhtä vähän sähköä koskettaessaan Sinua kuin jos nojaisivat pöydänreunaan. Veikkaan että se nainen ei huomannutkaan nojanneensa tissejään "lommolle" selkääsi. Jos lähestyt sitä, joudut koko toimiston naurun ja pilkan kohteeksi.

Toinen vaihtoehto on että toimiston kaunottaret on lyöneet vetoa siitä, kuka onnistuu ensimmäisenä sekä iskemäään että torjumaan konttorin vähiten haluttavan pölypalleron. Voittaja saa mennä toimitusjohtajan kanssa työmatkalle.

• Kokenut_alfamies

Joo, eihän tuossa tietenkään ole mitään muita vaihtoehtoja, eli noinhan sen täytyy olla.

• wa_a_aa

naurun arvoinen arvaus. Ap nyt on sun mahis
        peukkua ja sormet ristiin.

• Toivottavasti kysyjä ei ole tosissaan. Pelottavaa.

• vihjeestävaarin

ööh, miksi se olis pelottavaa...?

Tai ehkä se on pelottavaa että jannu ei ymmärrä mitä se tarkoittaa jos läheinen työtoveri painautuu kiinni niin että rinnat tuntuu selvästi.

Tekisikö nainen 28v niin ihan vahingossa?

• vihjeestävaarin kirjoitti:

ööh, miksi se olis pelottavaa...?

Tai ehkä se on pelottavaa että jannu ei ymmärrä mitä se tarkoittaa jos läheinen työtoveri painautuu kiinni niin että rinnat tuntuu selvästi.

Tekisikö nainen 28v niin ihan vahingossa?

En lääpi työkavereita. Olen saattanut joskus koskettaa ja tajunnut siinä vaiheessa, kun näen miehen katseen "mitäs se nyt" että en koske edes sen vertaa.

• Vihjeestävaarin

"lääppimiseksi"minäkin sen tulktisen. En paheksu, jos kysymyksessä on vaikkapa samalla organisaatiotasolla olevat nuoret ja vakiintumattomat ihmiset niin tuo on peräti inhimillistä. Missään nimessä nainen ei paina rintojaan vahingossa kiinni mieheen.

Vältän itsekin kaikkea vihjailua ja koskettelua, aikuisilla sellainen ei kuulu asiaan eikä varsinkaan esimies/alainen-suhteessa.

• Vihjeestävaarin kirjoitti:

"lääppimiseksi"minäkin sen tulktisen. En paheksu, jos kysymyksessä on vaikkapa samalla organisaatiotasolla olevat nuoret ja vakiintumattomat ihmiset niin tuo on peräti inhimillistä. Missään nimessä nainen ei paina rintojaan vahingossa kiinni mieheen.

Vältän itsekin kaikkea vihjailua ja koskettelua, aikuisilla sellainen ei kuulu asiaan eikä varsinkaan esimies/alainen-suhteessa.

No siis voi olla vanhinkokin. Kyllä mäkin joskus olen tisseilläni tökännyt miestä selkään vaikka ei ole ollut tarkoitus.

• Gouforit

No , varmasti tahallinen juttu, go for it. Nainen voi hipaista vahingossa mutta ei sekuntia pitempää. Toi on jo melko suorasukainen vihje.

• Jaa-a, kai se voi olla vahinkokin. Toiset ihmiset melkein makoilee toisten päällä, eikä se niistä ole yhtään ihmeellistä. Mutta voisin ajatella, että itse en kyllä menisi niin lähelle miestä, että tissit painuu vasten ellen olisi kiinnostunut miehestä muutenkin kuin kaverina. Ja jos olisi vahinko, senkin kyllä huomaisin ja sanoisin anteeksi ja kommentoisin jotenkin. Ettei tuu mieleen just, että nyt se lähentelee. :)

• Jep, samoilla linjoilla. Ei normaalissa huonetilassa normaalikokoiselle ihmiselle kovinkaan helposti tule sellaista tilannetta, että tahattomasti hinkkautuisi toista vasten. Tungos on sitten asia erikseen. Jos itselle semmoisia "vahinkoja" on käynyt niin ne on kyllä olleet tahallisia..

• PikkuLikka kirjoitti:

Jep, samoilla linjoilla. Ei normaalissa huonetilassa normaalikokoiselle ihmiselle kovinkaan helposti tule sellaista tilannetta, että tahattomasti hinkkautuisi toista vasten. Tungos on sitten asia erikseen. Jos itselle semmoisia "vahinkoja" on käynyt niin ne on kyllä olleet tahallisia..

Niinpä, kahden kesken töitä tehdessä tuommoinen ei ihan vahingolta vaikuta. :)

• Niillä on tyttöjen kanssa nyt joku veto päällä, että saako ne sen yhden neitsytsedän sekaisin.

• Niilläonvarmasti

Vedonlyönti siitä kuka pääsee korkkaamaan neitsykäisen. :)

• bb56

Jos se jotain tarkoitti, niin tuskin yhteen kertaan jää

• seleikii

leikkiflirt

• Eivahinko

flirtti on usein puheita ja hymyjä, ihan sellainen ajantappamisflirtti varsinkin. Ei kukaan kevyesti flirtatakseen tee noin. Kannattaa ainakin katsoa että vastaako tyttö flirttiin.- mutta varmaan tuo aloittaja on osannut niin tehdäkin. En ikinä koskettaisi ketään rinnoillani muuten kuin vahingossa. Tai jos tökkisin niitä tahallani jonkun selkään niin se olisi aika raskasta vihjailua, tyyliin meille vai teille.

• Ex----------PUA

Sanoisin että tahallaan.

Edellisessä raportissani ollut nainen, joka minut kadulla pysäytti teki aikalailla samaan tapaan.

Se koko ajan hinautui lähemmäksi, ja kun se kosketti minua kämmenselkään valtavalla tissillään, se alkoi naisille ominaiseen tapaan syyttämään minua siitä miksi sitä noin koskettelen.

Hyvin pian tästä, suutelimme.

Joten, ota se kiinnostuksen merkkinä ja toimi sen mukaan, ok?

• N.T

Jos tilanteessa olisin minä naisena, tuollainen ei todellakaan ole vahinko. Monelle suomalaiselle se oma tila on tärkeä ja rinnat on kuitenkin senverran intiimi asia, että niillä en huomaamatta painele toisia vasten. Ehkä joku hammaslääkäri tai joku hoitaja voi työtään tehdessä painautua vasten pidemmäksikin aikaa ja se on vahinko. Itse ainakin huomaan, että jos töissä olen kiinnostunut tai edes viehättynyt jostain miehestä, kosken sponttaanisti silloin tällöin mutta muuten ei ole mitään tarvetta kosketella ketään. Enkä siis tarkoita että se kosketus olisi mitenkään kutsuva tai "vihreää valoa antava" vaan siis se vaan tapahtuu.. En toki koskaan ole rintoja painellut töissä ketään vasten, sellainen on jo aika suora teko mielestäni.

Jos et uskalla avata tilannetta suoraan, ala itsekin ohimennen koskemaan, ei kopeloimaan, vaan esimerkiksi jos hänen lähelläollessasi puhut hänelle, kosketa käsivartta, hyvää viikonloppua toivottaessa tms laitat kämmenen hartialle, sellaista neutraalia. Jos hän ei pidä sinusta siinä mielessä, hän ottaa sen neutraalina mutta jos hän pitääkin sinusta, hän saattaa rohkaistua viemään flirttiä pidemmälle, sen verran selvälle tasolle, että sinäkin ymmärrät viestin.

• Nauran ääneen !
      Näitähän on hauska lukea.

Kaikkea pohditaan ja kirjoitellaan.

• Vaimitäpihtarinainen

Tuolla nimimerkillä oot varmaan sitä mieltä että vahinko mikä vahinko?

• Juu juu "Jussikulta" ja naurattaa, ainakin vielä ;)

• palstakurppalainen

Flirttiähän tuo ja sen verran fyysistä, et oisko naisella ollut just ovulaatio päällä. Silloin tulee tehtyä kaikenlaista seksuaalisempaa.

• Neitsytsetä

Jospa minäkin kysyn :D

Olin viime kuussa käymässä vieraassa kaupungissa yhdessä tapahtumassa ja kysyin vastaan tulleelta hyvin pukeutuneelta ehkä nelikymppiseltä naiselta reittiohjetta.

No, nainen kiersi suoraan sivulleni näyttääkseen kännykkää. Oli vähän tuulista joten varmaankin halusi suojata puhelinta tuulelta tms.

Tilanteessa kummastutti se että nainen tuli sen verran lähelle että hiukset kutitteli poskea, ja puhui melkein korvaan. Jos minä menisin niin lähelle tuntematonta naista niin se kyllä laskettaisiin lähentelyksi vaikkei tilanteessa noin teknisesti ollut mitään flirttiä.

Mitäpä sanotte?

• atännä

Jos se halusi nähdä siitä kännystä sen saman kuin sinäkin. Olen kuullut tapauksesta, että siihen näytölle on pongahtanut kosketusähläyksen vuoksi reitas kuva kännyn omistajan vaimosta, joka on seissyt siinä vieressä mistään tietämättömänä.

• Neitsytsetä
        atännä kirjoitti:

Jos se halusi nähdä siitä kännystä sen saman kuin sinäkin. Olen kuullut tapauksesta, että siihen näytölle on pongahtanut kosketusähläyksen vuoksi reitas kuva kännyn omistajan vaimosta, joka on seissyt siinä vieressä mistään tietämättömänä.

Joo tuo kuulostaa järkevältä.

Olen ihan toivottoman huono näissä asioissa. Niin olen tottunut ajattettelemaan ettei mikään ole kiinnostuksen osoitus, joten yritän miettiä toisin päin edes välillä ;)

Tuntui vain oudolta että nainen jätti niin pienen välin että jos olisi kääntänyt päätä niin olisi osunut nenät yhteen :D

• tätikonservatiivinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe