Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo, siitä on varmaan ainakin vähän apua. Olen joskus kuullut jotain vippaskonsteja sipulihöyryjen välttämiseksi, mutta ne on jo päässyt unohtumaan.. Mutta muistan kuulleeni, että ylipäätään tylsät veitset ja puukot on käytössä vaarallisempia kuin terävät.. ei pitäisi huonoilla vehkeillä yrittää mitään.
17.03.2016 22:11
Eipä kestä. Tuohon en osaa vastata, se kysymys täytyy Marin itsensä ratkaista. Riippuu vuodon määrästä ja mikä tuote kyseessä.. mutta en kylläkään suosittele pitämään samoja tuntitolkulla.
17.03.2016 22:00
Menkkojen takia ei tarvitse jäädä kotiin. Marin kannattaa käyttää menkkoja varten tarkoitettuja tuotteita, siteitä, tamponeja tai kuukuppia, jotteivat hänen vaatteensa likaannu vuodosta. Pakkauksissa on käyttöohjeet.. terveysiteitä lukuun ottamatta. Siteet asetetaan pikkuhousujen haaraosaan ja pikkarit vedetään tavalliseen tapaan jalkaan. Mikä tuote onkaan käytössä, se täytyy muistaa vaihtaa riittävän usein ja kuukuppi tyhjentää. Jos et itse ole Mari ,voit olla täysin huoletta hänen menkkojensa suhteen, niin kauan kun Marilla on tilanne edellä mainituin apukeinoin hallussa ja housut jalassa. Kivaa iltaa.
17.03.2016 21:44
Kokkailen mahdollisimman vähän, koska kokkailu itselle tuntuu ajan tuhlaukselta ja teen siksi mahdollisimman yksinkertaista ja nopeaa ruokaa. Harvemmin siis sattuu mitään isoja katastrofejakaan.. ihan tavallisia vaan. Sellaisia, että joku nestettä sisältävä astia kaatuu tai leikkaa veitsellä itseään sormeen sipulin vuoksi itkiessä, uuniritilä on huonosti paikoillaan ja sapuskat kippautuvat uunin pohjalle kun samaan aikaan jotain palaa pohjaan ja/tai kiehuu yli.. lasagne on tosiaan toisinaan aika haastava.
17.03.2016 21:35
Kannattaa laittaa lenkkitossut jalkaan..
17.03.2016 21:14
Ei se mitään.. jotenkin herttaista eniveis.
17.03.2016 21:11
Söpöä, kun yrität olla tuollainen positiivinen parituskeijukainen.
Kuitenkin välimerkkejä, saitko naapurilta mukillisen pisteitä lainaksi?
17.03.2016 21:01
1. Vakavasti olen harkinnut pari kolme kertaa, kuolemista mietin viikoittain.
2. On ollut romahduttavia elämän kriisejä, lisäksi olen aina kokenut olevani epäonnistunut naisena ja että minussa on jotain perustavan laatuisesti pielessä. Eläminen on ylipäätään yliarvostettua raahautumista päivästä toiseen kohti.. just sitä. Eipä siis kenenkään tarvitse sinänsä jouduttaa asiaa itse, voi vaan olla, ja tappaa aikaa, kunnes aika tekee sen sun puolesta. Itsarin mahdollisuus voi olla varalla eräänlaisena takaporttina, mitä ei tarvii koskaan käyttää.. Toisinaan mietin, mitä kaikkea olisi jäänyt kokematta, jos olisin jo joskus vuosia sitten tappanut itseni. Hyviä juttuja joo, mutta myös huonoja.. elämä on sikäli turhauttavaa, että siinä vaiheessa kun ihminen alkaa olla vanha ja viisaampi, niin ollaankin jo lopputeksteissä.
3. Nainen
4. Kurppa
17.03.2016 20:53
Hmm...eeei.. mies saa olla välillä vähän hikinen.
14.03.2016 23:49
Itseasiassa en ikinä anna kenenkään tarjota mitään, edes vettä, kun en ole ostettavissa.. ainakaan niin halvalla. :D
No okei, tuttujen miesten juomatarjoukset kyllä käytän härskisti hyväksi kuin sieni, mutta olen minäkin niille tarjonnut, jos ovat vaikka auttaneet töissä tms jutuissa.
14.03.2016 23:39
Ei, en vaan tee sellaista, koska epäilen vahvasti, että minun psyyke ei kestä sellaista.
Jos henkilö on siinä määrin mukava ja sopivaksi katsomani, että haluaisin seksiä sen kanssa, niin sitten myös todennäköisesti olen jo vähän ihastunut siihen ja viimeistään seksin jälkeen ihastun .. ja sitten jäisin turhaan itkemään perään. Jos taas henkilö ei kiinnosta niin paljon että olisin ihastunut, niin en sitten oikeastaan halua seksiäkään sen kanssa.. En vaan oikein näe pointtia siinä.. Pelkän seksin kun voi hoitaa ihan itsekin, ilman mitään lieveilmiöitä.
Joskin viimeaikoina olen ollut huomaavinani, että paine on kasvamassa ja alkoholin käyttöä on syytä välttää.. Olen varmaan ollut liian pitkään itsekseni.
14.03.2016 23:16
Niinpä, ei tuollaista pitäisi tapahtua kenellekään pienelle.. puistattavaa.
14.03.2016 23:02
Mielestäni olen tuon asian jo tehnyt useampaan kertaan selväksi palstalla, että en irtosuhteile, niin en katsonut tarpeelliseksi palata siihen asiaan.. Mutta täsmennettäköön nyt sitten vielä, että tilanne asian suhteen ei ole muuttunut.
14.03.2016 22:52
Ei yhdenkään, juurihan totesin ettei Axl -miehet kiinnosta.
14.03.2016 22:42
Henkilön mahdollinen etninen tausta ei tässä nyt ole pääasia, imelät metroseksuaalit ei vain kiinnosta.
14.03.2016 22:40
Ei, en ole ikinä törmännyt kyseiseen missään yhteydessä, hädin tuskin edes tiedän kuka se on ja mitä tekee.
14.03.2016 22:37
Ei tainnut. >:(
Kyseinen herra Outolempi ei vastaa alkuunkaan PikkuLikan käsitystä siitä minkälaisen miehen käyttämä haluaa olla.
14.03.2016 21:58
Ja sama jatkuu "aikuisenakin", esimerkiksi tällä palstalla ja sen ulkopuolellakin.
14.03.2016 21:45
Luulen, että jos olisi ollut jännämiehen nussima, niin olisi kyllä oppinut pitämään puolensa.. jännämies näyttää mallia miten tilanteissa kuuluu toimia.
Oli miten oli, vihaksi pistää tuommoinen.
14.03.2016 20:52
70-luku tuli minullekin.. varmaan se on ihan hyvä.
14.03.2016 20:45
69 / 109