Joko kaikki on tämän testin tehneet?
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/04/mille-vuosikymmenelle-oikeasti-kuulut-tee-testi
Mille vuosikymmenelle oikeasti kuulut?
45
<50
Vastaukset
- Ikis__M
Ihan pätevä testi, yllätystulos:
Henkinen kotisi on 1950-luvulla.
"Kuulut maatalousvaltaiseen Suomeen, jossa vielä vallitsee turvallinen yhtenäiskulttuuri. Ahkeruus kovankin onnen voittaa, on mottosi. Olisit siis omiasi jälleenrakennuksen ponnisteluihin. Työteliään viikkosi kohokohta ovat lauantaiset lavatanssit ja siellä varsinkin uusi tanssi, tango. Uskot romanttiseen rakkauteen ja avioliiton kestävyyteen. Mielestäsi sukupuoliroolien kuuluu olla perinteiset. James Deanin katse kaukaisuuteen on syöpynyt sisimpääsi, mutta huumorintajuasi kutittelee myös maanläheinen Pekka Puupää. Haluat elää toisenlaista elämää kuin jähmettyneet vanhempasi, mutta et vielä aivan tarkkaan tiedä, miten. Suunnitellaan sitä yhdessä, tavataanko maitolaiturilla?"- flowersreally
Aika yllättävää.
Mun henkinen koti löytyy 70-luvulta. En yllättynyt. :)
- piipahtamassa
1950 oli tulos vaikka omasta mielestä nykyaikainen monerni ihminen marrrnie olet tosi kaunis ja seksikäs nainen jos kuvasi on oikea olet tosi nätti uuh veit sydämmeni
- m-i-e-s
piipahtamassa kirjoitti:
1950 oli tulos vaikka omasta mielestä nykyaikainen monerni ihminen marrrnie olet tosi kaunis ja seksikäs nainen jos kuvasi on oikea olet tosi nätti uuh veit sydämmeni
=D Twin peaks tms. =P (näyttelijä)
- tarralenkkari666
Eikö tuo ole David Duchovny (tai mikä se onkaan). Vai tihrustanko väärin?
Olihan se aika nätti nuorena joo. - flowersreally
tarralenkkari666 kirjoitti:
Olihan se aika nätti nuorena joo.Timo Kotipelto se on.
tarralenkkari666 kirjoitti:
Olihan se aika nätti nuorena joo.Oikeaan osuit!
- piipahtamassa
joko minulla ei mene vahvasti jos daavideista tykkään tai marrrnie on tosi kaunis ja naisellinen nainen oikein herttainen
- piipahtamassa
en ole koskaan katsonut twin peaksia puolen jaksoa olen katsonut minusta oli tosi sekava sarja muistanko väärin
piipahtamassa kirjoitti:
en ole koskaan katsonut twin peaksia puolen jaksoa olen katsonut minusta oli tosi sekava sarja muistanko väärin
Onhan se vähän monimutkainen. :) David teki hienon roolin esittäessään transvestiittiä Dennisiä/Deniseä (käyttäjäkuvassani). Itse olen aika erinäköinen.
- piipahtamassa
toivottavasti olet erinäköinen luulisin että olet kauniimpi ainakin toivon niin ajatko partaa aamuisin leikki leikkinä
- ihmettelee.kovasti
marrrnie oletko transvestiitti
ihmettelee.kovasti kirjoitti:
marrrnie oletko transvestiitti
No en sentään, vaikka miksei... Viihdyn hyvin naisten vaatteissa. :)
Mit vit. Minä muka 2000-luvulla. Paska testi.
- surgimus
3000-luvulla. Olet kehittynyt sinne asti jo. Onnea ja menestystä elämällesi.
surgimus kirjoitti:
3000-luvulla. Olet kehittynyt sinne asti jo. Onnea ja menestystä elämällesi.
Kiitos.
- xxxzzzccc
Näköjään 70-luvulle :)
- CottonEyedJoe
Ysäri. Hiukan yllättäen sanoisin. Olihan se hyvää aikaa kun oltiin nuoria aikuisia ja mentiin lamasta nousukauteen. Ja sen laman aikana oli vielä eräänlaista yhteisvastuullisuutta ja jotain "talvisodanhenkeä". Pidän kyllä itseäni enempi "kasarinuorena", en kuitenkaan minään kovien arvojen juppina. Sellaiseen kasariin taisi viitata useampikin kysymys, mutta se oli aika pienen piirin elämää. Kasarilla asiat näytti ainakin nuorelle hyvältä ja tuntui, että hvinvointi senkun kehittyy. Sillä tulevaisuususkolla sitä kai ysärin alun lamakin mentiin. Että ei kai se sitten niin yllättävä tulos ollutkaan.
Nimimerkistä päätellen ainakin sovit ysäriin. ;) Nyt soi vaan Rednex päässä, mikä on kyllä järkyttävää..!
- CottonEyedJoe
Marrrnie kirjoitti:
Nimimerkistä päätellen ainakin sovit ysäriin. ;) Nyt soi vaan Rednex päässä, mikä on kyllä järkyttävää..!
Joo mietin sitä nimimerkkiä vähän aikaa, että mikä hassunhauska biisi nyt mieleen tulisi. Ei mitään totista rokkia eli Nirvanat, Blurit, Offspringit, Apulannat ja muut sai jäädä.
Sitten taas Den glider in ja Macareena oli jo siinä testissä jo mainittu, joten ei niitäkään.
- että.silleen
Olet menestyjien rotua! Nyt eletään nousukautta ja hyvinvointivaltio on vahva. Teknologia kehittyy nopeasti ja uudenlainen bisneskulttuuri jyllää. Merkkinä siitä ensimmäinen sijoitusalan henkilö nousee julkkikseksi; Pentti Kouria tituleerataan jopa ”Suomen omistajaksi.” 80-luvulla sijoitusalan vinkkejä saa jopa taksikuskeilta.
Kekkosen aika on vaihtunut Koiviston aikaan ja sisäpolitiikassa eletään ihanan yksimielisyyden eli konsensuksen aikaa. Kaupalliset paikallisradiot ja Kolmoskanava aloittavat toimintansa. Yle tuottaa suosittua Velipuolikuuta ja sarjaa Tankki täyteen. Kaurismäen veljekset tekivät tummasävyisiä elokuviaan, Yhdysvalloista tulvi tanssielokuvia. Ehkä käyt solariumissa ja kuntosalilla, haluathan kulkea kehityksen kärjessä ja olla juppi? Vuosikymmenesi hyvää fiilistä pilaavat vain rötösherrajahdit, kakkaa katsojien päälle heittävä ”jumalan teatteri” sekä tyylittömät olkatoppaukset, joita alkaa ilmestyä myös naisten vartalon jatkeeksi. Ehkä emme puhu niistä hiuksista…Tai tiputanssista.- että.silleen
Olen syntynyt 1988... 80-luvulla pissin vielä öisin housuihini.
En jaksa muistaa 80-lukua, ensinmäiset selvät muistikuvat vuodeta -92; ajoin yksin faijan auton seinään!
Auto oli pihalla parkissa, avaimet virtalukossa ja vaihde päällä.Ei minun tarvinnut kuin kääntää avaimesta ja auto loikkasi eteenpäin suoraan kivijalkaan.
Muutamaa vuotta myöhemmin ajoin uudelleen faijan autoa ja taas ilman lupaa... silloin päin puuta! Minua on aina moottoriajoneuvot kiehtoneet, tosin niiden hallinnassa on ollut pientä puutteellisuuta havaittavissa. =))
Henkinen kotisi on 1980-luvulla
No ainakin osu todelliselle synnyin luvulle.- että.silleen
Henkinen koti on vuosikymmellä; josta en muista mitään! Hienoa.
Tässä on mielimusaa jostain lapsuudestani Abba oli mulle tärkeä juttu...
Sanoista en ymmärtänyt mitään, ei tahtia haitannut,tämä tyttö tanssi kun rytmiä oli!
https://www.youtube.com/watch?v=p6-M63HVR2g&index=13&list=PLEubufwkf-DoldUew8ggbLLhOI1N5WItK että.silleen kirjoitti:
Sanoista en ymmärtänyt mitään, ei tahtia haitannut,tämä tyttö tanssi kun rytmiä oli!
https://www.youtube.com/watch?v=p6-M63HVR2g&index=13&list=PLEubufwkf-DoldUew8ggbLLhOI1N5WItKKieltämättä tuon tahtiin tuli jammailtua, vaikka sanoista itsekkään ymmärtänyt mitään.
Toinen minkä hämärästi muistan on tämä Kaoma - Lambada. Sen muistan että jonain 6-9 vuotiaana tuli siskon ja äidin kanssa tuota jammailtua olohuoneessa. Ja tietysti taskulamput kädessä tunnelmaa tuomassa. Näin jälkeen päin hymyilyttää ajatellakin. :)
https://youtu.be/iyLdoQGBchQettä.silleen kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=p6-M63HVR2g&index=13&list=PLEubufwkf-DoldUew8ggbLLhOI1N5WItKEi hitto tossa YT soittolistalla on paljon niitä lemppari biisejä joita tuli jammailtua urakalla nuorena ja teininä.
- tarralenkkari666
Ei päässyt kolmosesta eteenpäin. En halua naimisiin :D
- atännä
Olihan siellä sellainen puolivillainen "en tee siitä numeroa, sovitaan vaan niin" -tyylinen vaihtoehto. Voihan sitä aina vähän soveltaa. :)
- tarralenkkari666
Periaatteesta piti jättää kesken.
atännä kirjoitti:
Olihan siellä sellainen puolivillainen "en tee siitä numeroa, sovitaan vaan niin" -tyylinen vaihtoehto. Voihan sitä aina vähän soveltaa. :)
Samaan meinas tyssätä, mutta valitsin just ton vaihtoehdon
Luulin, tai siis tunnen olevani henkinen kasari, mutta testi tarjosi 90-lukua. Onkohan se sitten hyvä vai huono asia ja voiko siitä päätellä jotain?
- Ikis__M
Huonoa tuossa sinun tuloksessa on se ettet sitten tunne itseäsi,olet elänyt valheessa koko ikäsi toisin kuin allekirjoittanut joka aina on tiennytkin olevansa ainoa kiltti & kunnollinen parempien aikojen arvoja edustava täällä.
Ikis__M kirjoitti:
Huonoa tuossa sinun tuloksessa on se ettet sitten tunne itseäsi,olet elänyt valheessa koko ikäsi toisin kuin allekirjoittanut joka aina on tiennytkin olevansa ainoa kiltti & kunnollinen parempien aikojen arvoja edustava täällä.
Joo, kyllähän tuosta testistä nyt melkoinen itsetuntemuskriisi ja -tutkiskelu alkoi. Tosin kun kerron järkyttävästä tuloksesta Rouva Ratikalle, se näytti heti netistä Run DMC:n kuvaa vuodelta 84, jossa on samanlaiset kengät kuin minulla. Heti helpotti.
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo, kyllähän tuosta testistä nyt melkoinen itsetuntemuskriisi ja -tutkiskelu alkoi. Tosin kun kerron järkyttävästä tuloksesta Rouva Ratikalle, se näytti heti netistä Run DMC:n kuvaa vuodelta 84, jossa on samanlaiset kengät kuin minulla. Heti helpotti.
Onko tuommoiset homokäädyt myös kaulassa:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/01/1414841998337_wps_1_Mayweather_RUN_DMC_cospla.jpg Ikis__M kirjoitti:
Onko tuommoiset homokäädyt myös kaulassa:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/01/1414841998337_wps_1_Mayweather_RUN_DMC_cospla.jpgYO!
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
YO!
Itseasiassa ilman noita ketjuja nuohan on varmaan ihan mukavat ja rennot asusteet, sopivat joka paikkaan.
Ikis__M kirjoitti:
Itseasiassa ilman noita ketjuja nuohan on varmaan ihan mukavat ja rennot asusteet, sopivat joka paikkaan.
Superstarsit on hyvät jalkaan, kestävät ja sopivat Suomen vaihteleviin keleihin. Minulla on ollut kesällä valkoiset ja talvella mustat ainakin vuosikymmenen. Noin muuten en kyllä verkkareissa lenkkipolun ulkopuolella juuri kuljeksisi, vaikka mukavat olisivatkin.
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Superstarsit on hyvät jalkaan, kestävät ja sopivat Suomen vaihteleviin keleihin. Minulla on ollut kesällä valkoiset ja talvella mustat ainakin vuosikymmenen. Noin muuten en kyllä verkkareissa lenkkipolun ulkopuolella juuri kuljeksisi, vaikka mukavat olisivatkin.
Ollaanko sitä vähän urauduttu? Mutta joo, itse tykkään salomonin tuotteista ja kyllä kai sitä mieluummin itselleen sopivaa ostaa kuin lähtee sooloilemaan.
Ikis__M kirjoitti:
Ollaanko sitä vähän urauduttu? Mutta joo, itse tykkään salomonin tuotteista ja kyllä kai sitä mieluummin itselleen sopivaa ostaa kuin lähtee sooloilemaan.
Joo, sanoin jo alle kolmekymppisenä, että olen kaavoihin kangistunut nuorimies. Farkkujen kanssa on aivan sama juttu. Ensin oli ties miten monet 501:t ja sen jälkeen Dieselit.
- sdzfxc
Henkinen kotisi on 1990-luvulla.
Itku pitkästä ilosta! Johan sitä mällättiinkin. Neuvostoliitto kaatuu ja Suomelle niin tärkeä idänkauppa ehtyy. Pankkikriisi! Työttömyyttä! Sinulla on kerta kaikkiaan huono tuuri päästä osalliseksi Suomen suurimmasta lamasta. Käyt uurnilla äänestämässä Suomen liittymisestä Euroopan Unioniin. Nokia heittää kumisaappailla vesilintua ja suuntautuu mobiiliteknologiaan ja matkapuhelimiin. Ehkä kaikki toivo ei ole mennyttä? Voittihan Suomi ensimmäisen jääkiekon maailmanmestaruutensakin. Det glider in! Hieman toivottomalta tosin näyttää noin muuten, kun katselet yhä piteneviä leipäjonoja. Menestyjien aika on vaihtunut autettavien ja auttajien aikaan. Veikko Hursti jatkaa osattomien auttamista. Koska ajat ovat niin tiukat, pitää edes vaatteiden olla mukavia. Kuljet flanellipaidoissa, salihousuissa, ns. lähiöisäpusakassa tai rohkeassa napapaidassa, kiitos Spice Girlsien. Pitkä kuuma kesä pyörii leffateattereissa. Valoa pimeyteen tuovat poikabändit, aikuispiirretyt South Park ja Simpsonit sekä Kummeli. Hei, tanssitaanko Macarenaa, lyön vetoa, että osaat askeleet?
Aika paska testi, kyllä 80-luvulla asiat oli paremmin. - atännä
2000-luku.
Oho. Täytyy kyllä tunnustaa, että muutamaan kohtaan jouduin vastaamaan tietämättä mihin oikeastaan vastasin, mutta epäilen että sekin kuvastaa hyvin 2000-lukua. Ollaan vaan niin tietävinämme. 70-luku tuli minullekin.. varmaan se on ihan hyvä.
50-luku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211