saatte harjoitella toisillanne

miten.tutustun.toiseen

tämä aloitus tarkoitettu miehille ja naisille eli nyt saatte harjoitella iskemistä kehua toisianne esitellä itseänne ja pyytää ja kysyä neuvoja toisiltanne ja auttaa ja antaa niksejä ja kikkoja jos joku aikoo iskeä livessä netissä täällä ja sopikaa nyt toisianne lähellä asuvat treffeille toisianne yms siis kaikkea kivaa niin nyt tässä aloituksessa ei haukuta ja ilkeillä toisillenne ihanaa jos joku vaikka rakastuu ja löytää kumppanin täältä mutta harjoitelkaa ainakin saatte kokemusta ja itsevarmuutta ettei se toinen sukupuoli inhottava olekkaan ja yksinkin saa antaa vinkkejä ja toiveita miten sinä haluaisit tulla isketyksi ja hyviä aloituksia tuntemattomalle

34

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten.pyydät.tanssimaan

aloittakaa vaikka esittelemällä itsenne ja leikkikää että olisitte tanssipaikassa sekahaku ja mitä sanotte kun kysytte toista tanssimaan tai leikitte että olette tinderissä tai baarissa yms

• mekot.heiluu

olette nyt kesä lavalla tansseissa lavalle on juuri noussut agents ja vesa haaja lava täynnä ihmisiä kaiken ikäisiä on muitakin sinkkuja ja muut sinkut pyytää juuri sinua hae jotain kivaa tanssimaan ja se on joku palstalainen ja kuuluu yy kaa koo ja tanssit alkoi muut hakee jo

• ei.aina.onnaa

tanssit loppui moni sopi huomiseksi treffit ja osa lähti saatille ja osa naimaan ja loput yksin kotiin

• Ennen opetettiin, että puuhun noustaan tyvestä. Nyt sitten ehdotat, että ikisinkut harjoittelevat, miten eläkeikäisten kansoittamasta humppahelvetistä löytyy parikymppisiä naisia.

Ok, minäkin alan tekemään mielikuvaharjoituksia, miten isken Beyonce Knowlesin, kun tapaan hänet seuraavan kerran. Sekin lienee aika todennäköistä...

• mitä.sanot

olisko tutumpi miljöö ja meininki olette nyt baarissa pöydät tiskit täynnä ihmisiä on kuppikuntia ja tiskillä tilaat vaahtoavaa yms niin näet upean ilmestyksen mies/nainen mitä teet ja miten toimit ja sanot

• tuttu.juttu

otetaan vielä tutumpi kotonasi istut koneen ääreen ja avaat jonkin treffi sivun ja selailet ja täydellisen kuvan on täydellisesti kijoitettu ja on mieleesi niin miten toimit ja mitä sanot

• sinkku.pulassa

miten kannattaisi baariin pukeutua ja millai kun huomenna menen huonekalu liikkeeseen siellä yksi kiva myyjä niin miten kannattaisi toimia ja sanoa kun menen lukkoon aion pyytää häntä ulos neuvokaa pyydän

• baila.baila

moi kaikille olen mirkku kumman kannattaa pistää yökerhoon yks värisen vai tiikeri/leopardi kuvioisen hameen ja kumpi sukkikset vai polvisukat nauhoilla ja kummalla parempi tanssii korkkareilla vai korko saappailla ja viel yksi huulipunaks punaista vai lilaa mikä miesten mieleen aion saada miehen satimeeni ps siskot auttakaa en ole ennen käynyt yökerhoissa

• Söpöä, kun yrität olla tuollainen positiivinen parituskeijukainen.

Kuitenkin välimerkkejä, saitko naapurilta mukillisen pisteitä lainaksi?

• rumamaijalle.vakopano

en ymmärrä kuppijuttua rumamaija jaksaa vinoilla välimerkeistä kielioppi kunnossa rumamaijalle uusi vakopano kesäksi juhannussuunnitelmia

• rumamaijalle.vakopano kirjoitti:

en ymmärrä kuppijuttua rumamaija jaksaa vinoilla välimerkeistä kielioppi kunnossa rumamaijalle uusi vakopano kesäksi juhannussuunnitelmia

Ei se mitään.. jotenkin herttaista eniveis.

• älä.pisteitä.mieti

moi pikkulikka tää on kaikille sinkuille tarkoitettu mitä sinä välimerkeistä puhut kyllä täällä saa kaikki sinkut kysyä ja neuvoa muistutus muistutus juankosken seuraintalolla huomenna disco pileet siis juankoski seuraintalo pe 18.3.2016 klo 21.00-04.00 disco kaikki mukaan tulee runsaasti sinkkuja t:julius 19v

• täytyykö.pysyä.kotona

pikkulikka osaatko neuvoo mari 21v tä huomenna koti bileet ja la baarin mutta on menkat mitä teen etten suttaa farkkujani

• yrjö.82v
        rumamaijalle.vakopano kirjoitti:

kysy maijaa ulos ja jos opettaa kielioppia ei me maijan puolesta voida vastata mut tuu huomenna vantaalle seniori tansseihin

• vihatipunen
        rumamaijalle.vakopano kirjoitti:

Vakopano :-D :-D :-D No joo, vakoonhan pannaan.

• vihatipunen
        älä.pisteitä.mieti kirjoitti:

moi pikkulikka tää on kaikille sinkuille tarkoitettu mitä sinä välimerkeistä puhut kyllä täällä saa kaikki sinkut kysyä ja neuvoa muistutus muistutus juankosken seuraintalolla huomenna disco pileet siis juankoski seuraintalo pe 18.3.2016 klo 21.00-04.00 disco kaikki mukaan tulee runsaasti sinkkuja t:julius 19v

Hienostihan niitä pisteitä ym. löytyy. Jos vaikka tekstiinkin löytyis?

• täytyykö.pysyä.kotona kirjoitti:

pikkulikka osaatko neuvoo mari 21v tä huomenna koti bileet ja la baarin mutta on menkat mitä teen etten suttaa farkkujani

Menkkojen takia ei tarvitse jäädä kotiin. Marin kannattaa käyttää menkkoja varten tarkoitettuja tuotteita, siteitä, tamponeja tai kuukuppia, jotteivat hänen vaatteensa likaannu vuodosta. Pakkauksissa on käyttöohjeet.. terveysiteitä lukuun ottamatta. Siteet asetetaan pikkuhousujen haaraosaan ja pikkarit vedetään tavalliseen tapaan jalkaan. Mikä tuote onkaan käytössä, se täytyy muistaa vaihtaa riittävän usein ja kuukuppi tyhjentää. Jos et itse ole Mari ,voit olla täysin huoletta hänen menkkojensa suhteen, niin kauan kun Marilla on tilanne edellä mainituin apukeinoin hallussa ja housut jalassa. Kivaa iltaa.

• ystävät.kaljalle
        vihatipunen kirjoitti:

Hienostihan niitä pisteitä ym. löytyy. Jos vaikka tekstiinkin löytyis?

jätä viestit kotiin tuu iisalmeen kaljalle mennään baariin pian alkaa viikonloppu menossa sari kari leena ville ja lari lari on sinkku tuu iskee se saat siitä kivan kaverin

• upee.sivu
        PikkuLikka kirjoitti:

Menkkojen takia ei tarvitse jäädä kotiin. Marin kannattaa käyttää menkkoja varten tarkoitettuja tuotteita, siteitä, tamponeja tai kuukuppia, jotteivat hänen vaatteensa likaannu vuodosta. Pakkauksissa on käyttöohjeet.. terveysiteitä lukuun ottamatta. Siteet asetetaan pikkuhousujen haaraosaan ja pikkarit vedetään tavalliseen tapaan jalkaan. Mikä tuote onkaan käytössä, se täytyy muistaa vaihtaa riittävän usein ja kuukuppi tyhjentää. Jos et itse ole Mari ,voit olla täysin huoletta hänen menkkojensa suhteen, niin kauan kun Marilla on tilanne edellä mainituin apukeinoin hallussa ja housut jalassa. Kivaa iltaa.

kiitos pikkulikka pelastit tän tytön viikonlopun no kyssäri viel kuinka usein täytyy vaihtaa kestääkö 6h tai 12h ei viittis bileissä vaihtaa no hih hih juuso voi äkkiä vaihtaa ja pestä juuso osaa hyvin pestä sen mut seukkaan jarnon kans se ei saa ikinä tietää kiitos kiitos nöyrä kiitos tyttö pelastettu

• upee.sivu kirjoitti:

kiitos pikkulikka pelastit tän tytön viikonlopun no kyssäri viel kuinka usein täytyy vaihtaa kestääkö 6h tai 12h ei viittis bileissä vaihtaa no hih hih juuso voi äkkiä vaihtaa ja pestä juuso osaa hyvin pestä sen mut seukkaan jarnon kans se ei saa ikinä tietää kiitos kiitos nöyrä kiitos tyttö pelastettu

Eipä kestä. Tuohon en osaa vastata, se kysymys täytyy Marin itsensä ratkaista. Riippuu vuodon määrästä ja mikä tuote kyseessä.. mutta en kylläkään suosittele pitämään samoja tuntitolkulla.

• olen.jo.hiprakassa
        PikkuLikka kirjoitti:

Eipä kestä. Tuohon en osaa vastata, se kysymys täytyy Marin itsensä ratkaista. Riippuu vuodon määrästä ja mikä tuote kyseessä.. mutta en kylläkään suosittele pitämään samoja tuntitolkulla.

nyt vaikeaa muuten voisin olla ilman housuja bileissä mutta kun jarnokin siellä täytyy juottaa jarno sammuksiin niin juuso riku jesse yms voi sit auttaa mua mut jarno ei saa herätä se hakkaa ne kaikki jarnoo ei kande suututtaa mut mä rakastan jarnoo omaa jarppiani yritetään pärjätä ja jos herää niin la-su lehdessä lukee törkeistä pahoinpitelyistä

• olen.jo.hiprakassa kirjoitti:

nyt vaikeaa muuten voisin olla ilman housuja bileissä mutta kun jarnokin siellä täytyy juottaa jarno sammuksiin niin juuso riku jesse yms voi sit auttaa mua mut jarno ei saa herätä se hakkaa ne kaikki jarnoo ei kande suututtaa mut mä rakastan jarnoo omaa jarppiani yritetään pärjätä ja jos herää niin la-su lehdessä lukee törkeistä pahoinpitelyistä

Kuulostaapa jännittävältä.

• se.on.niin.lutunen
        PikkuLikka kirjoitti:

ei siinä mitään jännää ole olen ennenkin pettänyt me ollaan kaikki niinku ystävii jarno vaan pilaa kaiken mut se tuo pillereitä ja olutta ja jotain mitä nenään pistetään niin kuin jauhoo

• tuu.kylään.joskus
        PikkuLikka kirjoitti:

tuu sääki bileisiin jarno nukkuu aion lyödä sitä paistinpannulla eikä tarvi tuoda kaljaa sitä on

• se.on.niin.lutunen kirjoitti:

ei siinä mitään jännää ole olen ennenkin pettänyt me ollaan kaikki niinku ystävii jarno vaan pilaa kaiken mut se tuo pillereitä ja olutta ja jotain mitä nenään pistetään niin kuin jauhoo

Puuteria?

• tuu.kylään.joskus kirjoitti:

tuu sääki bileisiin jarno nukkuu aion lyödä sitä paistinpannulla eikä tarvi tuoda kaljaa sitä on

Kiitos vaan kutsusta, kalja kyllä maistuisi ja tuo paistinpannuhommakin on varmasti näkemisen arvoinen, mutta aion olla huomenna kotona.. vaikkei mulla olekaan menkat.

• tuu.ny.vaan
        PikkuLikka kirjoitti:

Kiitos vaan kutsusta, kalja kyllä maistuisi ja tuo paistinpannuhommakin on varmasti näkemisen arvoinen, mutta aion olla huomenna kotona.. vaikkei mulla olekaan menkat.

mitä kotona kuulinks oikein kotona ei ne miehet kotiin tuu nyt kyl tuut bileisiin simppakin tossa sanoo kyl voit tulla ja olla ilman housui ollaan juotu 3 päivää jarno vaan ei herää on nukkunut jo 57h putkeen löin sitä jo kerran vai kaks jo pannulla jarno on ilonpilaaja mutta simpan kanssa nukumme simppa on kova panee jesse voi tulla hakeen sut kylään

• heruisko

Mä ajattelin kysyä eräältä koiranulkoiluttajanaiselta, että "mites toi tulee toimeen sun mirrin kanssa?". He, hee, mirrin kanssa! Mirrin..naisen oman mirrin kanssa! He,hee.

• Kannattaa laittaa lenkkitossut jalkaan..

• PikkuLikka kirjoitti:

Kannattaa laittaa lenkkitossut jalkaan..

Tai junnujen lätkäkypärä päähän.

• pave.33v

hyvinhän sinkkuja tullut toiset kysyy neuvoja toiset ilmoittaa meno mestoja harmi kun palstalaisia ei näy pilkkaavat vaan muita sinkkuja jotka haluaa löytää kivan kaverin

• pano.paavo

älkää käyttäkö clearilisii ei finnit lähde lisääntyy vaan ja pitäis iskee naisia

• aikuinenmies-

Naista kannattaa lähestyy suoraan ja pyytää treffeille. Ei kannata alkaa selittää jotian liirum laarumeita kun siinä mokaa ja nolaa itsensä vaan reilusti vaan pyytää treffeille.

• varmatotteet

Ei kun ryntäät vaan jostain kulman takaa, hyppäät siihen eteen ja sitten sanot että mennäänkös nyt vai kohta treffeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4721
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1535
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1430
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      67
      1323
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1289
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1256
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1170
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      991
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      894
    Aihe