Axl Smithin käyttämästä sadasta naisesta. :-/
PikkuLikka taisi olla yksi noista
20
<50
Vastaukset
Ei tainnut. >:(
Kyseinen herra Outolempi ei vastaa alkuunkaan PikkuLikan käsitystä siitä minkälaisen miehen käyttämä haluaa olla.Aattelin kun se on tuota juontokeikkaa tehnyt ja muutenkin audiovisuaalisessa mediassa näkynyt, että olisitte ehkä tavanneet ja kaikki olisi vain tapahtunut.
- Hysssss
Älä sano noin PikkuLikka, leimaudut vielä rasistiksi tarralenkkarin ynnä muiden femakoiden toimesta :(
HC-ätmel kirjoitti:
Aattelin kun se on tuota juontokeikkaa tehnyt ja muutenkin audiovisuaalisessa mediassa näkynyt, että olisitte ehkä tavanneet ja kaikki olisi vain tapahtunut.
Ei, en ole ikinä törmännyt kyseiseen missään yhteydessä, hädin tuskin edes tiedän kuka se on ja mitä tekee.
Hysssss kirjoitti:
Älä sano noin PikkuLikka, leimaudut vielä rasistiksi tarralenkkarin ynnä muiden femakoiden toimesta :(
Henkilön mahdollinen etninen tausta ei tässä nyt ole pääasia, imelät metroseksuaalit ei vain kiinnosta.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Henkilön mahdollinen etninen tausta ei tässä nyt ole pääasia, imelät metroseksuaalit ei vain kiinnosta.
Jotenkin sitä odottaisi että nainen perustelisi käyttämättömyyttään sillä ettei irtopanot kiinnosta eikä sillä että ko. henkilö vain ei nappaa.
Ikis__M kirjoitti:
Jotenkin sitä odottaisi että nainen perustelisi käyttämättömyyttään sillä ettei irtopanot kiinnosta eikä sillä että ko. henkilö vain ei nappaa.
Mielestäni olen tuon asian jo tehnyt useampaan kertaan selväksi palstalla, että en irtosuhteile, niin en katsonut tarpeelliseksi palata siihen asiaan.. Mutta täsmennettäköön nyt sitten vielä, että tilanne asian suhteen ei ole muuttunut.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Mielestäni olen tuon asian jo tehnyt useampaan kertaan selväksi palstalla, että en irtosuhteile, niin en katsonut tarpeelliseksi palata siihen asiaan.. Mutta täsmennettäköön nyt sitten vielä, että tilanne asian suhteen ei ole muuttunut.
Niin mutta jos siinä olisi joku sopivaksi katsomasi jännpanojyystäri olisit kai oitis valmis filmaussessioon? semmoisiahan te naiset olette, se vain "tapahtuu" ja se on sitten menoa seurauksista välittämättä.
Ikis__M kirjoitti:
Niin mutta jos siinä olisi joku sopivaksi katsomasi jännpanojyystäri olisit kai oitis valmis filmaussessioon? semmoisiahan te naiset olette, se vain "tapahtuu" ja se on sitten menoa seurauksista välittämättä.
Ei, en vaan tee sellaista, koska epäilen vahvasti, että minun psyyke ei kestä sellaista.
Jos henkilö on siinä määrin mukava ja sopivaksi katsomani, että haluaisin seksiä sen kanssa, niin sitten myös todennäköisesti olen jo vähän ihastunut siihen ja viimeistään seksin jälkeen ihastun .. ja sitten jäisin turhaan itkemään perään. Jos taas henkilö ei kiinnosta niin paljon että olisin ihastunut, niin en sitten oikeastaan halua seksiäkään sen kanssa.. En vaan oikein näe pointtia siinä.. Pelkän seksin kun voi hoitaa ihan itsekin, ilman mitään lieveilmiöitä.
Joskin viimeaikoina olen ollut huomaavinani, että paine on kasvamassa ja alkoholin käyttöä on syytä välttää.. Olen varmaan ollut liian pitkään itsekseni.- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Ei, en vaan tee sellaista, koska epäilen vahvasti, että minun psyyke ei kestä sellaista.
Jos henkilö on siinä määrin mukava ja sopivaksi katsomani, että haluaisin seksiä sen kanssa, niin sitten myös todennäköisesti olen jo vähän ihastunut siihen ja viimeistään seksin jälkeen ihastun .. ja sitten jäisin turhaan itkemään perään. Jos taas henkilö ei kiinnosta niin paljon että olisin ihastunut, niin en sitten oikeastaan halua seksiäkään sen kanssa.. En vaan oikein näe pointtia siinä.. Pelkän seksin kun voi hoitaa ihan itsekin, ilman mitään lieveilmiöitä.
Joskin viimeaikoina olen ollut huomaavinani, että paine on kasvamassa ja alkoholin käyttöä on syytä välttää.. Olen varmaan ollut liian pitkään itsekseni.Hyvä kun tiedostat ongelman, naisilla on varmaan vaikeampaa alkoholin kanssa kun tarjoajia riittää pilvin pimein kun vain menee lähimpään baariin, Pysy lujana ja anna tarjota vain vettä :D
Ikis__M kirjoitti:
Hyvä kun tiedostat ongelman, naisilla on varmaan vaikeampaa alkoholin kanssa kun tarjoajia riittää pilvin pimein kun vain menee lähimpään baariin, Pysy lujana ja anna tarjota vain vettä :D
Itseasiassa en ikinä anna kenenkään tarjota mitään, edes vettä, kun en ole ostettavissa.. ainakaan niin halvalla. :D
No okei, tuttujen miesten juomatarjoukset kyllä käytän härskisti hyväksi kuin sieni, mutta olen minäkin niille tarjonnut, jos ovat vaikka auttaneet töissä tms jutuissa.- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Joskin viimeaikoina olen ollut huomaavinani, että paine on kasvamassa ja alkoholin käyttöä on syytä välttää.. Olen varmaan ollut liian pitkään itsekseni.Myöhäistä.
Kuten olen selittänyt, et tule vieroittautumaan jännämieshuumeesta. Olet hetken ilman, vannot ettei ikinä enää...mutta sitten paina kasvaa ja ajatukset mukavista miehistä katoavat jännämiesten pyöriessä mielessä.
Sitten joku ilta, luultavasti hyvin pian, "kaikki vain tapahtuu". Ja taas mennään. - Ex------------PUA
Hysssss kirjoitti:
Totta.
Feministin mielestä naisella on oikeus valita, mutta ei silloin kun kyseessä on puoliverinen rikastaja. - Hysssss
Ex------------PUA kirjoitti:
Totta.
Feministin mielestä naisella on oikeus valita, mutta ei silloin kun kyseessä on puoliverinen rikastaja.Tarralenkkarihan julisti kaikki naiset rasisteiksi jotka ei halua pariutua muiden kuin suomalaismiesten kanssa. Miten alas voi vokkihuora vajota omien perversioidensa kanssa, se rasisti sanan viljely joka tilanteeseen mikä ei itseä miellytä on helvetin alhaista touhua.
Oksettava ämmä, ei voi muuta sanoa.
- NäitäOnNähty
Ätmel yrittää vaivihkaa tiedustella tilannetta ennenkuin tekee lähestymisen pikkulikan suuntaan romanttisessa mielessä.
- ätminki
Monenko axl miehen käyttämä pikkulikka on?
- Mies3210
PikkuLikka kirjoitti:
Ei yhdenkään, juurihan totesin ettei Axl -miehet kiinnosta.
Entä Axe?
- Ensivaikutelma_ei_petä
Kun Axl tuli ensimmäisen kerran julkisuuteen, ajattelin heti, että onpas muuten kyrvän näköinen ja oloinen jäbä. Siksi se, että nyt kävi näin, ei yllättänyt yhtään.
Enää puuttuu se, että saman reaktion aiheuttanut Mikko Leppilampi joutuu johonkin vastaavaan kuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725