Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sp,+löytyy,+"kutsuni..."+Postilistasta.
13.08.2016 09:37
Kiinnostaa.
Kunhan+säännöistä+sovitaan+ja+pysytään+niissä.+Olen+hoikahko+47v.+Mies+uudeltamaalta.+Koska+seksiseuraa+ei+täällä+saa+tarjota,+voisin+tulla+hieromaan+vaimoasi.+Pidän+hellemmästä+hieronnasta,+jaksan+hieroa+pitkään,+veikkaan+että+kahta+erää+ei+tarvita.
Asiallisesti,+ei+kusetusta.
13.08.2016 09:36
Täällä+on+lisää+yksi+asiallinen+47v.+Mies,+varattu+sellainen,+hoikahko,+herrasmies.
12.08.2016 09:35
En+halua+astua+kenenkään+varpaille,+mutta+olisiko+sinusta+apu+myös+minulle,+etsin+naista+jonka+kanssa+voisin+nauttia+piiitkään.+
Herrasmiehen+tavoin,+naista+kunnioittaen,+piiskaa+saat+vain+jos+tahdot!
09.08.2016 19:22
Juuri+noin,+samaa+mieltä+"kokeilunhaluisen_"+kanssa!
Upea+fiilis+ja+pitkä+nautinto!
07.08.2016 15:59
Niinpä!+En+varmasti+koskaan+ole+itse+saanut+alle+10min,+mitä+vanhemmaksi+elää,+sitä+pidempään+haluan+naida,+orgasmi+on+vain+se+mihin++nautinto+loppuu.
"Maistamaanpäässyt"+kuinka+kiintynyt+olet+puolisoosi?+Oletko+ajatellut+kokeilla+toista+partneria?+Tai+hommata+mieleisen+salarakkaan,+jonka+kanssa+saisit+purettua+jännityksen.
Seksiterapeutti?
05.08.2016 08:30
Eiköhän+tuo+johdu+säännöistä,+seksiseuraa+täällä+ei+saa+tarjota,+muuta+seuraa+kyllä+kai.+Eli+jos+mä+lainaan+sulle+työkalua+ja+sinä+lainaat+mulle+sun+työkalupakkia,+niin+se+on+ilmeisesti+ok,+ja+yhteystiedot+saa+näkyä.+Mutta+tuo+mitä+"kutsuni.."+Tekee,+lisää+perään+herjauksen,+on+outoa+miksi+se+saa+olla,+saannöissä+ei+solvaamista+sitten+kielletä.
Muutoin+toi+lista+on+oiva+tietopankki,+kun+ei+jälkikommenttia+huomioi.
04.08.2016 16:08
Tiedän+että+on+naisia+jotka+eivät+orgasmia+saa+välttämättä+ollenkaan,+mutta+aina+haluan+tuottaa+mahdollisimman+hyvää,+jos+se+orgasmi+naiselta+jää+saamatta,+niin+ehkä+seuraavalla+kerralla.+On+se+orgasmi+minultakin+jäänyt+saamatta.+Ehkä+vähän+outoa+mutta,+mulla+on+paha+tapa+"jaksottaa"+akti,+ensi+alkuun+haluan+naisen+parasta,+sitten+pidempi+jakso+yhteistä+hyvää,+kunnes+viimeiseksi,+naisen+luvalla,+kohti+omaa+orkkua.
Kuitenkin,+parasta+on,+olla+mekein+liikkumatta,+toisiinsa+kietoutuneena,+penis+syvällä+pillussa,+tuntea+naisen+värinä,+kun+SE+taas+tulee...
04.08.2016 15:57
Ole+huoleti,+kyllä+sinuakin+moni+mies+"kuolaa"!+Tulee+vielä+se+aika,+jolloin+itsekin+olet+onnellinen+kun+sinulla+on+tuonlaiset+rinnat.
03.08.2016 11:48
Kyllä!+Minä+ainakin,+jos+ei+nainen+saa+tarvitsemaansa+tyydytystä,+en+ole+suoriutunut+oikein.
01.08.2016 21:30
Olen+kyllä,+laitan+viestiä...
01.08.2016 18:33
Kyllä+kakskymppiset+naiset+ihania+ovat,+mutta+tuntuvat+rakastuvan+tälläiseen+vanhempaankin+herrasmieheen,+aivan+liian+helposti,+vaikka+olisi+sovittu+muuta.+Ehkä+mielummin+"leikin"+30-50"+kanssa,+osaavat+pitää+paremmin+mielensä+siinä+sovittussa.+En+siis+halua+murheita+tai+sydänsurua+kenellekään.
Parempi+pysyä+"yhdenyön"+jutuissa,+nuorien+kanssa.
01.08.2016 10:22
Hei+"475"
Olisiko+intoa+47v+"poikaa"
kohtaan?
Asun+myös+pääkaupunki+seudulla....
30.07.2016 01:16
Ei,+nyt+olet+ymmärtänyt+väärin,+en+tarkoita+senlaista,+epäkohteliasta+toimintaa.+Jos+minulla+olisi+kaltaisesi+työkaveri,+varmaankin+pyytäisin+sinua+seurakseni+kahville/syömään,+herrasmiehenä.+Kuulostaa+pinnalliselta,+mutta+mielelläni+niin+tekisin.+En+arvoste+kenenkään+vartaloa,+varsinkaan+työpaikalla,+vaatetusta+joskus+kehun,+jos+on+siihen+aihetta.+Harmikseni+työpaikallani+on+vain+kaksi+naista,+kumpikin+rintavia.
Ole+ylpeä+ja+iloinen+kehostasi,+siihen+on+varmasti+aihetta!
29.07.2016 07:52
Itseäni+myös+tuollainen+kimppakiva+kiinnostaa.+Mies+47v.+180/84.
26.07.2016 17:16
Olisipa+minulla+kaltaisesi+työkaveri.+Olen+aina+pitänyt+pienemmistä+rinnoista.
26.07.2016 15:48
Eikö+useamman+vouden+selibaatin+jälkeen,+enää+kaipaa+seksiä?+Eikö+muista+kuinka+upeaa+pitkä,+hellä+rakastelu+turvallisen+kumppanin+kanssa+voi+olla?+Sellaista+seksi+voi+olla+myös+pelkän+seksikumppanin+kanssa.+En+uskonut+siihen+itsekkään,+ennen+kuin+pääsin+sen+kokemaan.+Olen+saanut+kunnian+auttaa+eräitä+naisia,+löytämään+seksuaalisuutensa+uudelleen.+On+sitten+kokenut+tai+kokematon,+rohkeasti+vaan+"pelikentälle"+etsimään+uutta+petikaveria,+hyvää+se+tekee+varmasti+monelle.+
frog47(at)suomi24.fi
25.07.2016 22:05
Pelkkä+seksisuhde+onnistuu,+kun+molemmilla+on+sama+tavoite,+harrastaa+erittäin+miellyttävää+seksiä+ja+vain+seksiä.+Kannattaa+silloinkin+olla+avoin+omista+tuntemuksista,+jos+rakastumista+yhtään+esiintyy,+suhde+on+parempi+lopettaa+heti.+Ekat+tapaamiset+ovat+tunnustelua,+kun+oikea+sävel+löytyy,+seksi+on+vähintään+yhtä+upeaa,+kuin+hänen+kanssa,+jota+on+rakastanut+pidempään.
23.07.2016 22:59
Tuo+viimeinen+virke,+on+todella+harmittavaa,+jos+nainen+ei+omasta+halustaan+kerro+mistä+nauttii+enemmän,+niin+kysyn,+eikä+silloinkaan+aina+vastausta+saa.+Minä+ainakin+ilmaisen+milloin+nainen+käsittelee+kulliani+oikein,+tai+väärin.
20.07.2016 21:27
Harmi,+kun+täälläkin+on+noita+tyyppejä,+jotka+aina+on+mollaamassa+niitä+asiallisiakin+viestejä,+kai+toi+on+tätä+"nykyaikaa",+1+viesti+15:sta,+on+asiallinen,+vai+onko?
Villelle+onnea!+Kyl+se+sieltä+vielä+löytyy!
"Puutmyös",+mulla+sama+tilanne,+sama+halu,+kiinnostaisiko+yhteinen+hetki?
20.07.2016 10:19
6 / 10